Minä seison loppuun asti Waden joukoissa

  • 12 202
  • 60

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Tommy kirjoitti:
Pohjois-Amerikkalaiset koutsit ovat AINA flopanneet SM-liigassa.

Menee vähän OT, mutta epäilen, että Shedden tulee muuttamaan tämän kulttuurin. Tosin nyt on ilmeisesti niin, että IFK tulee ottamaan pataansa
järjestelmällisesti ennen maaottelutaukoa pelaajien väsymyksen johdosta.
 

haamuhanska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT, Kajaanin Hokki, K-Vantaa, HC RuMa
flintstone kirjoitti:
Ja toivot että Tappara murskaa meidät tyyliin 0-10? Tuollaista Jokereiden kannattamista minä todella arvostan. Lisää tällaista.

Sorry,alkaa olemaan aika turhautunut olo,kun tuntuu ettei mitään tapahdu.Jos Lukkarila on kerran niin kova painolasti kuin väitetään,niin miksi se vielä on siellä! Pitäiskö Variksen kapteenina tehdä jotain tai jonkun muun ragoida asiaan.
Toisekseen peluutus on aivan perseellään!
Ei sen uuden valmentajan tarttis välttämättä niin tunnettu olla jos kerran Jokereissa on systeemit sekaisin,kunhan saisi rivit järjestykseen.

Tuo 0-10 oli vain turhatuneen fanin heitto,tietenkin toivon että Jokerit voittaa.On vain usko loppunut Waden & kumppanien
osaamiseen.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on kyllä Wadelle hommattu sellaiset leikkikalut, että oksat pois. Ellei tuloksia ryhdy oikeasti tulemaan tuolla rosterilla niin alan epäilemään, että Wade on oikeasti Harryn veli ja sellaisena oikeutettu HaHa-suojatyöpaikkaan.

Hjallis ainakin näyttää olevan tosissaan tämän Waden joukoissa seisomisen kanssa, kun ei Arakaan kelvannut (tai halunnut tulla) ja hyvä niin. Ainakin naapurinäkökulmasta :)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
On hienoa että 2000-luvun potkuautomaattina tunnetusta HIFK:sta löytyy vielä kannattajia jotka osaavat arvostaa pitkäjänteisyyttä valmentajavalinnan suhteen. Iso käsi risuaidalle!
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
#12 kirjoitti:
Nyt on kyllä Wadelle hommattu sellaiset leikkikalut, että oksat pois. Ellei tuloksia ryhdy oikeasti tulemaan tuolla rosterilla niin alan epäilemään, että Wade on oikeasti Harryn veli ja sellaisena oikeutettu HaHa-suojatyöpaikkaan.

Hjallis ainakin näyttää olevan tosissaan tämän Waden joukoissa seisomisen kanssa, kun ei Arakaan kelvannut (tai halunnut tulla) ja hyvä niin. Ainakin naapurinäkökulmasta :)

Joo kyllä nyt on tosiaan päätetty, että voitetaan, vaikka kuinka paljon maksaisi. Sitten kauden lopussa voidaan sanoa, että kyllä se wade on velho valmentajaksi. kuka olisi uskonut kauden alussa, että jokerit voittaa mestaruuden..

leikki sikseen, luotan wadeen täysillä, ja olen sitä mieltä, että tätä kautta voi parhaiten arvioida kauden jälkeen.
 

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minäkin seison loppuun asti Waden joukoissa. Valmennus on hyvää, peli raikasta ja taktisesti toimivaa. Hyvää valmennuksessa on lisäksi se, että pelaajien usko voittoon ei hiivu edes parin maalin johtoasemassa.
Wade RULES!!!
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Waden parhaat tältä illalta

Wade förevisar, kommenttien kuningas:

1.
- Anteeksiantamaton virhe siihen 2-0-maalin jälkeen. Isoja vaihtoja tollaset, manaili Immonen.

2.
- Sama kenttä siinä kuin 2-1-maalissa. Neloskenttä on ollut meidän tasaisin ja paras osa tällä kaudella, mutta tänään kävi näin, eikä heitä voi siitä syyttää, tuumaili Immonen.

(toki ensimmäinen kommentti on kohdistettu Jalkaseen, ja jälkimmäinen ketjuun - silti...)

Niin siis että anteeksiantamaton virhe, mutta ei siitä ketään voi syyttää. Suomentaisiko joku tän mulle? Jotenkin anteeksiantamaton = asia, josta ei voi luistaa ja josta käydään jälkipyykkiä. Ei syytetä = kaikille puhtaat paperit, asenteella "näitä sattuu".
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Tomppa#74 kirjoitti:
Wade förevisar, kommenttien kuningas:

Ei syytetä = kaikille puhtaat paperit, asenteella "näitä sattuu".

Usein kun sattuu, niin tottuu. Näin luultavasti Wadella, muttei jumalauta meikäläisellä. Saataiskohan naapurista se kuuluisa kana lainaksi?
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin

jotain positiivistä on se että Waden Jokerit ei pelaa 0-0 kiekkoa ja siihen se sitten jääkin.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä tämä nyt alkaa olla jo nähty. Wade on ikoni ja hieno ihminen, mutta ei oikea henkilö Jokerien päävalmentajaksi. Materiaalia on vaikka muille jakaa, kuten tehtiinkin jo, mutta tulosta ei synny kuten pitäisi. Kaksi peliä taas hävitty kahden maalin johtoasemasta. Ikävä näin, mutta taitaisi olla parempi vaan vaihtaa valmentajaa. Alotetaan Lukkarilasta, mutta kyllä se niin taitaa olla, ettei Immonen saa joukkueesta irti juuri mitään.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Niin, jos se nyt ei ole tullut jollekin vielä selväksi, niin minä ainakin seison Waden joukoissa loppuun asti. Ainakin niin kauan, että selkeästi ja pomminvarmasti parempi vaihtoehto on tarjolla tai joukkue ajautuu johonkin 5-6 matsin tappioputkeen. Saapa nähdä kuinka kauan tätä nyt sitten kestää.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
Niin, jos se nyt ei ole tullut jollekin vielä selväksi, niin minä ainakin seison Waden joukoissa loppuun asti. Ainakin niin kauan, että selkeästi ja pomminvarmasti parempi vaihtoehto on tarjolla tai joukkue ajautuu johonkin 5-6 matsin tappioputkeen. Saapa nähdä kuinka kauan tätä nyt sitten kestää.

Seisokaa vaikka maailman taappiin asti Waden joukoissa, mutta Wade lähtee nyt ja heti kulkemaan jengistä!
Eihän tämmöstä pysty kukaan enää katsomaan.
 

KoSMiC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pelicans
Gags kirjoitti:
Niin, jos se nyt ei ole tullut jollekin vielä selväksi, niin minä ainakin seison Waden joukoissa loppuun asti. Ainakin niin kauan, että selkeästi ja pomminvarmasti parempi vaihtoehto on tarjolla tai joukkue ajautuu johonkin 5-6 matsin tappioputkeen. Saapa nähdä kuinka kauan tätä nyt sitten kestää.
Senku seisot......
Lähtö tulee se on sepeli!!!!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Elämme pahoja aikoja, kuomaseni. Ilmeisesti Hjalliksen hermot eivät kestä ja Wade saa lähteä. Itse antaisin Waden kerätä pakan kasaan tauon aikana ja katsoa miten peli lähtee menemään sen jälkeen. Näin tuskin tulee käymään vaan uusi valmentaja valitaan puna-armeijan tyyliin huutoäänestyksellä.
 

jore67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä minäkin Waden rinnalla seison, mutta Waden paikka ei enää voi olla Jokereiden vaihtoaitiossa. Toivottavasti jotain hommaa löytyy Jokeriorganisaatiosta.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
Niin, jos se nyt ei ole tullut jollekin vielä selväksi, niin minä ainakin seison Waden joukoissa loppuun asti. Ainakin niin kauan, että selkeästi ja pomminvarmasti parempi vaihtoehto on tarjolla tai joukkue ajautuu johonkin 5-6 matsin tappioputkeen. Saapa nähdä kuinka kauan tätä nyt sitten kestää.
Gags on Jokeri. Mä arvostan miestä ja kirjoituksiasi suuresti, mutta kyllä nyt on loppu tullut. Jos tarttet frendin niin kyllä minäkin lähden vaikka Myllypuroon katsomaan Jokereita vitos-divarissa Waden johdolla. En edes epäröi.

Mua sattuu, vituttaa ja kohta tulee pelikieltoa. Tulkoon saatana, mulle ihan vitun rakas seura eli Jokerit konttaa. Ehkä olen kyvytön, mutta en voi nähdä muuta vaihtoehtoa kuin koutsin vaihdon. Sattuu enemmän kuin maksaa viikonloppuna, mutta tämä on paskaa. Wade ei selvinnyt siitä mistä minä etujoukoista uskoin hänen selviävän. Vaihtakaa perkele se wade, mä viiltelen itseäni.
 

samppa

Jäsen
Hjalliksella kynnys laittaa kaverinsa kilometritehtaalle mutta nyt se on tehtävä. Wade on jokeri-ikoni joka aina antoi kaikkensa, mutta nyt ei taida se kaikki riittää. Nyt on ihan sama kuka sinne tulee kuhan herätetään joukkue. Jääkiekko on tulosurheilua ja kenelläkään ei pitäisi olla suojatyöpaikkaa vaikka olisikin paita hallin katossa.

Valitettavasti Wade ei ole vielä tarpeeksi pätevä valmentaja liigajäille. Valitettavasti.
 

Jaba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kookoo, Korian Ponsi
jore67 kirjoitti:
Kyllä minäkin Waden rinnalla seison, mutta Waden paikka ei enää voi olla Jokereiden vaihtoaitiossa. Toivottavasti jotain hommaa löytyy Jokeriorganisaatiosta.

Kyllä Waden paikka on jokereissa, mutta ei ykkösenä penkin takana. Muut hommat luonnistuu jatkossakin, kun on ennenkin luonnistunu.

Wade kuitenkin jää toivottavasti Jokereihin. Kakkonen/joukkueenjohtaja ihan sama mulle.
 
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
Gags kirjoitti:
Niin, jos se nyt ei ole tullut jollekin vielä selväksi, niin minä ainakin seison Waden joukoissa loppuun asti.
Selvä. Arvostan, joskaan en ymmärrä miksi. Meinaatko ihan vakavissasi että joukkue pystyy tai edes haluaa yrittää pystyä nousemaan tästä suosta Waden johdolla?

Gags kirjoitti:
Ainakin niin kauan, että selkeästi ja pomminvarmasti parempi vaihtoehto on tarjolla
Eihän valmentajia voi tietenkään suoraan sillä lailla arvioida että kuka on parempi kuin joku toinen jne. Mutta uskallan väittää, että käytännössä lähes kuka tahansa kokenut ja monissa liemissä keitetty ammattimies saisi tässä tilanteessa tämän jengin pelaamaan oleellisesti paremmin.Tän hetkistä huonommin ei tällä materiaalilla oikein voi vetää. Puhumattakaan siitä, että pelaajien luottamus ja usko nykyisiin koutseihin on menneisyyttä, ainakin osalla porukasta. Sitä ei Wade adjutantteineen takaisin saa.
 

Filosofem

Jäsen
Jokerit ja Immonen on nyt sellaisessa tilanteessa, jota en pystynyt edes kuvittelemaan ennen kauden alkua. Oma worst case scenarioni oli paljon laimeampi. Pidin myös mahdottomana sitä, että Wade irtisanoittaisiin työstään. Mutta nyt. Mikäli Wadesta tehtäisiin kakkoskoutsi ja uusi ykkönen tilalle, niin olisihan se kivaa, että ikoni säilyy penkin takana jne. mutta kenen mielestä Waden minkäänlainen asema enää siinä tilanteessa vaikuttaa uskottavalta? Pelaajienko? Noup. Mun mielestä homman nimi on se, että jos ja KUN Immonen syrjäytetään päävalmentajan jakkaralta, niin hän ei myöskään jatka valmennusportaassa. Muuten menee ihan pelleilyksi. Ja kyllä, sydämeni vuotaa itkien verta, on vuotanut jo pitkän aikaa. Jonkinlainen ratkaisu tässä on kuitenkin tehtävä.

EDIT. Vitutus, viha ja kärsimys kasvaa ja kumpuaa tällä hetkellä sen verran, että vedän päästäni piuhat irti. Herään, kun jotain tapahtuu ja sillä välin nautin tauosta.

Tapahtuu nyt sitten mitä tapahtuukaan, niin yksi asia on 100% varma juttu: tauko tulee Jokereille enemmän kuin tarpeeseen. Vaihtuu valmentajat tai ei.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onko ongelma Wadessa?

Minä en eilisenkään paskamaisen Kalpa nöyryytyksen jälkeen ole varma että Wade olisi meidän ongelmien suurin syyllinen mutta jos ongelma todella on Wade niin ei kai Jokereilla ole muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa päävalmentaja, minä en toivo Waden erottamista enkä minä tule sitä nytkään missään tukemaan ja sen nimiin huutelemaan. Silti jos seuran johto päätyy Waden vaihtamiseen niin se pitäisi tehdä sellaiseen kaveriin joka on takuu varmasti huippu ja onko sellaisia tähän aikaan vuodesta vapaana? Pelkällä Waden vaihtamisella vaihtamisen ilosta tuskin saavutetaan yhtään mitään.

Minä ainakin pysyn Waden joukoissa edelleen.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
flintstone kirjoitti:
Silti jos seuran johto päätyy Waden vaihtamiseen niin se pitäisi tehdä sellaiseen kaveriin joka on takuu varmasti huippu ja onko sellaisia tähän aikaan vuodesta vapaana? Pelkällä Waden vaihtamisella vaihtamisen ilosta tuskin saavutetaan yhtään mitään.

Minä ainakin pysyn Waden joukoissa edelleen.

Arvostan flintin uskollisuutta Wadelle. Olen samaa mieltä, että mikäli
Wade vaihdetaan, niin mihinkään tusinataiteilijaan vaihtoa on turha tehdä. Jokerit tarvitsee huippuvalmentajan, jolla on auktoriteettia (sitä nykyvalmennukselta puuttuu) ja näyttöjä osaamisestaan.

Suomalaisista sellaisia on vapaana ainoastaan Jukka Koivu. Hänen auktoriteettiaan (ja samalla ärsyttäviäkin piirteitään) kukaan tuskin kyseenalaistaa. Tyypillinen turkulainen. Näyttönä on sm-hopea. Ei ehkä
mikään huippunäyttö, mutta mistäs tähän hätään otat paremman ukon?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jos Kalpa iskee kolme maalia 45 sekunnin sisään, niin kyseessä ei ole enää milläänlailla normaali tilanne. Näin ei pitäisi kaydä vaikka kentällä olisi Ville Siren ja alkaa näyttämään siltä, että ainakin osa pelaajista haistattaa pitkät koko touhulle. Vaikka vikaa on Wadessakin, niin näiden paskahousujen ja rintamakarkureiden toiminta vituttaa vieläkin enemmän. Jos uusi valmentaja tulee, niin eipähän näillä mulkuillakaan ole enää tekosyytä pelin terrorisoimiseen ja ehkä sieltä alkaa sitä johtajuutta viimeinkin löytymään. Uskon entistä enemmän Jantusen kritiikkiä pelaajista pari viikkoa sitten Uutislehti 100:ssa, jossa hän epäili osan pelaajien tahtoa laittaa kaikkea peliin niin henkisesti kuin fyysisesti joukkueen puolesta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pantse67 kirjoitti:
Suomalaisista sellaisia on vapaana ainoastaan Jukka Koivu. Hänen auktoriteettiaan (ja samalla ärsyttäviäkin piirteitään) kukaan tuskin kyseenalaistaa. Tyypillinen turkulainen. Näyttönä on sm-hopea. Ei ehkä
mikään huippunäyttö, mutta mistäs tähän hätään otat paremman ukon?
Juuri tällaiseen ratkaisuun ei pidä päätyä. Ei mitään hätäreitä vain vaihtamisen ilosta. Samaan kastiin menee Tamminen. Kun kerran huippu-ukkoja ei ole saatavilla, ei ole mitään järkeä vaihtaa valmentajaa.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

JOS siis jos tai kun uusi valmetaja tulee ,tullee hän Ruotsista. Toki come on come ooon Tamminen olisi aika mielenkiintoinen persoona heh heh.

Vai tulisko uusi koutsi Venäjältä?? Vai
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös