Naisasiat

  • 7 494 546
  • 26 542

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Heittakää se vitun Facebook hiuksista vittuun. Tai ainakin ne helvetin exät pois kavereista. Itse heivasin FB:n n. 4vuotta sitten, enkä ole katunut sekuntiakaan. Kyllä kaverit keksii muut keinot pitää yhtyttä, ja samalla tulee karsittua "huonompi aines" kerralla pois.

Mitä tulee tuohon toveri Kantapäätorjunta viimeisimpiin viesteihin,
"tervetuloa todellisuuteen" joku voisi sanoa. Unohda tämä lyyli ja mahdollisimman nopeesti! Sitä joko ollaan yhdessä tai ei olla. Nyt hän roikottaa sua mukana backupina kunnes tulee toisiin aatoksiin. Eli löytää jonkun muun. Sulle kaverikortti ja mustapekka käteen. "Mites vitussa tässä näin kävi?"
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtenä päivänä on tosi hyvät fiilikset siitä, että kesä on tulossa ja varmasti joskus vielä tulee uusi tsäänssi neidin kanssa

Tuossahan on se ongelmasi ydin. Sinä et voi jatkaa elämääsi eteenpäin, niin kauan kuin roikut menneisyydessä, etkä anna itsellesi oikeaa mahdollisuutta mennä eteenpäin. Kerron sinulle nyt ihan koruttomasti mikä tilanteesi on, tyttöystäväsi on mitä suurimmalla todennäköisyydellä löytänyt baarista jo nyt menneenä viikonloppuna jonkun uuden kaulailtavan samaan aikaan, kun sinä kökötät yksin himassa haikailemassa tämän samaisen naikkosen perään (figure of speech).

Tällä tarkoitan, että sinun ex-tyttöystäväsi on jo jatkanut elämäänsä, eikä hän haikaile enää sinun perääsi, joten mieti nyt järjellä: miksi sinä jäisit hänen ehdoilla ''vaihtopenkille'' venaamaan epätodennäköistä mahdollisuutta? Sinulla on paska olo tasan niin pitkään, kuin haikailet hänen peräänsä, ja vain sinä kykenet jatkaa omaa elämääsi, sillä kukaan ei voi tehdä sitä puolestasi.

- Poista se tyttö Facebook-kavereistasi
- Poista puhelinnumero
- Valokuvat teistä ja hänestä roskiin, ja jos koet tarpeelliseksi niin kaikki saadut lahjat ym. myös roskiin
- Älä ota yhteyttä
- Näe kavereita
- Urheile
- Opiskele/ käy töissä progresiivisesti
- Sijoita itseesi
- Matka jatkuu
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Vittu ihan oikeestiko sillä naisella on täysi lupa reilun viikon jälkeen hengailla muiden äijien kanssa ja se on miun vika ku suutun vielä siitä?
Mitäs helvettiä, tottakai naisella on sinkkuna täysi lupa tehdä ihan mitä haluaa. Jos ette ole enää yhdessä, ette ole enää yhdessä, ja sillä hyvä. Hyvää käytöstä se ei ehkä ole, mutta se onkin eri asia. Kaverisi oli siinä aivan oikeassa, että turhaan kiusaat itseäsi jäämällä samaan tilaan exäsi kanssa.

Ilmeisesti tässä on käynyt se perinteinen, että jättäjä on prosessoinut eron ensin, ja sen jälkeen ilmoittanut jätettävälle. Tällöin on varmaan aika tyypillistä, että jätetyllä menee pidempään prosessoida oma pää kuntoon, ja ei ole kiva katsoa kun toinen jo porskuttaa pitkin baarin lattioita. Vittumainen toimintamalli ja tilanne, mutta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin niellä homma ja jatkaa eteenpäin. Tsemppiä siihen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ilmeisesti tässä on käynyt se perinteinen, että jättäjä on prosessoinut eron ensin, ja sen jälkeen ilmoittanut jätettävälle. Tällöin on varmaan aika tyypillistä, että jätetyllä menee pidempään prosessoida oma pää kuntoon, ja ei ole kiva katsoa kun toinen jo porskuttaa pitkin baarin lattioita. Vittumainen toimintamalli ja tilanne, mutta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin niellä homma ja jatkaa eteenpäin. Tsemppiä siihen.

Tämän kun olisi silloin tiennyt. Tsemppiä kaikille, jopa narreille.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Mitäs helvettiä, tottakai naisella on sinkkuna täysi lupa tehdä ihan mitä haluaa. Jos ette ole enää yhdessä, ette ole enää yhdessä, ja sillä hyvä. Hyvää käytöstä se ei ehkä ole, mutta se onkin eri asia. Kaverisi oli siinä aivan oikeassa, että turhaan kiusaat itseäsi jäämällä samaan tilaan exäsi kanssa.

Ilmeisesti tässä on käynyt se perinteinen, että jättäjä on prosessoinut eron ensin, ja sen jälkeen ilmoittanut jätettävälle. Tällöin on varmaan aika tyypillistä, että jätetyllä menee pidempään prosessoida oma pää kuntoon, ja ei ole kiva katsoa kun toinen jo porskuttaa pitkin baarin lattioita. Vittumainen toimintamalli ja tilanne, mutta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin niellä homma ja jatkaa eteenpäin. Tsemppiä siihen.

Joo, kyllä mie ton tilanteen oon ymmärtänyt ja käynyt riittävän monesti läpi. Sanoin myöhemmin hänellekin, että en mie siitä pelkästään suuttunut, kun hää jonkun muun kanssa on tanssimassa, vaan siitä, että jos jotain ollaan keskusteltu, niin yleensä siitä tulee pitää kiinni. Asia, johon viittasin myös viestin loppupuolella. Ainakin itsellä on vielä kunnioitus toista kohtaan sitä luokkaa, etten oo mitään seuraa hakemassa samantien. Oikestaan ajatus tuntui ensimmäisen reilun kuukauden aikana hiton pahalta, kun ees huomas ajattelevansa mahdollisuuksia jonkun muun naisen kanssa.

Tietty ihmiset on erilaisia, en vaan tältä kyseiseltä ihmiseltä tätä odottanut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo aina välillä toi yks tyttö on nukkunut täällä ja täytyy se myöntää, että yksin on niin paljon mukavampaa.

Iltaisinkin toi on ruvennut nukkumaan jo joskus yhdentoista aikoihin ja suoraan sanottuna on ollut tylsää tässä vieressä katsella pari kolme tuntia telkkaria. Äänet kyllä oon pistänyt tosi hiljaiselle, välillä jopa kokonaan äänettömälle, mutta toi tyttö tuntuu kääntävän kylkeä aina kun kaljatölkki suhahtaa auki. Ja joka toisen suhahduksen kohdalla se nostaa päätänsä ja kysyy että meneekö vielä kauan. Ei mene söpöliini. Nuku sä vaan rauhassa. Hohhoijaa. Ei ole kivaa, vaikka onhan tää näin varmaan parempi kuin että alistuisi sen tahtoon ja itsekin menisi aina sen rytmin mukaan nukkumaan. Tuntitolkulla sitten vittuuntuneena pyörisi sängyssä ja miettisi vaan että miten ihanaa olisi olla yksin. Koita siinä sitten nukahtaa kun hermostuttaakin niin saatanasti. Ja sitten parin päivän päästä kun saa pari yötä olla yksin niin kyllähän koko elämä tuntuu taas jotenkin niin suurelta nautinnolta.

Ja syömisen kanssa on lähes joka päivä ongelmia. Eilenkin toi ehdotti jotain tiettyä, jota mulla ei niin kovasti tehnyt mieli. Ja muutenkin sillä oli nälkä noin kaks tuntia ennen mua. No mä söin ulkona ja se teki täällä jotain.

Niin siis kyllähän mä tarvittaessa voin syödä melkein mitä vaan, ja voin kyllä syödä vaikka ei olisi nälkäkään, että ei tossa siis tietenkään ole mitään ongelmaa, mutta mielummin tietenkin totta kai söisin silloin kuin haluan ja sitä mitä haluan. Ja nukkumaankin tietenkin menen mielummin silloin kun haluan, enkä silloin kun joku toinen haluaa. Loppujen lopuksi tosi pieniä juttujahan nämä ovat, ja näitä vastaavia voisi keksiä vaikka kuinka paljon, mutta näissä kaikissa arjen pienissä jutuissa jos joutuu tehdä kompromisseja, niin kyllähän se elämisen laatu väkisinkin kärsii. Mä en halua tyytyä vähempään tai siihen tylsempään vaihtoehtoon. En mä toisten ihmisten kautta tätä elämää elä, vaan kyllä mulla on ihan omakin tahto.

Joo täällä Jatkiksessa nyt on paljon niitä tietynlaisia jätkiä, kuten taas jokunen päivä sitten tästäkin ketjusta kävi ilmi. En mä sano että tää mun tapa tai tyyli olisi mitenkään ainoa oikea, että ei tarvitse vittuilla. Joku tykkää jostakin ja toinen taas ihan toisesta. Jotkut ovat naistenhakkaajia ja toiset taas niitä toisen tahtoon alistuneita naistenmiellyttäjiä jne.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Joo, kyllä mie ton tilanteen oon ymmärtänyt ja käynyt riittävän monesti läpi. Sanoin myöhemmin hänellekin, että en mie siitä pelkästään suuttunut, kun hää jonkun muun kanssa on tanssimassa, vaan siitä, että jos jotain ollaan keskusteltu, niin yleensä siitä tulee pitää kiinni. Asia, johon viittasin myös viestin loppupuolella. Ainakin itsellä on vielä kunnioitus toista kohtaan sitä luokkaa, etten oo mitään seuraa hakemassa samantien. Oikestaan ajatus tuntui ensimmäisen reilun kuukauden aikana hiton pahalta, kun ees huomas ajattelevansa mahdollisuuksia jonkun muun naisen kanssa.

Tietty ihmiset on erilaisia, en vaan tältä kyseiseltä ihmiseltä tätä odottanut.

Ihan turhaan sä nyt mietit ja vauhkoat sen takia "kun on sovittu". Jos olette eronneet, ei moisilla sopimuksilla tee hevon vittua eikä niihin ainakaan sokeasti kannata luottaa ja pettyä, jos niitä nyt ei satuta baarissa jurrissa pitämään.

Nyt keskityt muuhun kuin siihen eksääsi. Tuntuu viesteistäsi päätellen näyttelevän aika tärkeää roolia vielä sulle, mikä nyt sinänsä ei neljän vuoden jälkeen ole mikään ihme.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletko tullut ajatelleeksi, että kyseinen nainen ei ole sinulle sopiva?

Joo olen miettinyt. Mutta toisaalta tuskin se sopivakaan nainen haluaa aina just samoja juttuja.

Tänään mun tekis mieli syödä sitä neljän juuston pizzaa. Ja nyt krapulassa haluan olla yksin täällä pimeässä ja hiljaisessa. Ehkä joo jossakin on joku nainen, joka olisi tajunnut ennen heräämistäni mennä vaikka jonnekin ulos. Tai itse asiassa olisi mennyt muualle jo eilen illalla kun ensimmäisen kaljan aukaisin. Ja siis että kävisi täällä vaikka joka toinen päivä pari tuntia. Tai no ei nyt noin tarkkaan kun en tiedä haluanko nähdä ketään naista silmissäni just silloin.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tänään mun tekis mieli syödä sitä neljän juuston pizzaa. Ja nyt krapulassa haluan olla yksin täällä pimeässä ja hiljaisessa. Ehkä joo jossakin on joku nainen, joka olisi tajunnut ennen heräämistäni mennä vaikka jonnekin ulos. Tai itse asiassa olisi mennyt muualle jo eilen illalla kun ensimmäisen kaljan aukaisin. Ja siis että kävisi täällä vaikka joka toinen päivä pari tuntia. Tai no ei nyt noin tarkkaan kun en tiedä haluanko nähdä ketään naista silmissäni just silloin.

Lähtökohdat toimivaan parisuhteeseen eivät vaikuta kovinkaan lupaavilta, jos mielestäsi naisen pitää olla se joka tajuaa aina tehdä kuten sinä haluat ja muutoinkin tyytyä kompromisseihin. Olet kyllä oikeassa, kun joskus tokaisit että seurustelu ei ole kaikille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähtökohdat toimivaan parisuhteeseen eivät vaikuta kovinkaan lupaavilta, jos mielestäsi naisen pitää olla se joka tajuaa aina tehdä kuten sinä haluat ja muutoinkin tyytyä kompromisseihin. Olet kyllä oikeassa, kun joskus tokaisit että seurustelu ei ole kaikille.

No ei naisen nyt välttämättä pidä olla mikään tietty, mutta miksi mä tyytyisin johonkin huonompaan? Mä jo penskana opin sen, että jos jossakin asiassa on enemmän huonoja kuin hyviä puolia, ei sitä kannata tehdä. Jos vaikka kadulla joku ehdottaisi että "saat 50e jos annat satasen", niin en mä suostuisi kun osaan nopeasti laskea tosta että tappiolle jäisin. Just se diili ei kannata. Ehkä joku toinen.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Ihan turhaan sä nyt mietit ja vauhkoat sen takia "kun on sovittu". Jos olette eronneet, ei moisilla sopimuksilla tee hevon vittua eikä niihin ainakaan sokeasti kannata luottaa ja pettyä, jos niitä nyt ei satuta baarissa jurrissa pitämään.

Nyt keskityt muuhun kuin siihen eksääsi. Tuntuu viesteistäsi päätellen näyttelevän aika tärkeää roolia vielä sulle, mikä nyt sinänsä ei neljän vuoden jälkeen ole mikään ihme.

Joo, en mie enää sen jälkee oo vauhkonnut. Enkä sen perään itkenyt. Ja joo, on se vieläkin miulle hiton tärkeä ihminen, ei siitä faktasta pääse yli eikä ympäri. Mut tosta tapahtuneestakin on jo reilut pari viikkoa, eikä se asia miuta enää paina. Nyt on oma elämä etusijalla ja onneks on kaikkea hauskaa jo sovittuna kesälle ja keväälle. Ulkona paistaa aurinko ja muuten kaikki on elämässä hyvin.

Pari mukavaa risteilyä joukkuekavereiden kanssa, yks viikonlopun kiekkoturnaus, niin johan noilla lääkkeillä tän kevään jaksaa vetää :)
 
Varmaan aiemminkin mainittu jossain ympyröissä mutta olisihan se hienoa osata lukea naisten ajatuksia. Tällä hetkellä, kun minulle syötetään naisten puolesta numeroita ja joudun näistä minulle annetuista numeroista laskemaan oikean vastauksen. Tämän hetken yhtälö on muotoa 1+1+1+1=x. Vaikuttaa vähän liiankin helpolta ollakseen totta mutta toisinaan, kun tuota syvemmin ajattelee niin aika vaikealtahan tuon saa näyttämään.

Eli avataan tätä nyt hieman teillekin. Tunnen siis yhden tytön (tarinassa pelkästään nimellä tyttö x), olemme kavereita mutta ei kovin läheisiä sellaisia. Hyvännäköinen ja näin mutta koskaan en ole mielestäni saanut mitään flirttiä häneltä. No nyt on viime aikoina kuitenkin alkanut ilmenemään hänelle läheisten kavereiden puolelta sen puoleista signaalia, että joku on nyt melko varmasti kiinnostunut minusta. Aluksi olin vähän niin, että yrittääkö tytön x kaveri - nainen a - nyt flirttailla minulle. Seuraavaksi mietin, että yrittääkö tämä saman kaveripiirin nainen b kanssa flirttailla minulle ja hetkeä myöhemmin myös niinikään saman kaveripiirin nainen c katselee minua niin pitkään, että oma "mitä helvettiä täällä tapahtuu" huomioni heräsi. Sama juttu tapahtui myös saman kaveripiirin naisen d kanssa, jonka jälkeen aloin laskemaan perus 1+1 matikkaa. Eli naiset A, B, C ja D ovat tietääkseni kaikki hyviä kavereita tyttö X:n kanssa ja nimenomaan kaikki läheistä kaveripiiriä. Olen tosin luopunut upeista haaveista, että kaikki naiset A:sta D:hen olisivat minusta kiinnostuneita ja keskittynyt lähinnä siihen, että tyttö X on se, joka tässä on jotain jollekin kiinnostuksen kohteistaan mahdollisesti maininnut.

No mitäs tämän jälkeen? Uusi nainen - nainen E - hyvä kaverini ja tyttö X:n hyvä kaveri vihjailee hyvinkin rajusti, että minun ja tyttö X:n kannattaisi tutustua paremmin. Mutta, kun ongelma on nyt siinä, että en yhtään tiedä tulisiko minun tehdä mitään tämän asian kanssa. Ensinäkin olen saattanut kuvitella ABCD naisten flirtit, arvioinnit ja katsekontaktit tms. joksikin muuksi. Ehkäpä nainen C on hieman kiinnostunut minusta ja naiset A,B ja D arvioivat minua tämän takia? Tai ehkäpä kaikki katselivat vain huvikseen? Ainoa varma signaali on se, että nainen E on tehnyt hyvin selväksi sen, mitä minun tulisi tehdä. Mutta tekeekö hän sen sen takia, että kuvittelee minun olevan kiinnostunut tytöstä X ja haluaa minun kokeilevan onneani vai sen takia, että tietää tytön X olevan kiinnostunut minusta ja haluaa minutkin kiinnostumaan tytöstä X? Tästä päästäänkin alun ongelmaan, joka on se, ettei tyttö X ole koskaan tehnyt mitään sellaista, että uskoisin hänen olevan kiinnostunut minusta ja toisaalta toiseen ongelmaan, että jos teen aloitteen ja olenkin aivan hiton väärässä niin siinä hiertäisi kaverisuhteet varmaan hieman useammastakin kohtaa.

Korostetaan nyt sitä, että tuo ABCD-juttu tapahtui ennen naisen E kertomuksia enkä niitä niinkään noteeraanut ainakaan tytön X kannalta ennen kuin nainen E kertoi tämän oman mielipiteensä minuun ja tyttö X:ään, josta sitten palaset loksahtivat omille paikoillensa päässäni. Eli ABCD voi olla täyttä huuhaata tai sitten ei. En tiedä...

Tuntuu kuin jotain draamaa tässä tällä hetkellä kirjoittaisi mutta sitähän tämä toisaalta onkin. Edetäkö, kun en yhtään tiedä, onko tyttö X tosi asiassa kiinnostunut? Tavallaan, kun ollaan kavereitakin niin ei viitsisi mitään kiusallisia hetkiäkään hänen seurassa.

Omat naisasiani ovat tähän saakka menneet niin pieleen, etten tiedä, onko tämä kaikki täysin itsestään selvää ja kyse onkin vain omasta itseluottamuksesta. Todennäköisesti tyydyn katselemaan tilannetta, peliliikkeen tekeminen vaatisi aika paljon. Neuvoja toki saa antaa, nyt tuntui vain siltä, että pitää purkaa tämä tilanne jonnekin auki. Todella outo tilanne...
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Eihän tässä ole kahta sanaa. Ensin pelaat kortin X ja jos se on huti, tilanne arvioidaan uudelleen. X on kuitenkin sinulle noista kirjaimista se läheisin ja on tullut signaalia, että tunne voisi olla molemminpuoleinen. Eli go for it!
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Samaa mieltä yllä olevan kanssa. Siis jos ymmärsin oikein - sinä olisit eniten kiinnostunut neiti X:stä? Saattaa mennä syteen tai kenties saveen, naisten aivoituksia ei monikaan osaa lukea. Mutta jos johonkin suuntaan rohkaistut peliliikettä tekemään, niin ilman muuta siihen josta olet itse eniten kiinnostunut (ja tulkinnan mukaan tunne saattaa hyvinkin olla molemminpuoleinen).
 

Renton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Edeltävien kanssa samaa mieltä. Go for it. Jos jotain tulet katumaan, on se että et edes yrittänyt.

Itsellä tavallaan samankaltainen tilanne: tyttö, josta olen jo pitkään ollut kiinnostunut asuu toisella paikkakunnalla, eikä tytön aivoituksista ole mitään selkeää kuvaa. Kun olimme lähemmin tekemisissä, häneltä tuli aina välillä (mielestäni) positiivista signaalia ja toisessa hetkessä taas jotain aivan muuta. Voi tietty olla, että tulkitsin positiiviset signaalit päässäni ja oikeasti kyseessä oli vain ystävällistä käytöstä kaveria kohtaan. Sen haluan lisätä, että tällä kertaa oli niin kiinnostava tyttö, että en jotenkin halunnut tehdä mitään hätiköityjä ratkaisuita ja täten ajoin itse itseni ns. friendzonelle.

Tuota kyseistä tyttöä lukuunottamatta naisasiat ovat kai aivan mallillaan. Seksiä saan riittävästi muutamalta eri tytöltä. Heille olen tehnyt selväksi, että mikään sen vakavampi ei kiinnosta, joten uskoisin että he eivät elättele edes turhia toiveita. Pyrin myöskin pitämään näkemiset ja yhteydenpidon kohtalaisen minimissä, etten vahingossakaan antaisi väärää kuvaa tilanteesta.

Tavallaan voisi laskea ensimmäisenä mainitsemani tytön ongelmaksi naisasioissa, mutta tiedän ettei kyseessä ole mikään pidempi ongelma. Toisaalta tuntuu, ettei muut tytöt tai naiset kiinnosta mihinkään oikeasti vakavaan, mutta uskon löytäväni jonain kauniina päivänä naisen, jonka jälkeen en edes enää mieti ensimmäiseksi mainitsemaani naista hetkeäkään muuna, kuin kaverina.
 
Samaa mieltä yllä olevan kanssa. Siis jos ymmärsin oikein - sinä olisit eniten kiinnostunut neiti X:stä? Saattaa mennä syteen tai kenties saveen, naisten aivoituksia ei monikaan osaa lukea. Mutta jos johonkin suuntaan rohkaistut peliliikettä tekemään, niin ilman muuta siihen josta olet itse eniten kiinnostunut (ja tulkinnan mukaan tunne saattaa hyvinkin olla molemminpuoleinen).

Kiitokset vastauksista. Nimenomaan neiti X on se, joka tässä kiinnostaa. Sitä vain en tiedä, tulisiko ajatellla järjellä vai tunteella. Jos päätyisin siihen ratkaisuun, että teen jotakin asian eteen niin siinä kohtaa pistäisi vituttamaan, jos tällä neidillä ei olisikaan mitään kiinnostusta. Toisaalta taas, jos en tee mitään niin pohdin sitten illat tätä juttua ja homma ei kyllä siitä etene mihinkään pisteeseen. Naisia tässä kaupungissa kyllä riittää, minulla on vain sellainen paha tapa, että jos joku hyvännäköinen nainen jotain omaan päähäni pystyy syöttämään niin sitä alkaa ajattelemaan tätä ajatuksiini syöpynyttä naista selvästi enemmän kuin muita tapauksia.

Itseluottamuskysymys toisaalta. En tiedä, mitä tekisitte esim. baarissa, jossa hyvännäköinen blondi katselee sinuun päin 15 sekunnin välein pitkiä viiden sekunnin katseita. No kovempi pelimies olisi varmaan tajunnut heti ensimmäisestä kerrasta, itse tosin aluksi luulin, että hän katsoi jotain takanani olevaa miestä, kunnes vasta jonkun viidennen katseen jälkeen tajusin, mistä on kyse. Tein sitten liikkeen asian tiimoilta mutta tietty aggressiivisuus siitä ehkä taisi puuttua. Ehkä yritän itselleni tässä tätä viestiä kirjoittaessa jo viestiä, että pitäisi olla aggressiivisempi, ajatella tunteella ja lähteä katsomaan, mitä tästä seuraisi. Toisessa vaakakupissa näkyy minun ja neiti X:n sama kaveripiiri (johon kuuluu mm. tämä nainen E), jota en haluaisi lähteä hämmentämään ja toisaalta taas se, että ehkä en haluakaan neiti X:ää vaan sittenkin jonkun yhtälöön vielä kuulumattoman neiti Q:n, joka säväyttäisi vielä enemmän. En nimittäin yhtään tiedä, tulisiko minun ajatella tätä neiti X:ää kaverina vai ehkä jonakin muuna, kun tällaisia tilanteita ei ole eteen ennen sattunut.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Joo, avaudutaanpas nyt tänne taas kerran. Kirjoittelin vähän samanlaiseen tyyliin pari sivua taaksepäin ja nyt on taas asiaa.

Eli tosiaan olen viettänyt todella tiiviisti aikaa yhden mimmin kanssa tässä viimeiset 3-4 kuukautta ja omat tunteeni häntä kohtaan ovat syventyneet tässä viimeisen 1-2 kuukauden aikana, eli minulle on tullut selväksi, että hän on se, kenen kanssa haluan olla. Meillä on ollut todella mukavaa yhdessä ja asiat menneet ikään kuin omalla painollaan todella hyvin. Kuitenkin tuossa kuukausi takaperin tuli melkoinen setback, kun huomasin että nainen käyttää kännykkäohjelma tinderiä, googlailkaa te, jotka ette tiedä. Lopputulemana aluksi velvoitin häntä lopettamaan sen käytön, mutta täältäkin neuvoja saatuani annoin hänelle mahdollisuuden tehdä omat päätöksensä.. tämän jälkeen hän ei sitä pitkään käyttänytkään. Tässä yhteydessä oikeastaan halusinkin sitten viedä tätä juttua uudelle tasolle ja sopia, ettemme tapailisi muita niin kauan kuin näemme toisiamme.. tähänkään hän ei ollut valmis. Tuntui melko pahalta.

Kävin tuossa ulkomailla viikon verran ja sen jälkeen välimme tuntuivat entistä lämpimämmiltä, luulen että hän ikävöi minua matkan aikana ja toisinpäin myös. Sitten tullaankin kuluneeseen viikonloppuun, allekirjoittanut täytti 25v ja kävimme pe-iltana syömässä ja cocktaileilla hienoissa paikoissa, ja oli kauttaaltaan äärimmäisen mukava ja kiva ilta. Huomasin sattumalta, että tinder oli löytänyt tiensä jälleen hänen puhelimeensa, mutten sanonut asiasta mitään, koska olin antanut hänelle luvan sitä käyttää.

Lauantaina sitten olikin kaveriporukan kesken juhlien aika, ja viinaa tuli otettua. Ajatuksena oli, että menen keskustaan mimmille yöksi baarin jälkeen, näemme ehkä baarissa tai sen jälkeen ja menemme samaa matkaa. Ilta oli varsin hauska, mutta jossain vaiheessa ystäväni jotenkin 'katosivat' ja en tiennyt mihin kukakin oli mennyt, viinapäissään mielsin sen niin, että minut on feidattu ja alkoi ärsyttää/harmittaa todella paljon. Kysyin sitten mimmiltä, että missä hän on ja voisimmeko jo nähdä, kun baariin meneminen ei enään innostanut minua. Kuulemma on siskonsa kanssa jossain paikassa, jonka nimeä ei tiedä ja kyseli jos voisimme nähdä hieman myöhemmin. No humalassa ja yllämainitussa mielentilassa tulkitsin asian tietysti "hyökkäyksenä" minua kohtaan, vaikkei siitä ollut kyse. Aloin oikein lietsomaan riitaa. Menin sitten sinne mimmille etukäteen yöksi ja hän sanoi tulevansa puolen tunnin kuluttua. Hän saapui reilun tunnin kuluttua ja aloitin siitä sitten riidan heti kärkeen. Pikkuhiljaa otin mukaan tuon tinderin käytön ja siitä sitten tuli sellainen aivan jäätävä itkupotkuraivokohtaus, jossa puhuin tunteistani ja siitä miten jotkut asiat loukkaa ja miten paljon hänestä pidänkään ym. En ole koskaan nähnyt häntä suutuksissa, mutta silloin yöllä hän suuttui aika pahasti, sanoi jopa, että tämä kuulostaa riidalta, jonka jälkeen emme halua olla tekemisissä enää. No vielä aikani raivottuani ja kiukuteltuani ja jauhettuani niitä samoja juttuja menimme vihdoin nukkumaan ja sovittiin, että jutellaan aamulla.

Aamulla heräsin kasin maissa, enkä sitten saanut unta kun ahdisti niin helvetisti. Kymmeneltä lähdin kauppaan hakemaan aamupalatarpeita ja kukkia hänelle. Menin hänen luokseen, annoin kukat, halasin ja sanoin olevani pahoillani sekä pyysin tietenkin anteeksi. Tämän jälkeen jossain vaiheessa aamupäivää juteltiin ja otin puheeksi tuon sitoutumisen ja sopimisen, ettei tapailtaisi muita, mutta hän sanoi tarvitsevansa vielä aikaa, koska haluaa olla varma ennen kuin sopii mitään. Itse taas koen asian niin, että on todella vaikea nyt olla ajatuksen kanssa, että hän saa tehdä mitä haluaa, kun itse taas tein aamulla hyvin selväksi, että pidän ja välitän hänestä valtavasti ja haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä. Ehdotin myös, että voidaan ottaa breikki toisistamme ja olla näkemättä jonkin aikaa, jos hän niin haluaa. Ei kuulemma halunnut, ihmetteli kun ajatukseni olivat niin dramaattisia.

Nyt on ollut aivan hirveä olo viimeiset kolme päivää. Ei ole koskaan ollut näin pahaa morkkista mistään. En tiedä, miltä tuo kuulostaa ulkopuolisen korviin, mutta vituttaa, että pilasin tuon illan aivan tyystin. Hän kun oli odottanut minun näkemistäni baarin päätteeksi ja viettänyt hauskaa iltaa. Kerroin hänelle vielä eilen jutellessamme, että käytökseni oli yhdistelmä humalaa ja sitä tunnetta, että kaverit ovat feidanneet, joten purin kiukkuni häneen ja käyttäydyin aivan uskomattoman typerästi. Hän sanoi, ettei ole vihainen, vaan lähinnä pelästyi reaktiotani, joka oli niin äärimmäinen.

Käytökseni oli melko luotaantyöntävää, mutta hän tietää, etten käyttäydy noin normaalisti. Se oli vain huono yhdistelmä alkoholia ja huonoa fiilistä. Muutenkin oli tuntunut viimeisen viikon verran, että hän on hieman etäinen. Mitäpä tässä voi enää jatkossa tehdä, muuta kuin käyttäytyä paremmin.

Edit. Täytyy sen verran sanoa, että näiden asioiden kirjoittaminenkin tuntui jo pahalta. En odota, että kukaan tulee sanomaan täällä, että hei hyvin meni. Olen kertonut tälle naiselle jo aiemmin, että johtuen taustoistani en ehkä ole se henkisesti aina vahvin tai ehyin ihminen. Reaktioni saattavat olla äärimmäisiä ja paha olo tuntuu sitten todella pahalta. Toivon vaan, ettei hän tavallaan tuomitse minua tuon takia, vaan mielummin muistaa ne hyvät puoleni. Toki jos hän ei ole valmis hyväksymään minua huonoina aikoinani, ei hän välttämättä ole se oikea henkilö minulle.
 
Viimeksi muokattu:

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset

En lähde neuvomaan mitä sinun tulisi tehdä. Itse vain pohtisin haluaisinko olla suhteessa, jossa olen itse valmis pelaamaan avoimin kortein, mutta toinen haluaa odotella ja katsoa. Itse jos olisin samassa tilanteessa tuntuisi siltä kuin roikkuisi löysän hirttoköyden jatkeena. En ainakaan itse tälläistä jaksaisi hirveän pitkään.

Tarvitsisiko tytön edes miettiä näin pitkään jos hän tuntisi samalla tavalla kuin sinä, eli että näillä mennään päätyyn asti?

Vaikeita asioitahan nämä ovat.

Jos olisin tumma sanoisin näin:

She doesn't love you mään, get the hell out of there while you still can.

Mutta kuten sanoin, vaikeita asioita.
 
3-4 kuukautta... ...ettei tapailtaisi muita, mutta hän sanoi tarvitsevansa vielä aikaa...

Meinasin jo aiemmin heittää ajatuksiani, mutta se jäi kiireessä tekemättä. Tuossapa tuo oleellinen tuli kuitenkin lainattua ja olen kyllä sitä mieltä, että tuossa ajassa sen kyllä jo tietää, jos on tietääkseen. Tai käännetään näin päin, että jos 4kk:n jälkeen haluaa vielä käydä vieraissa, niin sanoisin, että vaihtoon vain. Enkä sano siis että nainen tekisi jotain väärää, mutta lienee selvää että itse olet "syvemmällä" tuossa kuin hän, etkä saa kuin siipeesi jos ja kun nainen jonkun "paremman" löytää.

Niin perseestä ja hankalaa kuin se onkin, niin uutta matoa vaan koukkuun.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Meinasin jo aiemmin heittää ajatuksiani, mutta se jäi kiireessä tekemättä. Tuossapa tuo oleellinen tuli kuitenkin lainattua ja olen kyllä sitä mieltä, että tuossa ajassa sen kyllä jo tietää, jos on tietääkseen. Tai käännetään näin päin, että jos 4kk:n jälkeen haluaa vielä käydä vieraissa, niin sanoisin, että vaihtoon vain.

Olen sanonut kuitenkin, että jos hän näkee muita tai tekee jonkun muun kanssa jotakin, niin minä en enää ole kuvioissa. Hän sanoi, että ei halua sopia mitään, muttei aio nähdä muita, häntä vain kuulemma ahdistaa ajatus "vapauden menettämisestä". Nuoret naiset, mene ja tiedä. Kuitenkin todella fiksu mimmi kyseessä, eli siis ei mikään bimbo tms.

Ajattelin nyt katsoa vielä jonkin aikaa, mutta pakkohan se peli on viheltää poikki jos joutuu nimenomaan olemaan ns. löysässä hirressä ja tunteet vain syvenee entisestään.

Mutta tosiaan, ei se kaikilla välttämättä tuo 3-4 kuukauttakaan riitä siihen, että saa varmuuden tunteisiinsa, vaikka niin itsekkin kuvittelisin. Toisaalta, ei se vuottakaan voi kestää.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ajattelin nyt katsoa vielä jonkin aikaa, mutta pakkohan se peli on viheltää poikki jos joutuu nimenomaan olemaan ns. löysässä hirressä ja tunteet vain syvenee entisestään.

Tässä olet nähdäkseni totuuden äärellä. Minusta vaikuttaa siltä, että mimmi roikottaa sinua kuvioissa, koska olet ihan kiva tyyppi, eikä nyt ole ketään parempaakaan tarjolla. Kun se parempi sitten lopulta löytyy, mitätöityvät puheet vapauden menettämisen pelosta ja rauhallisesti etenemisestä. Henkilökohtaisesti en pystyisi sitoutumaan edes vähää alusta, jos mimmi samalla kuin ohimennen flirttailee jonkin kännykkäohjelman välityksellä tuntemattomille tai lähes tuntemattomille miehille. En kuitenkaan sano, että tuo olisi kaikille ylitsepääsemätön este, yksilöitä kun ollaan.

Voit olla siinä ihan oikeassa, että nainen on hitaasti lämpenevää sorttia ja tarvitsee oman aikansa ollakseen tunteistaan varma. Miksi mimmi sitten samalla flirttailee tuntemattomille, paha sanoa. Onko tuo vaan jonkinmoista oman arvon mittaamista, en osaa sanoa. Mulle tuonkaltainen vaihtoehtojen avoimena pitäminen ei sopisi ollenkaan, mutta kuten sanoin, ihmiset ovat erilaisia. Voin olla ihan täysin väärässä mimmin tarkoitusperien suhteen, mutta näin kyynisyyteen taipuvaisena sanoisin, että jokin tuossa kuviossa haisee, eikä se ole hajuvesi.

*e*
Näin naimisissa olevan miehenä jolla ei edes ole mitään älypuhelimia en tiedä mistään tindereistä mitään, mutta kuulemani perusteella ei se sellaiselta sovellukselta kuulosta mitä muuten vain kännykässä pidetään ilman mitään taka-ajatuksia.

Yritin miettiä, että miten tuollaista ohjelmaa olisi tarkoitus käyttää ilman taka-ajatuksia, enkä tosiaan keksinyt sellaista tapaa, ellei sitten ole tarkoitus ihan vaan etsiä kavereita. Ja aika naiivi saa olla, että tuohon selitykseen uskoisi. Myönnän olevani sen verran omistushaluinen, että en haluaisi tyttöystäväni tuollaista sovellusta käyttävän ja luultavasti tämä nousisi jopa jonkinlaiseksi vedenjakajaksi tulevaisuuden suhteen. En tahtoisi olla Filatovin tossuissa, jos ja kun nainen käyttää tuollaista sovellusta jonkin sortin mittarina omalle arvolleen ja/tai hakee jatkuvasti uusia kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Vaikka sitten ei taka-ajatuksia olisikaan, niin en kyllä ainuttakaan järkevääkään syytä keksi tuollaisen sovelluksen käyttöön.

Kysäisin äsken vaimoni mielipidettä tähän Filatovin tilanteeseen ja hän(kin) piti kuviota jotenkin epäilyttävänä. Tämähän ei todista mitään, on vain yhden ihmisen mielipide, mutta ajattelin sen nyt tuoda julki, kun se kuitenkin naisen mielipide on.
 
Viimeksi muokattu:

Bay

Jäsen
Näin naimisissa olevan miehenä jolla ei edes ole mitään älypuhelimia en tiedä mistään tindereistä mitään, mutta kuulemani perusteella ei se sellaiselta sovellukselta kuulosta mitä muuten vain kännykässä pidetään ilman mitään taka-ajatuksia. Ei tuohon mielestäni oikein mitkään selitykset auta miksi tuollaista tarvii puhelimessa pitää - kyllä se on selvä peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös