Myötätuulikampanjan jatkoaika!

  • 8 264
  • 62

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sanainen Arkku, jos joltain jää osuus maksamatta syystä tai toisesta niin voin laittaa tälle toiselle kierrokselle toisen 25 euroa mukaan.
Viestimmekö asiasta yv:llä vai laitatko tietoa tänne yleiseen?
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Sanainen Arkku, jos joltain jää osuus maksamatta syystä tai toisesta niin voin laittaa tälle toiselle kierrokselle toisen 25 euroa mukaan.
Viestimmekö asiasta yv:llä vai laitatko tietoa tänne yleiseen?

Kiitos. Palaan asiaan. Naputtelin äsken pitkän viestin, joka katosi.
 

wilho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maksettu!

Kannattaisi varmaan laittaa maksutiedot yhteen paikkaan, esim. aloituspostaukseen ettei tarvitse ympäri ketjua etsiä tietoja jos täällä vielä joku haluaa tehdä lahjoituksen. Eli saajan nimi, tilinumero ja viitenumero.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Maksettu!

Kannattaisi varmaan laittaa maksutiedot yhteen paikkaan, esim. aloituspostaukseen ettei tarvitse ympäri ketjua etsiä tietoja jos täällä vielä joku haluaa tehdä lahjoituksen. Eli saajan nimi, tilinumero ja viitenumero.
Tätä varmaan tehtäis mut ongelmana on se et palstasoftassa on muokkaukseen 2h aikaraja
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tätä varmaan tehtäis mut ongelmana on se et palstasoftassa on muokkaukseen 2h aikaraja

Todellisuudessa homma on toteutettu näin siksi, että sen takana olen ollut minä. En ole diginäppi, ja olen joutunut sämpläämään aika ahtaassa aikaikkunassa. Näin ollen ratkaisu on ollut usein "nopein käytettävissä oleva joka tulee mieleen".

Minkään teknisen rajoitteen taakse en voi mennä. Luotin, ja luotan edelleen että @-menetelmällä homma menisi maaliin riittävän nopeasti. Ja näyttää menneen.

Lisäksi luotin mediastrategiaan, että kun ripottelen infoa vähän koko ajan, saan koukutettua ihmisiä seuraamaan ketjua ja liittymään mukaan.

Pahoittelen jos jollekin on tullut epämukavaa oloa. Siksi pyysin kuittaukset yv:nä, että maksujen eteneminen olisi vain minun silmissäni.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Nyt maksu- tai maksusuunnitelma puuttuu enää yhdeltä ensimmäisen kampanjan osallistujista. Toinen on vain omaa suoritustani vailla. Joten alan seuraamaan Liigakierrosta huojentunein mielin.

Lets gou, Jyppi!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Voin osallistua 10€:lla. Laitatko Sanainen Arkku tilinumerosi vai miten hoidan maksun?

Kiitos. Laita vaan Jypille. Itseasiassa voisit maksaa sen tuon ensimmäisen kampanjan viitteellä. Näin minun ei tarvitse maksaa yhtä osaa siitä sovitusti. Infoan tästä ao. nimimerkkiä yksityisesti.

Maksuohje tässä ketjussa aika alkupäässä.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
@Tepi#45 (muille tiedoksi)

Jos tarjouksesi on voimassa, JYPiltä saamani tiedon mukaan heillä näkyvä saldo ensimmäisen keräyksen osalta on 15€ auki. Tiedän osalle summasta selityksen, mutta osa siitä on mysteeri, mutta uskon hyvään myös sen osalta.

Jos haluat vielä tulla mukaan, Laittaisitko sen ensimmäisen keräyksen viitteellä 15€.

Huomenna kello 20 maksan itse, jos ei tule uutta tietoa maksuista.
Sanainen Arkku, jos joltain jää osuus maksamatta syystä tai toisesta niin voin laittaa tälle toiselle kierrokselle toisen 25 euroa mukaan.
Viestimmekö asiasta yv:llä vai laitatko tietoa tänne yleiseen?
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarjous on voimassa. Osallistun siis tuolla 15 eurolla. Laittaisitko minulle YV:llä vielä sen viitenumeron, tai tänne yleiseen.
Että menee varmasti oikein. Tilinumero varmasti sama.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös