Monellako yrityksellä Jatkoaikaan?

  • 3 500
  • 38

Monellako yrityksellä Jatkoaikaan?

  • 1. yrityksellä

    Ääniä: 262 79,6%
  • 2. yrityksellä

    Ääniä: 53 16,1%
  • 3. yrityksellä

    Ääniä: 3 0,9%
  • 4. tai enemmän yrityksiä

    Ääniä: 3 0,9%
  • En muista

    Ääniä: 1 0,3%
  • Joku muu, mikä? (tissit,evvk jne..)

    Ääniä: 7 2,1%

  • Äänestäjiä
    329

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pääsin vasta toisella yrittämällä. Ensimmäisellä kerralla perusteluni taisivat olla aika heppoiset, enkä hakenut uudelleen pariin vuoteen. Joutuessani muuttamaan Espooseen hain oikeuksia uudelleen ja sieltähän ne napsahtivat. Perusteluina taisin käyttää sitä, että pääsen nykyisin seuraamaan pelejä yhä useammin ja olen asiallinen kirjoittaja. Pelikieltoa ei ole vielä tullut, mutta eipä tällä tahdilla voikaan tulla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ensimmäisellä tultiin ja yhden varoituksen olen saanut.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Ensimmäisellä minäkin sisään vähän aikaa sitten.

Kiekkopesässä aikanaan kirjoittelin eri nikillä ja kaikella, sitten lopahti kiinnostus. Mutta nyt olen puolisen vuotta seurannut tätä foorumia ja päätin yrittää.

Tässä sitä nyt ollaan.

-Cactus-
 
Ekalla pääsin, mutta jouduin sittemmin vaihtamaan nimimerkkiäni, joka oli "hyvän maun vastainen". Tästä olen ikuisesti katkera, koska pidin siitä. Kukaan ei olisi ikinä voinut epäillä, että "Aarno Mulkku" on naispuolinen henkilö. (Ja sehän oli siis anagrammi Rauman Lukosta...)
 

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Ryminällä ekalla sisään.
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minäpä pääsin vasta toisella yrittämällä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ekalla kerralla pääsin - ilmeisesti säälistä. Yhtään penalttia tai varoitusta ei vielä ole tullut...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Toisella tuli, osittain ehkä johtui osoitteesta, osittain varmaan vaikutin niin vittumaiselta tyypiltä. Itseäni en tänne ottaisi jos olisin päättävä elin.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Ekalla yrittämällä heti mukaan. Tiedä sitten oonko sisältöä tuonut... Mutta kiva on ainakin lukea juttuja, ja joskus niihin osallistua.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Heti sisään.

Jäähyllä on oltu ja varoituskin kuitattu. Miten niin vanhat akat on pahasuisia??? Ei ne ainakaan osaa käyttäytyä...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Suoraan Kiekkopesän keltaisilta sivuilta (sinisillä ei tullut oltua). Sieltä tämä "ura" alkoi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Alamummo kirjoitti:
Heti sisään.

Jäähyllä on oltu ja varoituskin kuitattu. Miten niin vanhat akat on pahasuisia??? Ei ne ainakaan osaa käyttäytyä...

Samoin, tosin ilman jäähyä. Varoitus kyllä on tullut... en mäkään välttämättä osaa aina käyttäytyä, vaikka en vanha akka olekaan (tästä tietysti jotkut voivat olla eri mieltä; joskus olin nuori ja nätti, nykyisin vain ja).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös