Mitä puuhailit tänään klo 14?

  • 6 277
  • 69
Tila
Viestiketju on suljettu.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tyhmin ketjuidea koskaan?

Tänään klo 14 olin juuri palannut takaisin palaverista (jossa muuten nautin mustaa kaffetta ja mustikkapiirakkaa). Askartelin tiedotetta tuotelinjan muutoksesta jonka lähetinkin pian valmistumisensa jälkeen asiakkaalle sähköpostin välityksellä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sairaana kotona, makoilin sohvalla ja luin kirjaa.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Onpas mielenkiintoinen ketju!

Itse olin klo 14 jäähallilla vähän lätkimässä pikkumustaa maaliin. Tai ehkä enemmän maalin ohi.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nukuin, kun on yövuoro viikko. Herätys olikin sitten 14.45. Jos on iltavuoro leimaudun sisään työpaikalle ja aamuvuoro, niin lähden töistä kotiin. Ja kaikki tapahtuu työpisteellä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin kahvitauolla, joskin hörpin itse vihreää teetä. Samalla laitoin printtautumaan eräänlaisen piirtämäni teknisen kaavion, joka oli tarkoitus katsastaa projektipäällikön kanssa kahvitauon jälkeen. Katsastettiinkin, ja sain kehuja piirroksestani.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Olin koulussa ja aloitin tekemään ryhmätyötä valmiiksi. Pari tuntia siinä meni, mutta kyllä se kannatti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Laittelin lapsille välipalaa, keitin kahvia ja rouvaa odottelin töistä palailevaksi.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Nukuin, kun on yövuoro viikko. Herätys olikin sitten 14.45. Jos on iltavuoro leimaudun sisään työpaikalle ja aamuvuoro, niin lähden töistä kotiin.
Näin se on meikäläiselläkin. Tänään nukuttiin kun vedetään läpi yövuoroviikkoa. Ensi viikolla onkin sitten illan vuoro. Tänä viikonloppuna tuskin tulee oltua klo. 14.00 krapulassa, kuten yleensä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ulkoilemassa (Lenkillä) taisin olla.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katselin omia vedonlyöntejä, joita yön aikana väsäilin. Samalla pakkailin kamoja jäähallille lähtöä varten.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaihdoin jarrupaloja autooni. Mielenkiintoista puuhaa ulkoilmassa tähän aikaan vuodesta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin duunissa valmistelemassa Stockmannin hullut päivät- tilausta. Ja teinkin muuten hyvää työtä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös