Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

  • 36 966
  • 157

Missä "kehtaat" käydä paskalla?

  • Väännän tortut vaikka keskelle toria jos hätä on kova - toivottavasti tuli paperia mukaan

    Ääniä: 43 6,5%
  • Tykkään aiheesta ja kehuskelen parhailla tuotoksillani kaikille!

    Ääniä: 41 6,2%
  • Luonnollisesti uskallan käyttää vessaa kuten normaalit ihmiset eli kenen luona tahansa.

    Ääniä: 179 27,0%
  • Kaikki vessat ovat ok mutta käytän yleisiä säästääkseni vessapaperia kotona.

    Ääniä: 11 1,7%
  • Kovaääniset käänteet istunnolla saavat minut punastumaan. Mitä jos joku kuuli?

    Ääniä: 76 11,4%
  • En kyläillessäni minulle tärkeän ihmisen luona. Eikä varsinkaan ekoilla treffeillä.

    Ääniä: 83 12,5%
  • Kehtaan käydä siellä scheissella mutta en haluaisi edes vanhempieni kuulevan epäinhimillisiä jööttej

    Ääniä: 35 5,3%
  • Olen vainoharhainen ja pelokas vaikkei ketään muita olisi kotona.

    Ääniä: 16 2,4%
  • Ketjun avaajan tulisi harkita keskittymistä tärkeämpiin aiheisiin.

    Ääniä: 180 27,1%

  • Äänestäjiä
    664

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Lyrinna kirjoitti:
En ota varsinaisesti kantaa aiheeseen, sillä eihän tytöt kakkaa, mutta käykääpä avautumassa osoitteessa http://paskakirja.fi

Luulen, että Paskakirjan tekijät virtsaisivat hunajaa, mikäli näkisivät tämän ketjun :)

Tai siis paskantaisivat hunajaa...

Kävin vihjaamassa kirjan tekijöille asiasta. Olisin aika otettu jos joku juttu täältä pääsisi sinne.

*****

Minulla on muuten omituinen tapa. Kun about kerran kuussa käyn Oulussa, hakee veljeni minut junalta. Hänen morsionsa on joskus kuittaillut että meillä on nykyään pinttynyt tapa, ensimmäisenä käymme yleensä läpi milloin on ollut vatsa sekaisin ja seuraavaksi ajamme autogrillille burgerille. Hienoa vai mitä. Syytä sille miksi ensimmäisenä pitää aina puhua paskasta en tiedä.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lyrinna kirjoitti:
En ota varsinaisesti kantaa aiheeseen, sillä eihän tytöt kakkaa, mutta käykääpä avautumassa osoitteessa http://paskakirja.fi

Räpsäytinpä omankin ankeimman kokemukseni tuonne.

--------------
Kyllähän pahimmat kokemukset on juuri nimenomaan niin sanotusta krapulapaskasta.

Ehkä ikimuistoisin taistelu käytiin noin kahdenkymmenen ikävuoden kohdilla kun olin löytänyt baarista varsin vetävännäköisen tytön ja päätynyt hänen luokseen. Yö meni varsin herkissä merkeissä, mutta jossain vaiheessa nukkumatti teki tehtävänsä.

Herätys ei ollut niitä mieluisimpia. Silmät avatessenani havainnoin nopeasti, että olemme kyseisen tytön asunnossa ja tyttö kehrää tyytyväisenä vieressä täydessä unessa. Järkyttävän krapulan lisäksi myös massiivinen paskahätä teki itseään tykö. Harkitsin hetken, että arvaako tytön pienehkössä yksiössä käydä purkautumaan täydellä voimalla. En missään nimessä halunnut tytön heräävän vain huomatakseen että edellisyön prinssi suoltaa "laavaa" kuin Etna konsanaan. Moinen harkinta pyyhkiytyi mielestä kuitenkin kuin itsestään kun ensimmäinen vaunu oli sukeltamassa tunnelista ulos. Syöksyin sängystä ylös koittaen yhdistää epätoivoisesti sprintterin lähdön ja intiaanin hiljaisuuden. Onhan se selvä, että alkoholissa edellisyön marinoitu ruho ei liiku gasellin askelin, mutta onnistuin tyttöä herättämättä pääsemään hänen ylitseen tukevalle maalle ja siitä heiluen vessaan. Kerkesin jo huokaista helpotuksesta iskiessäni luisevan perseeni porsliinille. Ensimmäisen ohjus oli jo siilossa, kun kauhu valtasi aivojen lisäksi koko vartalon. En ollut aikaisemmin tiennyt tästä aivojen ja sulkijalihaksen pyhästä yhteistyöstä, mutta niin vain valottui tämäkin osa ihmisen biologiaa tuossa sinänsä karmeassa tilanteessa. Ja tämä kauhu johtui siitä, että silmistäni muutama sentti vasemmalle roikkui vessapaperitelineessä viimeiseen paperiin kynitty hylsy.

Koitin epätoivoissani kaivaa ympäri vessan kaapit, laatikot, purnukat ja kaikki mahdolliset piilot - ei mitään. Ei auttanut kuin tempoa pillifarkut takaisin päälle. Alkukantainen signaali vartalosta komensi "Jysäytä, jysäytä ja mieti sitten miten jatketaan". Onneksi järki pani vielä hanttiin ja niinpä rynnin takaisin "kyökin" puolelle. Etsin paniikissa parista kaapista vessapaperia, ei mitään. Sen jälkeen keittonurkkauksesta talouspaperia, ei löydy. Tässä vaiheessa oli jo tosi kyseessä ihan niin vakavassa merkityksessä kuin vain tuo sana taipuu. Olin valmis hyväksymään sanomalehdet, aikakausilehdet, kasvinlehdet, aivan sama. Mitään ei löydy. Nipistelin jo itseäni, että olisiko sittenkin painajainen vaan päällä ja todellisuudessa lekottelisin edelleen tytön vieressä täydessä unessa. Tai vielä parempaa - kotona! Vitut, totta oli niinkuin talvisota. Toivo oli jo lähestulkoon heitetty ja henkinen valmistautuminen jonkinnäköisestä kasvojen menettämisestä aloitettu kun onni vihdoin kääntyi. Tytön työpöydällä huoneen kulmassa pilkotti vaatekasan alta kasa jonkinnäköistä paperia. Tässä vaiheessa olin jo unohtanut kaikennäköisen yrityksen liikkua hiljakseltaan ja jolkuttelin järjenmenettämisen rajamailla pöydän ääreen. Kaivoin pergamentit esiin vaatekasan alta ja silloin palasi eilisillan keskustelut kirkkaana mieleen. Tyttö opiskeli vaatesuunnittelua ja nämä näyttivät perusjannunkin silmään vaateluonnoksilta eli "sketseiltä". Moraalipeikko alkoi painostaa uhkaavasti juuri kun olin löytämässä ratkaisun. Hetken uhrasin vielä taistelulle "Omat sukat vai luonnokset, sukat vai luonnokset, sukat vai luonnokset" ennenkuin tempaisin sketsit kainaloon ja syöksyin vessaan.

Ilon kyyneleet valuivat noroina kun laskin maanvyörymän kakkoseksi jättävällä teholla lastia valkoiseen nieluun. Tässä vaiheessa kaikki säädyllisyys ja hyvä maku oli toisarvoista. Kasvot kyynelissä, pönttö aivan täynnä ihmisjätettä, housut tuskin edes puolitangossa, 100 desibelin äänellä ja nyrkissä puristettuna muotoiluinstituutin vaatesuunnitelmat, en voinut kuin miettiä että nyt kun olisi tv-kamerat ikuistamassa.

Kaiken taistelun jälkeen takki oli niin tyhjä, että en voinut muutakuin käydä palauttamassa jäljelle jääneet luonnokset omalle paikalleen ja poistua häntä koipien välissä ulos asunnosta hyläten samalla kaikki suunnitelmat pyytää tätä mukavaa ja kaunista tyttöä ulos uudemman kerran. Kaiken huonon omantunnon ja infernaalisen krapulan keskellä olo oli silti levollisempi kuin koskaan, totaalinen raukeus valtasi kehoni.
-----------

Se kun tulee niin se tosiaan tulee. Pahoittelut neiti x:lle tästä. Toivottavasti et joudu tätä lukemaan täältä kuin et myöskään mahdollisesta kirjasta.
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö yksiön vessasta löytynyt suihkua?
 

Erik Loka

Jäsen
Jumalauta. Olipa siinä koskettava arjen tositarina Pohjolasta.

Piti sitä itsekkin mennä leipomaan joulutorttua kaakeliastiaan tätä ketjua lukiessani. Sitä kun yleensä tulee nälkä kun ruuasta puhutaan, mutta toimiipa ihminen samalla tavalla näköjään tässäkin tilanteessa. Mielenkiintoista. No ei todellakaan.
 

Kyylä

Jäsen
Merkittävä yhteiskunnallinen aihe.

Sinänsä harmillista, että ihmislapsi oppii jossakin elämänsä vaiheessa tuntemaan häpeää luonnollisia asioita kohtaan. Olisihan se hauskaa, kun aikuiset ihmiset ilmoittaisivat paskahädästään kuuluvasti ja lähtisivät sen jälkeen juoksemaan kiiruusti toilettiin samalla availlen housunnappeja.
 
Elvytetäänpä vanha hyvä ketju. Huomasin parisen viikkoa vanhasta lehdestä (yllätys yllätys, luin paskalla istuessa), että Paskakirja on viimein ilmestynyt. En tiedä pitäisikö tälle merkkiteokselle jo avata uusi ketju?

Onko joku jo tutustunut tähän sysipaskaan opukseen ja onko siellä tuttuja paskannustarinoita?

http://www.paskakirja.fi/
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
On se hyvä että asuu keskustassa. Jos on naisasioita niin yleensä homma pyörii omalla kämpällä. Mitään yllättäviä tapahtumia ei nimittäin ole kohdalle pitkään aikaan sattunut. Eikä kakan kanssa hehehe...

Täytyisi myös tuo kakkakirja lukea, josko siellä olisi paljonkin sielunveljiä, tai jopa pahempia. Onneksi Suomessa osataan hiukan kannustaa toveria hädässä ja tuntea myötämorkkista sekä -häpeää näistä tilanteista.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jokainen intin käynyt varmasti luonnonhelmassa osaa paskantaa tarpeen vaatiessa.

Itsellä on kanssa pieni tarinanpoikanen oluesta ja valkoisista leviksistä. Olin baari-illan aikana juonut jostain syystä 3 tuopillista olutta, lonkeron lisäksi. Vatsani ei kestä olutta jostain syystä. Tätä tosin en ennen illan päätettä tiennyt.

Baari-illan loputtua lähdin käppäilemään kohti kämppääni. Mukaani lähti eräs puolituttu tyttönen, jonka kanssa kuitenkin jäätiin odottamaan hänen kyytiään erääseen puistoon. Tyttö istui puistonpenkillä syliini hajareisin melko kovaa painaen vatsaani samalla. Siinä hempeiltiin ja samalla tunsin, kuinka suolessa alkoi liikkua ja vatsassa tapahtua kiivaalla rytmillä. Ajattelin, etten kyllä lähde mihinkään ennenkuin mimmin kyyti tulee.

Viimein, kun kyyti tuli, niin lähdin puistikosta varpaisillani pakaralihakset äärimmilleen jännitettynä kävelemään. Tajusin, että omaa kämppääni lähempänä oleva porukoiden asunto on tyhjillään, kun olivat ulkomailla. Siis sinne! Hiippailin pitkin rännikujia välttäen ihmisiä ja yhtäkkiä se iski! Pakko oli vetää farkut kinttuun ja lennättää varpusparvi viereisen talon seinään.

Toivuttuani tästä muuten varsin orgasmiin verrattavasta kokemuksesta, katselin osuneeni juuri jonkin asukkaan ikkunan alle. Siinä oli mahtavan kokoinen vaaleanruskea läikkä, eikä asukas varmasti kiitellyt aukaistessaan ikkunaa aamulla. En jäänyt sen enempää ihmettelemään mihin pyyhkisin vaan vetäsin housut kinttuun ja kietaisin takin vielä vyötäisille peittämään väriään muuttaneita leviksiä.

Oli muuten sellainen varpusparvi, että oli pallitkin paskassa.

Mutta, suihkun jälkeen kaikki jo nauratti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kumma kyllä en ole tähän ketjuun kirjoittanut aikaisemmin.

Ensimmäisenä niksi luontoonpaskaajalle:

Mikäli joudut hätään metsässä ja ainoa vaihtoehto on niin sanottu käsivarsi-tai riukupaska, niin huomioi se universaali tosiasia, että paskan yhteydessä tulee aina kusi.

Kikuli tulee painaa alas tai peräti takaviistoon, jotta kusi ei virtaisi suoraan housuille. Jokainen armeijassa riukupaskalla käynyt oppii tämän yleensä kantapään kautta.

---

Elettiin vuotta 2002 ja huhtikuuta. Matkasin junalla Savon rataa pitkin kahden luokkakaverini kanssa. Olimme edellisiltana juoneet Jyväskylässä alkoholia ja syöneet kebabia siinä aamuviiden korvilla, kuka milläkin mausteella. Minä kännipäissäni halusin tulisen kastikkeen riisi-kana -kebabiini, mikä oli kostautuva.

Junassa alkoivat voimakkaat synnytystuskat - neekerilapsi oli syntymässä. Painelin alle Planckin ajassa vaunun saniteettitilaan. Ulosanti oli nopeaa ja voimakasta. Kakan viskositeetti muistutti Super Epoxyn ja mämmin hybridiä.

Koska kakka oli tarramaista, se jämähti siihen junan vessanpöntön teräksiseen pohjaan, jota pitkin eritteiden tulisi liukua veden mukana alas. Huuhtelin ja huuhtelin, mutta kakka tarrasi kiinni kuin hengen hädässä teräkseen.

Annoin periksi, osittain siksi että olin jälleen päissäni pikkuisen ja vastuuntunto siksi heikentynyt.

Heti kun olin päässyt takaisin penkkiini, lähti minua vastapäätä parin penkkirivin takana istunut vanhempi rouvashenkilö samaan paikkaan, jossa itse olin juuri suorittanut.

Kiroilin itkunauraen luokkakavereilleni että "Voi Jeesus Perkele, synnyttämäni Haile Selassie III on edelleen vessanpöntössä kiinni".

Mummeli tuli vessasta ulos. Hän katsoi päälleni jotenkin julmasti ihmetellen. Hän keräsi kamppeensa hyllyltä ja lähti pois meidän vaunustamme minua edelleen pahasti mulkoillen.

---

Armeijassa ei ääniä säästelty. Kasarmin vessassa jopa kilpailtiin siitä, kenen aanus toitottaa komeimman fanfaarin!
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Uleåborgir kirjoitti:
Armeijassa ei ääniä säästelty. Kasarmin vessassa jopa kilpailtiin siitä, kenen aanus toitottaa komeimman fanfaarin!

Heh, pakko sen verran offtopiccia laittaa, kun armeijasta tuli mieleen. Yhden leiriviikon ajan päätin jostain syystä pantata paskaa kasarmille saakka. Siellä ammuin ensimmäisenä vessaan ja pari kaveriani tuli suihkuun. Sadan kilon biitti tuli sellaisen fanfaarin voimalla, että suihkusta kuului "VOI SAATANA!". Sen jälkeen levisi haju jossa yhdistyi viikon sissimuonat ja hookoon sininen. Vähän aikaa oli hiljaista, kunnes taas suihkusta kuuluu: "Paskakin haisee", "No niinpä tuntuu haisevan." ..... "Hyi saatana mikä haju!" "Ei vittu aukaise se ikkuna!"

Ei sillä, että olisi haitannut, vaikka omaan piikkiin olis mennytkin, mut komppanian paskakanuunana tunnettu sai tapauksen piikkiinsä :P
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nebula kirjoitti:
... Sen jälkeen levisi haju jossa yhdistyi viikon sissimuonat ja hookoon sininen. Vähän aikaa oli hiljaista, kunnes taas suihkusta kuuluu: "Paskakin haisee", "No niinpä tuntuu haisevan." ..... "Hyi saatana mikä haju!" "Ei vittu aukaise se ikkuna!"...

Se paskan, hien, ja erään juuston löyhkä oli leirien jälkeen jotain sanoinkuvaamattoman kauheaa, hirvittävää ja infer(a)naalista. Loppusodasta selvittyämme nakkasin heti varusteet punkan päälle ja syöksyin vessaan, heitin siviilikalsarini ja -sukat suoraan roskiin, synnytin noppasopalla, hernarilla ja napalmilla kroppaansa bodanneen Idi Amin II:n ihanaiseen oikeaan vessanpönttöön, ja menin heti sen jälkeen samantien suihkuun.

Palasin suihkusta tupaan ja oksennus oli tulla välittömästi. Oli pakko vetää nasse päähän, kun kamoja pisteli takaisin kaappiin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vitutusketjuainesta:

Mikä se on se Neste siinä Nordiksesta vähän pohjoiseen? 24H-setti. Vitun kähtävät! Olimme heittämässä puolet jengistämme Kannelmäkeen yöllä. Rupesi mahasta vääntämään ja tuntui että on paha paikka, ja Pitempikimalainen ymmärsi että nyt kannattaa käydä vaikka huoltsikalla. Pysähdyimme siihen ja menin vessaan. Väänsi. Huussi lukossa. Ei kommenttia. Joku kähtävä lähti siitä pisuaariltakin ilman käsienpesua pelaamaan raha-automaatteja. Kähtävä perkele! Väänsi. Tuntui että nyt on kiire. Huussi edelleen lukossa. Odottelin aikani. Ei perkele. En tietenkään uskaltanut huutaa sille huussissa olijalle, silläkin saattoi olla tärkeä toimitus. Ihmetytti, en ollut edes syönyt mitään outoa, tulista tai maitoista.

Menin naistenvessaan. Siellä lukollisia pönttöhuoneita oli tietysti kolme, miestenvessan yhtä vastaan. Valitsin yhden ja latasin chili con carnet sinne. Alkoi helpottamaan. Valmistauduin mielessäni avautumaan jos joku avautuisi minulle naistenvessankäytöstä, vaikka kukaan tuskin niin tekisi. "En mää ny voi housuunkaan paskoa!!!" "No voi kauhea näin sut pesemässä käsiä!!!" "No Voi vittu KYYNEL!!!" Ihan kuin Kirjoituksia Kellarista, ahdistuin etukäteen tapahtumista joita ei varmaan edes tapahtuisi, silti tämä oli etukäteisahdistusta tyyliin Huutoja Huussista. Meni varmaan 20 min. Takille siellä ei ollut koukkua, perkele. Joku nainen kävi naapurissa mutta kerkesi lähteä. Sen vessan seinien marmorilaatat oli laatoitettu ihan päin vittua.

Lähdin ulos vessasta ja menin ostamaan bratwurst dogin. Entä sitten jos joku kähtävä tuijottikin!
 
En ymmärtänyt puoliakaan, mutta hyvä että helpotti. Ovatko muut asioineet paskahuusseissa, joissa on jostain syystä automaattinen valokatkaisin? Allekirjoittaneen opinahjossa näitä vessoja riittää ja olenkin monesti saanut pyyhkiä perseeni pimeässä. Itse kun en ole mikään kakkaajien Ato Boldon, niin huusissa vierähtää minuutti jos toinenkin yliaikaa. Eikö muuten valon alituinen räpsyttäminen tule kalliimmaksi kuin 24/7-käyttö?
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Paskaista iltaa vaan!

Ajattelin nyt minäkin nakata on lusikkani pyttyyn..tänään on taas pari kertaa kastettu oma rakas huussi..sattumalta huomasin kun toimitin tuota edellistä kakkos-settiä alas että käteen oli sattunut vessalukemiseksi albumi nimeltä :hälytystila...englanninkielinen versio kulkee kait nimellä code red, mikä oli enemmän kuin osuva koska myös nuo peräpukamat tunki mukaan samoihin bileisiin..kunhan ton albumin saa lukastua seuraavan täysistunnon aikana, niin jatko-osa kantaakin sitten hivenen ennakoivasti nimeä :tapaus jason fly,heh..pyyhkimisiin..
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Ovatko muut asioineet paskahuusseissa, joissa on jostain syystä automaattinen valokatkaisin? Allekirjoittaneen opinahjossa näitä vessoja riittää ja olenkin monesti saanut pyyhkiä perseeni pimeässä. Itse kun en ole mikään kakkaajien Ato Boldon, niin huusissa vierähtää minuutti jos toinenkin yliaikaa.

En ole, mutta kuulostaa paholaisen keksinnöltä. Olen kyllä joutunut käymään itänaapurimaassa usemmankin kerrän eräässä soluvessassa, jossa sama hoidetaan hieman halvemmalla periaatteella: lähtijä sammuttaa aina valot, oli vessassa muita tai ei. Mistä moinen johtuu, mene ja opiskele venäjää. Joka tapauksessa minä itse tietenkin jään aina viimeisenä yksin pimeään.

Mutta asioista toisiin: teissä monissa on mennyt hyvä kakkapäiväkirjanpitäjä hukkaan. Itse sain mahdollisuuteni käyttää luovuuttani kyseiseen harrastukseen, kun sairastuin Malesianmatkalla vuonna '95 salmonellaan ja Suomeen palattuani minut passitettiin viideksi päiväksi sairaalaan. Sairaalan tädit keksivät sitten ajanvietettä siksi ajaksi, kun telkkarista ei tullut lätkän MM-kisoja, antamalla kynän ja ruutupaperia ja kehottamalla seuraamaan saavutuksiani. Mikäs siinä, ei kun perimmäisten kysymysten ääreen.

Kakkapäiväkirja oli kyllä tässä yhteydessä hiukan harhaanjohtava termi, sillä salmonellassa sitä analysoitavaa tuli tietty joka ikunen tunti. Ja vikkelään tulikin. Tippalaitteen kanssa oli vaaputtava ihan tosissaan, että kerkesi ylipäänsä oikeaan huoneeseen, housujen alas kiskomisesta puhumattakaan. Viimeksi mainitun haasteen kanssa kävikin pari kertaa vähän nolosti. Ja voitte varmaan arvata, miten rattoisasti oli sujunut sairaalareissua edeltänyt 12-tuntinen lento Kuala Lumpurista Lontooseen...

Mutta, siis. Sehän episodissa lähinnä jäi kaduttamaan, että tuhlasin tilaisuuteni ja kirjoitin paperille pelkkää neutraalia diibadaabaa. Tämän ketjun aineistolla olisi saattanut sairaanhoitajillakin mennä pillerit väärään kurkkuun!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viime yönä näin sellaista unta, että tuli kaakka housuun. Heräsin hieman tämän jälkeen, ja mietin siinä, että lapsena tuli joskus nähtyä unta, jossa se pienempi hätä tuli ja tuli sitten myös oikeasti. Joskus tuli jopa kustua unissaan seisaaltaan lattialle ym. mukavaa. Toimiikos tämä myös tuon paskantamisen kanssa näin.

Sitten lisää kysymyksiä, jotka ovat vaivanneet minua tämän lievästi epämukavan unen jälkeen.

- Onko housuun paskomisella olemassa jokin symbolinen merkitys unissa?
- Itselleni tuli mieleen, että yritän ehkäpä poistaa jotain eitoivottua elämästäni, ja paska symboloi tätä - tosin poistoyritys karahti housuun tällä kertaa.
- Onko paska pahaa? Itse rinnastin sen symbolisesti tuossa yllä epätoivottuihin asioihin.

P.S. Anteeksi, että pilasin hienon ketjun...
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten tämän nyt muotoilisi...sanotaan näin, että tämä ketju saa minut hetki hetkeltä vakuuttuneemmaksi sinkkuuden iloista. Ei pahalla arvon herrat, jatkakaa toki kertoilua saavutuksistanne.
 
En ole, mutta kuulostaa paholaisen keksinnöltä. Olen kyllä joutunut käymään itänaapurimaassa usemmankin kerrän eräässä soluvessassa, jossa sama hoidetaan hieman halvemmalla periaatteella: lähtijä sammuttaa aina valot, oli vessassa muita tai ei. Mistä moinen johtuu, mene ja opiskele venäjää. Joka tapauksessa minä itse tietenkin jään aina viimeisenä yksin pimeään.
Itä-Euroopan käymälöistä puheenollen: äiti kertoi, että Viron matkalla he pysähtyivät jossakin tauolle ja miliisin asusteisiin ängennyt kuulantyöntäjänainen jakoi jokaiselle vessaan haluavalle pienen pätkän vessapaperia. Eli ei puhettakaan, että vessassa olisi ollut valmiita rullia. Itsehän menisin tuollaisessa tilanteessa ihan paniikkiin, sillä olen varsinainen metsäntuhoaja. Toki taskustani löytyy aina muutama nessu, joten niillä pärjää ainakin ensihätään (heh).
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uskomatonta paskaa! :)

Kaksi vuotta sitten jatkoperäbileissä meikäläisen kaveri nousi tuosta sohvalta silmät ummessa ja käveli keittokomeroon. Kumartui ja avasi jääkaapin oven, notkui vähän aikaa kaapin edessä ja teki 180 asteen käännöksen tipautti housut alas ja kyykistyi. Siinä vaiheessa kun tajusin mitä seuraavaksi tulisi tapahtumaan (ilman interventiota) nousin sohvalta aika nopeasti. Kaveri tosin ei siitä pitänyt että keskeytin sen vääntömomentin:
"Mitä vittua sää oikein meinaat!?"
"Sää meinaat paskantaa mun jääkaappiin"
"Öh?"
Sen jälkeen koko kämppä nauro vedet silmissä sen verran kovalla äänellä ja pitkään että oli ihme etten saanut varotusta yöllisestä häiriötoiminnasta.
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Itä-Euroopan käymälöistä puheenollen: äiti kertoi, että Viron matkalla he pysähtyivät jossakin tauolle ja miliisin asusteisiin ängennyt kuulantyöntäjänainen jakoi jokaiselle vessaan haluavalle pienen pätkän vessapaperia. Eli ei puhettakaan, että vessassa olisi ollut valmiita rullia. Itsehän menisin tuollaisessa tilanteessa ihan paniikkiin, sillä olen varsinainen metsäntuhoaja. Toki taskustani löytyy aina muutama nessu, joten niillä pärjää ainakin ensihätään (heh).

Kuulostaa niin tutulta, että melkein liikutuin. Kyllä se on tosiaan niin, että rajaa ei itä- ja ehken eteläsuuntaankaan kannata ylittää ilman riittävää määrää kotimaista WC-paperia. Vaikka silloin tällöin kävisikin se ihme, että löytää hyvin varustellun vessan, niin paikallisella hiekkapaperilla saa vain pepun ruvelle.

Eipä silti, viime reissulla osuttiin Pietarissa niin fiiniin pikaruokapaikkaan, ettei mitään rajaa. Ensinnäkin naistenvessassa oli (porukan naispuolisten jäsenten ottamien digikuvien perusteella) ilmeisesti jopa paperin ylitarjontaa, sillä eräänkin pöntön päällä oli yli metrinen vuori paikallista huippumerkkiä. Miestenvessassa puolestaan oli tarjolla ns. Piss On The Rocks, eli pisoaareihin oli ahdettu litrakaupalla jäitä.

Kaiken huipuksi ruokakin oli ihan oikeasti hyvää. Pitänee käydä uudestaan!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Messengerkeskustelussa avautui tänään kamuni jolle sattui jotain harvinaislaatuista - tällä kertaa kakkaajana oli NAINEN! Ainutlaatuista!

Lainaus siis meseavautumisesta tältä illalta:

Käsivarsi-Hannu kirjoitti:
nonii lisätään taas yks vitun kappale "mitä VITTUA" kronikkaan

eile taas juopottelemassa ja sieltä sitten nappasin lähtiessä ovelta jonku riekon messii ku panetti niin vitusti

yö meni iha ok mutta aamulla meikä siin makas ni tää ämmä luuli vissii et mä nukun

ni sillä tais mennä masu vähä sekasi ni se vääns iha sairaita pieruja

sit yhtäkkiä se lähti vittu tuolta parvelta ku tykin suusta ja koko matkan pieri semmosia märkiä pieruja ja juoksi vessaa

vittu sillä sit tuli vähä kakia myös lattialle ku kuuntelin ku se siivos tuol vessan tienoilla

meikä iha raivona sängys mut ajattelin et ehkä se tajuaa lähtä vähin äänin vittuu jos oon muka nukkuvinani

ni vitut..se vitun ämmä ottaa suihkun ja alkaa kömpii sit takas tonne parvelle

no siin vaihees meikä ei pysty..liian hapokasta ni mä tokasen sille ämmälle "hei älä tuu enää tänne parvelle" sit se no iha hämillää "mitä mitä?!?" ni pistän "täällä kämpässä on aika vitusti liikaa hässäkkää" "MISSÄ?" "SUN MAHASSA!" "aha just" ja sit se vittu tajus lähtä menee

Ainutlaatuisen huikea tarina!
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Juuri tuli käytyä Hotelli Helpotuksessa. Taisi olla jo kolmas kerta tänään. Harmi vain, että nautinto jäi turhan lyhyeksi, sillä suolessa oli vain yksi nopeasti ulos haluava python. Lukemistakin oli, Pro Hockeyn tämän kauden kausiopas. Loistava lehti tuohon tarkoitukseen.

Itse kuulun tähän porukaan jolla on tapana laittaa ensiksi pari paperin palasta siihen veden pinnalle äänenvaimentajaksi. Yleisissä käymälöissä käyn vain silloin, jos meinaa väkisinkin tulla python kolostaan tai mahassa vääntää saamaristi. Pitkän koulupäivän jälkeen on mukava kotona omassa vessassa pyöräyttää päivän tuotokset pönttöön. Tosin pitkän pidätyksen jälkeen kun istahtaa pöntölle, niin konekivääri ampuu yleensä ensin lippaan tyhjäksi ennen kuin pythonit ryömivät koloistaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä väänsin lentokoneessa. Tuumasin, että viimeinen tunti on huomattavasti mukavampi, jos nyt vain luovutan. Toinen syy oli se, että mistä sen silloin vielä tiesi minkälaisia unkarilaiset paskahuussit ovat.

Yllättävän kivuttomasti kaikki meni eli jälkeenpäin voimme todeta ratkaisuni olleen oikea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös