MTV3 esittää: Idols

  • 275 084
  • 2 272

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti bisnesman
Miksi pitäisi nöyristellä?
Antti T omaa sen luokan karisman, että vaikkei voittoa tulisi, BMG kyllä tarjoaa diiliä. Fanipohjakin on luotu.

Karismaa?
En pitäisi 12-20v tyttöihin vetoavaa ulkonäköä karismana.
Antti on "kaunispoika", mutta ei sillä karismaa ole grammaakaan. Siihen kaatui loistavasti laulanut Sonjakin, koska pikkupoikien äänet on ihan eri kuin pikutyttöjen.

Karismaa tuolla ei ole kuin Hannalla ja Janilla, muut ovat pikkulapsia vielä.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti Mike
Karismaa?
En pitäisi 12-20v tyttöihin vetoavaa ulkonäköä karismana.
Antti on "kaunispoika", mutta ei sillä karismaa ole grammaakaan. Siihen kaatui loistavasti laulanut Sonjakin, koska pikkupoikien äänet on ihan eri kuin pikutyttöjen.

Karismaa tuolla ei ole kuin Hannalla ja Janilla, muut ovat pikkulapsia vielä.

Noh, kuten nähtiin, ei Janinkaan karismalla välttämättä ihan loppuun asti lätkitä. Hänen pelastuksensa oli tällä kertaa mukana ollut Victoria. Ilmeisesti niitä pikkutyttöjä oli sen verran paljon, että Jania äänestävät iäkkäämmät neidit jäävät vähemmistöksi.

Mielestäni Janin laulu oli tänään vaisu. En ihmettele ollenkaan, että hän siis oli toinen ehdokas putoamaan.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mike
Karismaa?
En pitäisi 12-20v tyttöihin vetoavaa ulkonäköä karismana.
Antti on "kaunispoika", mutta ei sillä karismaa ole grammaakaan. Siihen kaatui loistavasti laulanut Sonjakin, koska pikkupoikien äänet on ihan eri kuin pikutyttöjen.

Karismaa tuolla ei ole kuin Hannalla ja Janilla, muut ovat pikkulapsia vielä.
No, laitetaan sinne vaikka pissiskarisma. Termillä ei liene väliä. Nyt ei puhuta street credibilitystä vaan etsitään uutta rahastajaa.

Levy-yhtiö haluaa tulosta, ja sitä tulee levynmyynnillä. Ketään ei kiinnosta ostaako levyä spitaalihuora vai isänsä rahoilla elävä 13-vuotias esiteini. Samaa rahaa se on.
Anttia ostetaan, Anttia ihaillaan. Miksi siis Antilla ei rahastettaisi? :)

Pissiksiä ei voi ylenkatsoa, kun mietitään segmenttiä.

edit: näköjään kusipääkin arvasi finalistit. Edes kerran :)
 
Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Mike
Karismaa?
En pitäisi 12-20v tyttöihin vetoavaa ulkonäköä karismana.
Antti on "kaunispoika", mutta ei sillä karismaa ole grammaakaan. Siihen kaatui loistavasti laulanut Sonjakin, koska pikkupoikien äänet on ihan eri kuin pikutyttöjen.

Karismaa tuolla ei ole kuin Hannalla ja Janilla, muut ovat pikkulapsia vielä.
Hannan karisma perustuu ihan samalla tavalla tummuuteen, kohtalokkaisiin kasvoihin ja hyvään lauluääneen. Jos Hanna olisi normaalin 100 kiloisen markan blondin näköinen, et sinäkään hössöttäisi tässä karismasta. Se, että sinä haluat panna jotain, ei tee tästä karismaattista.

Janin espoolaisen pullaposkinen olemus ja ristoulmalamainen suomalainen tuppisuisuus vetoaa varmasti Radio Novan kohdeyleisöön. Samaan mihin Petri Munck. Jos sellaisesta tykkää, niin se on ihan allright. Hänen kohdeyleisönsä kuuntelee musiikkia lähinnä farmari Focuksensa radiosta matkalla duunista kotiin.

12-20v. tytöt ovat pop-tähtien suurin markkina-alue. He ostavat levyjä, käyvät konserteissa ja sijoittavat kenties jopa fani-tuotteisiin, Suosituin voittaa ja se on kilpailun tärkein funktio.


Läskit olivat tyrkyllä tänään ulos ja läskimpi lensi ulos. Hyvä niin.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei voi sanoa kenestäkään absoluuttisena totuutena onko karismaa vai ei. Toisiin puree erilaiset asiat, Antti ei pure minuun vaikka moniin ikäisiini pureekin.

Olisin luullut että Christian ja Victoria olisivat olleet kaksi vähiten ääniä saanutta, Janin äänimäärän vähyys yllätti. Tosin, olisikohan Idolsin katsojakunta jo niin nuorta ettei Jani saa ääniä...

Olen silti tyytyväinen että Christian pääsi jatkoon, ainoa kilpailija joka parantaa ihan kokoajan. Saa nähdä kuinka hyväksi tuo vielä tulee.

Victorian putoaminen oli odotettavissa, voihan tuosta neidosta joku r n' b-tähti tulla, mutta eihän tuo pop-laulajatar ole. Ja kuten jo joskus aikaisemmin sanoin, en itse jaksaisi kuunnella/katsella tuota tyttöä konsertissa 10 minuuttia enempää.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov


12-20v. tytöt ovat pop-tähtien suurin markkina-alue. He ostavat levyjä, käyvät konserteissa ja sijoittavat kenties jopa fani-tuotteisiin, Suosituin voittaa ja se on kilpailun tärkein funktio.
Sergei puhuu asiaa.
Tuoppi tulee nenän alle, kun eksymme samaan Jyväskylän ravintolaan :)
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Meidän nelihenkin raati kyllä äänesti kaksi viimeistä oikein ja vieläpä lopullisen putoajankin - yksi raadista olisi kyllä pudottanut Christianin.

Hannen esitys tänään: aivan käsittämättömän hyvin vedetty ja tällä kertaa hänestä tihkui erotiikkaakin - nenä tosi tuli tuolla meikillä hassun korostetusti esille.

Jani: Pliisu veto ja aivan oikein oli loppu tänään lähellä.

Victroria: aivan kuten jo aikaisemminkin olen sanonut, niin soulia rhythm and bluesia tämä neito vetää hyvin, mutta tänään nähtiin, että muuhun ei rakeet riitä. Aivan USKOMATTOMAN ponneton veto ja putoaminen osui oikeen henkilöön.

Antti: Yksi parhaista vedoista mitä hän on vetänyt - kyllä kisa tullaan ratkaisemaan Hannan ja Antin välillä.

Christian: Alussa ja keskivaiheella ponnettomuutta, mutta muuten varsin kelvollinen veto tämän päivän porukassa ja ansaitusti jatkkon - on kuitenkin valovuoden päässä Hannasta ja Antista.

-ipa rules
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Aika masentavaa jos muumatama ylimääräinen kilo tiputtaa parhaan laulajan pois.
Tangomarkkinat on hyvä esimerkki siitä että jos pelkällä ulkonäöllä voittaa ei pitkälle pötki.
Siellä on viime vuodet olleet voittajat tyyliin miss Suomi mutta ei niitä kukaan enää edes muista.
Jos ajateltas hieman pitemmälle niin kai aika helppoa olisi kuvitella että tämä tumma tyttö on hieman pitemmällä kuin joku Antti-poika.
Muutaman kilon voi vaikka pudottaa mutta laulunlahjoja on vaikea hankkia jos niitä ei ole.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Hannan karisma perustuu ihan samalla tavalla tummuuteen, kohtalokkaisiin kasvoihin ja hyvään lauluääneen. Jos Hanna olisi normaalin 100 kiloisen markan blondin näköinen, et sinäkään hössöttäisi tässä karismasta.
Minulle tuo Hannan tummuus ja "kohtalokkaat kasvot" antavat lievästi hutsumaisen vaikutelman. Laulaa mimmi kyllä osaa, mutta jotenkin epäsiisti olemus hänessä häiritsee.

Alusta asti on ollut sellainen tunne, että tuleva Idoli on joka tapauksessa nainen. Nyt kun tämä Hanna on ainoa hameväen edustaja kisassa niin uskon että kundit tippuvat yksi toisensa jälkeen pois pelistä.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Läskit olivat tyrkyllä tänään ulos ja läskimpi lensi ulos. Hyvä niin.

Tässä vaiheessa näytti ulkonäkö saavan aika suuren merkityksen. Kun tuomaritkin olivat niin paljon kehuneet Victoriaa, mutta yhtäkkiä sen taival päättyi kuin seinään. Itse odotin kyllä Victorian jatkavan vielä.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti bisnesman
Pissiksiä ei voi ylenkatsoa, kun mietitään segmenttiä.
Helvetin osuvasti sanottu, Sinä punaisiin pukeutunut siellä takarivissä.

Itse olen ainakin katsonut ohjelmaa alusta asti sillä asenteella, että tässä ei etsitä parasta laulajaa vaan parhaiten myyvää laulajaa. Nuorilla naisilla, kutsutaan heitä pissiksiksi tai ei, on erittäinkin paljon ostovoimaa. Tästä ehkä parhaana esimerkkinä ilmiö -Pikku G.

Hanna on oma suosikkini. Ihan viime jaksoissa olen jopa alkanut tykästyä hänen ulkonäköönsä, varsinkin nyt kun kauneimmat kilpakumppanit ovat poistuneet. Se lauluääni puhuttelee, suorastaan koskettaa. Toinen, josta olen tykännyt on Jani. Tänään kuitenkin biisivalinta oli surkea.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Viestin lähetti Grome
Tässä vaiheessa näytti ulkonäkö saavan aika suuren merkityksen. Kun tuomaritkin olivat niin paljon kehuneet Victoriaa, mutta yhtäkkiä sen taival päättyi kuin seinään. Itse odotin kyllä Victorian jatkavan vielä.

Olen täysin samaa mieltä Gromen kanssa. Itse olen liittynyt Idolsin aktiiviseen katsojakuntaan vasta loppuvaiheessa ja Victoria vakuutti minut parhaiten. Näyttäisi siltä, että kansa äänestäisi tämän Tuiskun voittajaksi, vaikka hän laulaisi Mikko Alataloa. En sano, että hän olisi huono laulaja, kukaan finalisteista ei ole, mutta itse en pidä häntä parhaana. Olisi mielenkiintoista nähdä finaali, jossa tuomaristo äänestää voittajan.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Katsoin nyt toisen kerran tämän kisan ja niinhän siinä kävi, että ulkonäkö ratkaisi ja tumma tyttö lähti ulos. Ruvetaan nyt sitten lyömään rasismia peliin ja ihmetellään mitä sen rantarosvohurri tekee vielä siellä kisassa. Täysin surkea esitys ja taas sai alkuperäinen kyytiä negatiivisessa mielessä. Tuomarit jatkavat pelkurimaista tyyliään ja se ämmä siellä ei osaa muuta kuin kehua kaikkia sama levy pyörien.
Miksei kukaan muuten vetänyt kahdeksankymmentäluvun parasta illan vikaa eli George Michaelin biisiä "Careless whispers"? Kyllä toimi silloin ja olisi toiminut myös kisassa.

Nainen voittakoon, sillä pojat ovat tässä kisassa todellakin poikia.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Playmaker

Toinen, josta olen tykännyt on Jani. Tänään kuitenkin biisivalinta oli surkea.
Kun kuulin mainittavan, minkä biisin tuo jannu esittää, ajattelin, että tästä saattaa tulla hyvä pläjäys. Mutta kaverihan oli omien sanojensa mukaan sovittanut yms. biisiä uudelleen taustabändin kanssa ja tuloksena oli alkuperäistä hitaampitempoinen jankki ja timorautiaismainen tyyli- ja oteplagiointi. Lopputuloksena minun mielestäni laahaavaa paskaa joka valuu hitaasti mutta varmasti lahkeesta lattialle.

Ehkä putoaa, ehkä ei, mutta kaveri halusi ilmeisesti tehdä oman juttunsa. Minuun ei uponnut tänään, muutenhan tuo Wickholm on ollut aika bueno.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä en ole Victoriasta tykännyt missään vaiheessa, ja voin vannoa että kyseenä ei ole ollut ihonväri tai ulkonäkö.
Päinvastoin, olen pitänyt vieläpä ihan nättinä tyttönä.

Joku siinä esiintymisessä mua on ärsyttänyt kokoajan, tänään Victorialla ei ollut karismaa, esiintymiskykyä, ainoa mikä hoitui oli laulupuoli. Mutta kyseessä ei edelleenkään ole laulukilpailu, paketti pitää olla kunnossa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Grome
Itse odotin kyllä Victorian jatkavan vielä.

Massojen mieltymyksiä on aina vaikea ennustaa. Toisaalta Victoria veti tänään ihan itselleen kuulumattoman biisin. Jos joku Hetfield vetelisi finaalissa "pii-ai-em-pii", niin ehkä sekin oudolta ja vastenmieliseltä kuulostaisi, ennen kaikkea massojen mielestä. Jos joku mielikuva on on jo luotu, niin siitä poikkeaminen ei massoja miellytä. Tuttu juttu.

Victoria pääsi näin pitkälle sillä minkä parhaiten osasi; kun laitettiin jotain muuta, niin ei se nyt niin hyvältä näyttänyt. Sääli sinänsä, mutta eiköhän joku suomalainen "fukees" ota mimmin solistikseen.

Janin kortit on myös nähty jo ennen kunnon nokituksia. Kaveri koitti tänään laittaa kaiken peliin: oli stroboa, isoa nahkatakkia ja biisinä selkäpiitä karmiva suomalainen klassikko. Liian iso setti tälle kaverille: neloset kädessä ja hirveä hiki otsalla. Melkein tuli noutaja jo, mutta Lola seivasi Janin perseen. Saa toisen tsäännsin ensi viikolla ja tuomarit alkaa jo dissaamaan: "verrattuna viime kertaseen, sä olit jotenkin.." Ellen antoi loistavaa puukkoa Janille semifinaalin hieromisista. Huumorintajun perusteella (kynnyskysymys!) perusteella voisin jopa mennä Ellenin kanssa naimisiin (olettaen että miehet kelpaavat).

Sisäpiiri tietää myös kertoa, että tätä Janin kehuttua nöyryyttä löytyy lähinnä vain silloin kun on tuomareiden mielistelyn aika. "Kulissien takana" homma on ihan toista, ja maailman starban elkeet on ainakin jo wannabe-tasoa. Mutta sitähä se kai on se maailmanstarban elo ja olo.

Viimeksi tippunut Anniina ja Tuiskukin jo näyttävätkin siltä, että ollaan isompia starboja kuin natsat antaa olettaa, mutta sehän nyt ei mitään uutta ollut. Sopinevat siis hyvin toisilleen, ainakin hetkeksi.

Nauvon tai mikä Korppoon jätkä on oikeasti ihan hyvä, mutta voi kun tuntuu siltä että poikaparka on pakotettu tekemään tota lauluhommaa. Haluaakohan se oikeesti sitä ja antaako se kaikkensa lavalla? Ei siltä ainakaan tunnu. Tuskin millään isän "Syksyn sävelen voittajaporukan basisti vm. 1987 (doping-skandaalin jälkeen)" on mikään varsinainen syy, mutta vaikea uskoa vaan sitä, että kaikkien perheenjäsenten "tätä se on aina halunnut" -hehkutuksien jälkeen jätkä haluaa laulaa ja esiintyä noin vähän. Mutta veti silti mielestäni parhaiten kuin koskaan. Sinänsä ristiriitaista kun tuo potentiaaliaan esiin enemmän, mutta näyttää siltä että "ei prkl tää oo mun hommaa".

Tää on niin selvää: Hanna hoitaa homman himaan Tuiskua vastaan taistellen. Tuisku kuitenkin voittaa Idolsin, eikä se kolmen vuoden päästä harmita Hannaa lainkaan, vaikka kyselyt siitä ovat jo loppuneet debyyttilevyn julkaisun jälkeen.
 

Jallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tunnustaudunpa minäkin tämän ohjelman katselijakuntaan ja annan omat mielipiteeni tänään esiintyneistä.

Hanna: Perus varma tykitys, jolla rutiinin omaisesti jatkoon. Haluaisinpa kuulla minäkin suomalaisen biisin tältä minun mielestä hieman "halvan" ja "likaisen" näköiseltä naikkoselta.

Jani: Ollut koko ohjelman ajan minun suosikkini, mutta... Mitä alkaa tapahtua? Ei enää oikein tänään sytyttänyt. Olisi ehkä kannattanut valita joku toinen biisi, tai ei olisi ainakaan kannattanut lähteä miksailemaan loistavaa biisiä huonompaan suuntaan. Onneksi jatkoon, odotan ensi kerralta paljon.

Entsuldigung: Ei, ei ja vielä kerran ei. Nyt etsitään idolia joka myy. R&B ei vaan iske. Osaa laulaa, mutta ei sytytä ei niin yhtään. Tänään aivan karsean näköistä ja poikkeuksellisesti myös kuuloista. Enää ei mennyt edes silmät kiinni.

Antti: Tähän asti olen inhonnu tuota kimittävää teinityttöjen idolia, mutta tänään olin kuin halolla päähän lyöty. Todella onnistunut biisivalinta, johon Antin ääni sopi kuin naulattu. Ansaitusti jatkoon myös minun mielestäni.

Cristian: Mitä tämä jätkä tekee tässä kisassa??? Jos Jon Bon Jovi olisi kuollut, niin se olisi pyörinyt savu korvista nousten haudassaan nähdessään tämän päivän esityksen. Ei tuollainen lavakarisma voi myydä! Vai voiko? Jätkä on kun jäykkä paska. Yhdyn kommenttiin, jossa kehotettiin kaverille rohkaisuryyppyjä. Munaa siihen hommaan jos meinaa vielä joskus olla stara. En tykkää lauluäänestä, saatika engelskan lausumisesta, mutta "lavashow" oli järkyttävä. Positiivista oli, että se edes yritti rokata vetämällä yleisöä mukaan. Tämä pois seuraavaksi!
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Ei helvetti, olen mykistynyt jälleen kerran. Hanna on jumalatar! Todella ihanaa seurata rockmimmiä, joka oikeastaan joka jakson kiskoo läpi lähes ilman epäonnistumisia. Hanna on ollut yksi suurimmista suosikeistani jo alkukarsinnoista lähtien ja on suosikkini edelleen, se tunne vain vahvistuu. Upea tyttö. En pistäisi pahakseni, vaikka voittaisi koko setin. Ja se tapa, millä Hanna koskettaa™ yleisöä... arvostan.
Mitäköhän Hanna tekee ensi viikolla? Bryan Adams ei liene juurikaan vääntänyt elokuva- tai musikaalibiisejä.

Victoriasta en koskaan oikein pitänyt ja selkeästi näkikin, ettei Victoria ole paljon muuta laulanut r'n'b:n lisäksi. Toisaalta, poppiskisa tämä onkin.

Janikaan ei jostain syystä ole aiemmin sytyttänyt, mutta viime viikon finaalin ja tämänpäiväisen jälkeen joutunee kääntämään takkia. Olkoonkin, ettei Joutsenlaulun pieni pahoinpitely sykähdyttänyt.

Pakko myös hypettää myös Antin loistavuutta. Ääni ei välttämättä ole viisikon täydellisin, mutta kuten Hannan ja Janinkin kohdalla, se lavasäteily, se säteily. Se on se, mikä räjäyttää yleisön hurmioon. Pieniä asioita lavalla, mutta kuitenkin yllättävän suuria. Taisi tuomaristokin vasta nyt tajuta, kuinka hyvin yleisö lähtee Antilla mukaan.

Christian oli jotenkin vaisu. Tykkään aika paljon hänen äänestään, mutta sitä lavakarismaa ei kyllä ollut yhtään. Jos vertaa Anttiin, Hannaan ja Janiin, ero on valtava. Pahoin pelkään, että Christian on seuraava putoaja, kun muutenkin on mennyt läpi kisan rimaa hipoen jatkoon. Väki vähenee, taso nousee.

Aika pitkälle samaa mieltä girlzillan kanssa siitä, mitä tulee tulee tuohon käsitteeseen "paketti". Ei hyvällä lauluäänelläkään mitään tee, jos lavalla ei juurikaan osaa esiintyä eikä saada yleisöään mukaan.

Btw, sunnuntain Idols Extra kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, ainakin siitä piparinleipomispätkistä päätellen.
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti salla
Ei helvetti, olen mykistynyt jälleen kerran. Hanna on jumalatar! Todella ihanaa seurata rockmimmiä, joka oikeastaan joka jakson kiskoo läpi lähes ilman epäonnistumisia. Hanna on ollut yksi suurimmista suosikeistani jo alkukarsinnoista lähtien ja on suosikkini edelleen, se tunne vain vahvistuu. Upea tyttö. En pistäisi pahakseni, vaikka voittaisi koko setin. Ja se tapa, millä Hanna koskettaa™ yleisöä... arvostan.
Mitäköhän Hanna tekee ensi viikolla? Bryan Adams ei liene juurikaan vääntänyt elokuva- tai musikaalibiisejä.


Everything I Do, I Do It For You mitenkään tuttu? Myös All For Love Rod Stewartin ja jonkun kolmannen kaverin kanssa.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
No kappas, löytyihän niitä(kin) sittenkin pari. Eri asia sitten, löytyvätkö nuo Idols-pomojen biisilistoilta. Ilmeisestihän kilpailijoille on rajattu joku tietty määrä biisejä, josta voi valita.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Master Chief
Everything I Do, I Do It For You mitenkään tuttu? Myös All For Love Rod Stewartin ja jonkun kolmannen kaverin kanssa.
Stingin.

Minun mielestäni Hanna ei edelleenkään aiheuttanut samanlaista reaktiota kuin esim. Antti. Jotain puuttui, vaikka olen kyseisen esiintyjän ulosannista pitänyt kovastikkin.
 

CtrlAltDel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Viestin lähetti Jude
Näyttäisi siltä, että kansa äänestäisi tämän Tuiskun voittajaksi, vaikka hän laulaisi Mikko Alataloa. En sano, että hän olisi huono laulaja, kukaan finalisteista ei ole, mutta itse en pidä häntä parhaana.

Olikos jo ensikerralla se elokuvateeman vuoro. Tuisku voisi vetää Ajolähtö-elokuvan tunnusbiisin, joka taitaa nimeltään olla myös Ajolähtö. Näin saataisiin Alatalon tuotantoa mukaan ohjelmaan.
Suomalaiset olisivat voineet hieman puukottaa Idols-konseptia, sitomalla teeman Alatalon laulajauran ympärille. Mikko, jos kuka on kaikkien idoli.

Pitänee varmaan tulevalla viikolla varata aika psykologille. Jokin on päässäni vialla, sillä tämä Antti Tuisku on johtanut aivoitukseni täydellisen vitutuksen valtaan. En ymmärrä, miten joku tyyppi voi näin ärsyttää.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti CtrlAltDel
Antti Tuisku on johtanut aivoitukseni täydellisen vitutuksen valtaan. En ymmärrä, miten joku tyyppi voi näin ärsyttää.

Sama vika.
Nulikan ääni on kuin täyteen puhalletussa ilmapallossa, josta venytetään suuaokkoa kaksin käsin vastakkasiin suuntiin, samalla kun ilma karkaa pihalle. Kerrassaan karmea eunukin ääni, josta ei erota onko kyseessä mies vai nainen.

Noh, olen niin Hannan lumoissa, ettei ihmekään että jurppii, jos teinien jatkoon kirkuma suosikki haastaa minun suosikkini.

K
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelleen mielipiteeni on, kuten monilla muillakin, että Antti "Ana" Tuisku ei ole laulajana oikein minkään veroinen.

Tuomarit suorastaan ylistivät heppua, mutta minä en. Ei ole mielestäni idoli-materiaalia, vaika tukka ilmeisesti onkin hyvin. Mutta jos kerran yleisön pikkutytöt tykkää, niin minkäs teet.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti Kaiser Soze
Sama vika.
Nulikan ääni on kuin täyteen puhalletussa ilmapallossa, josta venytetään suuaokkoa kaksin käsin vastakkasiin suuntiin, samalla kun ilma karkaa pihalle. Kerrassaan karmea eunukin ääni, josta ei erota onko kyseessä mies vai nainen.

Veit jalat suustani. Kaiken lisäksi kassaneiti viljelee älykkäitä kommentteja, kuten esim. oliko Iltalehdessa vai missä, kun karvapäältä kysyttiin pahinta mokaa. Riikinkukko ilmoitti tyynesti, että hän ei tee elämässään mokia. Milläs sitten poju mitään koskaan opit josset koskaan tyri?

Tulee ihan mieleen se Kummeli-sketsi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös