MTV3 esittää: Idols

  • 274 186
  • 2 272

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt se on siis alkanut.
Ohjelma nimeltä Idols, josta ilmeisesti löytyy Suomen seuraava laulava megatähti.

Nämä ovat loistavia ohjelmia. Saa itkeä, nauraa, ja joskus jopa kuunnella hyviä lauluääniä. Miellyttävää Idolsissa verrattuna Popstarsiin oli ainakin helvetillisen rehelliset tuomarit jotka sanoivat suoraan "olit tähän mennessä huonoin", tai "sä vedit nyt kyllä pohjat".
Välillä miettii vain, että missä ihmisten itsekritiikki on?
Hyvä että näitä kamaliakin on joukossa, sai muutamat mojovat naurut tässä tunnin aikana.

Olin huomaavani myös sellaista että Idolsissa taitaa olla hitusen korkeampi taso kuin Popstarsissa. Eräs nykyisen Popstars-bändin jäsen olisi saattanut saada tässä vaiheessa jo tylysti kenkää...

Katsomme innolla mitä tulevaisuus tuo.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olihan siellä monen näköisiä karaoke-harrastajia, mutta myös ihan hyviä laulajan alkuja. Vaatii silti kovaa itseluottamusta ja taipumusta tietynlaiseen narsismiin, että viitsii mennä armottoman tuomariston eteen kiekumaan. Silti hyvä huumorintaju on tarpeen, kuten silläkin kaverilla jolle sanottiin että teit päivän pohjat.

Silti jotenkin inhottaa tämä tapa jolla rakennetaan tuote nimeltä pop-yhtye. Yleisön pitää saada päättää mikä yhtye tai artisti nousee suosioon, mikä ei. Tällainen tähtien "tehtailu" on pellepuuhaa, jota ei tarvitsisi telkussa näyttää. Viimevuotinen Gimmeli-stoori olisi riittänyt.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eino_Miehelle sellainen huomautus että Idolsissahan ei koota bändiä, vaan nimenomaan etsitään yhtä hyvää laulajaa. Tämä on mielestäni paljon parempi idea kuin Popstarsissa, Popstarsissa koottiin "parhaiten yhteensopivat tytöt", eikä parhaiten laulavat.

Ja ainakin toivon ettei tämä tule olemaan ihan niin keinotekoista kuin Gimmelin touhu.
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Tunnustan, tuli katsottua noin vartin verran, sen verran että ehdin kategorioida ohjelman alimpaan teevee-helvettiin, sinne unelmien poikamiehen ja tiistaitiiman tasolle.
Kieltämättä herätti tunteita, ei siinä mitään. Syvää häpeää lähinnä.
Onnea tulevalle megatähdelle.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti girlzilla15
Eino_Miehelle sellainen huomautus että Idolsissahan ei koota bändiä, vaan nimenomaan etsitään yhtä hyvää laulajaa. Tämä on mielestäni paljon parempi idea kuin Popstarsissa, Popstarsissa koottiin "parhaiten yhteensopivat tytöt", eikä parhaiten laulavat.

Ja ainakin toivon ettei tämä tule olemaan ihan niin keinotekoista kuin Gimmelin touhu.
Joo sori, niinhän se taisi olla. Mutta silti jään mielenkiinnolla odottamaan, millainen elinkaari tulevalla "Idolilla" tulee olemaan. Gimmelin nousun ja laskun välillä en usko olevan enempää kuin kaksi vuotta aikaa. Tai nousihan muistaaksen Nylon Beatkin joskus jostain vastaavasta kiitorata-ohjelmasta pinnalle ja aika kauan onkin pinnalla pysynyt.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Ahh. Tän takia mä maksan lupamaksuja. Tää on oikeesti parasta viihdettä mitä koskaan on televitsuunista tullut. Nimittäin miten hienoa voikaan olla kun joku tapiiri matinkylästä tipautetaan maan pinnalle sieltä "olen parempi kuin muut ja vetäsempä tässä Sibeliusta haitarilla ja pumppuhaulikolla itse itseäni säestäen koska äiti kerran sano että mulla on se absorbaattinen sävelsierain ja osaan titanicin ulkoa ja osaan lambadasta sen alun"-maailmasta. Loppuu se hyvänolontunne.

"-You sing like an amputee.
-What do you mean?
-Can't hold a note, can't carry a tune"
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Et oo menossa jatkoon, tää loppu tähän."

Aivan loistavia tuomareita, juuri sellainen vittumainen asenne mitä tuossa kaivataan. Parhaat naurut tulee tuomareiden ilmeistä ja kommenteista. Varsinkin se kaljupäinen lautamies on asenteella mukana.

Kalju tuomari: "Oletko harrastanut laulamista?"
Esiintyjätyttö: "Kuorossa olin vuosia, sitten lopetin."
Kalju tuomari: "Helvetin hieno päätös."
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Spencer
Ahh. Tän takia mä maksan lupamaksuja.

Offtopic : Tv-lupa maksetaan ylen ohjelmista.

Tuomareiden kommentit ovat ehdottomasti ohjelma suola sekä surkeat esitykset. Mikä ihme siinä on, että lähes kaikki vääntävät jotain hidasta rallia kamalalla vibralla? Naise, joka on ollut kuoron ykkösäänenäkin, putoaminen maan pinnalle oli ehdottomasti ohjelman parasta antia. 'En kai mä nyt yhden tuomarin mielipiteen takia lopeta. Dah!'

'Otit sitten sanat mukaan?'
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Eino_Mies
Silti jotenkin inhottaa tämä tapa jolla rakennetaan tuote nimeltä pop-yhtye. Yleisön pitää saada päättää mikä yhtye tai artisti nousee suosioon, mikä ei.

Yleisöhän sen joka tapauksessa päättää. Ei mikään tv-ohjelma kykene pakottamaan ihmisiä tungeksimaan levykauppoihin ja keikoille, ellei tuote kiinnosta ja/tai puhuttele. Jos televisio-ohjelma riittää tähden tekemiseen, olisivat Heli Nevakareen takavuosien levytykset nousseet aikoinaan listaykkösiksi.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Viestin lähetti Maple Leaf
Yleisöhän sen joka tapauksessa päättää. Ei mikään tv-ohjelma kykene pakottamaan ihmisiä tungeksimaan levykauppoihin ja keikoille, ellei tuote kiinnosta ja/tai puhuttele.

Gimmelin tapauksessa ainakaan suosio ei ole voinut johtua siitä että joku biisi puhuttelisi.

Näissä rasittaa eniten kuitenkin se että joku säveltäjätaidoiltaan täysin lahjaton työnnetään väkisin parrasvaloihin jonkun toisen tekemällä biisillä. Ei kai siinä mitään jos joku näitä haluaa taloudellisesti tukea, se on tietysti oma murheensa. Olisin muuten aika vahvasti lyömässä vetoa asiasta että kilpailua ei voita lihava, kaljuuntuva eikä arpinaamainen henkilö. Joku raja sentään, eihän kellekään sellaiset kelpaa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Takapassi
Näissä rasittaa eniten kuitenkin se että joku säveltäjätaidoiltaan täysin lahjaton työnnetään väkisin parrasvaloihin jonkun toisen tekemällä biisillä.

Jaa. Pitääkö sitä nyt olla täydellinen kaikin puolin?
Miksi se näissä niin paljon ärsyttää että toiset tekee biisit? Miksi kukaan ei valita Mariah Careysta, Whitney Houstonista, ja muista pop-laulajista jotka eivät tee omaa musiikkiaan?

Popstars nyt oli mitä oli, mutta Idols on mielestäni ihan hyvä mahdollisuus niille ihan oikeasti lahjakkaille laulajille päästä esiintymään. Ja varmasti levytyssopimuksia saavat nekin jotka eivät kisaa voita.

Kyse on kuitenkin kisasta jossa etsitään hyviä laulajia, ei lauluntekijöitä. Hyvän lauluäänen lisäksi pitää löytyä karismaa, esiintymistaitoa ja kestävyyttä.

Asiasta kukkapurkkiin, kyyneleet valuivat silmistä kun katsoin videolta uudestaan tuota yhtä tyttöä.
"Mulle on kuitenkin tosi moni sanonut että mulla on sävelkorvaa ja osaan laulaa. Kuitenkin koulun kuorossakin ykkösäänessä ollut, eihän sinne kuoroon pääse jos ei osaa laulaa"

Tähän kuuluisi niin monta hymynaamaa etten viitsi pistää.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti girlzilla15
Asiasta kukkapurkkiin, kyyneleet valuivat silmistä kun katsoin videolta uudestaan tuota yhtä tyttöä.
"Mulle on kuitenkin tosi moni sanonut että mulla on sävelkorvaa ja osaan laulaa. Kuitenkin koulun kuorossakin ykkösäänessä ollut, eihän sinne kuoroon pääse jos ei osaa laulaa"

Tähän kuuluisi niin monta hymynaamaa etten viitsi pistää.

Katsoin tänään ensimmäisen kerran ja vähän aikaa yritin teeskennellä vähemmän kiinnostunutta, mutta juuri tämän maanpinnalle-palauttamisteeman ja siitä syntyvän spontaanin vahingonilon luoman tyydytyksen takia katson varmaan ensi viikollakin.

Toinen luulee olleensa kuoron prinsessa ja kaikkein paras laulaja, kulkenut nenä pystyssä vuosikymmenen verran ja nyt se naiivi nenä isketään kertaheitolla katuun. Tottahan se oli, ettei tuo tyttö laulaa osannut. Tämä kärjistetty esimerkki kertokoon, miksi asetun saman hömpän ääreen vastakin.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Parasta suomalaista komediaa mitä on koskaan tullut.
Eilen käänsin telkkarin juuri parahiksi kolmoselle niin, että näin tämän Idolsin melkein kokonaan ja ei muuten tule ihan äkkiä mieleen päivää, milloin olisin yhtä paljon nauranut. Huikeaa!

Ihan järkyttävää pelleilyähän tuo on ja vielä järkyttävämpää kun tietää, että kisan voittajan levyä tulee ostamaan varmaan n. 50000 uuvattia, mutta kyllä tuota itsensä häpäisemistä ja dumareiden tylytystä + kesken esityksen repeilyä näiden jännityksestä sekaisin olevien itsensä nolaajien edessä on mahtavaa katsoa.
Lisää tätä!
 

Dave T

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Loistavaa hömppäviihdettä minunkin mielestäni!

Arvostelijoille sen verran, että ei tarvitse katsoa jos pitää ottaa niin vakavasti. Jos idoli ei satu tekemään omia biisejään, niin ei se nyt niin hirveää ole. Miettikää nyt sitä Asikaisen möhömahaa laulamassa 12 apinasta tai että 'sä et musta enää muijaseuraa saa'. Ehkä on joskus parempikin asia, että esiintyjä ja biisintekijä ovat eri henkilöitä.

Sitä paitsi, mitä todennäköisesti ohjelmaan on jokunen laulutaitoinenkin. Mitä väliä sillä on, tuleeko seuraava tähti levy-yhtiöön lähetetyn demonauhan vai tv-ohjelman kautta. Tietenkin hetkellinen tähteys on tämän ohjelman kautta taattua, mutta eihän se tulevan pop-idolin oma vika ole.

Ei sillä että aikoisin niitä levyjä ostaa. Ohjelmia tulee varmasti katsottua jatkossakin.
 

Pateettinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Viestin lähetti girlzilla15
Miksi se näissä niin paljon ärsyttää että toiset tekee biisit? Miksi kukaan ei valita Mariah Careysta, Whitney Houstonista, ja muista pop-laulajista jotka eivät tee omaa musiikkiaan?

Mariah Careysta ei pitäisi ainakaan tuosta syystä valittaa, sillä hän on säveltänyt lähes kaikki hittinsä. On se parempi, että löytyy (kunnon) tulkitsijoita, sillä kuka -vetti haluaisi ostaa esim. Risto Asikaisen (tai jonkun muun tuottajan) poppilevyä.

Asiasta kukkapurkkiin, kyyneleet valuivat silmistä kun katsoin videolta uudestaan tuota yhtä tyttöä.
"Mulle on kuitenkin tosi moni sanonut että mulla on sävelkorvaa ja osaan laulaa. Kuitenkin koulun kuorossakin ykkösäänessä ollut, eihän sinne kuoroon pääse jos ei osaa laulaa"

Toivottavasti ei sitten hermoillut ykkösäänenä yhtä pahasti kuin Idolsissa, siinä olisi yleisöllä kestämistä. Ja toisaalta eikös noita kuoropoikia/tyttöjä ole Suomi pullollaan?

Kyllähän se on jännää, että tämmöisessä myötähäpeäfiiliksessä katselee televisiota. Välillä pakko ottaa ääni pois, kun tuotos on juuri sitä, mitä raati höpöttää.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Viestin lähetti girlzilla15
Jaa. Pitääkö sitä nyt olla täydellinen kaikin puolin?
Miksi se näissä niin paljon ärsyttää että toiset tekee biisit? Miksi kukaan ei valita Mariah Careysta, Whitney Houstonista, ja muista pop-laulajista jotka eivät tee omaa musiikkiaan?

En tiiä johtuuko just siitä että en kuuntele näitäkään. Mariah Careyn tapauksessa lisä-ärsytystä tuo se, että se on niin helvetin tyhmä.

Syy siihen miksi en kuitenkaan näistä em. pop-laulajista valita löytyy heidän Idols-vapaasta menneisyydestään. Pahimpia soraääniä vähentää myöskin heidän uransa, joka ei ole Idols-tyyppiselle tähdelle tyypillisesti lopahtanut kahden vuoden tähdenlennon jälkeen.

Siis oikeasti jos kuitenkin nimim. girlzilla15 ja muutkin haluavat tukea tämän tyyppistä musiikkiteollisuutta niin ihan vapaasti minun puolestani, minä tuen sitten omalta osaltani niitä rumia muusikoita jotka teidän mielestänne ovat täyttä paskaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti takapassi
Siis oikeasti jos kuitenkin nimim. girlzilla15 ja muutkin haluavat tukea tämän tyyppistä musiikkiteollisuutta niin ihan vapaasti minun puolestani, minä tuen sitten omalta osaltani niitä rumia muusikoita jotka teidän mielestänne ovat täyttä paskaa.

Sanoiko esim. girlzilla15 jossain, että muut muusikot ovat rumia, ja täyttä paskaa? Kuka tällä palstalla on haukkunut ketään rumaksi? Vai onko joku vienyt sun eväät kun on hermo kireällä?
 

Pateettinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Viestin lähetti Takapassi
Siis oikeasti jos kuitenkin nimim. girlzilla15 ja muutkin haluavat tukea tämän tyyppistä musiikkiteollisuutta niin ihan vapaasti minun puolestani, minä tuen sitten omalta osaltani niitä rumia muusikoita jotka teidän mielestänne ovat täyttä paskaa.

Ja ainoa oikealla tiellä oleva kaveri on -tanan ruma, tekee sellaista underground-kamaa, jota ei kuuntele kukaan. Se on aitoa, eikä tuotteistettua paskaa, eikö vaan?

Kai sitä ihminen tekee sitten pahan virheen, kun ensin kuuntelee Pekka Pohjolaa ja seuraavaksi I'Deesin "Timea", kuten kävi tätä viestiä kirjoittaessa. Toki sinä saat kuunnella pelkkää paskaa, jos niin haluat. :)
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei vittu. Ei kyllä suuremmin kiinnosta tuo ohjelma, vaikka itsensä nolaaminen onkin hauskaa - ainakin silloin kun sen tekee joku muu kuin meitsi. Sen verran kuitenkin vilkaisin noita kahta ekaa ohjelmaa, etti voi kuin ihmetellä ihmisten typeryyttä.

Jos on niin huono itsetunto, ettei kestä vollaamatta jonkun (tahallisen ilkeää) mielipidettä, niin ei ehkä kannattaisi sitten mennä tuollaiseen tilaisuuteen. Varsinkin kun osa vollaajista oli ihan oikeesti niin kauheita, ettei voi mitään. Ja se Shakiraa imitoinut itkupilli. Nehän antoi sille ihan rakentavaa palautetta ja kehuikin sitä. Ei voi kuin ihmetellä.

Niin ja jos joku aikoo nyt vastata mulle, ettei ne tienneet että siellä ilkeillään, kun ne oli vaan nähnyt Popstarsia, niin voi-voi. Ilkeilyhän kuuluu tuohon ohjelmaformaattiin. Olisivat tehneet tauattyötä.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Viestin lähetti Iker
Sanoiko esim. girlzilla15 jossain, että muut muusikot ovat rumia, ja täyttä paskaa? Kuka tällä palstalla on haukkunut ketään rumaksi? Vai onko joku vienyt sun eväät kun on hermo kireällä?

Ei sanonut, minä sanoin, tosin en nimennyt ketään henkilökohtaisesti. Kukaan ei myöskään vienyt mun eväitä, hukkasin ne ihan omin avuin ja hermot on ihan kunnossa. Syy tuohon "rumaan" jota käytin johtui siis todellakin siitä ihmetyksestä että näissä Idols- ja Popstars-formaateissa näyttävät pärjäävän todellakin ns. hyvän näköiset ihmiset. Syytä en tiedä, johtuuko sitten siitä että kaunis ihminen laulaa kenties kauniimmin vai mistä, en lähde arvailemaan. Jokainen varmaan voi omassa päässään miettiä syitä tähän. Eikös muuten tangomarkkinoillakin joku naisimmeinen valittanut että ulkoiset avut tai avuttomuudet pudottivat hänet kärkisijoilta, vaikka laulupuoli olikin kunnossa? Rauha siis.

Viestin lähetti Pateettinen
Ja ainoa oikealla tiellä oleva kaveri on -tanan ruma, tekee sellaista underground-kamaa, jota ei kuuntele kukaan. Se on aitoa, eikä tuotteistettua paskaa, eikö vaan?

EI, myös underground-kamassa voi olla ihan hyvän näköisiä ihmisiä. Sitä paitsi kai jokainen levyä tekevä tekee sen sillä periaatteella että mahdollisimman moni sen ostaisi, niin minä ainakin tekisin. Ei ole olemassa oikeaa tietä, varmasti joku Robbie Williams tekee jotain oikein kerta levytkin myyvät mukavasti ja toisaalta Motörhead on noussut legendojen joukkoon, ja kun vertaillaan Robbien ja Lemmyn ulkonäköä, ero on huolestuttavan suuri. Hölmöhän se on jolle raha ei kelpaa jos sitä tarjolla on. En minä ainakaan tunne itseäni yhtään sen aidommaksi sillä perusteella että Idols ei kiinnosta, mutta underground niin tekee. Kai se aitous lähtee jostain muualta? Mutta sitä en kiistä etteikö paskan kuuntelu kiinnostaisi ;)

Älkää nyt siis ymmärtäkö väärin, tarkoitus ei ollut lähteä tyrkyttämään mitään "Idols on paljon paskempaa mitä minä kuuntelen"-tarinaa, tunnustan että en edes tiedä millaisia biisejä tulevan Idols-voittajan on tarkoitus esittää, toivon kuitenkin että persoonallisempia kuin Gimmelin. Ties vaikka tulevasta Idols-voittajasta tulee minullekin, jos nyt ei suosikki, niin edes joku salainen perversio (musiikillisessa mielessä). Siitä mielikuvasta en vaan luovu, että se voittaja ei ole kaljamahainen, kaljuuntuva ja arpinen.

Takapassi - rumien ihmisten asialla (tähän sitten hirveesti hymiöitä ettei kukaan vedä poroja kärsäänsä)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Takapassi
Siis oikeasti jos kuitenkin nimim. girlzilla15 ja muutkin haluavat tukea tämän tyyppistä musiikkiteollisuutta niin ihan vapaasti minun puolestani, minä tuen sitten omalta osaltani niitä rumia muusikoita jotka teidän mielestänne ovat täyttä paskaa.

Mikä viiltävä analyysi suhteestani musiikkiin.
Tietenkään en kuuntele musiikkia joiden esittäjät ovat rumia, hei daa?
Täytyyhän muusikon nyt olla kaunis/hyvännäköinen että sitä jaksaa katsella, esim. levyn kansissa.

Harmi että Matti Nykänen on ruma, muuten voisin digata sen musiikista.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Viestin lähetti girlzilla15
Harmi että Matti Nykänen on ruma, muuten voisin digata sen musiikista.
Väärin. Empiiriset kenttätutkimukset muiden kokemien juttujen perusteella voidaan todeta, että nykäsmasa vetoaa moneenkin naiseen. Väitöskirja on jo työn alla.

Itse aiheeseen: kattelin ohjelman ekan jakson ja kyllä siitä lähti parit hyvät naurut. Tuomarit on aika tylyjä kuten pitääkin, eihän ohjelma muuten olisi ehtaa komediaa vaan itkua aiheuttavaa jöötiä. Täytyy katsoa tuo eilinen jakso uudestaan, jos sattuu joskus tulemaan uusintana.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Viestin lähetti girlzilla15
Mikä viiltävä analyysi suhteestani musiikkiin.
Tietenkään en kuuntele musiikkia joiden esittäjät ovat rumia, hei daa?
Täytyyhän muusikon nyt olla kaunis/hyvännäköinen että sitä jaksaa katsella, esim. levyn kansissa.

No mistä minä tiedän mitä sinäkin kuuntelet, ei ollut todellakaan tarkoitus luoda mielikuvaa jonka mukaan juuri sinä valitset mielimusiikkisi esittäjän ulkoisten avujen perusteella. Taisipa sattua pari tyhmää lauserakennetta joukkoon tuonne aikaisempiin viesteihini josta on saattanut tällaisen mielikuvan saada. Todellisuudessa ainoa asia joka tässä nyt piti herättää keskustelua oli juuri se, että voiko näissä kisoissa ns. ruma ihminen pärjätä. Koska olen sitä mieltä että ei alennuin kirjoittamaan ehkä hieman väheksyvään sävyyn kilpailuun osallistujista ja siitä kiinnostuneista.

Siis anteeksi jos loukkasin, ei ollut todellakaan mikään tarkoitus. Minä oon ihan vitun paska ja vaikeestiymmärrettävä ihminen. (hymiö) Nyt loppu se vatvominen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Juuh tangomarkkinoistahan on tullut myös missikisat. Paras esimerkki tuli muutama vuosi, kun ylivoimaisesti paras laulaja ei voittanut koska oli ns. tukevahko. Sääli sinänsä, niin ylivoimainen laulaja oli. Joku jos muistaa naisen nimen, niin voi täydentää. Samoinhan miehissä voittaja on nykyisin useimmiten nuori ja ns. naisten mieleen(ei siis kaikkien, mutta useiden). Voittajan tulee siis olla ns. mediaseksikäs.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Viestin lähetti Mike
Parasta suomalaista komediaa mitä on koskaan tullut.
Eilen käänsin telkkarin juuri parahiksi kolmoselle niin, että näin tämän Idolsin melkein kokonaan ja ei muuten tule ihan äkkiä mieleen päivää, milloin olisin yhtä paljon nauranut. Huikeaa!

Ihan järkyttävää pelleilyähän tuo on ja vielä järkyttävämpää kun tietää, että kisan voittajan levyä tulee ostamaan varmaan n. 50000 uuvattia, mutta kyllä tuota itsensä häpäisemistä ja dumareiden tylytystä + kesken esityksen repeilyä näiden jännityksestä sekaisin olevien itsensä nolaajien edessä on mahtavaa katsoa.
Lisää tätä!

Tismalleen samaa mieltä! Tällaisesta komediasta voin vaikka maksaa joskus TV-luvan.Joidenkin "tulkinnoista" tuli lähinnä lappareiden sketsit mieleen.
Mutta oli joukossa toki aivan hyviäkin yrittäjiä.
WE WANT MORE!! WE WANT MORE!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös