Naisen takapuoli...

  • 75 790
  • 149

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
mtmela kirjoitti:
Nina Saarman-Bartholdi. Uuh, mikä peppu. Kyseessa on siis pituushypyn uusin Suomen Mestari.

Jos joku saa postattua kuvan neidin parhaasta kuvauskulmasta, se on heti tuoppi kun Oulussa tulee käymään.

edit: poistettu lause, joka ei osin pitänyt paikkaansa.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Miksu00 kirjoitti:
V-tut, viime mestaruudesta aikaa 12-vuotta ja sillon naikkonen oli 16-vuotias..

Jaahas, kuuntelin siis päin pyllyä kuten tässä tapauksessa on kovinkin ymmärrettävää. Keskityin olennaiseen, suo anteeksi. Poistin virheellisen lauseen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tuli mieleeni sellainen ajatus, jos nuorten poikien peput ja tyttöjen sekoitettaisiin, olisitteko varma että tietäisitte kumpi on kumpi.20 peppua riviin noin 18v, ja siitä pitäisi arvata kuka on tyttö ja kuka poika. Meinaan vaan että hieman oudolta tuntuu tämä pyllykiinnostus, itseäni kiinnostaa enemmänkin siellä välissä oleva alue. Ei siinä mitään, saahan sitä olla kiinnostunut. En minä sitä sano, enkä sanokkaan. Tämän välialueen tunnistan kyllä helposti, pyllyistä en menisi takuuseen.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
veinikretski kirjoitti:
Tuli mieleeni sellainen ajatus, jos nuorten poikien peput ja tyttöjen sekoitettaisiin, olisitteko varma että tietäisitte kumpi on kumpi.20 peppua riviin noin 18v, ja siitä pitäisi arvata kuka on tyttö ja kuka poika. Meinaan vaan että hieman oudolta tuntuu tämä pyllykiinnostus, itseäni kiinnostaa enemmänkin siellä välissä oleva alue. Ei siinä mitään, saahan sitä olla kiinnostunut. En minä sitä sano, enkä sanokkaan. Tämän välialueen tunnistan kyllä helposti, pyllyistä en menisi takuuseen.

Tekisin mitä vaan että minulla olisi samanlainen peppu kun joillain pojilla...
Minun ystäväni sen sijaan omistaa kiistatta maailman upeimman takapuolen. Tyttö on todella siro, takapuolikin on, mutta se on hiukan "ulkoneva", ja miten sen sanoisi...sopivasti pystyssä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
veinikretski kirjoitti:
Tuli mieleeni sellainen ajatus, jos nuorten poikien peput ja tyttöjen sekoitettaisiin, olisitteko varma että tietäisitte kumpi on kumpi.20 peppua riviin noin 18v, ja siitä pitäisi arvata kuka on tyttö ja kuka poika. Meinaan vaan että hieman oudolta tuntuu tämä pyllykiinnostus, itseäni kiinnostaa enemmänkin siellä välissä oleva alue. Ei siinä mitään, saahan sitä olla kiinnostunut. En minä sitä sano, enkä sanokkaan. Tämän välialueen tunnistan kyllä helposti, pyllyistä en menisi takuuseen.

Mitämitä, eikö veini ihailekaan miehisiä tiukkoja peppuja?Naisen vartalo on kokonaisuudessaan maailman kiehtovin alue, mitä tutkimalla saa enemmän irti siitä sinuakin eniten kiinnostavasta alueesta. Itselleni kultani peppu tuottaa suunnatonta nautintoa jo pelkällä esteettisyydellään, puhumattakaan siitä mitä muita toimintoja sille voin keksiä. Onneksi tämän ketjun nimi on Naisen takapuoli...Eikä vertaile silmämääräisesti (vai jopa kopeloimalla?) miesten ja naisten peppuja ja arvaa kumpi on kumpi-ketju :)

ps. ei kai eestissä ole tuo tapana krokettilupien kokoontumisissa?=)
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
girlzilla kirjoitti:
Tekisin mitä vaan että minulla olisi samanlainen peppu kun joillain pojilla...
Minun ystäväni sen sijaan omistaa kiistatta maailman upeimman takapuolen. Tyttö on todella siro, takapuolikin on, mutta se on hiukan "ulkoneva", ja miten sen sanoisi...sopivasti pystyssä.


Eipä sitä voi tuo paremmin kuvailla. Luulen että naisia haittais vähemmän tuollainen kopelointitesti, me miehet kun vähän karsastamme kopeloida toistemme vartaloita. Tuosta Zillan viestistä tulee mieleen, ettei aina tarvi kuvaa, joskus riittää sanat ja oma mielikuvitus. Aistillinen kokemus.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
mtmela kirjoitti:
:)

ps. ei kai eestissä ole tuo tapana krokettilupien kokoontumisissa?=)

Turenkin jengi lyödään riviin ja ensin vertaillaan pyllyt, sitten vasta arvotaan lyöntivuorot.:)

Ps. Laitetaan Evenuel väliin ja kysytään erotatteko.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
mtmela kirjoitti:
Eipä sitä voi tuo paremmin kuvailla. Luulen että naisia haittais vähemmän tuollainen kopelointitesti, me miehet kun vähän karsastamme kopeloida toistemme vartaloita. Tuosta Zillan viestistä tulee mieleen, ettei aina tarvi kuvaa, joskus riittää sanat ja oma mielikuvitus. Aistillinen kokemus.
Aivan. Jäin jo unelmiini tuon kuvauksen vuoksi todella pitkäksi aikaa. Mm. Elin Grindemyr tuli mieleeni ja jäi takaraivooni pitkäksi aikaa - muisteltuani hänen kuviansa pienen ajan takaa.

Cougar.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Parhaat takapuolimassat olen minä nähnyt Latviassa. Arvelen sen johtuvan siitä että, koko nuoriso harrastaa niitä kansantansseja. Kyllä siinä pakarat kiinteytyy.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
mtmela kirjoitti:
Nina Saarman-Bartholdi. Uuh, mikä peppu. Kyseessa on siis pituushypyn uusin Suomen Mestari.

Tämä ei voi olla kuin J.Lo vs. Kylie -ketjun häviöllä olevan osapuolen mielipide. Halkoaho vielä menee, mutta tämä on jo jotain aika rivoa.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
tuuski kirjoitti:
Tämä ei voi olla kuin J.Lo vs. Kylie -ketjun häviöllä olevan osapuolen mielipide. Halkoaho vielä menee, mutta tämä on jo jotain aika rivoa.

Ei, kyllä yleensä kannatan hoikempaa mallia, mutta tämä oli jotain uskomatonta. En osaa sanoa mikä siinä sytytti. Ehkä tämä on se poikkeus mikä vahvistaa säännön.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
veinikretski kirjoitti:
Turenkin jengi lyödään riviin ja ensin vertaillaan pyllyt, sitten vasta arvotaan lyöntivuorot.:)

Ps. Laitetaan Evenuel väliin ja kysytään erotatteko.

Ha-ha-ha-ha-haa...
Ja aivan takuulla erottaa. A) n. 20 cm muita alempana, lyhyt kun olen ja B) noh, näettepä sitten. :D
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Jos naisten takapuolia haluatte tutkailla, niin katsokaa Eurosportilta lentopalloa (naisten world cup); ette pety!
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
En ole koko ketjua lukenut, eli topiikki on saattanut nousta esille jo aiemminkin, mutta haluan tuoda julki tyytymättömyyteni tähän nykyiseen typerään naisten farkkumuotiin.

Nykyään käytettävät miesten leikkauksella tehdyt farkut, jotka loppuvat naisella ikäänkuin kesken, saavat hyvänkin takapuolen näyttämään surkealta. Pienetkin liikakilot pullahtavat kaameiksi jenkkakahvoiksi ja naisen lantion kaari ei pääse lainkaan oikeuksiinsa, kun housun reuna katkaisee sen keskeltä saaden naisen peban näyttämään aika miesmäiseltä ahterilta, mikä on totaalinen turn off. Sitäpaisti housunkauluksesta vilkkuvat stringit tai alaselän idioottimainen muotitatuointi vie viimeisetkin fiilikset.

Toivottavasti tämä ilmiselvästi taas nuorista pojista kiinnostuneiden muotisuunnittelijoiden lanseeraama housumuoti katoaa mahdollisimman pian katukuvasta.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Mun mielestä matalalantioiset farkut on kyllä aikas meGa IhQuja!!!!

Eli oikeasti olen kyllä eri mieltä kuin edellinen kirjoittaja..
 

DrAvalanche

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bast kirjoitti:
haluan tuoda julki tyytymättömyyteni tähän nykyiseen typerään naisten farkkumuotiin.
Knower kirjoitti:
Mun mielestä matalalantioiset farkut on kyllä aikas meGa IhQuja!!!!

Aargh. Kun annoitte virikkeen keskustelulle, niin nyt on aivan pakko vihdoinkin avautua kunnolla tästä asiasta.

Lantiofarkut = länsimainen vastine burkhalle: tasoittavat naisten välisiä viehättävyyseroja näyttämällä kaikkien päällä tasapuolisen vastenmielisiltä.

Siis... oikeasti. Jos miehen housut roikkuvat puoliperseessä, hän on epäsiisti juntti. Ja naisilla sama ilmiö on sitten olevinaan muodikasta. On varmaankin halvatun tarkkaa työtä peilailla niitä pöksyjä ja etsiä pari, jonka kaulus asettuu millintarkasti siihen rajapintaan, jossa housut ovat niin alhaalla kuin on inhimillisesti mahdollista paljastamatta persvakoa. Suunnitelma toimii loistavasti siihen asti kunnes ko. henkilö istuu alas, jossa vaiheessa fysiikan lait pitävät huolen siitä, että housunkaulus laskeutuu vaaksan verran. Tuloksena on tavallisesti se, että näen enemmän kuin olisin itse asiassa välittänyt nähdä.

Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, mutta tässä silti ilmainen vinkki heteromieheltä kaikille tyttölapsille: jos tarkoitus on olla nätin tai seksikkään tai ylipäänsä millään tavalla viehättävän näköinen, niin ns. työmiehen hymy EI välttämättä ole paras mahdollinen vaihtoehto.

(johan minä nyt paikan keksin päivän pakolliselle vitutuksen purkaukselle :-D )
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Moni nainen ostaisi hyvin mielellään korkeampia farkkuja, mutta valitettavasti muoti on nyt ollut jo vähän aikaa tämä, ja toisenlaisia farkkuja on todella, todella vaikea löytää. En itse pidä matalalantioisista farkuista yhtään, mutta kun vain niitä on tarjolla, pitää käyttää siis pidempiä paitoja. Jolloin näytän vielä lyhyemmältä mitä oikeasti olen. Elämä ei ole reilua.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Takapuolet on kivoja, ne on tärkeitä. Ne ei silti ole tärkein asia, vaan se, minkälainen ihminen on itsessään. Siis sisäisesti. Jos muut asiat on kunnossa, niin hieman keskivertoa kehnompi persekin menee ihan hyvin.

No tosin, pidän kyllä muodokkaista pepuista minäkin, tunnustettakoon, vaikka olenkin tälläinen miesfeministi. Sellaiset suht muhkeat, ryhdikkäät ja kaarevat takapuolet on kivoja.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tämän päivän laihuus ihanteet eliminoivat tehokkaasti minun mielestäni hyvät perseet.
Mielestäni perseessä tulee muotoa samoin, kun rinnoissa. Ja naisilla molemmat on tunnetusti lähinnä rasvaa, joten nama aliravitut luuviulut, joita nykyään näkee todella paljon on lähinnä kuvottavan näköisiä.
Normaalipainoinen nainen on edelleenkin kaikkein parhaimman näköinen.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bast kirjoitti:
En ole koko ketjua lukenut, eli topiikki on saattanut nousta esille jo aiemminkin, mutta haluan tuoda julki tyytymättömyyteni tähän nykyiseen typerään naisten farkkumuotiin.

Nykyään käytettävät miesten leikkauksella tehdyt farkut, jotka loppuvat naisella ikäänkuin kesken, saavat hyvänkin takapuolen näyttämään surkealta. Pienetkin liikakilot pullahtavat kaameiksi jenkkakahvoiksi ja naisen lantion kaari ei pääse lainkaan oikeuksiinsa, kun housun reuna katkaisee sen keskeltä saaden naisen peban näyttämään aika miesmäiseltä ahterilta, mikä on totaalinen turn off. Sitäpaisti housunkauluksesta vilkkuvat stringit tai alaselän idioottimainen muotitatuointi vie viimeisetkin fiilikset.

Toivottavasti tämä ilmiselvästi taas nuorista pojista kiinnostuneiden muotisuunnittelijoiden lanseeraama housumuoti katoaa mahdollisimman pian katukuvasta.

Tässä kompattavaa tekstiä. Tosin asiassa on mielestäni menty aivan viime aikoina huomattavasti eteenpäin.

Kukapa niitä perseitä ei katselisi.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Esteetikko ilmottautuu

Koska olen esteetikko ja aikaisemman duuninkin puolesta jouduin olemaan muotoilu-asioista kiinnostunut, niin kyllä sillä saralla parasta, mitä maa päällään kantaa, on täydellisen kaareva ja muuhun kehoon nähden sopusuhtainen naisen takapuoli!

Ja veinille tiedoksi, että jos et naisen takapuolta erota miehen vastaavasta, niin vastuu on kyllä silloin sulla itsellä. Että niin!
 

Viljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät
Tyttöjen pierettimet

Huippuyksilö pyllyt kauniissa naisissa järkyttää mielenrauhaa, joskus toivoisi ettei niitä tulisi vastaan niin useasti, ei jumankekka pysty keskittymään mihinkään ja asiat unohtuu mielestä jos esim asioi kaupungilla.
Kyllä se on alue, joka loputtomalla vetovoimallaan pitää meitä kahleissa....joista emme halua vapautua...

Rypäle punaisia finnejä kinkuissa ei mielestäni ole suotavaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Gnistan, Simo Häyhä - shooting gallery
Viljami kirjoitti:
Huippuyksilö pyllyt kauniissa naisissa järkyttää mielenrauhaa, joskus toivoisi ettei niitä tulisi vastaan niin useasti, ei jumankekka pysty keskittymään mihinkään ja asiat unohtuu mielestä jos esim asioi kaupungilla.
Kyllä se on alue, joka loputtomalla vetovoimallaan pitää meitä kahleissa....joista emme halua vapautua...

Rypäle punaisia finnejä kinkuissa ei mielestäni ole suotavaa.


Hedelmämuodostelma anuksen aalloilla on anteeksipantamatonta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös