Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

  • 37 094
  • 157

Missä "kehtaat" käydä paskalla?

  • Väännän tortut vaikka keskelle toria jos hätä on kova - toivottavasti tuli paperia mukaan

    Ääniä: 43 6,5%
  • Tykkään aiheesta ja kehuskelen parhailla tuotoksillani kaikille!

    Ääniä: 41 6,2%
  • Luonnollisesti uskallan käyttää vessaa kuten normaalit ihmiset eli kenen luona tahansa.

    Ääniä: 179 27,0%
  • Kaikki vessat ovat ok mutta käytän yleisiä säästääkseni vessapaperia kotona.

    Ääniä: 11 1,7%
  • Kovaääniset käänteet istunnolla saavat minut punastumaan. Mitä jos joku kuuli?

    Ääniä: 76 11,4%
  • En kyläillessäni minulle tärkeän ihmisen luona. Eikä varsinkaan ekoilla treffeillä.

    Ääniä: 83 12,5%
  • Kehtaan käydä siellä scheissella mutta en haluaisi edes vanhempieni kuulevan epäinhimillisiä jööttej

    Ääniä: 35 5,3%
  • Olen vainoharhainen ja pelokas vaikkei ketään muita olisi kotona.

    Ääniä: 16 2,4%
  • Ketjun avaajan tulisi harkita keskittymistä tärkeämpiin aiheisiin.

    Ääniä: 180 27,1%

  • Äänestäjiä
    664

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti goldenawe
Tämä ketju saa suorastaan yllättävän riemukkaita käänteitä! Loistavaa vuoropuhelua, Mysteeri ja Erva.

Ervalle pisteet kotiin - ottaa esille asioita joilla tehdään naisiin taatusti vaikutus, hiukan samaan tapaan kuin kerran erään kundin aloittaessa keskustelun yhden kuitenkin nätin "kaverityttöni" kanssa: "Kestikö sulla kauankin kasvaa noin rumaksi?"

goldenawe, täytyyhän sitä nyt muistella viimeistä reissua yöelämään.
Päivittäin saan kuulla tästä reissusta kyllä vieläkin :D, sekä sen osalta että piti pestä pyykkiä keskellä yötä, että sen kysymyksen osalta joka tuli ruokapöydässä erään naisen luona eräältä mieheltä :D.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Harvoin näkee näin paljon paskanjauhantaa kuin tässä keskustelussa.

Aloinpa päässäni miettiä, että jos ei vessassa kehtaa tortillaa vääntää, niin missä sitten? Vessa kun on sitä varten, että siellä pissitään, kakitaan tai tehdään jotain muuta ja kaikki kyllä tiedätte että mitä. Kaikkien ihmisten täytyy pissiä ja kakkia, ja melkein kaikkien tehdä sitä muutakin. Joten mitä ujosteltavaa siinä paskan töräyttämisessä on, jos sen siis tekee vessassa? Eihän ne toimituksen sivutuotteet, siis lähinnä äänet ja haju, mitään esteettisyyden riemujuhlaa ole, mutta eipä ne kai ole uusia asioita kenellekään.

Minä en sentään ole metsäpolulle paskantanut. Kasvimaalle kylläkin, ja kysyin ensin naapurin tädiltä luvan. Ikää oli sentään melko vähän silloin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen muuten juuri menossa paskalle. Olen yksin, joten siitä tulee todennäköisesti aika äänekäs tapahtuma. Voisi nauttia tästä päivän kohokohdasta puoli tuntia vähintään ja lukemisen kera tietenkin.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Blackie:
no,miten suoritus meni?
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Mites taistelette ämmänneuloja, eli jalkojen turtumista vastaan? Itse tykkään lueskella mm. A. Ankkaa vessanpöntöllä. Tai siis lähes kaikki käy, mutta paskalla ollessa on kiva lukea. Siinä josksu aika vierähtää tuoreen paskan tuoksussa nopeastikin ja sitten on jalat tunnottomana -> kaatuminen suorinjaloin seinään. Mitenkäs kanssakeskustelijat taistelevat verenkierron estymistä vastaan? Pitäisikö vessaan hommata jalkarahi?
 

Marcus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Viestin lähetti Black Adder
Mitenkäs kanssakeskustelijat taistelevat verenkierron estymistä vastaan? Pitäisikö vessaan hommata jalkarahi?
Paremmalta puoliskolta kanarian lentoa varten saadut aina yhtä tyylikkäät tukisukat jalkoihin, kun on edessä normaalia isompi haaste.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti kakkonen
Blackie:
no,miten suoritus meni?

Kiitos kysymystä, eilinen suoritus meni ihan nappiin. Kertakaikkiaan nautinnollinen kokemus kun ei tarvinnut hävetä vessassa päästeltyjä ääniä. Sun nimimerkki muuten sopii hyvin tähän aiheeseen.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Pakotettu sissipaska

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, tulipa tuosta pakotetusta sissipaskasta mieleen muuan ex-työpaikkani saunailta, jonka jälkeen jouduin menemään hätäpaskalle Etelä-Suomenläänin lääninhallituksen erääseen porrassyvennykseen, joka sijaitsee Hämeenlinnan kauppatorin varrella.

Oli aika vänkää kyykkiä siellä poterossa tarpeillaan, kun päätä nostamalla pystyi katselemaan torille. Kieltämättä tilanne nauratti. Etenkin jälkeenpäin. Toinen vaihtoehto olisi ollut töötätä kyseiset paskat housuun, koska kyseessä oli ns. vallattomasti käyttäytyvä hulivilisonta.

Puolustuksena on mainittava myös se, että ko. hetkellä olin pienessä hiprakassa.

Täältä tähän

Pakko kommentoida että kaikkea se spontaanius ihmisessä teettääkin, etenkin humalatilassa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Juu aika äärimmäisessä tilanteessa sitä on aikanaan joutunut antautumaan...muistaakseni kyseisen Sarajevon illan jutustelut menivät luokkatoverini kanssa jotenkin näin:

AWe: "Nyt on pakko päästä heti vessaan"
Kaveri: "Mennään tuohon pubiin, viiskytä metriä"
AWe: "Ei nyt on IHAN pakko päästä, heti"
Kaveri: "Etkö selviä 50 metriä?"
AWe: "Vittu ku en mä pysty enää kävelemään!"

Onneksi sentään pusikkoon asti.

SIKSI on järkevää aina varata jokunen ylimääräinen paperinpalanen tai käsipyyhe mukaan taskuun. Tai jopa halpa, tuhatsivuinen, paperikantinen novellikokoelma reppuun, sillä siinä vaiheessa kun kunnon vatsanväännös yllättää sitä paskantaa nopeammin kuin kukaan ehtii lukea!

Ohhuh mitäs muuta voisi perjantai-iltana tehdä kuin kirjoitella paskasta...ei passaa katos lähtee baariin kun huomenna on matematiikan reenausta ohjelmassa. Koko päivä. No ehkä Voutiin parille futismatsin aikaan..."call it as you wanna call it, I'm a fakkin alco-holic"
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Työmatka

Olin tässä muutama vuosi takaperin kävelemässä töihin, kun paskahätä yllätti minut täysin. Huomasin kyllä jo himassa, että nyt on suoli herännyt. Päätin kuitenkin pitää mölyt mahasssa ja lähdin ulos.

Heti matkan alussa pötsi rupesi murisemaan kuin dopermanni, mutta en välittänyt siitäkään. Jatkoin matkaani reippaasti kävellen, kunnes suoli suuttui totaalisesti. Jumalauta, juna oli tulossa väkisin tunnelista ulos!

Nyt kävelinkin kuin Valentin Kononen, sillä minun oli pakko jännitää persposket tiukasti yhteen. Hetken aikaa tuo auttoikin, mutta sitten minun oli pakko mennä kyykyyn. Hikeä valuen kyykistelin paikallani, odottaen, että suoli antaisi periksi. Tällä tavalla sainkin jälleen suolen melko hyvin ruotuun.

Vatsa kyllä ärisi kuin Hitler parhaimpina päivinään. Pääsin kuitenkin lopulta työpaikan vessaan. Siellä kopissa oli myöskin pakko olla hetken aikaa kyykyssä, jotta sain housut kunnialla pois. Tämän jälkeen suoli sylkäisi satsit pyttyyn niin raivoisasti, että tuntui kuin olisin ollut todistamassa alkuräjähdystä.

Onneksi siellä vessassa ei ollut muita ihmisiä paikalla, sillä he olisivat voineet luulla kyseessä olevan terrori-iskun. Niin kova meteli siellä toiletissa oli. Tulen muistamaan tuon työmatkan ikuisesti.

PS. Tämä kirjoitus ei varsinaisesti liittynyt otsikkoon, mutta yleisen edun nimissä minun oli pakko avautua. ;o)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Työmatka

Viestin lähetti reds1897
PS. Tämä kirjoitus ei varsinaisesti liittynyt otsikkoon, mutta yleisen edun nimissä minun oli pakko avautua. ;o)

Tämä kuuluu nimenomaan tähän otsikkoon! Kaikenlaiset hätätilanteet ja äärimmäiset pakot, paniikit ja onnettoman nolot incidentit, joita suolen toiminta on teille aiheuttaneet ovat kuin ketjun nostamista potenssiin kaksi viiva seitsemän.

On myös ilahduttavaa nähdä että ainoastaan 30% ketjussa äänestäneistä on ilmoittautunut huumorintajuttomiksi nyrppiksiksi. Kippis!
 
Kotona paskallakäynti hoituu ovi auki ja Hesari mukana. Kyseinen homma suoritetaan jokainen arkipäivä heti työpäivän päätteeksi. Vuorokauden parhaita hetkiä, ehdottomasti.

Kylässäkin kakkaaminen onnistuu, mutta lähtökohtaisesti pyrkimyksenä on keskittyä vierailun aikana muihin juttuihin. Pidempien visiittien aikana vessassakin on tietty pakko käydä. Tällöin ovi laitetaan toki kiinni ja yritetään muistaa vetää tuotokset viemäriin.

Kerran suolen tyhjennys aiheutti hieman nolon tilanteen. Nimittäin joskus teini-ikäisenä Tampereella Hämeenkatua talloessani iski tarve päästä tyhjän päälle. Sokos oli sopivasti lähellä - eikun sinne. Säntäsin vessaan - taisi se jotain maksaakin - ja hoidin hommat. Siinä sitten pyyhkiessäni ihmettelin kopperon ulkopuolella vilkkuvia naisten kenkiä - olin mennyt väärälle puolelle. Odottelin aikani salin tyhjentymistä ja lähdin ulos. Tyhjää oli, mutta tottakai ovella tuli joku vanhempi naisihminen vastaan. Emme vaihtaneet kuulumisia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Työmatka

Viestin lähetti goldenawe

On myös ilahduttavaa nähdä että ainoastaan 30% ketjussa äänestäneistä on ilmoittautunut huumorintajuttomiksi nyrppiksiksi. Kippis!

Jaahas. Tämä olikin huumoriketju. En hyväksy, että niinkin hienosta asiasta kun paskominen lasketaan leikkiä. Vakavista asioista ei saa vitsailla.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Selittely on perseestä mutta aikomukseni on edelleenkin todella vakava. Olemme kuolevaisten asialla täällä!

Viittasin kyseisellä huomiolla ihmisten kykyyn käsitellä tilanteita ja asioita, jotka hädän hetkellä ovat aika helvetin vähän hupaisia ja pahimmillaan traumaattisia, asiallisen keskustelun ja tarvittaessa myös huumorin keinoin, sen sijaan että nyrpistellään ja kielletään asian jokapäiväinen merkittavyys, sekä valitaan mieluummin ketju missä vertaillaan materian määrää ja listataan tuotemerkkejä.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Työmatka

Viestin lähetti Blackie
En hyväksy, että niinkin hienosta asiasta kun paskominen lasketaan leikkiä. Vakavista asioista ei saa vitsailla.
Näin on, onhan kyseessä sentään elintärkeä toimenpide, vähän samaan tapaan kuin syöminenkin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Muistuipa mieleeni lapsuudesta tällainen tapahtuma...


Oli oikein kuulas ja kirkas pakkaspäivä, taisipa olla viikonvaihde kyseessä. Lähdin pitkälle Skinnarilanlenkille, sille tuli mittaa lähemmäs 10 kilometriä sitä reittiä myöten jota tarkoitukseni oli hiihtää. Matkanteko sujui oikein sujuvasti, suksi luisti alamäissä loistavasti, pitokin oli kohtuullista. Ei siis valittamista. Olin ehkäpä ehtinyt puoleen matkaan kun vatsassa alkoi nipistellä, suoli ruplutti, alavatsassa tuntui ikävää vääntöä. Koetin jatkaa hiihtämistä parhaani mukaan vaikka jokaisella työnnöllä alkoi tuntua entistä voimallisemmin siltä, että kohta voi lurahtaa jotain housuun.

Sinnittelin työntö työnnöltä eteenpäin, pitkien alamäkien aikaan sain huoahtaa helpotuksesta, sen sijaan ylämäet olivat yhtä tuskaa. Lurahtaako housuun vai ei, pelko oli läsnä jokaisena hetkenä. Sinnittelin koska en halunnut rymytä metsään tarpeilleni, sinnittelin sitkeästi kohden kotia, mutta lopulta oli antauduttava.

Tuntui siltä kuin lasti olisi jo tuloillaan, oli siis rynnistettävä varvikkoon. Tökin itseni umpihangessa suojaisaan paikkaan useamman kymmenen metrin päähän ladusta. Potkin sukset pois jalastani ja revin housut suorastaan paniikissa kinttuun, tuskin olin ottanut kunnon asentoa kun suoli alkoi toimia todellisella rytinällä. Tässä sopii sanoa, että paska lensi kuin varpusparvi. Sitä roiskuin monoilleni ja housuilleni, eikä sen tulo meinannut loppua millään. Lopulta saatoin hengähtää helpotuksesta, koko suoli oli tyhjä, mutta minkä hinnan olinkaan maksanut viivyttelystä ja epätoivoisesta taistosta? Olin melkeinpä nilkkojani myöten paskassa, koetin epätoivoisesti siistiä niin takapuoltani kuin vaatteitani puhtaalla lumella. Pompin housut nilkoissa kauemmas löyhkäävästä läjästä puhtaan lumen äärelle.

Viimein lähtiessäni lykkimään kotia kohden tunsin itseni todella saastaiseksi, tunsin kuinka märkä ja arvatenkin vielä likainen takapuoli liimautui alushousuihin. Suorastaan pelkäsin kotiin menoa, pelkäsin sitä mitä tuleman pitää. Pelkäsin haukkuja ja huutoa, pelkäsin minut haukuttavan “paskapää idiootiksi”.

Onneksi pääsin kotona vessaan lähes tulkoon huomaamatta. Suljin oven paniikissa, laitoin sen lukkoon. Riivin vaatteet yltäni, katsoin tuhruisia monoja, verkkareiden paskaisia lahkeita, mutta vielä enemmän minua hirvitti riisua pois alushousuni jotka tuntuivat liimautuneen kiinni minuun. Vedin ne varoen polvitaipeeseen, vilkaisin miltä näyttää. Saatoin huoahtaa helpotuksesta, housut olivat lumen kastelemat, ruskeita läikkiä näkyin jokunen, haarovälissä kulki ruskea rantu mutta muuten pelkoni olikin ollut täysin aiheeton. Koko takapuoli ei ollutkaan sonnassa kuten olin kuvitellut.

Suihkutin alushousut kunnolla, tämän jälkeen menin itse suihkuun ja pesin itseni päästä varpaisiin kahteen kertaan. Pesin kaiken sonnan ja kuvotuksen itsestäni pois. Sitten huuhtelin vielä monot ynnä verkkarit, jotka työnsin tämän jälkeen likapyykkiin piiloon. Fiksua toimintaa, ja järjestyskin on äärimmäisen looginen! No, eihän sitä lapsena tule paniikissa kaikkea ajatelleeksi. Pesin käteni uudelleen saippualla, katselin ympärilleni miettien samalla mitä kertoisin jos äiti kyselisi minulta jotain. Siinä sain päähäni vetää vielä vessanpöntön, aivan kuin se kävisi jonkin sortin hätävalheesta. Poltin pari tulitikkua hälventääkseni vessaan “takertuneen” lian ja sonnan hajun. Hinkkasin vielä kertaalleen käteni ennen kuin uskalsin poistua vessasta.

Suljin oven ja kipitin pyyhe ympärilläni makuuhuoneeseen pukemaan päälleni kuivat, ja mikä tärkeintä, puhtaat vaatteet. Sitten hortoilin rauhattomana olohuoneeseen, äiti huhuili kysymyksiä kettiön puolelta. Vastailin jotain epämääräistä yhtä epämääräisiin kysymyksiin. Onneksi hän ei tullut katsomaan minua, onneksi hän ei nähnyt häpeästä punoittavia kasvojani. Mikäli olisi nähnyt, niistä hän olisi arvannut jotain tavanomaisesta poikkeavaa tapahtuneen.

Tämän tapauksen jälkeen uskalsin käydä hiihtämässä mutta tarpeillani kävin aina ennen hiihtämään menoa.

Muitakin vähemmän miellyttäviä ulostuskokemuksia mahtuu eloni varrelle mutta niistä ehkäpä lisää toisella kertaa.

vlad.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kiitos kun jaoit tämän kokemuksen kanssamme, vlad. "Kun on mentävä niin silloin on TODELLAKIN mentävä!"
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti goldenawe
Kiitos kun jaoit tämän kokemuksen kanssamme, vlad. "Kun on mentävä niin silloin on TODELLAKIN mentävä!"

Ilo oli kokonaan minun puolella, olihan minun toki päästävä jakamaan tämä kokemus teidän kanssanne.

Mikäs sen parempaa kuin avoin ja rehellinen keskustelu ihmisen suolen toiminnasta, siinä sitä on tiettyä herkkyyttä yhdistyneenä todelliseen määrätietoisuuteen, se kun ilmaisee vakaan tahtonsa purkautua niin sitä ei raavainkaan mies voi vastustaa loputtomiin - puhumattakaan hiihtoretkelle lähteneestä poikasesta.

vlad.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad
Sitten huuhtelin vielä monot ynnä verkkarit, jotka työnsin tämän jälkeen likapyykkiin piiloon.

Siis ovatko ne monot edelleen siellä pyykkikorissa?
Tästähän jää stoorin lukijalle suorastaan trauma.
 

Jindebyne

Jäsen
"Kehtaan käydä siellä scheissella mutta en haluaisi edes vanhempieni kuulevan epäinhimillisiä jööttejä."

Ei ehkä normaalia, mutta niin se vaan menee.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
Siis ovatko ne monot edelleen siellä pyykkikorissa?
Tästähän jää stoorin lukijalle suorastaan trauma.

Eivät ole, niin monot kuin muukin pyykki on aikaa sitten pesty, siistitty ja otettu uudelleen käyttöön. Tosin ne monot jalassa ei enää toistamiseen tarvinnut kyykkiä ladunvarressa pers' pitkällä! Kerrasta otin opikseni, toistamiseen ei tarvinnut piipahtaa hätäistunnolle ulkoillessa - ei talvella eikä myöskään kesällä.

Toivottavasti tämä tieto oli vapauttava kuulla, toivoakseni syvempiä traumoja ei jäänyt arvon "Saalistajalle". Minullekaan ei sen syvempiä traumoja jäänyt epämielyttävästä hiihtoreissusta, ei pelkotiloja eikä yökastelua tahi vuoteeseen ulostamista. Tai en ainakaan tunnusta, vaikka moista olisikin tapahtunut.

Jottei aivan ohi aiheen mentäisi niin taidanpa kertoilla toisenkin ruumiin eritteisiin liittyvän stoorin. Edelliseen verrattuna kovin on lyhyt, mutta ehkäpä sitäkin huvittavampi.

Tämä tapahtui työpaikallani jokunen vuosi sitten, ei minulle vaan eräälle työkaverilleni. Tämä innokas työmies oli saapunut työmallee lievässä krapulassa, olo siis oli oikein mukava hyvin vietetyn viinkonlopun jälkeen. Olostaan huolimatta tämä herra uppoutui suurella innolla töihin, niin suurella ettei hän millään malttanut poistua ytöpisteestä vessan puolelle vaikka kerran jos toisenkin tuli maininneeksi pakottavasta hädästä.

Niinpä siinä ehdimme jo vitsailla yhtä jos toista, asiaankuuluvaa vitsailua siis. Tuskin kuitenkaan saatoimme kvuitella villeimmissä kuvitelmissakaan tapahtumien saavan hyvin pian vitsailujemme mukaisen käänteen. Kuului voimallinen törähdys, kyseinen innokas ja työhönsä uppoutunut työmies päästi laajalle alueelle kuuluvan pierun - hajukin oli melkoinen mutta tuolloin tosiaankin luulimme sen vielä liittyvän pierun luontaisiin aromeihin. totuus valkeni meille kuitenkin hetkessä tämän innokkaan työmiehen rynnätessä vessaan kohtuullista haipakkaa.

Meni hetki jos toinenkin, viimein tämä miekkonen palasi työpisteeseen posket punoittaen ja ilmeisen häpeissään. "Perkele, onko jollain lainata housuja. Vittu meni paskat housuun", hän totesi lakonisesti. Remahdimme nauruun...
Niin, kerrotakoot kuitenkin, että kyseinen housupyykille joutunut työntekijä sai viimein lainahousut käyttöönsä. Perusteellisen pesun jälkeen hän saattoi palata työhönsä.

Niin, mitä tästä opimme... ainakaan kyseinen miekkonen ei enää toistamiseen joutunut työpaikalla housupyykille.

vlad.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti vlad
Meni hetki jos toinenkin, viimein tämä miekkonen palasi työpisteeseen posket punoittaen ja ilmeisen häpeissään. "Perkele, onko jollain lainata housuja. Vittu meni paskat housuun", hän totesi lakonisesti. Remahdimme nauruun...
Niin, kerrotakoot kuitenkin, että kyseinen housupyykille joutunut työntekijä sai viimein lainahousut käyttöönsä. Perusteellisen pesun jälkeen hän saattoi palata työhönsä.

Niin, mitä tästä opimme... ainakaan kyseinen miekkonen ei enää toistamiseen joutunut työpaikalla housupyykille.

vlad.

Oivallista.

Tästä tuli mieleeni eräs mielenkiintoinen tapahtuma viime kesältä. Olimme eräillä jatkoilla Lahden tuntumassa saunomassa aamuyöllä neljän aikoihin. Eräs viehättävä, erittäin kiinteä kimalainen osoittautui olevan samalta, pieneltä Hämeen paikkakunnalta kuin eräs entinen luokkatoverini.

Kysyin tietysti tunteeko tämä ko. kaveria. Kyllä, itseasiassa kundi oli aikanaan toiminut tämän Vanhojentanssiparina. Tyttö jatkoi tarinaa: "Tansseja edeltävänä iltana kundi nautti kaveriensa kanssa runsaasti sahtia ja pontikkaa...tämä kostautui niin, että kun olimme lähdössä tansseihin kundi paskoi taksissa housuun!"

Nauraessani kippurassa en kysellyt tarkemmin miten tilanteesta jatkettiin mutta uskoisin että housut menivät vaihtoon ennen itse tansseja...VOI olla että söi hiukan kundin uskottavuutta.

Onpa kumma ettei ko. kundi itse ole kertonut asiasta niiden vuosien aikana joina olen hänet tuntenut.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kesä, festarit ja mökkeily lähestyvät. Nyt olisi oiva aika raottaa salaisuuksien verhoa, jos joukossamme on joku kenelle kävi tiukka paikka yllättävässä tilanteessa kesken kesätapahtuman tai kesäretken, joku elämää rakkaampi huussi Pohojanmaan perukoilla tms., nyt on aika kertoa se!
 
Kaikkea sitä tulee taas lueskeltua keskellä yötä kun ei uni tule silmään. Vastaavia tapahtumia ei ole kerrottavana. Mutta eihän naiset käykkään paskalla. Paitsi mie joka oon saanut suht kiusallisen vaivan osakseen. Eli vatsa menee sekaisin mistä ruuasta tahansa. Onneksi kotona saa ainakin rauhassa käydä tarpeillaan eikö kissakaan ole vielä pyörtynyt. Vaikka käykin usein vessan pyttyä kurkkimassa sen jälkeen kun se on vedetty. Ja vessassa tarvii juosta yleensä onneksi vaan sen yhen kerran. Aamukahvin jälkeen saa sinne sitäkin kovempaa juosta. Mieluiten sitä hoitaa tarpeensa kotona. Kun se pytty on melkein joka kerta toimituksen jälkeen putsattava. Luonnossa ei ole tarpeillaan tarvinnut käydä kuin kerran joskus penskana. Paitsi sillä ykköshädällä. Tosin sekin vain äärimmäisessä hädässä. Koska samanlaista kyykkimistä sekin on nais ihmisellä. Mutta kai se on mentävä kakalle. Tai parempi että menee sinne pytylle piereskelemään. Ai niin mutta eihän naiset piereskelekkään...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meillä on töissä sellainen kiusallinen homma, että useat naiset käyvät miesten vessassa paskomassa. Naisetko eivät kehtaa jättää hajuhaittoja omaan vessaansa vaan laittavat mieluummin asian miesten piikkiin?

Taidanpa alkaa itse käyttämään naisten vessaa ja jättää oikein kunnon jarrutusjäljet pönttöön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös