Alkuperäiset

  • 5 107
  • 57

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Jossain ketjussa hehkuteltiin alkuperäistä jatkoaikalaisuutta ja 19.3.2001 rekisteröitymispäivää. Oikea starttauspäivä oli toki jo tammikuussa samana vuonna, mutta mikä lie reitille sattui, että tämä maaliskuu jäi voimaan.

No, kuitenkin, tämä on ketju ainoastaan alkuperäisille. Ihan vain vittuillakseen, tähän ketjuun saa vastata ainoastaan 19.3.2001 -haltijat. Katsotaan, ketä meistä on vielä palstalla aktiivisena. Keskustelun aiheella ei ole väliä, kunhan se ei kerro Penasta, ry:stä tai Viivistä.

Rookie-juniorit perustakoot omat ketjunsa!
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olipas hieno postaus Tunkilta, tuskin tuollaiset numerot, nimet ja tilastotiedot kiinnostaa muita kuin kiviä. GG.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Tunkki
Jossain ketjussa hehkuteltiin alkuperäistä jatkoaikalaisuutta ja 19.3.2001 rekisteröitymispäivää. Oikea starttauspäivä oli toki jo tammikuussa samana vuonna, mutta mikä lie reitille sattui, että tämä maaliskuu jäi voimaan.
Mun muistaakseni keskustelupalsta jouduttiin vaihtamaan toiseen kun ensimmäisen kapasiteetti ei riittänyt. Siinä sitten hävisivät ensimmäiset Jatkoaikaan raapustetut viestit ja kaikkien jo rekisteröityneiden rekisteröitymispäiväksi jäi 19.3.2001.

Itsekin Jatkoajan ensimmäisinä päivinä rekisteröidyin kun Kiekkopesästä luin että JA oli vihdoin ja viimein perustettu. Tasaisen hiljaiseen tahtiin on tullut kirjoiteltua (~360 viestiä) mutta käytännössä joka päivä luettua.

edit: ja käyttäjänumero on näköjään 258.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mää olin ihan eka! Itse ainakin rekisteröidyin sisään sinä päivänä, kun tämä saitti siihen antoi mahdollisuuden. Ja kun kerran keskustelun aiheella ei ole väliä, niin kysyn, että miksi olen edelleen kotona vaikka ÄTPPOMK:n syysjulha on alkanut jo aikoja sitten? Rikoinko nyt tämän ketjun sääntöjä? llmoittaako tunkki minut moderaattoreille? Svittu että mua jännittää...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti punaiset_lasit
Mää olin ihan eka!


Etkä ollut! Olet käyttäjä nro 151. Itsehän olen käyttäjä 243. Kyllä, meidät jokainen on numeroitu!
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Tommy
Vanhaa koulukuntaa kyllä.
Mistä Arska tuon numeron näkee?

Profiilinumerohan se, en tosin tiedä onko se mikään järjestyksen mittari vai onko ne vain läiskitty peräkkäin. Itse näytin olevan jäsen 169, eli tätä alkuperäistä sarjaa.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
minäkin...

Vähän jopa yllätyin, mutta kyllä olin kuin olinkin originaalipoppoota. Ja kohtalaisen aktiivisesti toimitaan edelleen..

-paze-
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti DAF
Profiilinumerohan se, en tosin tiedä onko se mikään järjestyksen mittari vai onko ne vain läiskitty peräkkäin.


Eikö se ole ihan sama asia, heh?

Niin, ja kun täältä katsoo, niin huomaa sen, että "järjestysnumerohan" se on. 8991 käyttäjää, kun nimimerkki Kalakukko on viimeisin. Kuka tulee olemaan numero 10 000?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Aito ja alkuperäinen täälläkin. :)
 

krobbe

Jäsen
En ole alkuperäinen, mutta..

Muutamia mielenkiintoisia havaintoja käyttjäkunnasta.

Kaikkiaan käyttäjiätunnuksia on Jatkoajassa 5507 kappaletta.

Max 100 viestiä tuosta määrästä on postannut 4328 henkilöä, joten ns. aktiivikäyttäjiä on 1179 aktiivia.

Max 50 viestiä on pläjäyttänyt 3859 henkilöä.

Max 10 viestiin on yltänyt 2755 kirjoittajaa.

Max 5 tuotokseen on kyennyt 2249 rekisteröitynyttä.

Max 1 viestin on kyennyt tuottamaan 1487 jatkoaikalaista.

Ja sokerina pohjalla 0 viestiä lähettäneet, joita löytyy listoilta peräti 1161 kirjoitusoikeudet hankkinutta henkilöä.

Melkoinen yllätys ainakin minulle, että nähdään vaiva rekisteröityä, ja sitten ei kuitenkaan käytetä hankittua jatkoaikalaisoikeuttaan.

Tiivistelmä:
Käyttäjiä: 5507.
0 viestiä: 1161.
1 viestiä: 326.
2-5 viestiä: 762.
6-10 viestiä 506.
11-50 viestiä: 1174.
51-100 viestiä: 469.

edit: Etusivun mukaan rekisteröityneitä käyttjiä olisikin 5649 eikä minun laskuissani saamaa 5507. Eroa en osaa selittää, olisikohan tuossa isommassa luvussa mukana vuosien varrella kirjoitusoikeutensa menettäneet?
 
Viimeksi muokattu:

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Alkuperäisiä ollaan...

Joo, onhan tätä kiekkokeskustelua tullu seurattua/osallistuttua siihen, niin kauan kun olen internetin olemassaolon tiedostanut...eli Kiekkopesän alkuhämärästä lähtien, sieltä on parhaiten jääneet mieleen "Hervannan Näkijän" ja "Tampereen Miehen" väliset yhteenotot :)

Mistä ton järjestysnumeron muuten näkee ?? En löytänyt mistään...
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Onko Tilastomies siis ensimmäinen rekisteröitynyt?

Itse rekisteröidyin vasta viime vuoden lopussa, joten kaukana alkuperäisestä.
 

JanJ

Jäsen
Re: En ole alkuperäinen, mutta..

Viestin lähetti krobbe

Ja sokerina pohjalla 0 viestiä lähettäneet, joita löytyy listoilta peräti 1161 kirjoitusoikeudet hankkinutta henkilöä.

Melkoinen yllätys ainakin minulle, että nähdään vaiva rekisteröityä, ja sitten ei kuitenkaan käytetä hankittua jatkoaikalaisoikeuttaan.
Mukana on monia jotka kayttavat vain yksityisviesteja mutta eivat lainkaan palstaa. Mielenkiintoista...

Minulla nayttaisi olevan numero 8 ID:ssa.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Arnold
Eikö se ole ihan sama asia, heh?

Ei ole sama.. Tarkoitan siis sitä, että tuliko tuo juokseva numero alussa rekisteröitymisestä (oma aktiivisuuden hetki) vai palstalle hyväksymisestä (ylläpidon järjestys). Kun palsta muuttui siinä alussa, ei tuo järjestys välttämättä ole yhtäpitävä. Mutta en tiedä miten on.
 
Itse rekisteröidyin vasta myöhään, koska Kiekkopesän kaaduttua paheksuin syvästi kaikkia tänne luikkineita juudaksia ja laitoin JA:n henkilökohtaiseen boikottiin. Mutta koska mielenilmauksestani ei näyttänyt olevan mitään hyötyä, päätin lopulta hankkia oikeudet tännekin, uudella nimellä tosin.
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Alkuperäisiä olen itsekin, mutta mistä ihmeestä tuon järjestysnumeron näkee? Ei ainakaan käyttäjäprofiilista, tai sitten olen vain sokea tai tyhmä (tai molempia).
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Monte-Cristo
Alkuperäisiä olen itsekin, mutta mistä ihmeestä tuon järjestysnumeron näkee? Ei ainakaan käyttäjäprofiilista, tai sitten olen vain sokea tai tyhmä (tai molempia).

Avaa käyttäjätietosi (profile) niin osoiterivillähän se, sulla näyttäisi olevan 18.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Monte-C: Olet numero 18. Siinä kun painat profiilisi kuvaketta, näet numerosi selaimen alareunassa.

DAF: Jees, nyt ymmärsin mitä ajoit takaa.

Niin juu ja tuo laskentatapa, jolla itse sain lähes 9000 käyttääjää on virheellinen. Yhdessä vaiheessahan taisi olla niin, että käyttämättömiä 0-viestin tunnuksia poistettiin. Vai muistanko aivan väärin? Samalla kun mahdollisia kakkosnikkejä karsittiin.

Joka tapauksessa nimimerkki Kalakukko on 8991. käyttäjä joka on hakenut tunnuksiaan. Se on fakta se.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Viestin lähetti Arnold
Etkä ollut! Olet käyttäjä nro 151. Itsehän olen käyttäjä 243. Kyllä, meidät jokainen on numeroitu!

Ei jumalesson, tähän on pakko tarttua vaikka en alkuperäinen olekaan...

I am not a number, I am a free man!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Alkuperäinen,kyllä

Mutta en viestimäärää katsoen kovinkaan aktiivinen.Enemmän lukemispuoleen keskityn.Vaikka mistä sitä tietää vaikka jos jossain vaiheessa taas innostuisi viestejä kirjoittelemaan vähän enemmänkin.
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä sitä roikutaan kuin paska Junttilan tuvan seinällä, lähes yötäpäivää. Kirjoittelu on tosin jäänyt vähemmälle.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
HEP! Ei kyllä kovinkaan aktiivista nykyään... :-) EDIT: ID=482. Ei siis kovin ripeää toimintaa...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rekisteröidyin vasta muutama kuukausi avaamisen jälkeen. Luin tosin Kiekkopesää ja Jatkoaikaa ennen rekisteröitymistäni päivittäin. Suullinen arkku tuli vaan myöhemmin avattua. Lasken itseni kuitenkin "alkuperäiseksi" vaikken sitä virallisesti ole.

EDIT: 1334 näyttää tuo ID olevan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös