Mitä odotat juuri nyt?

  • 375 230
  • 2 535

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Menee aika varmisteluksi ekoille treffeille lähdettäessä. Tietysti jos on niin herkässä tilassa, että suudellessa on vaarana tulla lahkeeseen, niin sitten kannattaa tehdä suojarunkkaus.

Jep.

Lähinnä vain mietin henkistä puolta, ainakin itse osaan olla paljon rennompi enkä niin JÄYKKÄNÄ (haha) kevyen suojarunkkauksen avulla uutta tuttavuutta tavattaessa. Pilluhan pyörii mielessä vaikka tekisi mitä ennen treffejä, mutta kukin tyylillään tottakai!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
HIFK:n heräämistähän tässä odotellaan, jo pitkään on odotettu.

Odotuksesta saattaa tulla pitkä, sillä nimimerkki HIFK taisi saada vapaaseen keskusteluun ns. ikuista banaania.

Kansallisten jääkiekkoseurojen ja -sarjojen osalta odottavan aika on niin pitkä, ettei kannata vielä ryhtyä odottamaankaan. Mestis-kausi alkaa vasta syksyllä puolen vuoden päästä, ja sitä ennen ei kansallisissa sarjoissa mitään mielenkiintoista tapahdu lukuunottamatta Ilves-Sport -sarjaa, ja sekin sai vähän lässähtävän alun ensimmäisen liigakarsintapelin jälkeen.

Itse odotan...

Heh, sainpas: kielipoliisiansan laukeamisen jälkeen aloitetaan lause uudestaan. Itse-sanahan on luonnollisesti tarpeeton tässä yhteydessä. Itse-sanaahan sopii käyttää ensimmäisen persoonan verbin kanssa yhdessä vain lähinnä silloin kun kyseessä on yhdyssana. Kuten vaikkapa sanassa "itsetyydytin". Mutta asiaan.

Odotan jalkapallon EM-kisoja, tarkemmin ottaen ottelua ESP-IRL torstaina 14.6. Syynä tähän odotukseen on se, että eilen tuli parhaan ystäväni kanssa tilattua lennot, varattua majoitukset ja ostettua matsiliput Viagogo:n kautta. Turusta täsmälentona Gdanskiin keskiviikkoillaksi, torstaina matsiin ja perjantaina päivällä takaisin. Melko kalliiksi tämä kyllä tuli ainakin minun tulotasollani, koska paikallisen majoituksen hintataso on suht tapissa, matsiliput maksavat maltaita ja lennotkaan eivät enää ole sanan varsinaisessa merkityksessä halpalentoja. Mutta menköön. Eipä sitä kovin usein EM-jalkapalloa ja hallitsevaa ylimestaria pääse näkemään siten, että voi kotikaupungistaan heilahtaa alle 1,5 tunnissa kisakaupunkiin.

Oikeastaan odotan suurimmalla jännityksellä, että kuseeko joku osa-alue. Eli voiko viagogoon luottaa (voiko? Onko jollain kokemuksia?), lähteekö lento niin kuin pitäisi ja onko hotellihuone odottamassa? Olisi kyllä karmaisevaa, jos joku osa-alue pettäisi. Kerran minulle kävi booking.comin kanssa niin, että varaamaani hotellihuonetta ei ollutkaan enää tarjolla, huone olikin mennyt jollekulle muulle. Siinäpä sitten ihmettelin Puolan pimenevässä illassa aikani, kunnes hotellin respa järjesti majoituksen lähistöllä olevasta huoneistohotellista.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Postista: Canal+ Totalin korttia, Barren Earthin ja Viikatteen levyjä sekä jo yli kuukausi(!!) sitten tilaamaani pipoa.

Yleisesti odotan, osittain ylläolevien takia, perjantain palkkapäivää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Odottelen perjantaita, jolloin pääsee nauttimaan Nutellasta. Edellisestä kerrasta taitaa olla jo parikin vuotta aikaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Talviloman alkua odottelen - vielä noin neljä tuntia töitä ja sitten nokka kohti vaaramaisemia. Niiden kätköistä löytyy kumppani niin laduille, saunaan kuin muihinkin aktiviteetteihin (köh) - sekä tietysti Pääsiäisen herkuttelujen seuraksi - nam.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Odotan klassiseen tapaan sitä, joudunko huomenna siirtymään suoraan vitutusketjuun sen sijaan, että pääsisin lähtemään kevätlomalleni Pietarin risteilylle ke-pe. Klassiseen tapaan tarkoitan sitä, että nyt kun vähänkin pidempi loma (ensi ma asti), niin totta vitussa olen sairastumassa. Tai oikeastaan jo nyt sairas: kurkun eilinen karvastelu on muuttunut kurkkukivuksi ja turvotukseksi sekä keltaisen liman yskimiseksi, samalla lämpötila on noussut lievän kuumeen puolelle eli 37.3 asteeseen.

Tässä kunnossa vielä pystyisin bussissa ja laivassa olemaan jos/kun vedän buranalla kuumeen alas, mutta jos tämä tästä pahenee, niin sitten ei välttämättä tule reissusta mitään. Mitään koko päivän Pietarin kiertokäyntiä tai Eremitaasissa kävelyä en tautisena jaksa, enkä kuumeisena uskalla muutenkaan riskeerata. Muistissa on ihan liian hyvin viimevuotinen sydänlihastulehdus, toista kertaa en sitä halua kokea. En ainakaan sen takia, että toikkaroisin ryssänmaalla kuumeisena ja tulehdus siirtyisi taas sydämeen.

Ehkä tämä vitutusketjun puolelle alkaa kääntymään joka tapauksessa. Mikä helvetti siinä on, että aina kun on vähänkin enemmän lomapäiviä niin sitten iskee joku saatanan tauti tai pöpö? Miksi vapaa-aikaani vainotaan langettamalla ylleni kirouksia ja tauteja? Erityisesti silloin kun olisin lähdössä parin päivän reissuun, josta ei saa enää edes rahoja takaisin jos sen peruu.

Onneksi sen verran osasin varautua viime viikolla, että sain lääkäriltä kinuttua Pneumovac-rokotteen, jonka pitäisi suojata 23 eri pneumokokilta ja näin ollen blokata jopa 90% tavallisimmista keuhkokuumeen syistä. Keuhkokuumetta kun ei tee sitäkään mieli kokea uudestaan, senkin sairastin viime vuoden alussa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Keuhkokuumetta kun ei tee sitäkään mieli kokea uudestaan, senkin sairastin viime vuoden alussa.
Mulla oli kuukauden päivät sitten keuhkari, kuten tännekin taisin kirjoitella. Tosin tulehdusarvot olivat aika matalana, ja olokin ihan kohtuullinen. Vaan sen verran söi kuntoa liikuntakieltoineen, etten vieläkään ole päässyt kunnolla treenaamaan. Niin, ja syys- sekä hiihtolomat olen vakiona flunssassa, vaikkei isompaa olisikaan. Mutta, odotan kyllä kiihkeästi sitä, kun pääsen kunnolla jumittamaan itseäni salille ja lenkille.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Itse odotan Matikaisen potkuja kuin kuuta nousevaa. Joka aamu avaan koneen ja katson hs.fi ja iltapäivälehtien sivut uutisen toivossa.

Aamen! Itse asiassa olen toivonut ja odottanut tätä viimesksystä lähtien vakavasti, mutta salaa toivonut jo paljon kauemmin. Oksettava heebo ja paskaa syöttävä oranki, joka saisi poistua. Välittömästi.

Tästä syövästä kun päästään, niin ei kiitos järjestäen kaikille Matikaisille. Ihan vitun sama että kuka, mutta Matikaisia ei ikinä enään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bisseä saa kaupasta, mutta jälkimmäinen on sidottu ainakin vuodeksi eteenpäin Venäjälle.
Kyllä. Odotankin, että puolet odotuksista toteutuu lyhyellä aikavälillä. Voitte arvata kumpaa tarkoitan.

Kyllä, olen myös kärsivällinen. Toisinaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tästä syövästä kun päästään, niin ei kiitos järjestäen kaikille Matikaisille. Ihan vitun sama että kuka, mutta Matikaisia ei ikinä enään.
Just kun meinasin Marjo Matikaista ehdotella. Olisi ainakin havuja perkele, ja ilmeisesti yhteyksiä myös tietynlaisiin lääkärilaukkuihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös