Minä seison loppuun asti Waden joukoissa

  • 12 203
  • 60

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
flintstone kirjoitti:
.. jos seuran johto päätyy Waden vaihtamiseen niin se pitäisi tehdä sellaiseen kaveriin joka on takuu varmasti huippu...

Ei tarvitse olla huippu. Riittävä vaatimustaso on, että saa luotua joukkueelle pelisysteemin ja joukkueen noudattamaan sitä.

Vastuu joukkueen pelaajista on valmentajalla. Jos joukkue surffailee löysinä makkaroina, on valmentajan duuni pistää jätkät pelaamaan. Pelaajia voi toki myös jonkin verran vaihdella, mutta ei enää juuri Jokereissa. Jonkin Jessen ulostaminen ei ratkaise enää mitään.


Jokereilla on sellainen rosteri, että mikä tahansa jengi kaatuu minä tahansa päivänä. Nyt ei näin vain ole, eikä näköjään nykymeiningillä myöskään tule. Valitettavasti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lapanen kirjoitti:
Ei tarvitse olla huippu. Riittävä vaatimustaso on, että saa luotua joukkueelle pelisysteemin ja joukkueen noudattamaan sitä.

Meidän joukkue on jo nyt niin kallis että on aivan turha kitsastella tässä vaiheessa vaan jos kerran aletaan vaihtamaan valmentajaa niin vaihdetaan se sitten takuu varmasti kovaan tekijään, ettei näiden "kaikki mulle heti" miesten ja naisten tarvitse taas hetken päästä porata valmentajaa vaihtoon kun ei taaskaan menestytä niin kuin pitäisi. Waden kohdalla minä hyväksyn sen että annetaan omalle pojalle aikaa, mutta ulkopuolisen valmentajan kohdalla mikään toivotaan toivotaan tapaukset ei vain riitä eikä ainakaan minun kärsivällisyys veny. Miksi tehdä sama virhe uudelleen jos kerran Waden nostaminen päävalmentajaksi tällaiseksi nyt todetaan?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
flintstone kirjoitti:
Waden kohdalla minä hyväksyn sen että annetaan omalle pojalle aikaa, mutta ulkopuolisen valmentajan kohdalla mikään toivotaan toivotaan tapaukset ei vain riitä eikä ainakaan minun kärsivällisyys veny. Miksi tehdä sama virhe uudelleen jos kerran Waden nostaminen päävalmentajaksi tällaiseksi nyt todetaan?
Täysin samoilla linjoilla flintin kanssa. Jos sinne nyt väkisin pitää joku uusi äijä raahata, niin tulosten on sitten oltava kovat myös. 10 matsin voittoputki aluksi, muuten on täysin turha siirto. Samoin koko troikka kertaheitolla pihalle, jos Wade lähtee. Sitten kun homma kusee uudenkin valmentajan johdolla, voidaan taas vaihtaa äijää uudestaan joulu- ja olympiatauolla ja sitten kaikki on tyytyväisiä kun mennään kertaheitolla 10v. taaksepäin.
 
K

kangaroo

Gags kirjoitti:
Jos sinne nyt väkisin pitää joku uusi äijä raahata, niin tulosten on sitten oltava kovat myös. 10 matsin voittoputki aluksi, muuten on täysin turha siirto.

Kyllähän se näinkin tietysti on, mutta miten nykymenokaan voisi jatkua ja mistä ne kadonneet eväät yhtäkkiä löytyisivät sarjatauon aikana ? Näyttää vahvasti siltä, että Wadella ja Lukkarilalla ei ole mitään auktoriteettia ja otetta pelaajiin eikä joukkue halua pelata heille. Vaihdetaanko valmentajia vaikkei ihan huippua saataisikaan, vai jatketaanko tauon jälkeen tätä perseilyä siitä mihin eilen jäätiin ?
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
8 pelin päästä on runkosarja puolessa välissä. Jos täällä olisi joku gallup-osio niin olisi mielenkiintoista tietää moniko Jokeri-kannattaja on oikeesti enää Waden takana. Sen verran murhaavaa kirjoittelu on ollu.. Näin perstuntumalta prosentit on jotain 20/80.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
charger kirjoitti:
8 pelin päästä on runkosarja puolessa välissä. Jos täällä olisi joku gallup-osio niin olisi mielenkiintoista tietää moniko Jokeri-kannattaja on oikeesti enää Waden takana. Sen verran murhaavaa kirjoittelu on ollu.. Näin perstuntumalta prosentit on jotain 20/80.

Ei kysymystä voi noin asettaa. Minä olen ollut koko ajan Waden takana ja olen edelleenkin. Wade on hieno jätkä ja tämän sanon aivan oikeasti. Mutta ei Wade voi enää jatkaa Jokereiden päävalmentajana päivääkään tässä tilanteessa. Joukkueen mukana alkavat nekin hukkua, jotka voivat pitää kaikkia muita pinnalla.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Se, miten "hieno jätkä" ja Jokeri isolla J:llä Wade on, selviää mm. tästä suomalaisen jääkiekkojournalismin tähanastisesta huipentumasta - mutta ikävä kyllä edesmenneestä - Hockey-lehdestä: http://www.hockeylehti.com/pdf/immonen.pdf

Mielenkiintoista luettavaa näinä aikoina.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
MC61 kirjoitti:
Se, miten "hieno jätkä" ja Jokeri isolla J:llä Wade on, selviää mm. tästä suomalaisen jääkiekkojournalismin tähanastisesta huipentumasta - mutta ikävä kyllä edesmenneestä - Hockey-lehdestä: http://www.hockeylehti.com/pdf/immonen.pdf

Mielenkiintoista luettavaa näinä aikoina.

Oli muuten hyvä artikkeli. Sai vähän taustoja tilanteeseen. Tuntuu tosiaan siltä että Wadelta ei puutu muuta kuin ammattitaitoa ja kokemusta. Asenne/työmoraali tuntuu olevan enemmän kuin OK.

Olisiko Wadella liikaa tunteet pelissä esim. otteluiden sisällä tehdäkseen järkeviä ratkaisuja? Tarkotan että joukkuetta ei voi johtaa tunteella vaan järjellä. Vai mistä tää voi kiikastaa??
 

JoseTheodore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Oon ollut koko ajan sitä mieltä ettei Wadesta ole päävalmentajan hommaa. On ollut aina pelaajien "kaveri" ja ei ole sanonut kenellekkään pahasti jota joutuu pääkoutsin hommassa tekemään. Siinä se homma tökki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös