Mitä odotat juuri nyt?

  • 371 928
  • 2 528

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nyt odotan...

Tässä ketjussa odotamme joidenkin asioiden tapahtumista ajasta riippumatta.

Avataan tili: Odotan tänään alkaneiden kesätöitteni ensimmäistä palkkaa, seuraavaa viikonloppua sekä kahden kuukauden työrupeaman jälkeistä lomaa.
Jatkakaa...
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
EM-kisojen alkua. Enää 5 aamua!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kesäloman alkuun olisi enää kaksi viikkoa. Se lienee lähin odotettava asia tällä hetkellä.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Foo Fightersin keikkaa lauantaina loppuun myydyllä Wembleyllä, ei malttais odotella hetkeäkään enää. Toki Provinssiinkin on lähdettävä setiä katsomaan.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
..reilun 6 tunnin päästä alkaavaa Stanley Cupin finaalia ja game 5:sta! Tänäänhän se sarja menee poikki, sille ei voi valitettavasti mitään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...että juuri nauttimani juoma kipuaisi vatsasta päähäni. Ei siihen kauaa pitäisi mennä, olen sen verran lyhyt mies.

Lisäksi odotan kesälomaa (onpas omaperäistä), joka tosin alkaa vasta seitsemän viikon päästä. Tämä on oma valintani, sillä olen pannut merkille että nykyisenä EU-aikana parhaat lomasäät ovat keskieurooppalaiseen tyyliin meilläkin elokuun tienoilla. Lisäksi näytän uhrautuvalta johtajalta jäädessäni töihin kun muut lähtevät lomille. Sitäpaitsi heinäkuussa kun kaikki muut ovat lomalla on töissä niin hiljaista että siinä saa melkein toisen lomakuukauden ilmaiseksi.

Ja kun toiset palaavat elokuun alussa lomilta ja hölmistelevät keskenään, että mitenkäs tämä homma saadaan taas käyntiin, ei minun tarvitse olla siinä mukana vaan istun keskellä järvenselkää (veneessä, en sentään ole raamatullinen hahmo). Kun itse palaan lomilta on kaikki jo täydessä käynnissä ja taas saa nostaa jalat pöydälle. Nerokasta, eikö?
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Seuraavaa perjantaita, sekä heinäkuuta, jolloin täytän 18 ja toivon mukaan saan myös kortin. Ennenkaikkea terassille. Hienoa.

Lisäksi odotan tätä allergian loppumista ja sitä että saan grillikauden kunnolla avatuksi! Vielä joku päivä..
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
...Nerokasta, eikö?
Kerrassaan. Jos mulla joskus vielä tulee kesälomia olemaan*, toivon ehdottomasti elokuuta vapaaksi. Ymmärrän kerrannaisvaikutuksen yritysmaailmassa, eli jos asiakkaat ovat lomilla heinäkuussa, kannattaa omasta lafkastakin olla suurin osa pihalla silloin, mutta muutenhan heinäkuu on parasta aikaa olla töissä. Leppoisaa, kun saa puuhastella omaan tahtiin vilpeässä konttorissa, kun muut puskevat hikisinä massojen keskellä nelostiellä ja puuhamaassa. Ja parasti tietenkin on se, että saa viettää lomansa kiireisemmän sesongin ulkopuolella.

*2006 oli täysi loma heinäkuun lopulta lähtien, sen jälkeen olen polttanut lomani kahtena vuonna vaihtamalla duunia ja olemalla kaksi kuukautta työttömänä luuseripaskana kotona.
---

Lyhyen tähtäimen odotukseni on se, että kirjoitan tämän viestin, käyn vessassa ja kerään aimo kasan Aino-metsämansikkajäätelöä kulhooni ja vietän laatuaikaa ennen nukkumaanmenoa. Pitemmän aikavälin odotuksiin voisin laskea ensi syksyn kuvioiden selkenemisen.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Stanley Cupin viidettä finaalia ja sitten työvuoron loppumista johon on toki vielä 8+ tuntia. Tämän suurempia odotuksia ei tällä hetkellä elämääni sisälly.Lomakin alkaa vasta heinäkuun puolessavälissä, eli sitä on turha vielä odottaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No, huomenna illalla on odotettavissa pari pientä asiaa joita odotan, mutta ei siitä sen enempää. Suuremmista odotuksista juhannus on se, joka jo mielessä kolkuttelee. Kaverit, pidempi vapaa ja toivottavasti sopivan leppoisa ja lämmin ilma antavat aihetta odotukseen.

Eniten odotan kuitenkin sitä, että tämäkin työviikko olisi jo päätöksessään. Ihan samaa kuin mitä odotan joka viikko maanantai-aamusta perjantai-iltaan.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Lauantaita. Ans olla, jos nähdään TURGUSES yhtään valko-mustaa paitaa, tulee välitön!!!!...Lukko-kannustus.

Kesäloma alkaa, syntymäpäivät ja vaikka mitä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lauantaita...
Tää on niin tätä, kun maalaisserkut tulevat tänne meidän ei-ihan-niin-maalaisten joukkoon. Koska jokiranta teitäkin kuitenkin kutsuu, niin pysykäähän sitten siellä teatterin kupeessa jä jättäkää nuo minun paikalliset paatit rauhaan.

Vaikka sikäli ihan sama, kun en onneksi täällä silloin ole. Jos olisin, söisin Mantulla KP: n laskuun. Vaikka nyt ei peliä olekaan, niin eiköhän sieltä aika kannustavalla asenteella olla kuitenkin tulossa?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
...lauantaita, kun pääsee taas ulkomaille pelehtimään viikoksi. On vielä niin nuori niin on aikaa painaa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tää on niin tätä, kun maalaisserkut tulevat tänne meidän ei-ihan-niin-maalaisten joukkoon. Koska jokiranta teitäkin kuitenkin kutsuu, niin pysykäähän sitten siellä teatterin kupeessa jä jättäkää nuo minun paikalliset paatit rauhaan.

Vaikka sikäli ihan sama, kun en onneksi täällä silloin ole. Jos olisin, söisin Mantulla KP: n laskuun. Vaikka nyt ei peliä olekaan, niin eiköhän sieltä aika kannustavalla asenteella olla kuitenkin tulossa?

"Rakas isoserkku..."

Ganalin barttalta tulee vain 2 paljasjalkaista. Täältä kauniista stadin Sörkasta ei allekirjoittaneen lisäksi muita ole tulossa ja loput 13 asuu suomen oikeassa pääkaungissa, eli Suomen Turus.
Safkat tarjoan ja olusen vielä päälle, jos Papa Joelle eksyt.

Ns. Lukko-lauluja tullaan laulamaan. Asiaan ollaan hallitukselta saatu jo lupa.

Joko mä sanosisi, et Piraatiryhmän kesäpäivät pidetään samalla. huh huh poja ja tytö.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Game#5:ttä täälläkin odotellaan. Huomenna olisi vuorossa sissi-isku serkkupojan kanssa Yli-Torniolle harria ja tanea pyydystämään.

Sitten alkavatkin pian EM-kisat!

Viikko ennen jussia lauantaina Jockfalliin lohenpyyntiin, keskiviikkona Ouluun, minkä jälkeen Sodankylään taimen-, harri- & pul(l)alohijahtiin.

Futiksen EM! Olympiakisat! Mikä kesä odotella ja kokea! Harmi vain, että kesäkuun kalaolympialaisten ja opintolainan maksuerän jälkeen Visa laulaa Hoosiannaa.

No, se on sen ajan murhe se. Toivotaan ja odotetaan nyt, että Pingviinit raastaa itsensä vielä kerran Mellon Arenalle, niin saa odottaa Game#6:ttakin ja parhaassa tapauksessa G#7:ää, jääkiekon suurinta mahdollista juhlaa.

Odotan myös ylilyöntiä Rudilta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Avataan tili: Odotan tänään alkaneiden kesätöitteni ensimmäistä palkkaa, seuraavaa viikonloppua sekä kahden kuukauden työrupeaman jälkeistä lomaa.
Jatkakaa...

Sama. Paitsi että kun nerokkaat Ruotsalaiset maksavat ekan palkan joskus heinäkuun lopussa.. Et rauhassa saan odotella.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Heitetäänpäs vieheet veteen. Olen jo kuukauden päivät odotellut filosofista debattia Uleåborgirin kanssa. Ja (tiedän ettei lausetta tule aloittaa ja-sanalla) ennenkaikkea vastausta kysymykseen, kuinka sivistyneet ihmiset kykenevät taivuttamaan sanan "sima" muotoon "simaata"?? Tämä kysymys oli hyvinkin relevantti Valpurin nimipäivän tienoilla.

Pääsykokeisiin lukeminen voidaan toki lukea "Force Majeure" -tyyppiseksi esteeksi kysymykseen vastaamiselle, mutta entäs nyt sitten? Palstamme kaipaa herkeämättömästi tekstiämme valvovaa kielipoliisia. Kohtahan täällä aletaan puhua Cockneyn murteella jos ei tähän jotain rotia aleta saamaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kesälomaa joka alkaa ensi maantaina. On sitä odotettukin. Sitten otetaan rennosti ja katsellaan naisia kaupungilla.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Meikäläinen odottelee jo vesi kielellä SM-liigan alkua, johon on enää... no on siihen vielä muutamia päiviä, mutta minun puolesta se voisi jo alkaa. Hieman lyhyemmällä tähtäimellä ajateltuna odotan NHL:n viidettä finaalia, kuten varmaan moni muukin palstaveljistä siskoista puhumattakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös