Myötätuulikampanjan jatkoaika!

  • 8 266
  • 62

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Hyvät palstaveljet! Olemme saaneet taustalahjoittajan joka haluaa pysyä tunnistamattomana, mutta hän lupautui lunastamaan jo meneillään olevan keräyksen loppusumman! Sanainen arkku hoitaa ensimmäisen keräyksen käytännön järjestelyt loppuun.

Taustalahjoittaja on esittänyt uuden haasteen: jos yhteisöstämme löytyy tähän hyvään tarkoitukseen vielä 20 lisälahjoitusta, hän lunastaa myös toisen paketin loppusumman.

Nyt on siis haaste heitetty! Lähdetään rakentamaan vielä JYP ja Keski-Suomalaista yhteisöllisyyttä jatkoaikalaisten myötävaikutuksella!

Lähden toiselle kierrokselle mukaan 20 euron panostuksella.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
15€ olen valmis näin hienoon kampanjaan opintotuistani sijoittamaan.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Hyvä boogie tässä käynnissä. Itse seuraan vielä, mutta kannustan mahdollisimman montaa mukaan. Summa voi olla pienempi tai isompikin kuin yllä, hienointa olisi jos asetettu raja (20 henkilöä) kaatuisi maan tomuun.

Kun viimeksi olin ensimmäinen, lupaan tulla tässä ensimmäisenä 20 ylittäjänä (tai siis haasteen esittäjän lisäksi) mukaan 20 ensimmäisen lahjoittajan summan keskiarvolla.

Mutta nyt uusia kasvoja pulkannaruun mukaan! Jos haluaa tulla paljastamatta summaa, niin nimi tänne ja summa yv:llä minulle. Takaan, että yksikään summa ei paljastu ulkopuolisille.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen mukana 25 eurolla. Ohjeita maksusta tulee varmaan myöhemmin?
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivotaan että innokasta porukkaa löytyy ja saadaan toinenkin kierros täyteen. Olen jo ekassa mukana joten laitetaan toinen kierros ehdollisena. Eli jos se nyt on yhdestä panoksesta jäämässä kiinni niin siinä tapauksessa voin luvata olevani toisellakin kierroksella mukana samalla panoksella...
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ensimmäinen kampanja maksuun! Joten ohoi @Joe Plop @Aito Taisto @Korppi @Hurraa @DrMultihunter @Nuhapumppu @Hurricane @Al Bundy @Valametti @Huerzo @-pasi- @wilho @hubadubaduu @Hypodermic @-Junnu- @Powerage @Nelfor

Jokainen tarkastakoon oman summansa. Summa oli pienentynyt puhelimessa mainitusta 640 eurosta kaksi kymppiä, jonka yleisen avoimuuden vuoksi nyt tiedotan. Ei ole aikaa laittaa nyt YV:llä, mutta laittakaa mulle kuittaus YV:llä kun olette maksaneet, kiitos.

Tilinumero: FI1352900220023202 (Osuuspankki)
Viite: 11509000901
Summa: tarkista omasi
Eräpäivä: heti

Kiitos!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Sanainen arkku

Ilmoittauduin mukaan kampanjaan vasta tässä ketjussa, jonka avausviestissä todettiin että ensimmäinen setti on jo valmiina, joten oletin että kaikki tässä viestissä näkyvät panostukset koskevat kampanjan toista osaa. Mainitsit minut kuitenkin juuri tuossa ensimmäistä kampanjaa koskevassa viestissä.

Jokin väärinkäsitys tässä on ilmeisesti tullut?
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
@Sanainen arkku

Ilmoittauduin mukaan kampanjaan vasta tässä ketjussa, jonka avausviestissä todettiin että ensimmäinen setti on jo valmiina, joten oletin että kaikki tässä viestissä näkyvät panostukset koskevat kampanjan toista osaa. Mainitsit minut kuitenkin juuri tuossa ensimmäistä kampanjaa koskevassa viestissä.

Jokin väärinkäsitys tässä on ilmeisesti tullut?

Voi olla, että vahingossa nappasin sinutkin tuohon. Olen kuitenkin laskenut ensimmäisen erän osalta summansa ilmoittaneet mukaan summan perusteella, joten et ole sitten sellaisessa laskussa mukana. Työpäivän keskellä kun sählää niin sattuu kaikenlaista näköjään.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Viittä nimeäkö se huutaa vielä? Nyt porukka mukaan seisomalipun, oluttuopin, minkä hinnalla ja huomiseen kello 12:een mennessä tavoite täyteen! Jooko? Katsotaan sitten mitä tapahtuu!
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Jaha no eipä jätetä leikkiä kesken, toiselle kierrokselle myös 10€
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mukana ollaan 20€, jos vielä mahtuu!

Mahtuu. Haluan muistuttaa vielä kerran, että taustalla oleva kaiken mahdollistava palstalainen haastaa nimenomaan mahdollisimman suuren massan tähän, Keski-Suomalaisten yhtenäistä hyvää tahtoa ja "kaveria ei jätetä-henkeä" ilmentävään hankkeeseen! Summa ei niinkään ole merkittävä seikka vaan, varsinkin nyt kalkkiviivoilla ja sen jälkeen, mukanaolo!

Tämä on ollut niin mahtava hanke, että tätä en tule jättämään tähän! Voinemme katsoa, että me Jatkoaikalaiset olemme kahdella Myötätuuli-vihkolla lunastaneet oikeuden haastaa Tyni johonkin vastaeleeseen. Oletteko samaa mieltä?

Eleeseen, joka ei kohdistu tuottamaan lisäarvoa meille, mutta joka tuottaisi lisää tsemppihenkeä ja pöhinää, mukaan ottamista niille jotka eivät itse kykene!

JYP on yhteinen juttu! JYP kuuluu kaikille jotka haluavat. Niin sillä kuin meillä jokaisella on ollut vaikeita aikoja. Niitä ei tarvitsisi hävetä. Mennään niiden ylitse yhdessä.

Edit: Laskeminen on vaikeaa. Nyt kasassa 17 nimeä ilman ehtoja ja yksi joka lupaa olla mukana jos jää yhdestä kiinni. Omasta sanamuodostani pidän vielä kiinni, eli en ole 17:ssä mukana.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös