Naisasiat

  • 7 489 344
  • 26 542

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten jatkislaiset suhtautuu siihen, että tapailuvaiheessa on naisella useampia miehiä testissä varsin pitkään? Tai miksei myös miehellä testissä naisia.
Kertoo siitä, että haluaa pelata aikaa josko olisi parempaa tarjolla ja odottaa sitä Oikeaa.
Haluatko lähteä siihen leikkiin? Niissä kun ei yleensä hyvin käy.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Miten jatkislaiset suhtautuu siihen, että tapailuvaiheessa on naisella useampia miehiä testissä varsin pitkään? Tai miksei myös miehellä testissä naisia.

Niin, eiköhän kummassakin sukupuolessa ole niitä joilla on ja niitä joilla ei ole. Ihmisellä on käsittääkseni valinnan vapaus ja oikeus toteuttaa se valitsemallaan tavalla. Asiassa ei lie siis kyse "naisasioista" sinänsä.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kertoo siitä, että haluaa pelata aikaa josko olisi parempaa tarjolla ja odottaa sitä Oikeaa.
Haluatko lähteä siihen leikkiin? Niissä kun ei yleensä hyvin käy.

Tässä on jo puoli vuotta seurusteltu, mutta nyt sattumalta kyselin, että kuinka pitkään siinä ennen virallista seurustelun aloittamista kuvioissa pyöri muita. Selvisi, että ihan tosi pitkällä olisi kuviot olleet tai oikeastaan jopa olikin pitkällä myös toisen jätkän kanssa ja tuo tieto järkytti mua todella paljon.

Ehkä eniten tää järkytti siksi, että itellä ei missään vaiheessa tapailua käynyt mielessäkään edes vilkaista muita ja samaan aikaan toisella oli muita aika paljon pidemmällä kuin vilkuiluasteella. Samaan aikaan tuntuu tyhmältä järkyttyä, sillä me ei virallisesti oltu sovittu seurustelevamme vielä siinä vaiheessa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, eiköhän kummassakin sukupuolessa ole niitä joilla on ja niitä joilla ei ole. Ihmisellä on käsittääkseni valinnan vapaus ja oikeus toteuttaa se valitsemallaan tavalla. Asiassa ei lie siis kyse "naisasioista" sinänsä.
Tulee mieleen tuosta valinnan vapaudesta eräs nainen jonka kanssa seurustelin puolisen vuotta. Hänen filosofiansa oli, että jokainen on vastuussa tekemisistään vain itselleen eikä tarvitse välittää seurauksista muille. Myöhemmin selvisi, että vaihtoi minut lennosta varattuun naimisissa olevaan mieheen ja sinetöi hänen avioliittonsa. Sen jälkeen ymmärsin paremmin mitä hän sillä tarkoitti.
 

sinikettu

Jäsen
Tässä on jo puoli vuotta seurusteltu, mutta nyt sattumalta kyselin, että kuinka pitkään siinä ennen virallista seurustelun aloittamista kuvioissa pyöri muita. Selvisi, että ihan tosi pitkällä olisi kuviot olleet tai oikeastaan jopa olikin pitkällä myös toisen jätkän kanssa ja tuo tieto järkytti mua todella paljon.
Sanoisin tähän, että ne ihmiset, jotka pitkäaikaisia "säätöjä" itselleen keräävät, eivät yleensä ole järin hyvää partnerimateriaalia. Jos on tarkoitukena yrittää rakentaa pidempää ja vakaampaa suhdetta, niin en kyllä jaksaisi suositella tällaista vaihtoehtoa siihen. Voihan se toki onnistua, mutta väittäisin, että isolla osalla oikeasti pitkäaikaisista säätelijöistä on perustavanlaatuisia ongelmia tunne-elämänsä tasapainon ja ihmissuhteiden kanssa. Eivät järin hyvää parisuhdemateriaalia pitkällä aikavälillä.

Nimimerkin @Metukka esimerkki voi olla yksi näistä.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä on jo puoli vuotta seurusteltu, mutta nyt sattumalta kyselin, että kuinka pitkään siinä ennen virallista seurustelun aloittamista kuvioissa pyöri muita. Selvisi, että ihan tosi pitkällä olisi kuviot olleet tai oikeastaan jopa olikin pitkällä myös toisen jätkän kanssa ja tuo tieto järkytti mua todella paljon.
Eli tilanne ei ole enää ajankohtainen ja hän päätyi "valitsemaan" sinut?
Jos näin ja teillä homma toimii, niin unohda ja keskity nykyhetkeen. Sinähän tuon miesten välisen taistelun voitit :) toki olisi ollut parempi ettet olisi saanut edes tietää tuosta.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli tilanne ei ole enää ajankohtainen ja hän päätyi "valitsemaan" sinut?
Jos näin ja teillä homma toimii, niin unohda ja keskity nykyhetkeen. Sinähän tuon miesten välisen taistelun voitit :) toki olisi ollut parempi ettet olisi saanut edes tietää tuosta.

Näinhän tämä periaatteessa on. Ihmisen mieli on vain kummallinen kapistus, kun nyt tätä tietoa käsitellessäni minulla on jossain määrin pettynyt/petetty olo, sillä itse olin jo tapailuvaiheessa todella tosissani tässä hommassa. Huonosta kommunikaatiostahan tämä silti suurimmaksi osaksi johtuu.

Kiitos @Metukka tästä avusta.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Sen jälkeen ymmärsin paremmin mitä hän sillä tarkoitti.

Kyllä, vapaus sisältää myös vastuun. Nuoret ei ymmärrettävästi näitä aina tajua, mutta pari kertaa kun kipeesti kiveen potkaisee, ymmärrys lisääntyy, yleensä. Sitten on ne, jotka ei opi, ne taas oppii kokemuksen kautta kiertämään. Kannattaa keskustella asiat siinä vaiheessa selväksi, kun itse kokee, että tässä olisi mahdollisesti suhde, johon panostaa. Toinen on joko messissä tai sitten ei, mutta onpahan sävelet selvät, eikä tarvitse arvailla.

Monesti vaan näissä toisen tuomitsemisemisissa ihmisiltä unohtuu se, että itselläkin on vastuu valinnoistaan, eikä kannata valita itselle epämieluisaa vaihtoehtoa, vaan jos valitsee, niin sen tuleman kanssa elää. Muiden tapoja ja moraalia on turha arvostella, kun kukaan ei sellainen jumala ole, jolla olisi oikea vastaus muuallekin kuin omalle itselleen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eli tilanne ei ole enää ajankohtainen ja hän päätyi "valitsemaan" sinut?
Jos näin ja teillä homma toimii, niin unohda ja keskity nykyhetkeen. Sinähän tuon miesten välisen taistelun voitit :) toki olisi ollut parempi ettet olisi saanut edes tietää tuosta.

Periaatteessa on taistelu voitettu ja valituksi tultu. Kuitenkaan en ole ihan varma kuinka nopeasti valinta muuttuu, kun joku seuraava kiinnostava tulee eteen. Tai sitten pettää muuten vain.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Periaatteessa on taistelu voitettu ja valituksi tultu. Kuitenkaan en ole ihan varma kuinka nopeasti valinta muuttuu, kun joku seuraava kiinnostava tulee eteen. Tai sitten pettää muuten vain.

Tätä pelkoa minulla ei ole. Molemmat on ihan sataprosenttisesti tässä mukana ja jos tämä joskus puihin menisi, niin en usko että mihinkään kolmannen pyörän löytymiseen tämä kaatuisi.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monesti vaan näissä toisen tuomitsemisemisissa ihmisiltä unohtuu se, että itselläkin on vastuu valinnoistaan, eikä kannata valita itselle epämieluisaa vaihtoehtoa, vaan jos valitsee, niin sen tuleman kanssa elää. Muiden tapoja ja moraalia on turha arvostella, kun kukaan ei sellainen jumala ole, jolla olisi oikea vastaus muuallekin kuin omalle itselleen.
Niinhän se on että alkuun et vielä tunne uutta ihmistä ja myöhemmin kun alat tuntemaan, ovat tunteet astuneet peliin etkä välttämättä pysty toimimaan omaksi parhaaksi ja lähtemään pois.
Näin iän ja huonojen kokemusten myötä sitä on osannut alkaa arvottaa empaattisuutta kumppanin valinnassa. Sellaiset naisethan eivät ole niitä jännimpiä ja suuria tunteita kehittäviä, mutta sellaisen kanssa harvemmin saa sydänsuruja ja suhteella on jatkuvuutta eikä se ole sellaista päivä kerrallaan löysässä hirressä roikkumista. Valitettavasti parisuhteissakin joutuu tekemään kompromisseja omiin odotuksiinsa nähden tai ne voi jäädä lyhyiksi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Näin iän ja huonojen kokemusten myötä sitä on osannut alkaa arvottaa empaattisuutta kumppanin valinnassa. Sellaiset naisethan eivät ole niitä jännimpiä ja suuria tunteita kehittäviä, mutta sellaisen kanssa harvemmin saa sydänsuruja ja suhteella on jatkuvuutta eikä se ole sellaista päivä kerrallaan löysässä hirressä roikkumista. Valitettavasti parisuhteissakin joutuu tekemään kompromisseja omiin odotuksiinsa nähden tai ne voi jäädä lyhyiksi.
Ite nuorehkosta iästä huolimatta olen sellainen kaveri joka nimenomaa ihastuu naisissa empaattisuuteen ja kykyyn välittää muista ihmisistä. Johtunee siitä että oma äitini on todella, siis todella empaattinen olento. Useinhän me miehet etsitään naisissa tiedostamattakin niitä samoja puolia mitä arvostamme omissa mutseissamme.

Mun osalta ei siis tosiaan tulis ikinä kuuloonkaan kokeilla suhdetta jonkun täysin tunteettoman ja pinnallisen naisen kanssa vaan siksi koska tämä on seksikäs. Kyllä mä etsin naista joka on empaattinen, tunteikas sekä ennen kaikkea osaa puhua tunteistaan ja näyttää välittävänsä. Tunnevammaset yhen yön panot ei kiinnosta sitten pätkääkään. Tietysti ulkonäölläkin on väliä. Kuten se kliseinen fraasi menee niin ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan, mutta nuo ovat ne luonteenpiirteet mitä arvostan huumorintajun, rehellisyyden ja luotettavuuden ohella (nää nyt vaan on niin perus et en erikseen viittiny mainita).

Ja kun omat vanhempani ovat olleet yhessä jotain +35 vuotta niin sitä suuremmalla syyllä haen elämääni jotain pysyvää enkä vaan päättömästi lentele kukasta toiseen. Sanotaanko että omat vanhemmat ovat näyttäneet mulle ja siskolleni melko hyvää esimerkkiä siitä miten hyvä parisuhde toimii ja kestää pahimmat paskamyrskyt. Kyllähän heilläkin riitoja oli etenkin silloin nuorempana mutta aina ovat kuitenkin sopineet ja pitäneet vaikeimpinakin hetkinä yhtä ja sitä kautta itellenikin on muovautunut vahva usko siihen että rakkaus voi olla pysyvää kunhan siihen panostaa tarpeeksi ja siksi mulla on pyrkimys saavuttaa se omassa elämässä.

Ja eihän mikään parisuhde pitemmän päälle toimi ilman kompromisseja, joten on tärkeää kyetä olemaan joustava. Ei naisen tietenkään kuuluu antaa kävellä ylitsesi ja määrätä kaikessa mutta välillä on hyvä osata antaa periksi ja antaa toisen päättää, vastavuoroin tietysti.

Meni taas ehkä vähän selittelyksi, ajoin takaa sitä että ei se empaattisuuden arvostaminen tule kaikilla välttämättä iän kanssa vaan geenien ja kasvatuksen ansiosta.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päivitetään omaa tilanetta. Tammikuussa ero kihlatun kanssa ja jäätiin kuitenkin asumaan saman katon alle, joka molemmille kävi ja pari kuukautta menikin vallan hyvin. Päätimme viikolla ettemme tässäkään kuussa irtisano asuntoa. Eilisen ja tämän aamuisten jälkeen vituttaa tuo päätös ja nyt on kova halu omaan asuntoon. En jaksa katsella miten toinen käy baareissa ja tulee aamun tunneilla kotio ties mistä. Tänään mm. ilman pikkupöksyjä. Vaikka erosimme kavereina on nuo tuon mieseikkailut sen verran paha paikka kuitenkin etten halua nähdä enää yhtään. Tällä hetkellä vain totaalivitutus päällä, koska tajuaa asuvansa tässä vielä 2kk.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@Kulkija Pahoittelen, mutta en malta nyt olla sanomatta seuraavaa. Eikös sulle tuosta nopeasta erilleen muutosta jokunen elämänkokemusta omaava vinkannut silloin tammikuussa? Se, että muutto ei ollut mahdollista heti viikossa tai parissa, on toki ymmärrettävää, mutta huomenna alkaa huhtikuu. Ja sinua myös "varoitettiin" juuri noista asioista, mistä nyt olet pariinkin kertaan vittuuntumisesta tähän ketjuun kirjoittanut. Tuo siis oli ihan odotettavissa. En ripottele enempää suolaa haavoihin, joten tältä osin tähän.

Nyt sitten arvioit, että keräätkö vielä pari kuukautta vittuuntumista lisää ja säästät sillä jonkun verran rahaa vai muutatko mahdollisimman nopeasti itse jonnekin ja maksat sitten hetken aikaa kahdesta asunnosta. Toisaalta, tänään on kuukauden viimeinen päivä, joten periaatteessa vielä tänään toimitettu irtisanomisilmoitus voisi onnistua ja vuokrasuhde päättyä huhtikuun lopussa. (Oletan teidän olevan vuokralla.)

Itse jos olisin tilanteessasi (ollut joskus vähän vastaavassa), hankkisin itselleni kämpän nopeasti, pitäisin kiinni naisen kanssa sovitusta ja maksaisin hetken siitä omasta uudesta ja osani siitä vanhasta sovitusti. Ja kärsisin ne taloudelliset tappiot nahoissani. Vituttaahan sekin, mutta se on vaan rahaa ja se vitutus on ehkä kuitenkin pienempää kuin tuo nyt kokemasi vitutus.

Toki myös kysyisin naiselta, että sopisiko sittenkin tämmöinen nopea muutos, että irtisanotaan se nykyinen niin nopeasti kuin mahdollista jne. Mutta lähtisin siitä, että nyt pitää tehdä ne ratkaisut siten, että ne on nopeita, aikaa on kuitenkin jo mennyt aika kauan lähtötilanteesta.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivitetään omaa tilanetta. Tammikuussa ero kihlatun kanssa ja jäätiin kuitenkin asumaan saman katon alle, joka molemmille kävi ja pari kuukautta menikin vallan hyvin. Päätimme viikolla ettemme tässäkään kuussa irtisano asuntoa. Eilisen ja tämän aamuisten jälkeen vituttaa tuo päätös ja nyt on kova halu omaan asuntoon. En jaksa katsella miten toinen käy baareissa ja tulee aamun tunneilla kotio ties mistä. Tänään mm. ilman pikkupöksyjä. Vaikka erosimme kavereina on nuo tuon mieseikkailut sen verran paha paikka kuitenkin etten halua nähdä enää yhtään. Tällä hetkellä vain totaalivitutus päällä, koska tajuaa asuvansa tässä vielä 2kk.

En halua kääntää veistä haavassa tai olla nokkela, mutta miten tiesit että tuli ilman pikkupöksyjä?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En halua kääntää veistä haavassa tai olla nokkela, mutta miten tiesit että tuli ilman pikkupöksyjä?

Vaikka selvästikin on kyseessä parikymppiset opiskelijat, niin miten yleensäkään voi olla hereillä odottamassa kämppäkaverin mahdollista kotiintuloa.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Mihin tahansa ihmissuhteeseen ja sen ymmärtämiseen, sen onnistumiseen löytyy avain siitä, että molemmat osapuolet ovat tietoisia omasta kiintymyssuhdemallistaan ja tietoisesti pyrkivät kehittämään itseään suhteessa ja elämässä yleensäkin.

Ja ennen kaikkea, ensin pitää osata rakastaa ja hyväksyä itsensä ennenkuin voi rakastaa toista, ehdoitta, juuri sellaisena kuin tämä on.

Minä vasta vähän aikaa sitten tulin itse tietoiseksi mikä kiintymyssuhdemalli (välttelevä) on vaikuttanut tähän saakka koko elämääni ja suhtautumiseen siihen sekä aiempiin ihmissuhteisiin. Nyt tässä nykyisessä minulla on viimein ne avaimet onnistua, aidosti.

Sinä riität.
 

teppana

Jäsen
Vaikka selvästikin on kyseessä parikymppiset opiskelijat, niin miten yleensäkään voi olla hereillä odottamassa kämppäkaverin mahdollista kotiintuloa.

Jos nukkuu vaikka sohvalla niin eikö sitä voi herätä toisen kotiintuloon?

Tuo pikkuhousujen puuttuminen on sitten vähän mystisempi.

Yhdessä asuminen eron jälkeen kuulostaa kyllä aika räjähdysalttiilta tilanteelta. Jollakin se on varmasti toiminut ihan hyvinkin, mutta kyllä silloin pitää olla taustalla jo melko pitkä suhde joka on rauhassa saanut muuttua romanttisesta suhteesta ystävyyssuhteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jollakin se on varmasti toiminut ihan hyvinkin, mutta kyllä silloin pitää olla taustalla jo melko pitkä suhde joka on rauhassa saanut muuttua romanttisesta suhteesta ystävyyssuhteeksi.

En nyt jaksa kaivaa mitä asiasta kaiketi sanoin eikä se mihinkään ole muuttunut. 14 vuoden jälkeen se kolmas kuukausi alkoi olla jo todella raskas ja halusi vain pois sieltä. Sitä oli niin tottunut entiseen elämään, että ei tajunnut itsekään kiirehtiä.

Se oli vapauttava tunne sitten kesän korvalla, kun sieltä pois pääsi. En nussinut ympäriinsä, mutta pubilla taisin käydä.

Parempi hoitaa nopeasti väistämätön tilanne ja ne mahdolliset kustannukset mitä siitä nyt tulee.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
En nyt jaksa kaivaa mitä asiasta kaiketi sanoin eikä se mihinkään ole muuttunut. 14 vuoden jälkeen se kolmas kuukausi alkoi olla jo todella raskas ja halusi vain pois sieltä. Sitä oli niin tottunut entiseen elämään, että ei tajunnut itsekään kiirehtiä.

Se oli vapauttava tunne sitten kesän korvalla, kun sieltä pois pääsi. En nussinut ympäriinsä, mutta pubilla taisin käydä.

Parempi hoitaa nopeasti väistämätön tilanne ja ne mahdolliset kustannukset mitä siitä nyt tulee.

Samaa mieltä tästä. Vittuako sitä jäädä siihen itseänsä kiusaamaan. Se asiasta ylitse pääseminen on parasta aloittaa heti, eikä sitä auta, että toista katselee joka päivä ja satunnaisesti vielä paneekin. Ja varmaan vaikka ei panisikaan. Siinä sitten voi itsekin olla ja mennä niin kuin huvittaa, eikä huonoimmassa tapauksessa jäädä miettimään, mitäköhän se toinen ajattelee ja mitä itse.
 

teppana

Jäsen
Ainakin omalla kohdalla pitäisi olla tunteet jo todella pitkään viilenneet että viitsisin jäädä samaan kämppään exän kanssa asumaan. Vaikka pyrin olemaan edes kohtuu rationaalinen näissä sydämen asioissa, kyllä se silti vituttais raakasti jos vierestä seuraisi kun toinen aloittaa sitä omaa uutta elämää ilman minua. Yöllä kun puhelin tärisee viereisessä huoneessa sitä heti ajatus alkaa laukkaamaan. Kun exä lähtee lauantaina iltapäivästä kaupungille meikattuna sitä alkaa ajatus laukkaamaan. Jos se kantaa jotain uutta ruokaa kotiin sitä alkaa miettimään että mistäköhän on saanut idean. Vainoharhaiseksihan sitä tulisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaikka pyrin olemaan edes kohtuu rationaalinen näissä sydämen asioissa, kyllä se silti vituttais raakasti jos vierestä seuraisi kun toinen aloittaa sitä omaa uutta elämää ilman minua.

Tämä toimii myös toisinkin päin. Ex-vaimo syytti minua uuden parisuhteen salaamisesta ja raivosi pitikö tuosta valehdella.

Siinä on vain sellainen ongelma, että mitään suhdetta ei ollut. Se on totta, että samana keväänä siinä oli sitten, mutta kun tuossa kohtaa ei ollut.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@MacRef kyllähän te viisaammat tiesitte. Tiistaina lähtee irtisanomislaput vetämään ja pohdin oikeasti sitä, että muuttaisin aikaisemminkin jo pois. Olin vain siinä uskossa, että olen tämän asian käsitellyt jo itseni kanssa, mutta jostain ne tunteet taas heräsi.

@tant gredulin exä vaihtoi tyylikkäästi edessäni baarivaatteet yövaatteisiin. Helposti siinä tuli vilkaistua ja @pernaveikko kyllä säkin heräisit varmasti kun tuo yksi tulee kännissä kotiin.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Nyt tuli ensimmäistä kertaa itselläni vähän asiaa tähän ketjuun. Elikkäs nopea tilannekuvaus: Tavattiin tuossa uudenvuoden tienoilla tämän naisen kanssa eräässä Pohjois-Suomen pahamaineisessa hiihtokeskuksessa afterski merkeissä. Juttu luisti ja ihan muutenkin mukavan henkinen ja kaunis nainen. Selvisi myös, että asutaan aika lähekkäin eli naapurikunnissa. Illalla päädyttiin peittoa heiluttamaan ja seuraavana päivänä lähdin saattamaan neidin mökilleen ja samalla pysähdyttiin hiihtokylässä kahvikupposella. Vaihdeltiin vähän ajatuksia siinä ja lopputuloksena, että kumpikaan ei mitään vakavaa etsi mutta vaihdeltiin kuitenkin numerot jos kaveripohjalla voisi nähdä tulevaisuudessakin.

Muutama kuukausi oli hiljaiseloa kunnes eräänä iltana kaupungilla näin tämän naisen istuskelemassa kaveriporukalla ravitsemusliikkeen pöydässä. En tietenkään siihen mennyt tuttavuutta tekemään ja nainenkin nopeasti vain vilkaisi ja jatkoi seurustelua kavereidensa kanssa. Hetken päästä tältä naiselta tuli kuitenkin viestiä puhelimeen, että mut on huomattu. Tässä vaiheessa olin jo ehtinyt vaihtaa ravintolaa. Vaihdeltiin siinä parit viestit kunnes totesin, että jos otan taksin alle niin lähteekö hän samalla kyydillä? Näin tehtiin ja kämpille köyrimään. Hommien jälkeen olin vähän ihmeissäni kun nainen alkoi tilaamaan itselleen taksia ja selitti tilannetta sillä, että hänellä on koira kotona.

Seuraavana viikonloppuna tuli taas viestiä, että voitaisko nähdä. Mulla oli duunia sunnuntaina eli viihteelle en lähtenyt mutta sanoin, että sopii tulla kylään jos haluaa. Nainen tuli paikalle ja oli ihan päästä varpaisiin tällättynä. Kyselin vähän, että et rennompaa löytänyt päälle niin selityksenä oli, että varalta laittautui jos vaikka innostuu kuitenkin kaupungille. Siinä sitten pikaiset hommat ja kohta hän alkoikin puhumaan, että kaverit kyselee radalle. Tällaisia pidempiä ja lyhempiä tapailuja tässä nyt oli muutamia sekä tietenkin pikkutuhmat viestit ja kuvat yms. Ihmeen kova tarve hänellä kuitenkin oli selittää miksi ei pysty viipymään paljon panoa kauempaa. Eihän mulla kiinnostanut ollenkaan ne vaan oli ihan virkistävää ja tähän omaan tilanteeseen mukavan huoletonta hommaa.

Viime viikonloppuna kuitenkin hän sitten seksin jälkeen purskahti itkuun ja ilmoitti olevansa naimisissa ja yhteinen lapsikin on miehen kanssa. Menin semisti hämilleni ja en oikein osannut muutakuin kysellä, että miten tähän tilanteeseen on päädytty. Kuulemma rakastaa miestään eikä ole koskaan ennen pettänyt eikä haluaisi pettää mutta ei ole osannut tätä meidän juttua lopettaa. Tuli sieltä ne perinteiset ei kotona tarpeeksi läheisyyttä ja kipinä sammunut fraasit yms.

En osannut tuollaista epäillä vaan ajattelin muijan olevan samanlaisilla fiiliksillä kuin itsekkin eli sellaista friends with benefits hommaa mutta nyt hoksaankin olevani joku perheenäidin likainen rakastaja. Toki jälkeenpäin ajateltuna niin kyllähän niitä merkkejä oli, että jokin ei täsmää. Sovittiin, että otetaan etäisyyttä mutta eilen illalla tuli taas viestiä, että "onhan tämä helvetin väärin mutta haluaisin olla siellä". Ei tuo miltään psykolta vaikuta vaan päinvastoin ihan fiksun oloinen ja tuntuu selvästi katuvan tilannetta.

Mitä tässä oikein pitäisi asialle tehdä? Lopettaa heti? Pitää ainakin hetki leikkiä Holmesia (Sherlock, ei John) ja etsiä se aviomies facebookista jos löytyisi. Nainen ei siis itse ole facebookissa. Enhän mää nyt mikään moraalipoliisi ole enkä meinaa miehelle kertoa mutta mukava olisi jos ei nyt ainakaan kovin tuttu naama olisi.

Meni helppo ja mukava homma kerrasta hankalaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös