Naisasiat

  • 7 486 632
  • 26 542
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Sinä @Smitty#41 lainasit @BaronFIN viestiä väärin siten, että @JypFabu ymmärrettävästi luuli stoorin olevan peräisin @Styge näppäimistöltä.

Kappas perkele niinpä tein :DD En kyllä taas tajua että miten mä tossakin onnistuin. Todennäköisesti oli jäänyt vahingossa vanha lainaus pohjalle, ennen kuin aloin kirjottaa viestiä ja siinä meni sitten kaksi lainausta keskenään sekaisin, eikä mulla ollut koko asiasta harmainta aavistusta ennen kuin huomautit.

Virhe korjattu.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Nimenomaan näin on päässyt käymään, isot pahoittelut, siinä kun oli kiire seuraamaan JYPin CHL - matsia niin lipes.
Yhtä paljon vika on minussa, kun jätin tuollaisen trapin epäonnistumalla BaronFIN:in lainaamisessa :D Ei hätää, kömmähdyksiä sattuu.
 

kepardi

Jäsen
...Hän oli ollut oikeassa ja minä väärässä. Hän, HÄN oli aina ajatellu mun parasta, koittanu ohjata oikeaan suuntaan ja mä halveksun ja haukun vuosia. Kaikki oksennukset oli kuunnellut ja silti pyysi minulta apua, vaikka olisi osannut itsekin. Tätä kirjottaessakin menee kylmät väreet, koska en ikinä, en ikinä olisi uskonu, että tommosia ihmisiä voi olla olemassa.

Hän opetti mulle mitä ihmisyys on.

E: Häneltä opin mitä rakkaus on ja että millään muulla ei loppupeleissä ole merkitystä kuin toisella ihmisellä, ja sen, että en enää ikinä käännä selkääni edes natsille.
Ihan mielenkiinnosta. Onko tää se sama exä joka on alkoholisti ja lyönyt puukolla kylkeen?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ja lopultakin, ei sitä ihmistä, joka joskus on ollut sulle tärkeä jumalauta jätetä silloin yksin, kun hän on heikoimmillaan.
Todella mielenkiintoinen pointti ja sait mut tolla miettimään tosissani, roikunko mä tosiaan pelkässä hatarassa mielikuvassa ensirakkaudestani. Ei hän tosiaan ikinä edes kysynyt, miten mulla menee, vaikkakin tapitti mua sen yhden kerran tosi syvälle silmiin. Helvetti kun naisia on niin vaikea tulkita. Nyt oon todella hämilläni siitä, mitä mun kuuluisi hänestä tuntea tai ajatella...
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Todella mielenkiintoinen pointti ja sait mut tolla miettimään tosissani, roikunko mä tosiaan pelkässä hatarassa mielikuvassa ensirakkaudestani. Ei hän tosiaan ikinä edes kysynyt, miten mulla menee, vaikkakin tapitti mua sen yhden kerran tosi syvälle silmiin. Helvetti kun naisia on niin vaikea tulkita. Nyt oon todella hämilläni siitä, mitä mun kuuluisi hänestä tuntea tai ajatella...

Ei kysynyt miten sinulla menee koska häntä ei sen kummemmin kiinnostanut miten sulla menee. Ja joku silmiin syvälle tuijottaminen, hereille nyt. Ei sillä, kyllä minäkin nuorena ylitulkitsin naisia, ja kuvittelin ihan normaaleista asioista että nyt toinen osoittaa kiinnostusta.

Unohda jo nyt se tyttö. Se ei ole kolmeen vuoteen ottanut yhteyttä, mikä viestii aika vahvasti ettei häntä kiinnosta. Sulla ei ole mitään voitettavaa tässä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ei kysynyt miten sinulla menee koska häntä ei sen kummemmin kiinnostanut miten sulla menee. Ja joku silmiin syvälle tuijottaminen, hereille nyt. Ei sillä, kyllä minäkin nuorena ylitulkitsin naisia, ja kuvittelin ihan normaaleista asioista että nyt toinen osoittaa kiinnostusta.

Unohda jo nyt se tyttö. Se ei ole kolmeen vuoteen ottanut yhteyttä, mikä viestii aika vahvasti ettei häntä kiinnosta. Sulla ei ole mitään voitettavaa tässä.
Jeps. Hyvä että ravistelitte silmäni auki. Mennään eteenpäin. Eiköhän se todellinen rakkaus sieltä vielä ennen pitkää eteen astu.

Sen tässä nyt ainakin oppi, että vaikka joku asia tuntuisi kuinka hyvältä ja aidolta, niin elämä on helvetin monimutkainen peli ja näköjään sitä (nuorena varsinkin) on taipuvainen sortumaan näkemään ihmisessä hyviä puolia, jotka kuitenkin ovat viime kädessä vain omia mielikuvia ja olettamuksia tämän todellisesta luonteesta.

Kannatti tulla puhumaan aiheesta. Nyt oon asteen valmiimpi pääsemään hänestä yli... luulisin.
 
Viimeksi muokattu:

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Jeps. Hyvä että ravistelitte silmäni auki. Mennään eteenpäin. Eiköhän se todellinen rakkaus sieltä vielä ennen pitkää eteen astu.

Toivotaan näin. Ja kannattaa muistaa, ettei täydellistä kumppania ole olemassa. Tietysti alussa kun ihastut/rakastut ja elät pää pilvissä, niin kuvittelet kuinka se toinen on täydellinen. Sitten sieltä hiljalleen kuoriutuu asioita jotka eivät olekkaan niin mahtavia. Ja sama käy toisinpäin, nainen huomaa että eihän se mikään satujen prinssi olekkaan.

Oman avokkini kaveri tavoittelee jatkuvasti sitä täydellistä kumppania. Ja kun sitä ei yllättäen löydy, niin sitten tilitetään muutaman punkkupullon jälkeen maailman julmuutta. Ei kelpaa normaali työssäkäyvä mies, kun se ei "silleen säväytä". Ja kun kierrossa on joku oman elämänsä rocktähti, niin homma ei toimi, koska rocktähti on työtön ja rahaton.

Omat naisasiani ovat onneksi mallillaan. Taisin viimeksi avautua kun meni vähän vaikeammin, mutta siitä suosta ollaan noustu ja tällä hetkellä menee pirun hyvin.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
BaronFIN:n kuviot on kyllä karut. Muistan kun joskus vuosia sitten puhuit, että on perhe-elämä mennyt nappiin, asiat on hyvin ja muutenkin palaset kohdillaan, sitten noita orastavia merkkejä vaimossa ja lopulta koko kuvio ilmi ja nyt aftermath-aikaa. Tsemppiä, vaikka niin kliseinen toivotus onkin. Vanhalla koulukaverilla kävi täysin sama tilanne. Olivat yhdessä jostain lukioiästä asti, sitten heti intin jälkeen tuli ensimmäinen lapsi ja sitä rataa. Kolmekymppisenä vaimo kuitenkin meni pettämään/tapaili toista miestä salaa ja tämä selvisi kaverille kun nuorin lapsi oli puhunut, että tiedätkö isä kun äitillä on joku kaveri kenen kanssa se puhuu aina (lapsi oli kai kuullut kotona puhelinkeskusteluja ja äiti luullut että on yksin/lapset nukkuu tms). Facebookissakin tapahtumaketju alkoi näkymään kun vuosia tuli ensin perus perhekuvia ja onnellista oloa. Sitten pitkään hiljaiseloa, kunnes pari mysteeripäivitystä ja lopulta yksi kunnon känniavautuminen (josta asia sitten kaikille selvisi viimeistään).
 

scholl

Jäsen
Naisasiat ovat tavallaan epätasa-arvoisia siinä mielessä, että naiset hyötyvät niin paljon miesasioista verrattuna siihen, mitä mies hyötyy naisasioista. Ei siinä ikinä tulla pääsemään sellaiseen balanssiin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyynisyys minussa sanoo että kun lukee noita kamalan pitkiä vuodatuksia joita toveri smitty44 on kirjoittanut, että "noniin, tuosta nyt ei ainakaan tule mitään".

Joo nyt se on sanottu. Olen huono ihminen.

Ei vaan, olin itse ihan samanlainen toivoton romantikko nuorempana. Mitä nopeammin tuosta haaveilusta pääsee ohi, niin minusta sitä parempi. Aina vähemmän siinä itteään silloin satuttaa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Toivotaan näin. Ja kannattaa muistaa, ettei täydellistä kumppania ole olemassa. Tietysti alussa kun ihastut/rakastut ja elät pää pilvissä, niin kuvittelet kuinka se toinen on täydellinen. Sitten sieltä hiljalleen kuoriutuu asioita jotka eivät olekkaan niin mahtavia. Ja sama käy toisinpäin, nainen huomaa että eihän se mikään satujen prinssi olekkaan.

Totta turiset. Epätäydellisyys ja sen hyväksyminen on osa henkistä kasvua. Ehkä me molemmat sorruttiinkin tuolloin samankaltaiseen ajatteluun; etsittiin rinnalle sitä täydellistä ihmistä, jonka kanssa loppuelämä olisi yhtä paratiisia. Minussa se näkyi siten, että suostuin näkemään hänessä pelkästään ne hyvät puolet ja hänessä taas...

Ei kelpaa normaali työssäkäyvä mies, kun se ei "silleen säväytä". Ja kun kierrossa on joku oman elämänsä rocktähti, niin homma ei toimi, koska rocktähti on työtön ja rahaton.

...se näkyi siten että jonkin aikaa meidän lyhyen juttumme jälkeen alkoi hän deittailemaan aloittelevaa muusikkoa, josta minä puolestani tulin kateelliseksi.

Mietin tässä nyt kuitenkin, mikä olisi se kaikkien kannalta paras ratkaisu. Ajattelin, että voisinhan mä kenties avautua hänelle ihan vain kiittämällä vilpittömästi tuolloin antamistaan elämänohjeista, jotka ovat ohjanneet minua nykyiseen suuntaani ja muokanneet minua ihmisenä.

Kiittäminen ei maksa mitään ja vähintään osoittaa sen, että kuuntelin häntä ja otin neuvonsa sydämeeni. Vaikkei välillemme syntyisi mitään kipinää, haluan hänen muistelevan minua lämmöllä, kuten minä häntä... Sen jälkeen voin jatkaa elämääni arvuuttelematta, mitä olisi voinut tapahtua jos olisin uskaltanut avata suuni.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Totta turiset. Epätäydellisyys ja sen hyväksyminen on osa henkistä kasvua. Ehkä me molemmat sorruttiinkin tuolloin samankaltaiseen ajatteluun; etsittiin rinnalle sitä täydellistä ihmistä, jonka kanssa loppuelämä olisi yhtä paratiisia. Minussa se näkyi siten, että suostuin näkemään hänessä pelkästään ne hyvät puolet ja hänessä taas...



...se näkyi siten että jonkin aikaa meidän lyhyen juttumme jälkeen alkoi hän deittailemaan aloittelevaa muusikkoa, josta minä puolestani tulin kateelliseksi.

Mietin tässä nyt kuitenkin, mikä olisi se kaikkien kannalta paras ratkaisu. Ajattelin, että voisinhan mä kenties avautua hänelle ihan vain kiittämällä vilpittömästi tuolloin antamistaan elämänohjeista, jotka ovat ohjanneet minua nykyiseen suuntaani ja muokanneet minua ihmisenä.

Kiittäminen ei maksa mitään ja vähintään osoittaa sen, että kuuntelin häntä ja otin neuvonsa sydämeeni. Vaikkei välillemme syntyisi mitään kipinää, haluan hänen muistelevan minua lämmöllä, kuten minä häntä... Sen jälkeen voin jatkaa elämääni arvuuttelematta, mitä olisi voinut tapahtua jos olisin uskaltanut avata suuni.

Jotenki tästä tulee pakolla mieleen että tämän kyselyn jälkeen keksit jonkun seuraavan tekosyyn millä voisit kokeilla oiskohan nyt rakkautta ilmassa. Neito on jatkanut elämäänsä joten jatka sinäkin...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Jotenki tästä tulee pakolla mieleen että tämän kyselyn jälkeen keksit jonkun seuraavan tekosyyn millä voisit kokeilla oiskohan nyt rakkautta ilmassa. Neito on jatkanut elämäänsä joten jatka sinäkin...
Entä jos vain haluan osoittaa välittäväni? Mun mielestä kaikista pahinta elämässä on epätietoisuus. "Mitä JOS olisin tehnyt näin?". Mielestäni on fiksumpaa ottaa asioista hyvissä ajoin selvää, kuin jäädä koko loppuelämäksi pohtimaan, mitä olisi voinut tapahtua jos olisinkin ollut rohkeampi tuolloin nuorena miehenalkuna.

Vaikka elämäni rakkaus löytyisi lopulta aivan toisaalta, haluaisin hänen muistavan minut sinä kaverina joka oikeasti välitti eikä vain sanonut välittävänsä. Viimeisimmän keskustelumme aikoihin 2015 kesältä olin niin pahassa emotionaalisessa umpikujassa, että jotenkin en vain halua että se jää hänen viimeiseksi muistokseen musta. Että olen pelkkä "emotional trainwreck".
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Entä jos vain haluan osoittaa välittäväni?
Muista vaan se että naiset pääsääntöisesti kokevat kaikenlaisen roikkumisen ahdistavana ja tukahduttavana. Elleivät sitten kärsi läheisriippuvuudesta, mutta ei sekään pidemmän päälle välttämättä kauhean ruusunpunainen tie ole.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Muista vaan se että naiset pääsääntöisesti kokevat kaikenlaisen roikkumisen ahdistavana ja tukahduttavana. Elleivät sitten kärsi läheisriippuvuudesta, mutta ei sekään pidemmän päälle välttämättä kauhean ruusunpunainen tie ole.

Näin on. Kyllähän edellinen suhde kariutui pitkälle siihen, että nysvättiin koko ajan yhdessä. Niin kuin ihan koko ajan. En toki unohtanut kavereita ja soittelin paljon ja muuta, mutta noin muuten olimme vain koko ajan samassa paikassa.

Nyt on tilanne päinvastainen ja enemmänkin voisi nähdä, mutta se ei taas erinäisistä syistä ole mahdollista ja onhan tämä silti todella paljon parempi näin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Muista vaan se että naiset pääsääntöisesti kokevat kaikenlaisen roikkumisen ahdistavana ja tukahduttavana. Elleivät sitten kärsi läheisriippuvuudesta, mutta ei sekään pidemmän päälle välttämättä kauhean ruusunpunainen tie ole.
Tiedän todellakin mistä puhut. Ei tuo imo ole aina pelkästään naisten ominaisuus, sillä itse tulin lapsena hyväksikäytetyksi "kaverin" toimesta joka roikkui minussa vuosia kiinni antamatta minulle kuitenkaan mitään syitä luottaa häneen. Kasiluokan jälkeen pistin hänen kanssaan lopullisesti välit poikki ja sen jälkeen en ole voinut sietää ihmisiä jotka tarraavat muhun kiinni eivätkä anna ns. tilaa hengittää. Sellainen on ahdistavaa. Sen siitä saa kun on kun on kaikille liian kiltti ja mukava.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Vaikka elämäni rakkaus löytyisi lopulta aivan toisaalta, haluaisin hänen muistavan minut sinä kaverina joka oikeasti välitti eikä vain sanonut välittävänsä. Viimeisimmän keskustelumme aikoihin 2015 kesältä olin niin pahassa emotionaalisessa umpikujassa, että jotenkin en vain halua että se jää hänen viimeiseksi muistokseen musta.

Ei sitä kiinnosta "välititkö oikeasti, vai vain esititkö välittäväsi." Jos se olisi kiinnostanut, olisit ollut peitonheilutushommissa 2015, mutta sinun sijaasi siellä oli se muusikonalku.

Tietysti saat lähettää creepyilyviestejä katseiden kohtaamisesta kolme vuotta sitten, mutta sinun on hyvä ymmärtää, että normaalia elämää viettävää nuorta naista sinä tuskin tulet niillä hurmaamaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ei sitä kiinnosta "välititkö oikeasti, vai vain esititkö välittäväsi." Jos se olisi kiinnostanut, olisit ollut peitonheilutushommissa 2015, mutta sinun sijaasi siellä oli se muusikonalku.

Koen kyllä itse, että hän oli aluksi ainakin jossain määrin kiinnostunut musta. Mutta olin tuolloin vielä ihan poika ja epävarma seksuaalisesta vetovoimastani. Naiset on hyviä tulkitsemaan tunteita. Ne kyllä aistii jos oot epävarma ja heikko.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Entä jos vain haluan osoittaa välittäväni? Mun mielestä kaikista pahinta elämässä on epätietoisuus. "Mitä JOS olisin tehnyt näin?". Mielestäni on fiksumpaa ottaa asioista hyvissä ajoin selvää, kuin jäädä koko loppuelämäksi pohtimaan, mitä olisi voinut tapahtua jos olisinkin ollut rohkeampi tuolloin nuorena miehenalkuna.

Vaikka elämäni rakkaus löytyisi lopulta aivan toisaalta, haluaisin hänen muistavan minut sinä kaverina joka oikeasti välitti eikä vain sanonut välittävänsä. Viimeisimmän keskustelumme aikoihin 2015 kesältä olin niin pahassa emotionaalisessa umpikujassa, että jotenkin en vain halua että se jää hänen viimeiseksi muistokseen musta. Että olen pelkkä "emotional trainwreck".

Olit jo muutama viesti takaperin siirtymässä eteenpäin kunnes taas päädyit siihen että pitää koittaa. Tästä päättelin että löydät aina jonkun syyn takertua tähän neitoon ja siihen entä jos hänen mieli on muuttunut. Teksteistäsi tosiaan paistaa läpi että tämä "rakkaus" tapahtuu ainoastaan sinun päässä ja se todellakin vaikuttaa täysin yksipuoleiselta. Neito kun on jatkanut elämäänsä joten suosittelen sinulle samaa..
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Olit jo muutama viesti takaperin siirtymässä eteenpäin kunnes taas päädyit siihen että pitää koittaa. Tästä päättelin että löydät aina jonkun syyn takertua tähän neitoon ja siihen entä jos hänen mieli on muuttunut. Teksteistäsi tosiaan paistaa läpi että tämä "rakkaus" tapahtuu ainoastaan sinun päässä ja se todellakin vaikuttaa täysin yksipuoleiselta. Neito kun on jatkanut elämäänsä joten suosittelen sinulle samaa..
Sori luin aluksi ekan lauseen väärin.

Homman nimi on että pääni on juuri nyt todella täynnä ristiriitaisia ajatuksia ja haluan vain selvittää tämän asian once and for all.

Pakko kans myöntää, etten antanut hänelle tuolloin muinnoin liiemmin mahdollisuutta rakastua muhun. Meidän välissä oli pelkoni aikaansaama muuri jota musta ei ollut murtamaan. Välillemme ei siksi päässyt syntymään molemminpuolista rakkautta, mutta se kemia... tunsin kuinka se oli siellä.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Koen kyllä itse, että hän oli aluksi ainakin jossain määrin kiinnostunut musta.

Todennäköisesti olikin, mutta ei ole enää.

Minulle kuitattiin puolen vuoden suhteenpoikanen tokaisemalla "kyllä mä aluksi olin ihastunut" eikä tuota olekaan syytä epäillä.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Ensinnäkin ei, en ollut muutama vuosi sitten todellakaan henkisesti valmis siirtymään elämässä eteenpäin. Valehtelin vain itselleni olevani. Myönnän, etten antanut hänelle tuolloin liiemmin mahdollisuutta rakastua muhun. Meidän välissä oli pelkoni aikaansaama muuri jota musta ei ollut murtamaan. Välillemme ei siksi päässyt syntymään molemminpuolista rakkautta, mutta se kemia... tunsin kuinka se oli siellä.

Se "kemia" jos on molemmissa niin silloin tapahtuu yleensä hyviä asioita... Monesti sitä kemiaa ei ole kun vaan toisen puolesta ja sitä yritetään tuputtaa väkisin toiselle että riittäähän se jos minä rakastan molempien puolesta... Hetkeksi voi riittääkin mutta ei siitä mitään tule pitkässä juoksussa.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
..Välillemme ei siksi päässyt syntymään molemminpuolista rakkautta, mutta se kemia... tunsin kuinka se oli siellä.

Ei ne fisut merestä kalastamalla lopu! Uutta matoa koukkuun jne... Ja kyllä niitä "ainoita oikeitakin" elämänsä aikana useamman kohtaa, jos vain on itse aktiivinen. En sano, että usein, mutta kohtaa kuitenkin.

Mutta eipä siinä mitään, jos haluat tähän naiseen vielä yhteyttä ottaa. Turhaan siitäkään tehdä elämää suurempaa mörköä. Itse kuitenkin tiedät, kuinka kestät kaiken kokemasi jälkeen uudet pakit? Suhteuta henkiset voimavarasi sen mukaisesti ja ole rehellinen itsellesi. Ymmärrän monien palstaveljien lievän "närkästyksen" kanssasi, sillä viesteistäsi hiukan välittyy kuva - oli se totta tai ei - ettet ole täysin rehellinen itsellesi? Lähtötilanne huomioonottaen kannattaa kuitenkin asennoitua siihen, että nainen kiittä ja kuittaa, tai ainakin kuittaa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Se "kemia" jos on molemmissa niin silloin tapahtuu yleensä hyviä asioita... Monesti sitä kemiaa ei ole kun vaan toisen puolesta ja sitä yritetään tuputtaa väkisin toiselle että riittäähän se jos minä rakastan molempien puolesta... Hetkeksi voi riittääkin mutta ei siitä mitään tule pitkässä juoksussa.

Ihan asiaa puhut muuten, mutta pelkkä kemioiden kohtaaminen ei vielä riitä mihinkään, ellei kahdenkeskeistä luottamusta synny. Mulla on selkeä tunne siitä, että tuo oli se aivan selkeä kompastuskivi sille, että meidän välillä ei alkanut kipinöimään.
Ei ne fisut merestä kalastamalla lopu! Uutta matoa koukkuun jne... Ja kyllä niitä "ainoita oikeitakin" elämänsä aikana useamman kohtaa, jos vain on itse aktiivinen. En sano, että usein, mutta kohtaa kuitenkin.
Olen kanssasi samoilla linjoilla. Haluaisin vain katsoa tämän kortin loppuun asti niin ei tarvi sitten enää vanhana kiikkustuolissa pohtia, kuvittelinko kaiken päässäni vai olisiko meillä ollut sittenkin mahdollisuus.

Mutta eipä siinä mitään, jos haluat tähän naiseen vielä yhteyttä ottaa. Turhaan siitäkään tehdä elämää suurempaa mörköä. Itse kuitenkin tiedät, kuinka kestät kaiken kokemasi jälkeen uudet pakit? Suhteuta henkiset voimavarasi sen mukaisesti ja ole rehellinen itsellesi. Ymmärrän monien palstaveljien lievän "närkästyksen" kanssasi, sillä viesteistäsi hiukan välittyy kuva - oli se totta tai ei - ettet ole täysin rehellinen itsellesi? Lähtötilanne huomioonottaen kannattaa kuitenkin asennoitua siihen, että nainen kiittä ja kuittaa, tai ainakin kuittaa.

Kestän kyllä kuulla totuuden. Olen kehittänyt itsevarmuuteni sille asteelle, ettei se lepää yhden ainoan ihmisen hyväksynnässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös