Myötätuulikampanjan jatkoaika!

  • 8 267
  • 62

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Jos 5€ kehtaa osallistua niin olen mukana? Todella huono rahatilanne mutta jos se auttaa niin olen mukana.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
5 eurolla tämäkin mukana myös toisella kieroksella. Enempää ei pysty nyt jo vaarantuu oma lähteminen halliin, mutta hyväntekeväisyyteen pitää osallistua :)

MIelestäni tämmöiset keräykset on hienoja, ei sen avun tarvitse olla aina nälkää näkeviä lapsia, pakolaisia tai muuta vastaavaa, joskus se apu on ihan hyvä osoittaa lähinmäisilleen paikallisesti ja tuottaa iloa toisille. Kaiken avun lisäksi se raha vielä kohdistuu kaikkien meidän rakastaman seuran kassaan joka taas on todella merkittävä taloudellinen tekijä Jyväskylän taloudelle ja työllistää ison kasan ihmisiä joka taas on kanssa jo jonkinsortin hyväntekeväisyyttä sekin. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Jos 5€ kehtaa osallistua niin olen mukana? Todella huono rahatilanne mutta jos se auttaa niin olen mukana.

Kyllä vaan. Toki toivon, ettet tämän vuoksi joudu varastamaan lapsillesi ruokaa, ja toisaalta että pystyt sen vitosen maksamaan nopeasti.

Ladies and gentlemen! Tässä meillä on numero 20! Joten ensi töikseni tänään tilaan toisen. Maksuohjeet tulevat myöhemmin.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oma panokseni pyöristyy summaan 20€. @Joe Plop mikä on sinun kantasi tässä tilanteessa?

Moro... Voin parillakympillä olla mukana myös toisella kierroksella... Heinoa että näin moni on mukana tässä rojektissa...
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Myötätuulikampanja antoi meille jatkoaikalaisille mahdollisuuden tehdä jotain konkreettista oman (Keski-Suomalaisen) yhteisömme hyväksi!
Olen erittäin ylpeä kampanjan tuloksesta ja tästä yhteisöllisyydestä minkä kampanja osoitti jatkoajassa!
Muistetaan tämä niinä hetkinä kun keskustelut uhkaa ajautua nega/posi väittelyksi.

Kiitos osallistumisesta näinä vaikeina aikoina!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mukana 20 eurolla. Kai ehdin?

Ehdit kyllä. Ja ehtii kaikki muutkin. Järjestely kysymys. Samaan käyttöön ihan varmasti saadaan kaikki tämän meiningin alla olevat massit. Lupaan neuvotella ja raportoida, miten käytännössä. Siihen saakka kunnes irtisanoudun. Mutta pidetään keskustelu avoimena ja rahavirrat suoraan yhtiölle, niin ei kukaan joudu ikävään välikäteen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaa varmasti terävöittää sitä, että nämä olisi syytä maksaa varsin nopealla tahdilla - ihan jo senkin takia, että kausi alkaa hyvin pian ja kausarit pitäisi saada käyttöön mielellään ihan alusta alkaen.

Jos siis jollain on ongelmia maksaa osuuttaan, niin kannattanee ilmoittaa siitä heti täällä, jotta saadaan homma etenemään mahdollisimman hyvin.

Pahoittelut, että puutun asiaan näin "ulkopuolisena", mutta mielestäni tästä asiasta on syytä kaikkia muistuttaa.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kannattaa varmasti terävöittää sitä, että nämä olisi syytä maksaa varsin nopealla tahdilla - ihan jo senkin takia, että kausi alkaa hyvin pian ja kausarit pitäisi saada käyttöön mielellään ihan alusta alkaen.

Jos siis jollain on ongelmia maksaa osuuttaan, niin kannattanee ilmoittaa siitä heti täällä, jotta saadaan homma etenemään mahdollisimman hyvin.

Pahoittelut, että puutun asiaan näin "ulkopuolisena", mutta mielestäni tästä asiasta on syytä kaikkia muistuttaa.

Kiitos. Laitan nyt viitteen tähän ja myöhemmin paremmin kaikille: 11509000914. Tämä viite tähän toiseen, tässä ketjussa kerättyyn. Tilinumero löytyy aiempaa ketjusta ja maksun saaja on siis JYP.

Ensimmäisen keräyksen osallistujista suurin osa on kuitannut maksun suoritetuksi.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Pienen juhlapuheen aika!

Syksy 2015. Maailma kuohuu. Ilmassa on monenlaista hyvää- ja monenlaista pahaa tahtoa. On monenlaista avun tarvetta.
Jonkun mielestä tässä ajassa ei tärkeintä ole se, että keskisuomalaisilla pienituloisilla olisi mahdollisuus päästä lätkämatsiin. Itseasiassa olen samaa mieltä. Tuskin se onkaan maailman tärkein asia. Miksi sitten halusin houkutella teitä tällaiseen ponnistukseen? Siksi, että se on RIITTÄVÄN TÄRKEÄ asia.

Syrjäytyminen. Sana, joka on kaikille tuttu, mutta jota ei aina tule mietityksi mitä se on. Omassa työssäni näen mistä syrjäytyminen alkaa: siitä, kun ei pääse kaverin synttäreille. Siitä kun ei pääse leikkiin mukaan. Siitä, kun ei voi osallistua yhteisiin keskusteluihin.
Syrjäytyminen on sitä, ettei ole OSALLINEN yhteisiin juttuihin. Ei ole kosketuspintaa siihen mistä puhutaan. Ei ole näköyhteyttä toiseen maailmaan, siihen osallisten maailmaan. Siihen, jossa mennään aamulla töihin, ja toisinaan illalla tehdään jotain mihin tarvitaan rahaa.

En kuvittele, että syrjäytymisen uhka on tällä peruttu. Mutta totta munassa tämä on ollut siihen suunnattujen "ponnisteluiden" arvoista!
Huomionarvoista on ollut myös keskustelun yksimielisyys! Sehän tässä on yksi tavoite. Ei se, että oltaisiin asioista samaa mieltä, vaikkapa JYPin pelitavasta, vaan siitä että vedetään kelkkaa samaan suuntaan! Yhdessä, ja toisia kunnioittaen.

Lopuksi vetoan, ennen kuin menen teknisiin asioihin, että kukin meistä miettii pariin kertaan lähteekö lyömään lyötyä, nujertamaan nujerrettua, vihaamaan vihaista. Ajat ovat kovat monelle, mutta yhdessä ne ovat kuitenkin siedettävät. Elämä on ihanaa kun Jyppi johtaa!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kiitos. Laitan nyt viitteen tähän ja myöhemmin paremmin kaikille: 11509000914. Tämä viite tähän toiseen, tässä ketjussa kerättyyn. Tilinumero löytyy aiempaa ketjusta ja maksun saaja on siis JYP.

Ensimmäisen keräyksen osallistujista suurin osa on kuitannut maksun suoritetuksi.

Elikkäs: @Hurricane @Heikki Kesä @FiveHole @Tähtipakki @Epic Perrin @Alexandre @Huerzo @Tepi#45 @Kuokkalan Kone @Korppi @Linjatuomari @Ändy78 @paistio @jaguar @low prospect @-pasi- @Voitto Epävarmaa

Ylhäällä näkyy viitenumero tässä ketjussa sovittuun, toiseen Myötätuulikorttiin.

Tili on fi1352900220023202
Maksuun asap
Maksun saaja on siis JYP Jyväskylä OY

Ja suorituksen jälkeen ilmoitus minulle yv:llä niin vedän paperikirjanpitooni viivan nimesi ylitse. Muuten, ensimmäisen keräyksen osalta nimiä on vetämättä 3kpl, yhteensä 45€ Käsittämätön upeaa suorittamista!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Jassoo. Vähän selitystä kun ylläoleva listaus on osaltaan puutteellinen nimimerkkien osalta. Pyrin laittamaan siihen ne, joilta en kirjoittamishetkeltä ollut saanut kuittausta jo suoritetusta maksusta. Kyseessä ei siis ole listaus mukana olevista. Laiskuus ja kosketusnäytön hankaluus syynä tälle.

Ja olihan siitä sitten jäänyt yksi nimi pois kai siksi, että se oli jo ykköslistasta vedettynä yli. Eli kenenkään panosta ei ole suljettu pois, vaan tavoitteeni oli pelkästään helpottaa omaa hommaa ja olla lähettämättä turhaa muistutusta jo maksaneille. Jatketaan...
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Elikkäs: @Hurricane @Heikki Kesä @FiveHole @Tähtipakki @Epic Perrin @Alexandre @Huerzo @Tepi#45 @Kuokkalan Kone @Korppi @Linjatuomari @Ändy78 @paistio @jaguar @low prospect @-pasi- @Voitto Epävarmaa

Ylhäällä näkyy viitenumero tässä ketjussa sovittuun, toiseen Myötätuulikorttiin.

Tili on fi1352900220023202
Maksuun asap
Maksun saaja on siis JYP Jyväskylä OY

Ja suorituksen jälkeen ilmoitus minulle yv:llä niin vedän paperikirjanpitooni viivan nimesi ylitse. Muuten, ensimmäisen keräyksen osalta nimiä on vetämättä 3kpl, yhteensä 45€ Käsittämätön upeaa suorittamista!

Kopioin tämän jotta viimeisetkin maksamattomat saisivat korrektisti muistutuksen. Mahdutte yhden käden sormiin.

Toivon saavani ilmoituksen maksamisesta tai sen viivästymisestä ennen kuin kiekko tippuu Synergialla jäähän.
 

Ändy78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, keväisin ei sympatiaa muille
Anteeksi että sain vasta nyt maksettua :) Kiitos järjestetystä keräyksestä hyvän asian suhteen "Sanaiselle arkulle".
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maksettu myös täältä nyt toinenkin kieros, on vaan tää mun kone jo niin vanha ettei meinaa jaksaa OP ja jatkoajaans sivuja avata niin sai ison työn tehdä että sai maksettua edes :)
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Ylläolevaan listaukseen liittyen: olen kyllä molemmat keräykset maksanut.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ylläolevaan listaukseen liittyen: olen kyllä molemmat keräykset maksanut.

Hei kaikki! Tilanne on hallussa! Muutaman nimimerkin maksusuoritusilmoitusta ei ole tullut, mutta kenelläkään ei ole tarvetta todistaa mitään. Luottamus on kaikilla. Maanantaina maksan omistani pois piikit, laskun eräpäivän puitteissa paitsi yksi nimimerkki joka matkan vuoksi voi maksaa myöhemmin. Tähän yhteen poikkeukseen on saatu lupa toimistolta (Mari Minkkisen ja allekirjoittaneen välinen tekstariliikenne).

@Scarface voi osallistua haluamallaan summalla. Summa on ensin varmistus joka vähentää allekirjoittaneen luottotappioriskiä. Myöhemmin ohjaan ylimääräiset tulot tähän samaan käyttöön yksittäisten lippujen muodossa.

Minulla on tällainen suunnitelma mahdollisesti lunastamatta jäävien lupausten osalta.
1. Maanantaina maksan ne itse
2. Ilmoitan ko. nimimerkeille oman tilinumeron (jolloin oma anonyymiuteni palstalla kärsii).
3. Jos en saa rahoja tai maksusuunnitelmaa noin viikossa, julkaisen nimimerkit (tai sitte en viitsi). (tämä koskee vain niitä nimimerkkejä jotka eivät ole olleet minuun yhteydessä. Tässä ketjussa ilmoitetut maksusuoritukset on jo huomioitu.)

Täytyy kuitenkin muistaa, että on eletty vain muutama päivä. Eivät kaikki käy jatkoajassa päivittäinkään. Nimimerkeillä voi olla todella pätevät syyt sille ettei maksua (tai ilmoitusta) ole suoritettu.

Pidetään nyt pää kylmänä ja hyvä tahto keskuudessamme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös