Naisasiat

  • 7 509 712
  • 26 558

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Lenkkeily/jumppa

Mullon yksi poikkeama tuohon teoriaan (muuten olen samaa mieltä, nuorempana eivät tuota spinningiä niin mainostaneet niin jumppa sopii terminä hyvin). Tapasin oikein mukavan tytön Jyväskylässä ja muuten meni oikein hyvin, mutta lenkkeilystä sekin puhui. Olin tietysti varma että kyseessä on tämmöinen hikinauhapaskanpuhumis2kmjokakolmasviikkojasenpäälle5lasiapunaviiniä+oikeushaukkuasesaamatonpaskajotatapailee (vaikka timmissä kunnossa noin silmämääräisesti olikin), mutta perkules, yllätyin kun lähdin vitsinomaisesti mukaan "lenkille". Vedettiin 5km ihan ok tahdilla sen jälkeen portaisiin. Portaisiin !(harjun takana ne puuportaat, paikalliset tietää). Tsempattiin toisiamme ja vaikka väsy tuli ei piipitystä vaan asenteella omien kykyjen mukaan.Oli pelannut nuorempana jalkapalloa ja ei pitänyt "löysäilystä". Oli/on joka tavalla hieno nainen.

Mainittakoon että seurustelimme kolme vuotta ja homma kaatui lähinnä omaan sitoutumiskammooni (siinäpä kanssa vatsaavääntävä termi, kun se tulee muijan suusta).
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mullon yksi poikkeama tuohon teoriaan...
Asiahan onkin niin, että ne naiset, jotka ovat kilpaurheilleet pienestä pitäen, eivät olekaan niitä, jotka takakireytyvät jumpistaan ja spinningeistään. Heillä se kuuluu sillä tavalla äijämäisesti perusluonteeseen tuo liikunta, eikä kyseessä ole 20+ -iässä aloitettu perseen leviämisen johdosta aloitettu pakkojumppailu tai -spinning, jonka seuraukset näkyvät sitten tulevaisuudessa parisuhdehelvettien lisääntymisenä.

Enkä minä edes vitsaile, vaan asia on noin.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Asiahan onkin niin, että ne naiset, jotka ovat kilpaurheilleet pienestä pitäen, eivät olekaan niitä, jotka takakireytyvät jumpistaan ja spinningeistään.

Tästä olen aivan samaa mieltä. Pahimpana esimerkkinä omakohtainen kokemus naisesta, joka inhosi hikoilemista (siis eihän se nyt sinänsä mailman hienoin kokemus ole, mutta... ei hyvänen aika, en pysty edelleenkään edes aloittamaan tätä keskustelua).
Heillä se kuuluu sillä tavalla äijämäisesti perusluonteeseen tuo liikunta, eikä kyseessä ole 20+ -iässä aloitettu perseen leviämisen johdosta aloitettu pakkojumppailu tai -spinning, jonka seuraukset näkyvät sitten tulevaisuudessa parisuhdehelvettien lisääntymisenä.
Enkä minä edes vitsaile, vaan asia on noin.

Olen järkyttynyt: Olen samaa mieltä Kärppien kannattajan kanssa. Tätä se ikä teettää. No sen verran voin olla erimieltä että äijämäisyys nyt ei ole minulle se ihanne naisessa, eikä sinänsä kropan muoto: kyllä pehmoinenkin voi olla ihana. Mutta muutoin voisi olla vaikka minun kirjoittamaani. Menen kotiin, otan Buranan ja nukun Maanantaihin...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Se on nimenomaan sitä vitun logiikkaa, jota myös naisen logiikaksi kutsutaan. Mikä onkaan parempi tapa tehdä tilit selväksi, kuin kiivas tekstiviesteily kahdelta yöllä.

Vitun ämmät.

Älkää lähtekö mukaan tuollaiseen paskaan. Viesteihin ei ole pakko vastata, eikä muutenkaan tarvitse pitää yhteyttä. Vain vässykät lähtevät tuollaisiin leikkeihin mukaan.

Täydellinen radiohiljaisuus ja nuo naiset alkavat olla epävarmoja ja lopettavat nöyryyttämisen. Älkää olko orjia, sillä siitä ei hyvä seuraa. Näiden exien tarkoitus on vain tehdä teille paska olo, joten älkää tunteko pahaa oloa, vaan nauttikaa elämästä ja unohtakaa tuollaiset paskiaiset mahdollisimman nopeasti.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joopajoo. Hiljaista on naisrintamalla ja saa ollakin. Ei noista tunnu olevan kuin harmia. Vituttaa ex-muija. Raukka yrittää vältellä kokoajan eikä pidä sovituista asioista kiinni. Nyt sitten keskellä yötä rupeaa avautumaan tekstiviesteillä pettämisistään ja siitä että on seurustellut jo pidemmän aikaa uuden miehen kanssa vaikka pitkään koitti asiaa kierrellä ja pitää salassa. Mitä vitun logiikkaa tää tällainen on? No, eipähän tuo mulle enää kuulu mutta vituttaa vaan asioiden salailu ja valehteleminen päin naamaa. Yöunet meni joten ruvetaan vaikka kattelemaan änhooällää.

Älä vaan mene vonkaamaan, kyllä se ottaa yhteyttä jos on mielenkiintoa.
Ja kyllä, tiedän ! Olen ollut heikko ja langennut ja luu jäi käteentosin römpsää irtosi...:)
Ei maar, jos se on jo toisen miehen tunnustanut, ei kannata paljon välittää,
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Älä vaan mene vonkaamaan, kyllä se ottaa yhteyttä jos on mielenkiintoa.
Ja kyllä, tiedän ! Olen ollut heikko ja langennut ja luu jäi käteentosin römpsää irtosi...:)
Ei maar, jos se on jo toisen miehen tunnustanut, ei kannata paljon välittää,

En välitä enää vitun vertaa. Kun olen saanut saatavani niin olen tyytyväinen enkä halua kyseistä ihmistä enää nähdä.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Naiset on ihania, lopettakaa niiden ylivalta. Naisen ei tarvitse kuin luoda tietty katse, korjata asentoa sohvalla niin että rinnat on paremmin pystyssä, korjata asentoa sängyssä niin että takapuoli on paremmassa asennossa tai sitten olla vaan muuten niiiiiin avuttoman näköisiä että. Ei niitä ilman voi elää,
toisinaan ne kuitenkin on vittumaisia otuksia. Joskus tuntuu että aivan turhakkeita mutta mikä on parempaa kuin painautua Sunnuntai-aamuna kylkeen kiinni ja ottaa vielä tunnin nokoset, pienet "halaukset" ja kahvin keittoon ja suihkuun ja sitten takaisin viereen...vittu alkaa kuulostaa Veiniltä
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Asia kun menee juuri siten, että ne jotka takakireänä haluavat väkisin sitä jotakin "terveellistä liikuntaa" harrastaa, vaikka todellisuudessa heitä se liikunta suoraan sanottuna aika usein vain ketuttaa, heidänlaisensa ovat keskimääräistä useammin valinneet jonkun perussettilajin tai lajit, ja menevät juuri spinning- ja jumppatunneille. Ja se takakireys on purkaannu niihin treeneihin, se tulee sieltä ja kostaa sen sitten kavalasti voimassaolevalle miehelle.

Mahtavaa keittiöpsykologiaa.

Entä ne naiset, jotka harrastavat jumppaa ihan oman hyvinvointinsa vuoksi, vieläpä vapaaehtoisesti, ilman ajatusta pakkolaihduttamisesta?Tuomitsetko heidätkin paariakastiin heidän harrastuksensa vuoksi? Ilmeisesti et tullut ajatelleeksi sitä, että vaikkapa pienehköllä paikkakunnalla harrastusmahdollisuudet ovat aika vähissä, joten täytyy tyytyä jumppaan kuntonsa ylläpitämiseksi, kun sukelluskursseja ei järjestetä. Sama tilanne myös esim. vuorotyöntekijöillä, jotka eivät työnsä vuoksi pysty osallistumaan harrastukseen, joka tapahtuisi esim. 2-3krt/vko tiettyyn kellonaikaan.

Mainitsitkin tekstissäsi, että poikkeuksia toki löytyy. Minä taas olen sitä mieltä, että nimenomaan nämä takakireät jumppaavat ämmät ovat paremminkin niitä poikkeuksia, suurin osa on ihan tavallisia naisia (se tosin taitaakin olla suurin mahdollinen synti; olla tavallinen, kun voisi olla täydellinen). Varmasti näitä veemäisiä akkoja löytyy jokaisen harrasteen parista. Olisiko siis aiheellista laajentaa empiiristä tutkimustasi?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minähän vastasin jo aiemmin tähän:

Entä ne naiset, jotka harrastavat jumppaa ihan oman hyvinvointinsa vuoksi, vieläpä vapaaehtoisesti, ilman ajatusta pakkolaihduttamisesta?Tuomitsetko heidätkin paariakastiin heidän harrastuksensa vuoksi?

Tokihan se ei aina mene noin, mutta vahva korrelaatio asiaan on havaittu.

Takakireyttä jo tänne asti havaittu. Harrastat siis kuulemma jumppailua ja spinningiä... (hymiö)
 

raholan rotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Asiahan onkin niin, että ne naiset, jotka ovat kilpaurheilleet pienestä pitäen, eivät olekaan niitä, jotka takakireytyvät jumpistaan ja spinningeistään. Heillä se kuuluu sillä tavalla äijämäisesti perusluonteeseen tuo liikunta, eikä kyseessä ole 20+ -iässä aloitettu perseen leviämisen johdosta aloitettu pakkojumppailu tai -spinning, jonka seuraukset näkyvät sitten tulevaisuudessa parisuhdehelvettien lisääntymisenä.

Enkä minä edes vitsaile, vaan asia on noin.

Mikähän vittu sua niinku kiristelee noissa naisissa jotka harrastaa liikuntaa /salilla käyntiä? Tekis varmaan sullekkin hyvää käydä salilla tai lenkillä välillä.
Sehän on vain positiivista että nainen jaksaa pitää itsestään huolta. Ja itse olen ainakin huomannut sen että naiset jotka käy salilla säännöllisesti tai liikkuu muuten säännöllisesti ovat paljon positiivisempia ihmisiä kuin nämä kotona makoilevat naiset.

Suosittelen peiliin katsomista tällä kertaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mikähän vittu sua niinku kiristelee noissa naisissa jotka harrastaa liikuntaa /salilla käyntiä? Tekis varmaan sullekkin hyvää käydä salilla tai lenkillä välillä.
Sehän on vain positiivista että nainen jaksaa pitää itsestään huolta. Ja itse olen ainakin huomannut sen että naiset jotka käy salilla säännöllisesti tai liikkuu muuten säännöllisesti ovat paljon positiivisempia ihmisiä kuin nämä kotona makoilevat naiset.
Siellä ei ole ymmärretty asiaa alkuunkaan.

En tarkoittanut, etteikö liikuntaa olisi suotavaa harrastaa, vaan että nuo perseenleviämisen vuoksi itsensä pakolla treeneihin menevät (ja juuri he valitsevat sen perusspinningin ja jumppailun) ovat niitä pahimpia ureapäitä. Ja heistäkään eivät he, jotka ovat pienestä pitäen elämäntapanaan (kilpa)urheileet. Heitä ketuttaa se treenaaminen ja se ulkonäköpaineista johtuva ketutus puretaan sitten usein mieheen.

Itsehän olen pienestä pitäen (kilpa)urheillut niin paljon, kuin varmaan keskimäärin 5 ihmistä urheilee koko elämiensä aikana.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tarkoittanut, etteikö liikuntaa olisi suotavaa harrastaa, vaan että nuo perseenleviämisen vuoksi itsensä pakolla treeneihin menevät (ja juuri he valitsevat sen perusspinningin ja jumppailun) ovat niitä pahimpia ureapäitä. Ja heistäkään eivät he, jotka ovat pienestä pitäen elämäntapanaan (kilpa)urheileet. Heitä ketuttaa se treenaaminen ja se ulkonäköpaineista johtuva ketutus puretaan sitten usein mieheen.

Tämä nyt menee jo itsensä toistamiseksi, mutta menköön. Muistutan siis, että on olemassa myös naisia, jotka harrastavat näitä ureapäiden lajeja oman hyvinvointinsa ja mielenvirkeytensä vuoksi. Sellaisia naisia siis, joiden ei tarvi olla huolissaan perseenleveydestään tai jotka eivät ko. ruumiinosan leviämisestä välitä. Myönnän, että on näitäkin naisia, joille liikunta on tapa olla trendikäs ja sitä harrastetaan ensisijaisesti ulkonäköseikkojen vuoksi, mutta usko tai älä, niitäkin löytyy, jotka harrastavat liikuntaa liikkumisen ilosta.

Mutta jätän asiasta jahkaamisen nyt tähän. Toivottavasti tapaat vielä joskus mukavan lenkkeilystä pitävän naisen, joka saa sinut miettimään uudestaan näkökantojasi.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mikä siinä on, että naisilla on tapana puhua pienessä humalassa hirveän emotionaalisesti? Ärsyttää sellainen, kun tulee helposti vain väärinkäsityksiä. Olis tämän voinut laittaa tonne vitutusketjuunkin, mutta ehkä enemmän tän ketjun asia.
 
Viimeksi muokattu:

raholan rotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siellä ei ole ymmärretty asiaa alkuunkaan.

En tarkoittanut, etteikö liikuntaa olisi suotavaa harrastaa, vaan että nuo perseenleviämisen vuoksi itsensä pakolla treeneihin menevät (ja juuri he valitsevat sen perusspinningin ja jumppailun) ovat niitä pahimpia ureapäitä. Ja heistäkään eivät he, jotka ovat pienestä pitäen elämäntapanaan (kilpa)urheileet. Heitä ketuttaa se treenaaminen ja se ulkonäköpaineista johtuva ketutus puretaan sitten usein mieheen.

Itsehän olen pienestä pitäen (kilpa)urheillut niin paljon, kuin varmaan keskimäärin 5 ihmistä urheilee koko elämiensä aikana.

Vieläkään ymmärrä että miksi näiden uraputkessa olevien kaunottarien pitäisi mennä sit jotain muuta harrastaa kun on keksitty näin tehokkaita kalorien kulutuskeinoja kuin spinning, bodypump ja jne. Toiseks naiset menevät usein näihin tapahtumiin kavereidensa kanssa. Joten kalorien kulutuksen lisäksi nämä ovat myös sosiaalisia tapahtumia heille.

Ehkä kendojanarin kannattais katsoa peiliin ihan oikeesti. Ota sukat pois punttien päältä, osta crockersin pillit laita emohuivi kaulaa ja mee baariin pokaan naisia. Kyllä sullekki heruu. Nuuska vaan ekaks pois. Juntti
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Ne oli sitten siinä meikäläisen osalta tämän elämän ajalta. Viime yönä tuli pohdittua asioita pitkään ja päädyin lopulliseen ratkaisuun. En mitenkään aktiivisesti ole etsiskellyt tässä uutta suhdetta, mutta nyt päätin viedä homman vielä askeleen pidemmälle.

Ihan sama vaikka Scarlett Johansson ilmaantuisi aamulla oven taakse anelemaan kanssaan suhteeseen tai edes pikaisia ennen töihinlähtöä, ei heru. Kavereina voin naisia pitää, mutta nollatoleranssi niissäkin hommissa. Kun tulee ensimmäinen ämmäilykohtaus, niin se on hyvästi loppuelämäksi sille ihmiselle. Pari ensimmäistä on jo poistunut elämästäni, lähinnä harmittaa etten tajunnut tehdä tuotakin aiemmin.

Oikein kivoja suhteita kaikille teille jotka vielä niitä harrastette, minä valitsin nyt toisin.

op777
 

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikein kivoja suhteita kaikille teille jotka vielä niitä harrastette, minä valitsin nyt toisin.

Mä oon tätä pari kertaa yrittäny, mutta nyt on yksi todella varteenotettava vaihtoehto (josta kirjoitinkin tuossa syksymmällä tänne) pyörinyt kuvioissa n. 9kk, enkä enää pystyisi varmaan olemaan ilmankaan hänen seuraansa.
Onnea yritykselle, kun vuoden-kahen päästä sulle saattaa olla jo täysin eri asiat tärkeitä ja mielessä.
"Vannot, ettet näkisi enää ketään. Mutta ruumiisi ei voi ilman muita elää."
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Onnea yritykselle, kun vuoden-kahen päästä sulle saattaa olla jo täysin eri asiat tärkeitä ja mielessä.
"Vannot, ettet näkisi enää ketään. Mutta ruumiisi ei voi ilman muita elää."

Meikällä kun tämänkaltaiset päätökset eivät tapaa olla mitään kevyesti ilmaan heiteltyjä läppiä. Tämän voinee vahvistaa jokainen, joka tuntee minut, ja tietää esim. alkoholinkäyttöni.

Eikä kyseessä ole mikään teiniromanssin jälkilöylyissä itku silmässä tuherrettu päätös, ehdin olla välillä useita vuosia avioliitossa jne. Toiset eivät koske tupakkaan, toiset eivät viinaan, joku ei halua eläessään lapsia... Minä en tarvitse enää koskaan naisia.

op777
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Oikein kivoja suhteita kaikille teille jotka vielä niitä harrastette, minä valitsin nyt toisin.

Olen miettinyt samansuuntaista ratkaisua viimeisten aikojen kuluessa kun tuntuu ettei kohdalle satu sellaista joka jakaisi arvomaailman kanssani ja tuntisi muutenkin tärkeäksi samoja asioita.

Tänään juttelin t:n kanssa aiheesta. Keskustelu oli mielenkiintoinen, vaikka hän koetti ilmaista asian siten, että koskaan ei voi sanoa koskaan ja kuinka hänkin tunsi tapauksia jotka "ei koskaan" jälkeen olivat kaikesta huolimatta tavanneet naisen/miehen ja sen jälkeen elämä oli muuttunut toiseksi. Tämä keskustelu ei kuitenkaan vakuuttanut minua, en jaksa uskoa siihen mahdollisuuteen, että kohdalleni osuisi "se oikea" tai edes lähelle sitä oikeaa.

Tiedoksi kaikille, missiä ei etsitä vaan ihmistä jolla on ajatuksia ja kykyä ilmaista niitä tavalla tai toisella. Lätkän ei tarvitse, eikä pidäkään, olla se asia nro. uno.

Valintani olen kuitenkin tehnyt... kaveripohjalla voin olla liikenteessä mutta siihen sitten saakin jäädä koska tuntuu siltä, mahdollisuus siihen "hyvään lopputulokseen" on tätänykyä olematon.

vlad.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Näin se menee. Loistava viikonloppu takana, sitten viikon verran viestitellään ja soitellaan. Sovitaan tapaaminenkin, mutta kas kas. "Olet tosi mahtava, mutta voitaisko nähdä vain kaverina" - mitä helvettiä tuosta ny pitäis päätellä, tai ylipäätään vastata tuohon?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ne oli sitten siinä meikäläisen osalta tämän elämän ajalta. Viime yönä tuli pohdittua asioita pitkään ja päädyin lopulliseen ratkaisuun. En mitenkään aktiivisesti ole etsiskellyt tässä uutta suhdetta, mutta nyt päätin viedä homman vielä askeleen pidemmälle.
...

op777


Vähän samaan asiaan liittyvän päätöksen olen minäkin tehnyt viime viikolla, joskin se kyllä tarkoittaa sitä, että en ole vielä(kään) luopunut toivosta löytää sitä "yhtä ja ainoaa" elämääni.

Elämä aikoinani valitsi puolestani, kun sairastuin vakavasti ja pitkäaikaisesti - osaksi tämän sairauteni takia asustelen nykyisin myös yksin pitkän avioliittoni jälkeen. Sairauteni/lääkärini vaativat minua käyttämään näitä nykyisiä "täsmälääkkeiksi" kutsuttuja keskushermostomyrkkyjä vuosikausia, joista sitten lopulta päätin luopua viime perjantaina "kertalaakista".
No, vieroitusoireet ovat olleet suorastaan "huikeita" - tulipahan koettua sekin, ettei ihminen tarvitse unta vuorokausiin, jos sisäinen CPU niin haluaa. Siis ihan oikeasti en nukkunut silmällistäkään yli kolmeen vuorokauteen ja olin ihan virkeä ja toimin ihan rationaalisesti ilman mitään psyykistä tai fyysistä väsymystä!!! Mutta se siitä...

Niin - valintani johtuu osaksi siitä, etten enää halunnut olla ikään kuin "huumattuna" vaan kokea kaiken lopultakin taas ihan oikeasti ja osaksi lääkkeiden kiusallisista sivuvaikutuksista, jotka kristallisoituvat pitkälti sanoihin "kyvyttömyys" ja "haluttomuus".
Päätin siis, että haluan löytää vielä tasapainoisen tyydyttävän ihmissuhteen elämääni ja jos en selviä elämässäni ilman mainittuja huumeita, ei minun ole sitten tarpeenkaan selvitä - elämän pitää maistua ja tuntua aidolta ja mieluimmin jonkun rakkaan henkilön kanssa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vittu!!! Nythän mä vasta hokasinkin, että tekoni alkaa jo vaikuttaa. En olisi varmasti kirjoitellut tuota juttuani vielä viime viikolla :-)))
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Näin se menee. Loistava viikonloppu takana, sitten viikon verran viestitellään ja soitellaan. Sovitaan tapaaminenkin, mutta kas kas. "Olet tosi mahtava, mutta voitaisko nähdä vain kaverina" - mitä helvettiä tuosta ny pitäis päätellä, tai ylipäätään vastata tuohon?

Kuulostaa ihan meikäläisen kirjoittamalta, itselleni on kanssa muutamaan kertaan tuota surullisen kuuluisaa kaverikorttia vilautettu... Ensin ne antaa ymmärtää että ovat kiinnostuneita, mutta sitten kiinostus yhtäkkiä lopahtaa...
Veikkaan syyksi toista, "kiinnostavampaa" miestä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Näin se menee. Loistava viikonloppu takana, sitten viikon verran viestitellään ja soitellaan. Sovitaan tapaaminenkin, mutta kas kas. "Olet tosi mahtava, mutta voitaisko nähdä vain kaverina" - mitä helvettiä tuosta ny pitäis päätellä, tai ylipäätään vastata tuohon?

Neuvoisin olemaan vastaamatta mitenkään, tai korkeintaan toteamalla, että sinulla on jo riittävästi ystäviä että kiitos vaan mutta ei kiitos.

Sä olet nyt tehnyt jonkun "virheen". Et ole onnistunut viemään naiselta jalkoja alta (metafora) ja siksi hän on nyt epävarma tunteistaan sinua kohtaan, ja näin ollen hän ei voi sinulle antautua. Hän ei siis _tunne_ voivansa päästää sinua salaiseen kammioonsa (muista "kammioista" puhumattakaan). Syitä tähän voivat olla a) olet innostunut liikaa ja se pelottaa naista b) olet vaikuttanut epätoivoiselta c) olet "nuoleskellut", eli et ole ilmaissut omaa tahtoasi d) et ole tehnyt mitään väärin, mutta nainen on löytänyt sinua paremman vaihtoehdon.

Onhan noita muitakin, mutta tuossa todennäköisimmät.

Ei muuta kun nokka ylös, hartiat taakse, käsi vyön alle ja kohti uusia kandidaatteja. Good luck.
 

tabu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin se menee. Loistava viikonloppu takana, sitten viikon verran viestitellään ja soitellaan. Sovitaan tapaaminenkin, mutta kas kas. "Olet tosi mahtava, mutta voitaisko nähdä vain kaverina" - mitä helvettiä tuosta ny pitäis päätellä, tai ylipäätään vastata tuohon?

Kaikennäköistä skeidaa...

Ennemmin kannattaisi ottaa se nenä irti siitä 17"- näytöstä ja suunnistaa ulos jonnekin oikeiden ihmisten ilmoille. Se, jos saa jossain kissin chatissa pakit ei tarkoita, että elämä olisi lopussa. Sähän et oikeesti oo tavannut edes tätä naista livenä, ethän?

Mene ulos, ota se mitä haluat ja pidä se! Näin se vaan menee.

Tai sitten voit jatkaa zeron juontia himassa wowin parissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös