Naisasiat

  • 7 490 119
  • 26 542

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Treffiä pukkaa. Hautausmaalla. Uu-la-laa, romantiikkaa. Nyt on mystiikkaa. Joo ei mikään geneerinen laitan sisustustauluja seinälle, koristelen ruokalautasen ja otan siitä kuvan, ostelen kenkiä ja käsilaukkuja, tykkään koirista, haluan kukkia, käyn spinningissä, menen vittu Ikeaan -bimbo, mitä mahtuu 13 tusinaan.

Mut jos Sormusten herrasta tykkää niin saa lähteä lätkimään. Ja Nightwishista myös. Joku raja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun maailmankuvassa ei noidat lentele luudalla. Tai näyttäkää mulle se ilmansuunta missä lentelee? Koillinen kaakko lounas luode Kotka Rankki, missään ei lentele. Joltain alle kouluikäisiltä ton vielä ymmärtää, vaikka mä en silloinkaan suostunut katsomaan mitään niin retardia. Tintti sentään oli ihminen ja Lucky Luke myös.
 

Rimakauhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eilen se tuli. Whatsapp-viesti: en halua seurustella kanssasi. Kuukausi meillä oli hänenkin mielestään kivaa, mutta ei rakasta...
Tykkää mun ulkonäöstä, seksi mahtavaa hänenkin mielestään. Mutta kun ei rakasta.
Viihtyy mun seurassa, olen kiva, välittää musta, mutta kun ei rakasta.
Ei prkl, 41-vuotias nainen, 3 lasta, hoitaa kaiken yksin ja haluaisin häntä arjessakin auttaa. Edellinen miesystävä häippäsi mitään sanomatta.
Ja toinen kerta puoleen vuoteen kun naiset jättää samasta syystä.
Ei kelpaa kunnollinen, välittävä mies. Lapsistakin tykkään tosi paljon. Keskustella osaan ihan kaikesta.Mikä näitä naisia vaivaa...

Tuntuu että naisten odotukset jossain stratosfäärissä. Onko maailma tosiaankin tällainen nykyään. Onko näitä suurta rakkautta odottavia keski-ikäisiä yksinhuoltajanaisia paljonkin. Ei ihme jos nainen katkeroituu elämäänsä kun raataa aamusta iltaan samalla odottaen sitä prinssiä joka tulee ja nappaa kyytiinsä. Eihän sitä koskaan tule.

En tiedä onko tämä isokin ongelma miehillä. Lähipiirissäni usealla samantyyppistä. Todellinen kohtaanto-ongelma.

Hieman katkera, elämä kuitenkin jatkuu.

Että tällainen ensiviesti palstalle...
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Eilen se tuli. Whatsapp-viesti: en halua seurustella kanssasi. Kuukausi meillä oli hänenkin mielestään kivaa, mutta ei rakasta...
Tykkää mun ulkonäöstä, seksi mahtavaa hänenkin mielestään. Mutta kun ei rakasta.
Viihtyy mun seurassa, olen kiva, välittää musta, mutta kun ei rakasta...

...Tuntuu että naisten odotukset jossain stratosfäärissä...

Tsemppiä. Se mitä nainen sanoo, voi olla 180 astetta siitä mitä hän oikeasti ajattelee. Tai hän voi olla kykeneväinen vaihtamaan mielipiteensä useamman kerran tunninkin sisällä, joten mahdotonta sanoa kirjoittamasi perusteella, mihin homma oikeasti kariutui.

Mutta ei ne naiset tässä ole sen parempia tai pahempia. Tapasin aikanaan naisen, joka oli kaikin puoli "täydellinen". Ei löytynyt oikein hakemallakaan vikaa, mutta en vaan syttynyt pidempään suhteeseen hänen kanssaan, niin minkäs sille mahtaa? Muistan kyllä, että oli viheliäinen - suorastaan syyllinen - olo ilmoittaa, että homma oli nyt tässä. Eikä ollut edes mitään kolmatta pyörää odotustilassa tai paikkaamassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuntuu että naisten odotukset jossain stratosfäärissä. Onko maailma tosiaankin tällainen nykyään. Onko näitä suurta rakkautta odottavia keski-ikäisiä yksinhuoltajanaisia paljonkin. Ei ihme jos nainen katkeroituu elämäänsä kun raataa aamusta iltaan samalla odottaen sitä prinssiä joka tulee ja nappaa kyytiinsä. Eihän sitä koskaan tule.

En tiedä, mutta aikoinaan kuulin jälkeenpäin minut dumpanneen yh-äidin menneen kihloihin vajaan vuoden päästä, kun oli minusta päässyt eroon melko lyhyen suhteen jälkeen.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Eilen se tuli. Whatsapp-viesti: en halua seurustella kanssasi. Kuukausi meillä oli hänenkin mielestään kivaa, mutta ei rakasta...
Tykkää mun ulkonäöstä, seksi mahtavaa hänenkin mielestään. Mutta kun ei rakasta.
Viihtyy mun seurassa, olen kiva, välittää musta, mutta kun ei rakasta.
...


Ei kai nyt kuukaudessa mitään rakkautta voi tunnustaa?
Hyvä kun nyt jotenkin tuntee toisen.
 

Rimakauhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tsemppiä. Se mitä nainen sanoo, voi olla 180 astetta siitä mitä hän oikeasti ajattelee. Tai hän voi olla kykeneväinen vaihtamaan mielipiteensä useamman kerran tunninkin sisällä, joten mahdotonta sanoa kirjoittamasi perusteella, mihin homma oikeasti kariutui.



Mutta ei ne naiset tässä ole sen parempia tai pahempia. Tapasin aikanaan naisen, joka oli kaikin puoli "täydellinen". Ei löytynyt oikein hakemallakaan vikaa, mutta en vaan syttynyt pidempään suhteeseen hänen kanssaan, niin minkäs sille mahtaa? Muistan kyllä, että oli viheliäinen - suorastaan syyllinen - olo ilmoittaa, että homma oli nyt tässä. Eikä ollut edes mitään kolmatta pyörää odotustilassa tai paikkaamassa.

Naisten mielipiteiden vaihto nopeasti on toki legendaarista. Eräs aikanaan sanoi itsekin että vaikka lukisin hänen ajatuksiaan en voisi ymmärtää häntä, koska ei hän itsekään tiedä mitä mieltä on.

Tämä neito tuntui täysjärkiseltä ja rehelliseltä. Siksi vituttaakin niin ankarasti.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Naisten mielipiteiden vaihto nopeasti on toki legendaarista. Eräs aikanaan sanoi itsekin että vaikka lukisin hänen ajatuksiaan en voisi ymmärtää häntä, koska ei hän itsekään tiedä mitä mieltä on.

Tämä neito tuntui täysjärkiseltä ja rehelliseltä. Siksi vituttaakin niin ankarasti.

Lähimmäs naisten mielipiteiden vaihtamisesta pääsin itse, kun lopetin nikotiinin käytön. 5 viikkoa meni, ettei itsekään tiennyt miten mihinkään asiaan reagoi. Omalla tavallaan ihan jännää, kun ei koskaan tiennyt miten asiaan reagoi maksimaalisesta vitutuksesta nauramiseen. No, kai se vähän eri asia kuitenkin on, mutta kyllä se 5 viikkoa riitti.

Yh:t nyt on mitä on. Eipä noilla valmispaukkauksilla mitään kovin tähtitieteellisiä arvoja ole sinkkumarkkinoilla. Kaikki ei kuitenkaan ole kovin kiinnostuneita pelkästä järkisuhteistakaan, niin eihän siinä auta kuin jatkaa etsimistä. Ei muuta kuin uutta naista etsimään.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Naisten mielipiteiden vaihto nopeasti on toki legendaarista. Eräs aikanaan sanoi itsekin että vaikka lukisin hänen ajatuksiaan en voisi ymmärtää häntä, koska ei hän itsekään tiedä mitä mieltä on...

Näin jälkijättöisesti täytyy antaa (paljon) kunniaa eksälleni. Hän oli ja on edelleen yksi rationaalisimpia naisia tai ylipäätään ihmisiä, joihin minulla on ollut ilo tutustua.

Nykyinen puolestaan... no rakastan rakastan, mutta voi vittu väliin sitä yli-analysoinnin määrää. Onneksi sentään puhuu ja osaa jäsentää ajatuskulkunsa sanoiksi, jotta pääsee kärryille, miten tiettyihin loppupäätelmiin on - välillä - päädytty. Kyllähän niissä tietty logiikka on, mutta kun se ei välillä vastaa todellisuutta kuin nimeksi tuon ylianalysoinnin vuoksi.

Esimerkki parin viikon takaa... kaverit ovat hiukan valittaneet kun allekirjoittanutta ei ole juurikaan näkynyt syksyn mittaan sosiaalisissa riennoissa, siis sellaisissa jotka hoidetaan äijäporukalla. Työkiireet ovat toki olleet se suurin syy, toiseksi oma laiskuus ja kolmanneksi myös se, että kun vapaa-aika on ollut hiukan niukilla, niin olen priorisoinut mamman kanssa vietetyn ajan etusijalle. Vaimo sai tästä (ystävieni kautta, ei minulta) kuulla ja suorastaan painosti minua ottamaan hiukan aikaa myös kavereiden kanssa, aidosti tätä tarkoittaen. No näin tein ja hauska, tosin hiukan kosteahko ilta kavereiden kanssa ja kaikki tyytyväisiä. Paitsi vaimo; ei hän tuohon suoraan viitannut, mutta viime viikonvaihteen lähestyessä totesi, että olisi kiva viettää niukkaa yhteistä vapaa-aikaa "välillä" myös yhdessä, kun mulla viime ajat ovat kuluneet työn ja kavereiden merkeissä. Siis mitä vittua... Voin rehellisesti tunnustaa, että sai taas koota laarinpohjia myöten omat kärsivällisyyden rippeetkin, ettei tullut vastattua hiukan tiukkasanaisemmin.

Kun asiaa alettiin purkamaan niin tilanne oli muodostunut hänen päässään siten, että oli ensin pelännyt ja sitten muodostanut sen vankaksi mielipiteekseen - ihan itse keksimänä - että haluaisin viiletellä kavereiden kanssa myös kuluneen viikonlopun. Minkäänlaista merkkiä en ollut tähän suuntaan antanut eikä sellainen käynyt edes mielessä kun oli muitakin asioita hoidettavana. Kun asia saatiin keskusteltua ihan sivistyneesti, niin vastauksena oli anteeksipyyntö ja tsemmpikehoitukset; koita kestää... Ei näitä nyt onneksi usein ole, mutta entiseen kun vertaa niin selkeä downgrade sillä saralla.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen se tuli. Whatsapp-viesti: en halua seurustella kanssasi. Kuukausi meillä oli hänenkin mielestään kivaa, mutta ei rakasta...
Tykkää mun ulkonäöstä, seksi mahtavaa hänenkin mielestään. Mutta kun ei rakasta.
Viihtyy mun seurassa, olen kiva, välittää musta, mutta kun ei rakasta.
Ei prkl, 41-vuotias nainen, 3 lasta, hoitaa kaiken yksin ja haluaisin häntä arjessakin auttaa. Edellinen miesystävä häippäsi mitään sanomatta.
Ja toinen kerta puoleen vuoteen kun naiset jättää samasta syystä.
Ei kelpaa kunnollinen, välittävä mies. Lapsistakin tykkään tosi paljon. Keskustella osaan ihan kaikesta.Mikä näitä naisia vaivaa...

Tuntuu että naisten odotukset jossain stratosfäärissä. Onko maailma tosiaankin tällainen nykyään. Onko näitä suurta rakkautta odottavia keski-ikäisiä yksinhuoltajanaisia paljonkin. Ei ihme jos nainen katkeroituu elämäänsä kun raataa aamusta iltaan samalla odottaen sitä prinssiä joka tulee ja nappaa kyytiinsä. Eihän sitä koskaan tule.

En tiedä onko tämä isokin ongelma miehillä. Lähipiirissäni usealla samantyyppistä. Todellinen kohtaanto-ongelma.

Hieman katkera, elämä kuitenkin jatkuu.

Että tällainen ensiviesti palstalle...

Kuulostaa niin niin tutulta. Itse olen eronnut pitkästä liitosta 2011 ja paljon on tullut nähtyä ja koettua sen jälkeen. On ollut lyhyttä ja vähän pidempääkin suhdetta jotka päättyneet joko itsestä tai toisesta johtuen, ja niinhän se menee että se kenen kanssa haluaisit olla ei tunne samoin. Olen elämäntilanteessa jossa lähestyn kohta viittäkymppiä, isot aikuiset lapset, hyvin aikaa kumppanille, yhdessäololle, pystyn ja haluan panostaa suhteeseen täysillä. Mitään uusioperhettä en halua, joka itsessään rajaa jo paljon pois. Asun pienellä paikkakunnalla ja tästä johtuen sosiaaliset suhteet vähissä. Tytär kirjoittaa keväällä jonka jälkeen laitan asunnon myyntiin ja pääsen muuttamaan takaisin stadiin (frendit ja läheiset asuvat siellä), josta perheenä lähdettiin 20 vuotta sitten maaseudun rauhaan. Tinderit ym. nettitreffi-palstat tulleet tutuksi, mutta ihan arpapeliähän ne ovat. Ne ovat kuin mainoksia, totuuden ollessa jotain muuta.

Vappuna tapasin tinderin kautta naisen joka oli itse eronnut jokin aikaa sitten pitkästä avioliitosta sen rakkaudettomuuden, miehen ongelmien jne takia. Meidän juttu lähti nopeasti käyntiin, oltiin paljon yhdessä, oikeastaan koko kesä. Olin onnellinen ja niin luulin hänenkin olevan. Kaikki oli hyvin tai niin luulin. Hänellä oli aikaa eikä mihinkään mitä tehtiin tai ehdotin tullut kieltävää vastausta. Moneen kertaan hän sanoi kuinka kaikki on hyvin ja viihtyy mun kanssa. Oli paljon läheisyyttä, seksiä ja toki muutakin. Meillä oli samanlaiset elämäarvot. Hän oli ensimmäinen nainen kenen kanssa pystyi keskustelemaan samalla levelillä, arvostin ja kunnioitin häntä. Ei myöskään koskaan riidelty, joka sekin poikkeuksellista.
Kunnes sitten elokuussa hän lähti viikoksi käymään vanhemmillaan. Meni pari päivää ettei hänestä kuulunut mitään, aloin sitten kyselemään ja sittenhän se sieltä jysähti - ei halua enää olla mun kanssa. Tämä tuli täysin puskista. Yleensä naisesta huomaa sen, kun alkaa se valitus, kiukuttelu eikä seksi kiinnosta, mutta tässä ei ollut mitään merkkejä siitä. Piti kaiken sisällään.

Seuraavana päivänä päätin etten luovuta ja sain hänet puhuttua yrittämään vielä jota kestikin muutaman kuukauden. Mutta niin kuin jokainen samassa tilanteessa ollut tietää, se särö on päässyt jo syntymään eikä se siitä mihinkään enää muutu. Lopputulema on väistämätön ja kun sen tiedostaa, menee siitä itselläkin hohto. Suhteessa pitää olla jatkuvuutta ja kun sitä ei ole, menee se sellaiseksi löysässä hirressä roikkumiseksi, missä odottaa vain sen loppumista. Piti viettää joulua yhdessä, varata matkaa keväälle ja aina kun otin ne puheeksi, alkoi väistely. Kyllähän sen siitä tietää, vaikka yrittääkin itselleen muuta uskotella. Kuukausi sitten tilanne meni siihen, että usemman päivän hiljaisuuden jälkeen sanoin, että meidän pitää puhua. Menin sitten hänen luokseen oikeastaan enää hyvästelemään.
Hän kehui minua kaikin tavoin, kuinka olen hyvä mies jne. mutta kun hän haluaisi tuntea enemmän, jotain puuttui. Kaikki on ollut hyvää ja ihan kivaa, mutta kun se ei riitä. Puuttui se tärkein eli rakkaus mua kohtaan. Hän ei tiedä voiko enää edes tuntea rakkautta, mutta haluaa selvittää sen ja mennä eteenpäin ilman mua. Olin kuulemma kaikkea sitä mitä miehen tulee olla, ehkä tulin hänen elämäänsä liian pian eron jälkeen, ehkä hän ei tunnista rakkautta, ehkä tulee katumaan jne.
Se fiilis mikä tulee siitä, kun olet vittu mennyt yksipuolisesti rakastumaan naiseen joka sanoo ettei tunne mua kohtaan samoin, ei edes ikävää.

Jos olin ennen tätä naista melkein täynnä oleva vesilasi, niin nyt se valuu yli. Tämä oli se viimeinen niitti, joka katkaisi selkärangan - enää en usko rakkauteen tai mihinkään pysyvään. Ennen olen varsin nopeastikin pystynyt suuntautumaan eteenpäin, mutta nyt ei kukaan tai mikään kiinnosta. Aivan sama kuka tulee vastaan, ei tunnu missään. Piti ihan kokeilla ja käydä viikonloppuna treffeilläkin, mutta tiesihän sen jo etukäteen. Kaikessa tulee vain Hän mieleen johon vertailee.
Jos avioeroni jälkeen oli synkkää, niin silloin sentään oli takaraivossa joku usko siihen että vielä löytyy joku oikea ja rakkaus. Nyt se usko on mennyt, niin paljon tässä on koettu pettymyksiä enkä halua kokea enää yhtään lisää. Ja vaikka joku joskus tulisikin, sitä alkaisi vaan miettimään että mikä tässäkin menee pieleen.
Aamut on ihan helvetin rankkoja, hyvä kun pystyy töissä käymään, tekee mieli vaan maata ja nukkua. Koko ajan ja kaikessa tuo nainen pyörii mielessä sekä tietoisuus siitä etten tule koskaan kohtaamaan mitään vastaavaa. Kovan hinnan sitä maksaa puolen vuoden onnesta...
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuntuu että naisten odotukset jossain stratosfäärissä. Onko maailma tosiaankin tällainen nykyään. Onko näitä suurta rakkautta odottavia keski-ikäisiä yksinhuoltajanaisia paljonkin. Ei ihme jos nainen katkeroituu elämäänsä kun raataa aamusta iltaan samalla odottaen sitä prinssiä joka tulee ja nappaa kyytiinsä. Eihän sitä koskaan tule.
Ei naiset katkeroidu vaan miehet. Naiset ovat luomakunnan julmimpia olentoja. Tinderit ym. ovat täynnä näitä 40+ naisia joille ei mikään kelpaa ja tämän sanon vahvaan omakohtaiseen kokemukseen perustuen. Pahimpia ovat nämä ikisinkut jotka odottavat sitä tajunnan räjäyttävää supermiestä, ovat odottaneet sitä pitkään ja tulevat odottamaan. Sitten kun sieltä tulee se jännämies johon rakastutaan niin se on yleensä vuoden verran, kun tämä prinssi jää kiinni pettämisestä oltuaan itse koko suhteen ajan mustasukkainen. Toki niitä kolmen lapsen lemmikki-lauman omaavia yksinhuoltajia saa helpommin, mutta itse en ainakaan siihen leikkiin jaksa lähteä eikä sellaisilla yleensä ole edes kunnolla aikaa olla yhdessä. Riittää kun käyt panemassa.

Nykypäivän suomalainen nainen on hyvin hyvin itsenäinen. Työ (etenkin lapsettomilla), kaverit ja harrastukset on kaikki kaikessa ja etusijalla. Siihen ei mies mahdu, ainakaan niin että näistä jostain pitäisi tinkiä. Kun peräänkuulutat aikaa yhdessäololle, ahdistutaan ja lähdetään pakoon. Mennään takaisin tinderiin valitsemaan uusi kuhnuri.
Voi olla ja varmaan onkin itsellä peiliin katsomisen paikka naisvalintojen suhteen. Aina sitä on kyllä naisen saanut mutta se onkin sitten toinen tarina, jos ja kun haluaa jotain pysyvämpää ja syvempää eikä vaan sitä rusinat pullasta tapailua. Raakaa ja kylmää on tämä nykypäivän kertakäyttö-ihmissuhde deittailukulttuuri.
 

Rimakauhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kovasti tuttua tarinaa palstaveljiltä. Itse pari vuotta pitkän suhteen jälkeen pyörinyt "markkinoilla" ja hulluksi mennyt. Siksi ei jaksaisi taas alkaa säätää uuden kanssa. Naista kyllä löytyy, se ei ole mulla ongelma.

Saa nähdä miten leidi suhtautuu mun ääniviestiavautumiseen. Ihan asiallisesti ja rauhallisesti faktoja latelin esimerkiksi hänen markkina-arvostaan sinkkumarkkinoilla ja taipumuksesta rakastua renttuihin (edellinen tosiaan hävisi vaan yhtäkkiä kodista mitään sanomatta).
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Kovasti tuttua tarinaa palstaveljiltä. Itse pari vuotta pitkän suhteen jälkeen pyörinyt "markkinoilla" ja hulluksi mennyt. Siksi ei jaksaisi taas alkaa säätää uuden kanssa. Naista kyllä löytyy, se ei ole mulla ongelma.

Saa nähdä miten leidi suhtautuu mun ääniviestiavautumiseen. Ihan asiallisesti ja rauhallisesti faktoja latelin esimerkiksi hänen markkina-arvostaan sinkkumarkkinoilla ja taipumuksesta rakastua renttuihin (edellinen tosiaan hävisi vaan yhtäkkiä kodista mitään sanomatta).

Jaaha, jos tollasia viestejä pitää lähetellä, niin kannattaa kyllä keskittyä omaan tekemiseen ja alkaa katselemaan eteenpäin. Lähinnä tässä miettii, että minkähän ajattelit kyseisen viestin sanoman olevan? Puhdas vittuilu? Ei sekään tietenkään väärin ole, mutta muuten tuo on kyllä aika turhaa vaivannäköä ja oman pahanmielen purkamista.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen samaa mieltä tindereistä ym. datesivustoista, mutta mistä sitä sitten voi löytää hyvän ja täysipäisen kumppanin? Asun pienellä paikkakunnalla, pieni työyhteisö eikä ravintolat nappaa ja siellä se vasta onkin lottoamista. Uusia harrastuksiakaan ei oikein viittis parinhakumielessä valitsemaan.
Valitettavasti parisuhteen haku on mennyt nettiin, on siitä jotain tilastojakin sekä onnistuneita tapauksia kaveripiirissäkin.

Toki Tinder on näistä se pahin ja pinnallisin, moni nainen hakee sieltä vain kevyttä tapailua (seksiä) tai huomiota ja keräävät matcheja. Yksi ärsyttävä piirre siinä sekin ettei niitä profiilitekstejä lueta, katsotaan vain kuvat.
 
Viimeksi muokattu:

Rimakauhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha, jos tollasia viestejä pitää lähetellä, niin kannattaa kyllä keskittyä omaan tekemiseen ja alkaa katselemaan eteenpäin. Lähinnä tässä miettii, että minkähän ajattelit kyseisen viestin sanoman olevan? Puhdas vittuilu? Ei sekään tietenkään väärin ole, mutta muuten tuo on kyllä aika turhaa vaivannäköä ja oman pahanmielen purkamista.
Ei ehkä järkevää ollut. Vastaus vain hänen viesteihinsä jotka eivät mielestäni olleet tästä maailmasta. Sen verran vitutti hänen luulot itsestään että tulipa tehtyä.
Mutta eiköhän tuo nyt ole lopullisesti taputeltu.

Jaahah mihinkähän sivustolle sitä nyt ilmoituksen laittaisi.

Ei helvetti...
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Tinder; sovellus, jossa pyyhkäistään panisin - en panisi tyyliin kertoo (ainakin minulle) jo lähtökohtaisesti, mistä hommassa on kyse...

Milloin baarit tai erilaiset tapahtumat ovat muuttuneet jotenkin huonoksi paikaksi löytää seuraa? Livenä tavatessa oppii naisesta viidessä minuutissa saman tia enemmänkin, mitä chattaamalla päivän. Ainakin se selviää jo ihan muutaman minuutin jutustelun jälkeen, että kiinnostaako. Kaverit ovat myös kertoneet kauhutarinoita Tinderissä tapaamistaan naisista, joiden profiilipäivitys ja todellisuus livenä tavatessa eivät ole kohdanneet kuin korkeintaan 2012.. parasta ennen päivitystä kaivatessa?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Toki Tinder on näistä se pahin ja pinnallisin, moni nainen hakee sieltä vain kevyttä tapailua (seksiä) tai huomiota ja keräävät matcheja. Yksi ärsyttävä piirre siinä sekin ettei niitä profiilitekstejä lueta, katsotaan vain kuvat.
Siihenhän Tinder oli alunperin luotukin. Haettiin seksiä ulkonäön perusteella. Ei siinä mitään profiilitekstejä ollut tarkoituskaan lukea.

Nythän siitä on tullut ihan tavallinen treffisovellus. Eikä siinä pahaa ole, tiedän useita - itsenikin mukaan lukien - joka on löytänyt kumppanin sen kautta.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Olen aina ihmetellyt, miksi sitä rakkautta täytyy väkisellä etsiä. Koittais vaan elää elämää ja joskus vois yllättyä, kun vastaan sattuukin joku spessumpi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
..Nykypäivän suomalainen nainen on hyvin hyvin itsenäinen. Työ (etenkin lapsettomilla), kaverit ja harrastukset on kaikki kaikessa ja etusijalla. Siihen ei mies mahdu, ainakaan niin että näistä jostain pitäisi tinkiä. Kun peräänkuulutat aikaa yhdessäololle, ahdistutaan ja lähdetään pakoon. Mennään takaisin tinderiin valitsemaan uusi kuhnuri..

Näin minäkin eläisin jos jostain karmivasta syystä joskus yksin päätyisin. Yhdenkään miehen kanssa en saman katon alle enää muuttaisi.. Kuukausi on mun mielestä ihan sopiva aika katsoa ja jos ei nappaa niin pistetään poikki, ikävää tietysti jos toinen on ehtinyt rakastua ja suunnitella tulevaa. Perään saadut haukkumis- ja vittuiluviestit vain vahvistaa, että päätös oli oikea.

Se on pienestä kiinni. Itse joskus ammoisina sinkkuaikoina ajoin miehen kotiin treffeille. Puolessa välissä matkaa tuli tekstiviesti "tuo maitoa". Ulledullet ja takaisin kotiin. Jos kutsut luoksesi etkä vaivaudu kahviini maitoa edes ostamaan niin heipatpeipat. Yhden sikakomeen miehen parta haisi pahalle, kiitos ei. Yks heppu ei taas tuoksunut yhtään miltään.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Yks heppu ei taas tuoksunut yhtään miltään.

Oliko sulla nuha?

Alitajuiset syyt toiseen innostumattomuudesta selittelee itselleen yleensä jotenkin rationaaliseksi, vaikka kiinni ei oikeesti pääse, miksi joku ei nappaa. Tuo maitojuttu vähän ihmetyttää, jos kyläisäntä/emäntä mulle koodaa, etkä tuotko mukanas jotakin puuttuvaa, ei mulle siitä ainakaan mitään turn offia tulis. Liekö tässä sitten se rinsessan ja rinssin perusero?

Kun tuo haju silmään tuossa törrähti, niin minkäsmoinen sen pitäis olla iskeäkseen? Mikäli siis se on jollakin tavoin oikeassa elämässä määriteltävissä. Vaan jos kuppilassa päädyt piiritystilanteeseen kahden identtiseltä tuoksuvan uroon kanssa, kuinkas valitset? Kysytkö että onko kahvimaidot kotona.

Älä näistä loukkaannu, mua vaan huvitti nuo höppänät esimerkit syinä syttymättömyyteen. Itse en kyllä vetkuttelisi kuukautta, kyllä se parilla tapaamisella selviää josko on lähteäkseen, toinen saattaa olla jo liikaakin, mutta menköön armeliaisuudesta.

Kumppanin on tosiaan tuotava jotain lisäarvoa elämiseen, jotta saman katon alle haluaa, eikä se ole helppo rasti, jos on tasapainoinen tyyppi ja viihtyy itsensä kanssa elellen.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Baarit alkavat pian olla vähän kuin rööki - normaalit ihmiset eivät käytä ainakaan usein ja nekin jotka käyttävät, yrittävät vähentää tai päästä kokonaan eroon.

OK voihan se näinkin olla... Sen mitä olen baareissa ehtinyt käymään, niin kyllä ne yleensä aika täynnä ovat olleet enkä ainakaan päällepäin ole huomannut, että ihmiset siellä normaalista olisivat kovin poikenneet?

Mutta ymmärrän kyllä, ettei kaikkia baarien kiertäminen kiehdo. Onhan niitä muitakin sosiaalisia tapahtumia, joissa pakostakin törmää ihmisiin, jopa naisiin, ja joiden kanssa ajautuu miltei vääjäämättä juttusille. Messut, erilaiset urheilu- ja kulttuuritapahtumat, harrastukseen liittyvät aktiviteetit, seurat/kerhot jne... Noissa kaikissa on tietenkin se vaiva, että niihin pitää lähteä ja hilata perse ylös sohvalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös