Mitä puuhailit tänään klo 14?

  • 6 294
  • 69
Tila
Viestiketju on suljettu.

Glove

Jäsen
Kahvitauko loppui tasan klo 14 kun ruokala meni kiinni. Sitten laahustin takaisin pajan puolella ja pistin maskin naamalle ja aloin hitsaamaan.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Töissä. Helpdeskissä talvilomatuurarina, muistaakseni olin puhelimessa setvimässä jotain käyttöoikeuspropleemaa. Tai sitten selailin Jatkoaikaa.

t. hanu
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Vedin kahvia sisuksiin, ja katselin yön NHL-kierroksen parhaita paloja. Loistava ketju.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin helpottunut, koska noin kolmisenkymmentä teksiviestiä oli juuri lähetetty ilmoittamaan uusvanhasta puhelinnumerostani kavereille/tutuille/sukulaisille yms.

Ja lupaan nyt teille tätäkin palstaa lukevat kaverini/tututtuni: vähään aikaan ette enää joudu vastaanottamaan "minut tavoittaa tästä lähtien tästä numerosta" -tyylisiä tekstiviestejä. Näillä mennään nyt!
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
ABC:llähän sitä tuli kahvia hörpittyä ja samalla illan SM-liiga vetoja kuumeisesti mietittyä kaveriporukassa. Niin ja vituikshan kaik vedot tietenkin meni.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Taisin juuri osastokokouksesta päästä ja mennä suoraan päiväkahveja asukkaille tarjoilemaan.

Eli kokousta lukuunottamatta normipäivän normi klo.14.00
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Olin juuri tullut kotiin auton huoltokäynti reissulta, join kahvia ja lueskelin jatkoaikaa.
 

Saamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, osa sydämestä JYP:ille
Nukahdin bussiin selaillessani opeoppaita huomisen päivän oppitunteja varten.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
No johan on...

Tojotin kellokorttikoneen vieressä, leimasin itseni pekkasille ja painelin kohti suihkua viikonlopun alku mielessäin.

Ei siinä mitään sen kummempaa.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Olin koneella aamupöpperössä, kun tuli herättyä 13.30.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Otsikon nimi on " Mitä puuhailit tänään klo 14?". Erittäin paha moka.
Sana "tänään" ei välttämättä viittaa kalenterivuorokauteen. Olen joskus lukenut määritelmän (suositus?), että sillä viitataan meneillään olevaan valveillaolojaksoon.
 
Nyt vuorokauden jo vaihduttua on ketju sopivasti otsikon mukaisesti "vanhentunut" ja se on hyvä laittaa lukkoon. Tämän jälkeen ei ole syytä avata vastaavanlaisia ketjuja kuluvalle eikä tulevillekaan vuorokausille.

Nimimerkki Datsun ei nyt sitten uusia ketjuja availekaan, tämän ketjun myötä hänelle langetetaan ketjunavauskielto joka on voimassa toistaiseksi.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös