Naisasiat

  • 7 492 409
  • 26 542

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Meinasin alkaa avaamaan tilannettani naisrintamalla mutta koska kirjoitettuna/selitettynä tuo tilanne on niin hemmetin sekava niin jätän kirjoittamatta. Lyhyt versio: Nainen on järkyttävä "drama queen" joka tekee välillä suhteestamme erittäin, no sanotaanko mielenkiintoisen. Olemme eronneet vuoden vaihteessa mutta koska ainakin minulla on vielä tunteita erittäin paljon pelissä häntä kohtaan niin päätin yrittää antaa tekohengitystä tuolle suhteelle. Sain sovittua että käymme treffeille ja katsomme miten tämä tästä etenee. No ikävä kyllä suhteen ongelmat jotka ovat rassanneet minua ovat vieläkin olemassa, eivätkä ole katoamassa minnekään ainakaan vähään aikaan. Luulin että nämä tunteet mitä minulla on häntä kohtaan auttaisi minua pääsemään yli siitä että emme pysty näkemään kovin usein ja jotenkin oletin että hänen ylitsevuotava dramaattisuus suhdettamme ja sen ongelmia kohtaan olisi jotenkin hiipumassa... no olin erittäin väärässä.

Mitä tästä opimme? Vanhoja kaatuneita suhteita ei kannata yrittää pelastaa ellei ole täysin varma että kestää samat suhteen kiemurat ja ongelmat mitkä kaatoivat suhteen aikaisemmin.

-Tinke
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jännä lukea näitä nykyään. Tai siis noin vuoden ajan on jo ollut. Omia tämän ketjun tiettyjä tuotoksiani en edes tohtisi enää lukea. Eivät ne minua hävetä, en minä sillä. Ihan kuin olisin irtaantunut kaikesta täällä vallitsevasta sekoilusta ja ongelmista ja varsinkin siitä "mulla on niin suuria tunteita ja haluisin jatkaa mutku" -touhusta. Olen aika varma, että jää minun alla kestää aina eikä tartte naishommien takia ahdistua. Eikä ole kyse siitä olenko nyt sinkku vai enkö ole.

Vittu oikeesti. Jos ne akat käyttää tindereitä ja mitä lie kindereitä, yllätysmunia ja pyörittää mieshovia ympärillään niin välitön ero ja moro. Ilman mitään suuria avautumisia pois vaan. Minua ei edes harmittaisi lähteä, kun ajattelen sen niin, että pääsinpä aivan vääränlaisesta ihmisestä eroon. Mutta niinhän on ihminen nuorena tyhmä, että sepittää tuon päälle jotakin tunnesiirappia. Been there, done that.

Kai se on lähes jokaisen tuo sama perkelepolku kuljettava. Nyt voi täältä kiikkustuolista katsella, että tuommoistahan se oli, siinä se tuokin hakkaa päätään seinään ja tekee alokasmaisia virheitä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
olen saanut lukea kumppanin hymyhuulilta lauseet ”moi muru, ota kainaloon”, ”tykkään sun _valitseominaisuus_”, ”rakastan sinua” sekä nauttinut niistä lukuisista ”merkitsevistä” eleistä ja kehonkielestä.

Tuollaista paskaa osaa sepittää jopa thaimaalainen 100 sanaa englantia osaava lortto ja ihan yhtä varmasti se on valetta. Ihan järkyttävää paskaahan tuo on. Ota itseäsi(ja akkaa) niskasta kiinni ja heitä pihalle. Ei mitään järkeä kiduttaa itseään ja kuunnella moisia valeita yhtään pidempään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en kyllä näe että tässä on kyseessä mikään "akkojen salaliiton" osa, ihan yhtälailla samalla tavalla toimii myös moni mies suhteissaan.

Kyllä näissä asioissa on enemmän mielestäni kyse iästä ja kypsyydestä, siitä milloin ihminen on valmis sitoutumaan ja milloin ei. Ja myös siitä, että mistä syistä sitoudutaan ja miksi sitoutuminen on oikeasti liian iso asia liian aikaisessa vaiheessa.

Pahimmillaanhan voi käydä niin, että ihminen tyytyy johonkin ok-ihmiseen ja perustaa esim. perheen ja tuhlaa kallisarvoista elinaikaa suhteessa jossa ei ole onnellinen. Nämä hommat ovat esim. lapsille aika ikäviä sitten siinä vaiheessa kun aletaan hätääntymään että elämä alkaa olla takanapäin ja koetaan että on joutunut luopumaan vapaudestaan suhteen ja perheen takia. Siksi noihin hommiin kyllä kannattaa suhtautua äärimmäisellä vakavuudella.

Sanon siis niin päin, että kyllä naisilla ja miehillä on tilanteessa kuin tilanteessa sen verran tiukka copyright omiin ajatuksiinsa ja tunteisiinsa, että ei niitä voi sinänsä tuomita mitenkään. Monesti tuollaisessa tilanteessa, että haluaa kokeilla ja kokea vielä asioita on kyllä "näennäisesti" helpompaa ottaa tuollainen tauko tai erota jotenkin puolittain, osittain joskus niistä syistä että otetaan ikäänkuin vakuutus että voi palata yhteen jos ei natsaakkaan tai sitten erotaan asteittain jos on sellainen fiilis ettei halua loukata toista tms.

Eikä siis mitenkään niin että tuollalailla on oikein toimia, mutta ihan ymmärrettävää se on ja ihmiset tekee tuota ennenkaikkea pelkojensa ja huonon itsetuntonsa takia tai jotenkin hyvässä tarkoituksessa ennemmin kuin ihan vaan sen takia että ne on jotenkin vittumaista sukupuolta tai "tyhmiä huoria".
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Koko stoori

Ei huhhuh mitä settiä. Meinasin kirjoittaa näkemykseni tilanteeseen mutta näemmä nimimerkki Knox olikin ehtinyt kirjoittaa samat ajatukset mitä itselläni tilanteeseen olisi.

Ansaitset parempaa, kuin pettävän naisen joka haaveilee jostain helvetin sinkkukesästä! Kyllä miehen pitää säilyttää jonkinsortin itsekunnioitus. Tsemppiä ja muista, että tuollaista kohtelua ei kukaan ansaitse.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Filatoville sekä leathermouselle sama neuvo. Jos se sekä haisee, että maistuu paskalta, se todennäköisesti on paskaa vaikka mämmiltä näyttäisikin ja näin ollen ei välttämättä kannata tuohon sen enempää sekaantua. Tällä hetkellä teitä viedään kuin litran mittaa ja kuten muutkin ovat todenneet pidetään ikäänkuin suunnitelma-b:nä. Niin surullista kuin se onkin, mitä nopeammin pistätte naisen kiertoon, sitä parempi teille itsellenne.

Nämä on niitä asioita mitkä ulkopuolisen on pirun paljon helpompi huomata, siinä ihastumisen huumassa kun tuppaa työntämään ne kaikki ei toivotut selitykset (mitkä yleensä jälkikäteen ajatellessa ovat olleet ainoita millään muotoa järjellä perusteltavia) taka-alalle ja sokeasti uskomaan kaiken sen paskan mitä toinen vaan ikinä viitsii sepustella.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
ihan ymmärrettävää se on ja ihmiset tekee tuota ennenkaikkea pelkojensa ja huonon itsetuntonsa takia tai jotenkin hyvässä tarkoituksessa ennemmin kuin ihan vaan sen takia että ne on jotenkin vittumaista sukupuolta tai "tyhmiä huoria".
Nyt kun Sinä sieltä ylhäältä meille kerroit kaiken, niin totean kuitenkin, että ei sillä ole mitään väliä, että mikä on syy, tuo ei silti kanna. Niistä on hyvä pysyä erossa, jotka eivät selvästikään ole vielä valmiita. Tinderkinderit eivät ole. Niiden kanssa saa vain sählinkiä aikaiseksi. Vitutusta ja stressiä.

Ja tämä on naisasiaketju. Jos tämä olisi se miesasiaketju, niin sitten täällä käsiteltäisiin asiaa toiselta puolelta, että kyllä ne miehetkin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Emmää ymmärrä näitä juttuja yhtään. Mun parhaalla kaverilla on 20- vuotias poika, joka painiskelee tälläsen samanlaisen taivaanrannanmaalari tytön kanssa. 3v suhde takana, Heinäkuussa meni armeijaan ja sovittiin (tai tyttö sopi) että ollaan yhessä vaan viikonloppusin lomilla, kun armeija loppui tyttö halusi sopia et ollaan vaan maanantaista torstaihin yhdessä ja viikonloppuisin sinkkuja. Poika menee kuin lammas mukana ja surkuttelee kun maanantai- iltana tulee Petriltä tai Pekalta tai Paavolta tekstaria (vai mitä Onnia, Leeviä ja Eliasta nää nykyään on). Tääkin poika on tosi fiksu ja komea nuorimies, mutta ei minkäänlaista itsekunnioitusta. Ryvetään sydänsuruissa ja mitään juhlimisen tynkää ei voida tehdä, ettei loukkaa tytön tunteita. Nyt on ero ilmeisesti tullut lopullisesti, mutta silti käydään säännöllisesti "puhumassa asiat selväksi" ja vähän muhinoimassa ja pitämässä kädestä sohvan nurkassa. Tosi raskasta seurata vierestä.

Pitkässä parisuhteessa mä voisin käsitellä ehkä yhden pettämisen perusteluineen tai olla mielummin kokonaan tietämättä, mutta jos tuo mun ukkelsson alkais treffipalstoilla pyörimään ja kuljettamaan puhelinta suihkuun ja vessaan tai ehdottamaan sinkkulomia, niin menis lusikat jakoon.




Tai no en tiedä, jos tuo kävis elimiänsä muualla uittamassa oisko kotiin takas tulemista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun Sinä sieltä ylhäältä meille kerroit kaiken, niin totean kuitenkin, että ei sillä ole mitään väliä, että mikä on syy, tuo ei silti kanna. Niistä on hyvä pysyä erossa, jotka eivät selvästikään ole vielä valmiita. Tinderkinderit eivät ole. Niiden kanssa saa vain sählinkiä aikaiseksi. Vitutusta ja stressiä.

Ja tämä on naisasiaketju. Jos tämä olisi se miesasiaketju, niin sitten täällä käsiteltäisiin asiaa toiselta puolelta, että kyllä ne miehetkin.

Joo, enhän minä sitä sanonut missään kohdassa sanonut että sillä on mitään väliä mikä se syy on tai että se tekisi asiasta jotenkin hyväksyttävän jos sille on olemassa looginen syy. Mutta kai sitä kannattaa vähän edes yrittää ymmärtää niitä naisia jos meinaa niiden kanssa pelailla?

No jos nyt lopetat sen kyttäilyn ja tarkastat itse housuistasi mikä se oma näkökulma naisasioihin on.

Että sellasta täältä ylhäältä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
jos sille on olemassa looginen syy. Mutta kai sitä kannattaa vähän edes yrittää ymmärtää niitä naisia jos meinaa niiden kanssa pelailla?
Vaan kun siinä kohtaa on käytännön ratkaisua ajatellen ihan sama, että ymmärtääkö syyn vai ei. Pääasia on, että ei sekaannu moisiin naisiin. Neuvo yksi: älä ole sellaisen kanssa tekemisissä. Pääsee paljon helpommalla ja vähemmällä. Sitä paitsi, tietyllä tapaa sellaiset tinderkinderit ovat "tyhmiä ja huoria". Miehet ja naiset. Jos syynä tyhmyyteen ja huoruuteen on epävarmuus tai ihan mikä tahansa, silti ne ovat "tyhmiä ja huoria". Ikä usein parantaa, ei tosin kaikkia.
fat of the land; kirjoitti:
jos nyt lopetat sen kyttäilyn ja tarkastat itse housuistasi mikä se oma näkökulma naisasioihin on.
Minkä kyttäilyn? Luin keskustelupalstaa. Jos sinä näet tämän viestin, niin kyttäät? Mitä tarkoitat housuasialla? En ole mulkun perusteella naisvalintojani tehnyt oikeastaan koskaan. Sinulla on paha tapa asettua yläpuolelle "tietämään". Joillakin on siihen varaa, kuten nyt vaikka Carloksella, sinulla nuo menevät väärille raiteille. Mutta saahan sitä kaikenlaista lätistä, en minä sillä.
 

Tupu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Hahah.. on se vaan hyvä kun on tuota ikää jo vähän enemmän, eikä tule enää nieltyä ihan kaikkea mitä syötetään.

Olen tässä jutellut netissä, pääasiassa chatissa, yhden naisen kanssa aika paljon viimeisen vuoden aikana. Fiksu ja erittäin nätti tapaus, mutta valitettavasti todella hyvä myös vedättämään. Ennen joulua tämä tyttö (nainen 23v) teki jo selväksi, että olisi ihan valmis suhteeseen ja muuttamaan eteläsuomesta tänne pohjoiseen. Minulla on ollut kokoajan epäilyksiä jutun suhteen paitsi ikäeron (10v), niin myöskin muiden juttujen takia. Ihmettelin vähän, kun noin nuorella tytöllä on varaa ostaa omakotitalo, urheiluauto ym. ja kuviakin näytti kaikista. Jossain vaiheessa kuulin myös huhua, että hänellä olisi jo mies, mutta hän itse kiisti jyrkästi ja en sitten ruvennut asiasta enempää kärttämään. Puhelinnumeroja tietysti vaihdettiin ja facebook -sivunsakin näytti, vaikka emme siellä kavereiksi alkaneetkaan. No, kuulin sitten taas tässä lähiaikoina samaa miesjuttua ja päätin, että nyt otetaan asiasta oikeasti selkoa. Numerotiedustelusta selvisi, että tyttö asuukin ihan eri paikkakunnalla, kuin oli väittänyt ja hänen facebook -sivultaan irtosi sen verran informaatiota, että kiinnitin huomioni yhden miehen pariin kommenttiin ja päätin tsekata tämän miehenkin sivun. Urheiluautoista näytti tykkäävän, jopa ihan samanlaisesta, kuin tällä tytöllä oli. Nimen avulla etsin sitten hänenkin yhteystietonsa ja kas kummaa, osoitekin oli sama kuin tällä tytöllä. Eli se siitä.

Okei.. ehkä toimintani oli jonkun mielestä vastenmielistä stalkkausta, mutta en kyllä kadu yhtään. Itsekin olin ihastunut, mutta nyt kun asioiden oikea laita selvisi, olen yllättynyt kuinka vähän tällä hetkellä sattuu. Oikeastaan enemmän käy sääliksi sitä miestä, jonka selän takana tämä tyttö vehkeilee. Vähän tekisi mieli ottaa yhteyttä ja paljastaa asioiden oikea tila, mutta enpä taida kuitenkaan vihtiä sekaantua heidän asioihinsa sen enempää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkä kyttäilyn? Luin keskustelupalstaa. Jos sinä näet tämän viestin, niin kyttäät? Mitä tarkoitat housuasialla? En ole mulkun perusteella naisvalintojani tehnyt oikeastaan koskaan. Sinulla on paha tapa asettua yläpuolelle "tietämään". Joillakin on siihen varaa, kuten nyt vaikka Carloksella, sinulla nuo menevät väärille raiteille. Mutta saahan sitä kaikenlaista lätistä, en minä sillä.

No etkös tuossa alkanut selventämään minulle sitä että tässä ketjussa on mielestäsi ohi aiheen jos viittaa myös miesten toimintaan suhteissa? Sitä tarkoitin kyttäämisellä, en mitään perinteistä puskassa istumista.

Jaa minulla paha tapa asettua yläpuolelle? Jotenkin en itse nyt löydä tuolle kritiikille pohjaa kun en tällä palstalla kovin aktiivinen edes ole. Kerro toki mitä sillä käytännössä tarkoitat niin voin kiinnittää asiaan huomiota.

Olisi muutenkin ihan keskustelun kannalta arvokasta että ottaisit kantaa siihen mikä tuossa omassa kirjoituksessani nyt oli niin kovasti yläpuolelle asettumista?

Housuasia oli ihan perinteinen potenssiviittaus ja miehisyyden kyseenalaistamista.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh huh, ja sitä rataa...

Eihän tuossa ole kuin yksi järkevä vaihtoehto. Eroon vaan. Tyttö tulee jatkossakin pettämään sua.

Tarinassa tuntuu olevan kaksi heikolla itsetunnolla varustettua nuorta. Toinen hakee hyväksyntää, ja nussii vielä siitä syystä monia eri ihmisiä, seurusteli tai ei. Toinen taas on valmis vaikka siihen, että tyttöystävä pettää, kunhan jälkikäteen (kiinnijäätyään) pyytää anteeksi ja sanoo, ettei se pano merkinnyt mitään, sä oot mun tosirakkaus.

Pelasta itsesi. Sattuu varmasti. Joudut todellakin oman mukavuusalueesi ulkopuolelle, mutta... tämä sattuu lopulta kuitenkin vähemmän kuin jos jäät tuohon 'suhteeseen'. Tuo suhde tulee vielä syömään itsetuntosi rippeetkin, jos siihen jäät.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Melkoiseksi on maailma menny nykyään. Oon pitkään ajatellu, että onneks mun ei tarvitse tänne tulla avautumaan ja Jatkiksen melko aktiivikäyttäjänä oon tännekin aina välillä eksynyt, mutta nää viime aikaset itkustoorit pistivät aktivoitumaan.

Olen siis Jatkiksen seniorijäsen (40+) ja melko pitkään naisasiat ovat olleet kunnossa (tänä vuonna naimisissa 13 vee ja yhdessäoloa 16 vee). Paljon on asiat muuttuneet niistä ajoista, kun sinkkumarkkinoilla pyörin. Tietenkin meidän yhdessäoloon mahtuu paljon ylä- ja alamäkiä, mutta toistaseks vielä ollaan hyvin jaksettu toisiamme katsella.

Erikoiselta sen sijaan tuntuu tää nykynuorison (Vanha pieru tietää) meno. Vaimolla on vanhasta liitosta pari muksua, joista toinen vielä asuu meillä. Molemmilla tuntuu "kavereita" löytyvän, joiden kanssa voidaan öitäkin viettää, mutta ei virallisesti seurustella. Kyseessä on ilmeisesti tällainen fuck buddy - juttu, friends with benefits touhua. Mikäs siinä, vanha pieru seuraa katellisena vierestä, silä ei mun nuoruudessa tollasia juttuja ainakaan hirveän yleisesti ollu. Ihmetyttää vaan, miten tollasessa hommassa raja vedetään? Valistakaa nuoret vanhempaa palstaveljeä!

Ja asiaan, aikamoisia velliperseitä tuntuvat täällä muutamat palstaveljet olevan. Tinderit yms. "oot kyllä tosi kiva, mut haluan etsiä itseäni vähän aikaa" - jutut ovat täyttä paskaa. Monoa perseeseen ja uutta matoa koukkuun.
 

Renton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Erikoiselta sen sijaan tuntuu tää nykynuorison (Vanha pieru tietää) meno. Vaimolla on vanhasta liitosta pari muksua, joista toinen vielä asuu meillä. Molemmilla tuntuu "kavereita" löytyvän, joiden kanssa voidaan öitäkin viettää, mutta ei virallisesti seurustella. Kyseessä on ilmeisesti tällainen fuck buddy - juttu, friends with benefits touhua. Mikäs siinä, vanha pieru seuraa katellisena vierestä, silä ei mun nuoruudessa tollasia juttuja ainakaan hirveän yleisesti ollu. Ihmetyttää vaan, miten tollasessa hommassa raja vedetään? Valistakaa nuoret vanhempaa palstaveljeä!

Omalla kohdalla ne on toimineet seuraavasti: baarista tyttö kotiin ja huonoa känniseksiä. Aamulla mietit mielessäsi, että kyseessä on ihan kiva tyttö, mutta ihan kaikki ei täsmää. "Voisi sitä kai uudestaan nähdä".
Muutama näkeminen, jonka aikana molemmilla on mukavaa. Vieläkään ei tyttö kuitenkaan sytytä, joten päätät olla rehellinen ja ottaa asian puheeksi. Tässä vaiheessa voi käyttää seuraavaa repliikkiä: "haluan olla rehellinen sinulle. Minusta ei tällä hetkellä ole parisuhteeseen. Ymmärrän, jos et enää halua nähdä minua. Viihdyn seurassasi kuitenkin sen verran hyvin, että minulla ei ole mitään uudelleen näkemistä vastaan."

Tässä vaiheessa olet tehnyt selväksi kaksi asiaa: (1.) et halua parisuhdetta kyseisen tytön kanssa ja (2.) viihdyt hänen kanssa. Jos molemmat ovat asiassa samalla aaltopituudella, voi tilanteesta muodostua ns. fuck buddy -tilanne. Tällaiset järjestelyt ovat hetkellisesti mitä parahin läheisyyden muoto, mutta pidempään jatkuessaan lähes poikkeuksetta kaatuvat omaan mahdottomuuteensa; toiselle tulee eittämättä toista vahvempia tunteita. Homman juju on, että peli pitää pystyä viheltämään poikki heti, kun havaitsee itsessä tai toisessa tunteiden liiallista vahvistumista. Tietysti pilliin voi jättää vislaamatta, jos molempien tunteen voimistuvat samassa tahdissa ja tämä on molempien mielestä täysin ok.

Terveisin kaksi em. kaltaista "suhdetta" läpi käynyt ja kolmannessa tällä hetkellä pyörivä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jotakuinkin kaikki on jo sanottu, mutta painotetaan varmuudeksi vielä leathermanille tätä faktaa, että sinua on petetty. Mieti nyt hetki tuota.

Tilanne olisi muutenkin lähes varmasti osaltasi menetetty, mutta sitten tuokin vielä. Tänä viikonloppuna hoidat asian ja ilmoitat tytölle tämän olevan tässä. Ilman mitään dramatiikkaa, koska hänelle asia lienee täysin ok ja ihan sama. Eli älä siis nolaa itseäsi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"haluan olla rehellinen sinulle. Minusta ei tällä hetkellä ole parisuhteeseen. Ymmärrän, jos et enää halua nähdä minua. Viihdyn seurassasi kuitenkin sen verran hyvin, että minulla ei ole mitään uudelleen näkemistä vastaan."

Tässä vaiheessa olet tehnyt selväksi kaksi asiaa: (1.) et halua parisuhdetta kyseisen tytön kanssa

Eikös tuon voisi käsittää samanlaisena naisen/miehen pitämisenä varalla kuin mitä tässäkin ketjussa on aikaisemmin käsitelty? Mielestäni kohta 1 ei kyllä toteudu jos noin toteat. Todennäköisesti rakkaudenkipeä nainen/mies ymmärtää sanotun niin, että kyseinen henkilö ei vielä halua parisuhteeseen, mutta koska minun kanssa viihtyy saattaa se tulevaisuudessa olla mahdollista.

Jos haluaa tehdä selväksi ettei toisen kanssa halua parisuhdetta, kannattanee se myös sanoa suoraan eikä pelailla pelejä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jotakuinkin kaikki on jo sanottu, mutta painotetaan varmuudeksi vielä leathermanille tätä faktaa, että sinua on petetty. Mieti nyt hetki tuota.
On kyllä kummallista tosiaan. Tuossa tilanteessa ei tarvitse sanoa kuin: "No mutta terve. Mikäs päivä muutat vittuun täältä?"

Jos ei asuta vielä saman katon alla, ei tarvitse huolehtia edes tuosta poismuuttopuolesta. Sen kun heivaa hunajamelonin mäkeen.

Ei mitään aisankannattelupuuhia. Kamoon.
 

Renton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikös tuon voisi käsittää samanlaisena naisen/miehen pitämisenä varalla kuin mitä tässäkin ketjussa on aikaisemmin käsitelty? Mielestäni kohta 1 ei kyllä toteudu jos noin toteat. Todennäköisesti rakkaudenkipeä nainen/mies ymmärtää sanotun niin, että kyseinen henkilö ei vielä halua parisuhteeseen, mutta koska minun kanssa viihtyy saattaa se tulevaisuudessa olla mahdollista.

Jos haluaa tehdä selväksi ettei toisen kanssa halua parisuhdetta, kannattanee se myös sanoa suoraan eikä pelailla pelejä.

Sinällään olet oikeassa, että noin sanottaessa ensimmäinen kohta ei toteudu. Jos kuitenkin molempien intressit toteutuvat, ei mielestäni asiassa ole mitään sen suurempaa ongelmaa. Tilanne on tietysti eri, jos nainen sanoo minulle yhtä ja ajattelee toista. Sille en tietenkään voi mitään.

Ja mitä tulee tuohon varalla pitämiseen niin olen pyrkinyt ratkaisemaan sen omalla käytökselläni seuraavalla tavalla: yhteydenpito kohtalaisen minimaalista ja lähinnä ainoastaan silloin kun tekee mieli nähdä. Tällöin en anna itsestäni ja intresseistäni väärää kuvaa toiselle osapuolelle.

Tällaisten järjestelyiden onnistumisen, kuten oikeastaan kaikkien naisasioiden, avain on mielestäni kommunikointi. Olin itse vastaavalla tavalla varalla viime syksynä. Kommentti suuntaani oli aikalailla vastaava aiemmin kirjoittamaani nähden. Totesin naiselle, että haluan oikean parisuhteen tai vaihtoehtoisesti kaverisuhteen, jossa öitä ei nukuta yhdessä ja fyysistä kontaktia ei ole. Jälkimmäiseen päädyttiin muutaman keskustelun jälkeen, ja vaikka se silloin pahalta tuntui niin lähes yhtä pahalta se "löysässä hirressä roikkuminen" tuntui. Nyt on välit kunnossa kyseiseen naiseen ja ongelmaa ei ole.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinällään olet oikeassa, että noin sanottaessa ensimmäinen kohta ei toteudu. Jos kuitenkin molempien intressit toteutuvat, ei mielestäni asiassa ole mitään sen suurempaa ongelmaa. Tilanne on tietysti eri, jos nainen sanoo minulle yhtä ja ajattelee toista. Sille en tietenkään voi mitään.

Näin toki. Muutenkin fiksusti kirjoitat.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysytään täältä, koska HTT:n huhujen mukaan joku tämän jatkoajan suosituimman ketjun lukijoista on kuulemma joskus nähnyt naisen.

Mistä kannattaisi ostaa mimmille kaulakoru tai vastaava riipus?

Vaatimukset: edullinen, ei katurihkamaa, suomalainen. Saako alle viidelläkympillä mitään asiallista?

Lähinnä sitä mietin, että onko nettikauppojen hinnat kuinka paljon edullisempia kuin kivijalkakoruliikkeiden.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kysytään täältä, koska HTT:n huhujen mukaan joku tämän jatkoajan suosituimman ketjun lukijoista on kuulemma joskus nähnyt naisen.

Mistä kannattaisi ostaa mimmille kaulakoru tai vastaava riipus?

Vaatimukset: edullinen, ei katurihkamaa, suomalainen. Saako alle viidelläkympillä mitään asiallista?

Lähinnä sitä mietin, että onko nettikauppojen hinnat kuinka paljon edullisempia kuin kivijalkakoruliikkeiden.

Kuvailemasi esine kuulostaa ihan leijona- riipukselta. Sopii varmasti kuvailemaasi tilanteeseen ihan mainiosti. Voit lainata myös itse pelipäivinä..
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mistä kannattaisi ostaa mimmille kaulakoru tai vastaava riipus?

Vaatimukset: edullinen, ei katurihkamaa, suomalainen. Saako alle viidelläkympillä mitään asiallista?

Itse olen ostanut rouvalle joulu-synttäri-sekäkaikkimuutperkeleentärkeätonnittelupäivien lahjat Timanttisilta. Luultavasti onnistuu muiltakin koruliikkeiltä.

Myyjiltä kysynyt mitä he haluaisivat ko. juhlaan liittyen lahjaksi ja ostanut kyseisen korun. Hintahaarukka ollut kympeistä satasiin, riippuen rahatilanteesta.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Espalla siitä yhdestä käsityötä ja muuta myyvästä liikkeestä löytyy Noitarumpu-sarjaa, jotka ovat aika nastoja hopeisia koruja ja kohtuuhinnoissa. Itse olen saanut hyvän puolison maineen ja muutakin hyvää just tuolla keinoin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä sillä kotimaisuudella muuten niin väliä ole mutta kun muija sattuu olemaan ulkomaalainen joka on innoissaan kaikesta Suomi-hömpötyksestä. Fazerin suklaata ainakin menee pakettiin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös