Monellako yrityksellä Jatkoaikaan?

  • 3 502
  • 38

Monellako yrityksellä Jatkoaikaan?

  • 1. yrityksellä

    Ääniä: 262 79,6%
  • 2. yrityksellä

    Ääniä: 53 16,1%
  • 3. yrityksellä

    Ääniä: 3 0,9%
  • 4. tai enemmän yrityksiä

    Ääniä: 3 0,9%
  • En muista

    Ääniä: 1 0,3%
  • Joku muu, mikä? (tissit,evvk jne..)

    Ääniä: 7 2,1%

  • Äänestäjiä
    329

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näinkin henkilökohtainen kysymys tuli mieleen.

"Emme valitettavasti voi automaattisesti hyväksyä kaikkia hakijoita, vaan vaadimme hakemuksessa perusteluita miksi juuri sinulle tulisi myöntää kirjoitusoikeus. "

Jatkoaika on niiiin korkeatasoinen keskustelufoorumi, että tuskin kaikki on päässyt helposti sisään tähän meidän paratiisiin. Rehellisyys maan perii. Äänestys ei ole julkinen.
 

Rocco

Jäsen
Ekalla sisään heittämällä, eikä kertaakaan ole tullut huomautuksia moderaattoreilta, pelikielloista puhumattakaan.

EDIT: Lisätään se että olin niinikään kiekkopesän jäsen, mutta sen verran heikkoa oli siihen paikkaan tarjoamani anti, että piti jättää anomus.
 
Viimeksi muokattu:

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ekalla mäkin. Varmaan auttaa asiaa kun sähköpostiosoite on mallia "oikea", ei siis mikään jake94(at)hotmail.com. Perusteluiksi en heittänyt mitään sen syvällisempää kuin että haluan osallistua jääkiekkokeskusteluun ja että osaan käyttäytyä. Huomautuksia, pelikieltoa yms. en ole saanut.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ekalla kerralla pääsin sisään ihme kyllä. Perusteluin käytin, että haluan osallistua jippiin keskustelua tasokkaampaan keskusteluun, ja että osaan käyttäytyä. Menivät vielä tuon uskomaan ;)

Pelikieltoa on kerran napsunut, kun tuli vähän annettua modeille palautetta. Myös yksi huomautus tekstin ulkoasusta on tullut.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HN kirjoitti:
Miksei äänestyksessä ole vaihtoehtoa "siirryin automaattisesti Kiekkopesästä"? Tätä alkuperäisporukkaa on kuitenkin edelleen varsin paljon mukana.

Totta. Ei tullut mieleen, kun en ollut alkuperäisväestössä. Nyt kyllä muistui mieleen, kun otit asian esille. Koittakaa tyytyä sitten joku muu vaihtoehtoon.

Itse kuulun myös toisen yrityksen kerhoon.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Ensimmäisellä vahvuuteen mukaan. Perustelin sillä, että pelaajakokemusta löytyy kiekossa, joten uskon, että minulla on annettavaa keskusteluun, ja toisena perusteena tietty se lupaus hyvästä käytöksestä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ensimmäisellä sisään ja yksi varoitus. Jee.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tais olla toinen yritys kun onnisti. Ekalla kerralla oli vissiin huonot perustelut tai ei sitten ollenkaan. Ilman huomautuksia on nyt pari vuotta kirjoteltu.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siirryin automaattisesti Kiekkopesästä.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Kiekkopesän kuljettamana minäkin, tosin en aio mitään "tissit, evvk"-vaihtoehtoa äänestää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ensimmäisellä yrittämällä sisään, perusteluissa kerroin harrastuneisuudestani kiekon seuraamiseen ja yleisestä halusta osallistua asialliseen keskusteluun - vai menikö se ihan toisin... No, uskoivat kuitenkin ja täällä sitä on nyt oltua jokunen vuosi yhden pelikiellon kärsineenä ja yhden huomautuksen saaneena.

Kiekkopesassäkin olin mutta sieltä en tajunnut suoraan siirtyä tänne - tosin kirjoitushistoria oli huomattavasti vaatimattomampi.

vlad.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ekalla sisään niin että humisi. Moderaattorit siis ihan kutsu mut tänne ja sano että mä oon niin mieletön tyyppi että saan tänne heti kirjotusoikeudet, poikaystävän, rahaa ja auton.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Minä olen saanut itseni korkeaan asemaan Katkoajassa sängyn kautta.

Kevytkenkäisyys kunniaan,

Lordi GA
 
Gellner kirjoitti:
Siirryin automaattisesti Kiekkopesästä.

Petturi! Minä pidin Kiekkopesän kuoleman - R.I.P. - jälkeen pitkän breikin, kunnes oli pakko kohdata tosiasiat ja tulla tänne uudella nimellä uudestisyntyneenä. Ensimmäisellä sisään, luonnollisesti.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Toisella. Piti keksiä paremmat perustelut, kuin "Miksi ei?". Oikeastaan pidin sitä kohtaa täysin typeränä ja siksi vastasinkin siihen noin. Toisella yrityksellä sitten laskettelin niitä perus liirumlaarumeja kiinnostuksesta kiekkoon jne.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ensimmäisellä yrittämällä. Tosin liityin porukkaan 2001 (lopulla), jolloin kaiketi liittyminen oli helpompaa, seula ei ollut niin tiukka. Niillä perusteluilla mitä silloin annoin, on paha sanoa, että pääsisikö nykyään sisään. En tiedä millaisia esseeitä vaaditaan, mutta uskoisin tänäkin päivänä pääseväni ensimmäisellä yrityksellä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minut tultiin yöllä kotoa hakemaan. Ei siis tarvittu mitään erityistä pyrkimistä pykimisestä puhumattakaan. Hieman kyllä jouduin kakomaan. Fiilis oli kuin Karvisella kun karvapallo pukkaa nielusta ylös.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ensimmäisellä. Kai ne ajattelivat ettei tuo enää tuossa iässä harmia aiheuta. Ja joutuu vielä asumaan Turussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös