Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

  • 36 944
  • 157

Missä "kehtaat" käydä paskalla?

  • Väännän tortut vaikka keskelle toria jos hätä on kova - toivottavasti tuli paperia mukaan

    Ääniä: 43 6,5%
  • Tykkään aiheesta ja kehuskelen parhailla tuotoksillani kaikille!

    Ääniä: 41 6,2%
  • Luonnollisesti uskallan käyttää vessaa kuten normaalit ihmiset eli kenen luona tahansa.

    Ääniä: 179 27,0%
  • Kaikki vessat ovat ok mutta käytän yleisiä säästääkseni vessapaperia kotona.

    Ääniä: 11 1,7%
  • Kovaääniset käänteet istunnolla saavat minut punastumaan. Mitä jos joku kuuli?

    Ääniä: 76 11,4%
  • En kyläillessäni minulle tärkeän ihmisen luona. Eikä varsinkaan ekoilla treffeillä.

    Ääniä: 83 12,5%
  • Kehtaan käydä siellä scheissella mutta en haluaisi edes vanhempieni kuulevan epäinhimillisiä jööttej

    Ääniä: 35 5,3%
  • Olen vainoharhainen ja pelokas vaikkei ketään muita olisi kotona.

    Ääniä: 16 2,4%
  • Ketjun avaajan tulisi harkita keskittymistä tärkeämpiin aiheisiin.

    Ääniä: 180 27,1%

  • Äänestäjiä
    664

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Niinkin mielenkiintoinen asia kuin "kehtaaminen" nakertaa usein itseluottamustamme myös tilanteissa jotka kuten tämä ovat kuitenkin aivan luonnollisia.

Tahdonkin nyt kysyä missä sinä kehtaat käydä asioimassa eli paskalla? Hävettääkö sinua päästellä kovia ääniä vessasta kylässä vai onko sillä mitään välilä? Useinhan sanotaan että seurustelu menee vakavaksi silloin kun uskaltaa pieraista kumppanin kuullen. Entäs täräyttely vessasta? Entä oletko joskus joutunut noloihion tilanteisiin kun hätä on yllättänyt, esim. matkalla baariin? Oletko paskonut koskaan housuusi?

Kyllähän suomalaiset tykkäävät puhua kakasta ja kakkaamisesta vähän liikaakin joten avataan nyt keskustelu tännekin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Paska pitää vääntää silloin kun on hätä ja siellä, missä lähin vessa on. Mieluiten käyn kuitenkin omassa vessassa kotona ja yritän parhaani mukaan välttää yleisissä vessoissa paskomista ihan hygieniasyistä. Ne kun useimmiten ovat järkyttävässä kunnossa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Aina oon kammonnu yleisien paikkojen, kuten ravintoloiden vessoja, joten siellä en käy kuin aivan pakon sanelemissa tilanteissa. Mieluiten käyn toki kotona, siellä ei haittaa vaikka kuuluisi läpi. Myös tämän ja viime kesän duunipaikkani vessa tuli minulle tutuksi, ja siellä tykkäsin käydä. Se oli sen verran monen oven takana, ettei varmasti kukaan kuullut.
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Väännän tortut aina siellä missä on hätä, mutta kumma juttu harvoin hätä sattuu mualle kuin olen kotona esim. koulussa tarttee harvoin käydä tortulla, vaikkakin viime vuonna tuli koulussa vessassa enemmän käytyä kun oli paljon siistimmät kauppiksessa kuin esim. peruskoulussa. No joo on kyllä aika tyhmä keskustelun aihe kauheata sitä itseään...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Niin kyllähän minä tiedän että tämä on aika paska aihe mutta on tullut joskus mieleen kun rehveillä on ruvennut ilma kiertämään vatsassa. Traumahan siitä jäi.

Ei se voi vaikuttaa ainakaan positiivisesti käydä tytön kämpillä "meluamassa"!

Paskaakohan minäkin tässä tilitän. Ehkä tästä on jollekin hyötyä.
 
Ärsyttää vessat joissa ei saa äheltää rauhassa. Etenkin tapaukset joissa pöntön erottaa muusta tilasta vain avuton vanerilevykyhäelmä.

Intissä huomasin että ennemmin ulostelen nokkospuskaan kuin siivottomassa vessassa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Oikeestaan ihan missä vain ,kunhan vain oven saa lukkoon.
Paras paikka on kuitenkin tietysti oma koti.
 

Rocco

Jäsen
Aikaa tai paikkaa kysymättä, tilanteen niin vaatiessa, käyn vapauttamassa pythonin.

Töissä on pakko käydä kerran päivässä koska siellä saa lukea rauhassa päivän sanomalehden ja samalla työaikaa livahtaa mukavasti.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Rocco
Töissä on pakko käydä kerran päivässä koska siellä saa lukea rauhassa päivän sanomalehden ja samalla työaikaa livahtaa mukavasti.
Sama vika, pakko käydä kerran päivässä töissä. Onhan siinä tosin se hyvä puoli, ettei sentään montaa kertaa päivässä tarvitse käydä. Ja yleensä lauantaisin ja sunnuntaisin ei tarvitse käydä kertaakaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
On erityisen mahtavaa huomata että mielenkiintoisten mielipiteidenne lisäksi vastauksenne tarjoavat myös makoisat naurut elokuisen iltapäivän kunniaksi...kiitos etenkin Shaynelle!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllähän se hätätapauksessa tehdään melkein missä käymälässä vaan kunhan oven saa lukkoon. Onneksi armeija-aikana tuli kokeiltua, että viikonkin pystyy paskomatta olemaan (sissipaskaa en siis tehnyt). Oma pönttö on silti se paras pönttö.

Eniten pahaa oloa aiheutuu mikäli edellinen kävijä ei ole siivonnut jarrutusjälkiä pois pöntöstä.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Shayne
Sama vika, pakko käydä kerran päivässä töissä. Onhan siinä tosin se hyvä puoli, ettei sentään montaa kertaa päivässä tarvitse käydä. Ja yleensä lauantaisin ja sunnuntaisin ei tarvitse käydä kertaakaan.

Ohhoh... viestistäni taisi sensuuri viedä sanan "kakkalla" pois.

Eli käyn kerran päivässä töissä kakkalla. Siellä eriössä saa kakkimisen ohella lukea lehden ja siinä samalla sitä työaikaa menee.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On kyllä kohtalon ivaa, että yleensä se äänekkäin kakka tulee juuri silloin kun ei pitäisi. Esim. olet naisihmisen luona ja tietenkin hätä yllättää. Vessan seinät ovat tietenkin paperinohuet. Yritä siinä nyt sitten yskiä ja ja rapistella vessapaperia, jotta ikävät alaäänet eivät kuuluisi vessan ulkopuolelle.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Prookie
On kyllä kohtalon ivaa, että yleensä se äänekkäin kakka tulee juuri silloin kun ei pitäisi. Esim. olet naisihmisen luona ja tietenkin hätä yllättää. Vessan seinät ovat tietenkin paperinohuet. Yritä siinä nyt sitten yskiä ja ja rapistella vessapaperia, jotta ikävät alaäänet eivät kuuluisi vessan ulkopuolelle.

Tämä on juuri sama tuska mikä minulle on joskus sattunut...eihän nyt kukaan kuuntele vessaääniä ulkopuolella mutta jos se vain kuuluu niin selkeästi?

Laitan myös joskus hanan päälle.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Haa!
Saastaa kansalle! Pakkohan sitä jokapaikan kakkijana oli tähänkin vastata. Tarvittaessa paskannan fanfaarien kera vaikka kattoon tai kaverin postilaatikkoon. Maailman luonnollisin asia. Ei tarvitse hävetä.
ps. Vatikaanissakin paavi kakkii myös...
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Sen jalkeen ei ole juurikaan paskominen (yleisissa vessoissa) havettavyt kun olin Kirrassa toipumassa rikki menneen nilkan kuntoonlaittoleikkauksesta. Oli seuraava paiva ja herailin siina pikku hiljaa kun valkoinen tati toi kevytta lounasta nenan alle. Noh, vatsahan siita hetken paasta meni sekaisin ja siita suunta huoneen yhteiseen vessaan (huoneessa oli 6 petia), tippapullo toisessa kadessa konkaten...

Oli vierastunnit menossa ja siksipa istahdin puolivarovaisesti pytylle ja yritin olla "ihan hiljaa vaan"....

PRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTT PRAPRAPRAPRAPRAAAAAATT!!!! jne jne jne....

Punaisen astelin ulos jo hieman tunkkaisesta vessasta siihen omalle pedille... Kaansin kyljelle ja hetken kuluttua hymyilin : tasta riittaa viela kerrottavaa.

Nukahdin tyytyvaisena.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Silloin kun hätä yllättää niin lähin vessa on kyllä ratkaisuni, en ujostele käydä tarpeilla, kunhan vain aiheeseen soveltuvat säädylliset saniteettitilat löytyvät.

Yksi mikä on aika paha, on esim. se, kun käy vaikka duunipaikan vessassa vääntämässä aika mehevät p****t ja sitten näkee, kun joku työkaveri menee välittömästi sun jälkeesi sinne vessaan. Sen jälkeen pysyttelee työhuoneessaan mielellään hetken aikaa ja antaa pölyn (tai hajun) laskeutua.
 

Sachl

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mieluiten kotona ja silloin kun ketään ei ole paikalla, ettei kenenkään tarvii haistella ihanaa tuoksuaan.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllähän mä melkeen missä vaan uskallan vääntää kunnon paskat, mutten nyt sentään keskellä toria, ihan jo senkin takia ettei se ole mitenkään kohteliasta...
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Mulla ei ole hirveästi väliä missä käyn, vaikka muijan luona koska ihan luonnollinen asiahan se on. Ainoa paikka oikeastaan missä en käy koskaan ja välillä joutuu pidättelemään on jos olen junassa, siis en ikinä voisi kuvitella käyväni junassa paskalla. Koulussa tulee käytyä kuten tuossa joku jo mainitsikin saman asian että kauppiksessa on paljon siistimmät vessat ja riittävän monen oven takana.

Nautinnollisia paskahetkiä.

Wewe
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oma paskomistani rajoittaa se, että paskalla on oltava melkein puoli tuntia ja samalla pitäisi olla jotain luettavaa mukana. Jos menen kylässä paskalle, niin ei vessassa kehtaa puolta tuntia olla, eikä mitään lehteäkään uskalla pyytää luettavaksi. Kuuluun siihen ryhmään, joka on sitä mieltä, että 5 min paskalla on sama kun ei olisi käynyt ollenkaan. Itse jään aina pytylle lukemaan lehteä, vaikka tavaraa ei enää paljoa olisi odotettavissakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös