Naimisiin-ketju

  • 89 086
  • 457

Tuamas

Jäsen
Suhteilla saisi varmaan ihan kivan diilin jostain bussista mutta se koko paletti jota vietiin läpi siskon häissä oli aika raskas. Eli ensin pitää hoitaa vieraat kirkolle (jos tulee omilla autoilla niin autot on sitten kirkolla). Kirkolta juhlapaikkaan on helppo nakki, kaikki on "yhes kooss". Juhlapaikalta paluu, mihin ne kaikki viedään. Ja mihin aikaan. Osa jäisi ehkä mökeille. Kyllä, tässä on vielä mietittävää.

Porukka kirkolta juhlapaikkaan ja paluukuljetus ennalta ilmoitettuun aikaan ja koko porukka kirkon kautta Lahen keskustaan, ei pääse kukaan kiukuttelemaan
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minun ja mieheni häät vietetään syyskuun alussa. Kaikki järjestetään ns. nyyttikesti-periaatteella. Mies sen idean esitti vaikka epäilen että veljelläni ja hänen vaimollaan olisi joku osuus ideaan. Häät järjestetään meillä kotona. Jokainen tuo jotain häihin. Kälyni ja siskoni hallitsee asioita minun ja mieheni kanssani. Meillä alkaa olla selvää kuka tuokin mitä ja kuka haluaa osallistua rahallisesti juhliin. Vieraslista on valmis... Olen melko varma että onnistutaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen melko varma että onnistutaan.

Ai nyt tuli katuva mies ralleista kotiin ja hän on jutellut kavereidensa kanssa kuinka pitäisi toimia. Siinä on sitten porukalla heitelty erilaisia ideoita.

Ei se aviossa oleminen lopulta muuta yhtään mitään, vaikka hetkeksi siinä tuleekin sellainen jännä tunne nyt ollaan sitten naimisissa.

Totta kai se menee hyvin eikä siitä kannata tehdä isompaa numeroa. Pienissä tilaisuuksissa on tietenkin vain aina se kuinka ne ulkopuolelle jäävät reagoivat. Joku kuvittelee olevansa ilman muuta vieraslistalla ja tervetullut vain kuullakseen et todellakaan ole kuule tulossa, kun meillä on tämä meidän oma salaseura täällä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ai nyt tuli katuva mies ralleista kotiin ja hän on jutellut kavereidensa kanssa kuinka pitäisi toimia. Siinä on sitten porukalla heitelty erilaisia ideoita.
Kyllä tästä puhuttiin jo aiemmin. Nyt vasta kirjoittelin kun alkaa olla asiat selvillä. Kyllä on kiva kun asioilla voi vitsailla...Miehen rallimatkalla verraten meidän häihin ja johonkin katumukseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Häihän alkaa kohta olla viikko. En ihan tajua sitä. Tuntuu jotenkin hassulta että olen menossa naimisiin nelikymppisenä. Kyllähän siitä haaveili kymmenvuotiaana. Ei sitä ihan ymmärtänyt silloin. Hääpäivän pitäisi olla päivä prinsessana mutta en ole koskaan halunnut olla prinsessa. Eikä se minua haittaa.

Kukat on tilattu, ruusuja, gerberoita, neilikoita ja erilaisia vihreitä ja harsokukkaa täytteeksi. Kampausta on soviteltu. Leikkautin myös pitkästä aikaa etuhiukset kun ajattelin että ne näyttää paremmilta kuvissa kun paljas otsa. Nuttura tulee taakse ja strassikoruja. Lisäksi vielä tiara (laina kälyltä).
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten voi olla kesä tulossa ja kukaan ei muka ole menossa avioon.

Sekin on mielenkiintoinen kysymys, mutta kysyisin myös toista asiaa. Onko suomenkielessä sanaa "kimpputappelu". Olen ollut häissä ja tiedän mitä se tarkoittaa tai voisi tarkoittaa, mutta onko tuo oikea tai yleisesti käytetty sana.
 

Glove

Jäsen
Miten voi olla kesä tulossa ja kukaan ei muka ole menossa avioon.

Sekin on mielenkiintoinen kysymys, mutta kysyisin myös toista asiaa. Onko suomenkielessä sanaa "kimpputappelu". Olen ollut häissä ja tiedän mitä se tarkoittaa tai voisi tarkoittaa, mutta onko tuo oikea tai yleisesti käytetty sana.

Äijät huomannu, ettei muijista oo muuta ku riesaa. Kimpputappelu -termi on outo, enkä ole sitä koskaan kuullut. Arvaan kyllä mistä on kyse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös