Minä seison loppuun asti Waden joukoissa

  • 12 201
  • 60

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mutta jos suunta ei piakkoin ala kääntymään on joukkueen sisälläkin pakko alkaa tekemään muutoksia ja silloin päävalmentajakaan ei liene koskematon. Itse en toivo että Wade saisi potkuja mutta omalta osaltani usko siihen että Wade saisi homman käännettyä alkaa kyllä pikku hiljaa hiipumaan jos voittoja ja pisteitä ei ala seuraavan 9 pelin aikana tippumaan.

Tällä hetkellä joukkueen tilaa katsoessa on aika tyrmistynyt olo.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
On kyllä melko huvittavaa lueskella esim. tuolta Jokereiden keskustelusta, kun siellä jo käännetään takkia IFK:n suuntaan. Ei kuulemma taaperrus enää nappaa.. Joopa joo ja sitte ku Jokerit nousee Hifk:n edelle sarjassa niin palaako nää sitte häntä koipien välissä takas???

Käsittämätöntä touhua!! Ei jääkiekkojoukkuetta vaiheta ku autoa!!


edit. Pakko oli vielä kommentoida tähän nimimerkille Hauptmann, joka lainaa tätä viestiä Jokerifanit.netissä ja kirjoittaa:

"Naurettavia mittasuhteita saa tämä jonkun huomionkipeän ihmisen avautuminen tässä ketjussa. Nyt puhutaan jokerifanien joukkotakinkäännöstä. Heh! Ei tälle voi kuin nauraa."

Ei kait tää nyt mitään naurettavia mittasuhteita saa.. Enkä oo puhunu mistään joukkotakinkäännöstä. Antaa olla.. No joo sori että laitoin tänne, mutta en aio tuonne Jokerifanit.nettiin rekisteröityä..
 
Viimeksi muokattu:

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
charger kirjoitti:
On kyllä melko huvittavaa lueskella esim. tuolta Jokereiden keskustelusta, kun siellä jo käännetään takkia IFK:n suuntaan.
...
Käsittämätöntä touhua!! Ei jääkiekkojoukkuetta vaiheta ku autoa!!


Täällä on näitä ketjuja luettavaksi enemmän kuin erkki ja simo ehtivät yhteensä lukea, muttai viitisistkö kertoa/referoida nimimerkkejä ketkä ovat jokerikeskusteluissa kääntäneet takkinsa Hifkin suuntaan?
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Panzerfaust kirjoitti:
Täällä on näitä ketjuja luettavaksi enemmän kuin erkki ja simo ehtivät yhteensä lukea, muttai viitisistkö kertoa/referoida nimimerkkejä ketkä ovat jokerikeskusteluissa kääntäneet takkinsa Hifkin suuntaan?

Joku Spede Jokerifanit.netissä. Ei siis Jatkoajassa!
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Elton kirjoitti:
Joku Spede Jokerifanit.netissä. Ei siis Jatkoajassa!

Jaa. Olisi sitten maininnut, että Jokerifanit.netissä, missä tuskin edes rekisteröitymistä vaaditaan. Itsekin diggaan kyllä Sheddenistä ja kanadalaisesta kiekkokulttuurista yleensä, mutta takinkääntäjät voisivat tehdä kuten P.Sivonen ja laittaa suosikkijoukkueen kohdalle: "Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on".

Ja ketjun aiheeseen: Seison edelleen Waden joukoissa ja varsinkin Waden & Vepun joukoissa. Antaa tämän kaksikon kehittyä ja näyttää mitä heillä on annettavana.
 

JJO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, San Jose Sharks, HJK
flintstone kirjoitti:
Mutta jos suunta ei piakkoin ala kääntymään on joukkueen sisälläkin pakko alkaa tekemään muutoksia ja silloin päävalmentajakaan ei liene koskematon. Itse en toivo että Wade saisi potkuja mutta omalta osaltani usko siihen että Wade saisi homman käännettyä alkaa kyllä pikku hiljaa hiipumaan jos voittoja ja pisteitä ei ala seuraavan 9 pelin aikana tippumaan.

Tällä hetkellä joukkueen tilaa katsoessa on aika tyrmistynyt olo.

Tämä viesti ei kyllä erityisen tehokkaasti välitä kuvaa siitä, että seisoisit Waden takana loppuun asti. Tai se tietenkin riippuu siitä, mitä tarkoitat "lopulla".
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Se että IFK pelaa äijämäisesti ja fyysisesti ymmärrettävästi viehättää monia. Jos joku haluaa menestystä niin sarjan kärjessä on Tappara, sinne mahtuu toki lisää faneja.
 

Tuoppi

Jäsen
Takinkääntäjät ei koskaan mitään oikeita faneja olleetkaan! Se on sitten eri asia jos lopettaa lätkänseuraamisen tyysti.

Ketjun aiheesta:
Minä seison joukkueen takana en jonkun yksittäisen miehen...
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Panzerfaust kirjoitti:
Jaa. Olisi sitten maininnut, että Jokerifanit.netissä, missä tuskin edes rekisteröitymistä vaaditaan.

Jaa tuli tosiaan epäselvästi laitettua. Toivotaan että ne siellä Jokerifanit.netissä oli vaan jotain provoja..

Tietenkin semmosille jotka ei oo tosifaneja niin "takinkääntö" on paljon helpompaa siellä missä 2 joukkuetta pelaa samassa kaupungissa, mutta tosifani ei koskaan sitä tee!

Jokeri-kannattajista:

Tuntuu että on syntynyt 2 leiriä. Ne jotka tosiaan seisoo loppuun asti Waden takana ja ne jotka on valmiita välittömästi pistämään miehen pihalle tai kakkoseksi. Ja sitten on ne jotka "oottaa joululle..".

Ite olisin ehkä juuri tuon "oottaa joululle.." kannalla, koska ainahan uus valmentaja liigassa joutuu "oppirahat" makselemaan tavalla tai toisella..
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
En oikein ymmärrä tätä yhdistelmää takinkääntö-Wade Immonen, mutta omasta tilanteestani voin sanoa seuraavaa:

Minulle ei kukaan tule kertomaan millainen kannattaja olen, koska olen juuri semmoinen kuin minua huvittaa. En myöskään aio ruveta neuvomaan muita ihmisiä miten heidän pitäisi mielestäni menetellä, vaan he valitsevat itse miten elävät. Tällä periaatteella on päässyt aika pitkälle. Itselleni riittä ihan hyvin tieto siitä että kannatan tiettyä joukkuetta. Hyväksyn myös muitten valinnan ja kunnioitan sitä, eikä minulle ole mitään väliä onko kannattaminen "oikeaa" vai "väärää".

Mitä tulee joukkueen asioihin, niin aina ei ole tarkoituksenmukaista löydä päätä seinään, vaan joskus kannattaa todeta että "ahaa, ei toiminut". Ei se ole mitään takinkääntämistä. Jos Wade ei pitkässä juoksussa sovi valmentajaksi niin hän ei valmenna, tästä ovat kaikki osapuolet samaa mieltä, varmasti myös Wade. Nyt hän saa mahdollisuuden ja kaikki toivomme että hän käyttää sen.

Ihan sama mikä on Immosen valmentajarupeaman lopputulos: tulen aina kunnioittamaan miestä lopun elämäni. Jos se on takinkääntämistä niin selvä, sopii mulle.
 
Suosikkijoukkue
AIK
charger kirjoitti:
Käsittämätöntä touhua!! Ei jääkiekkojoukkuetta vaiheta ku autoa!!
Täh? Mä ajan vain ja ainoastaan saksalaisella autolla.
Ainahan noita takinkääntäjiä on riittänyt, Jokereita on menestyksen aikana mukava kannattaa ja heikommilla hetkillä on helppo liittyä Jokerivihaa ja vahingoniloa lietsoviin.
Tää seura on aina herättänyt suuria tunteita, joko puolesta tai vastaan. Wade on osa Jokereita, viimeinen mies kenet hylätään. Vaikeat ajat, joista on aina noustu ovat osaltaan vaikuttaneet siihen jokerihenkeen, joka omalta osaltaan tekee tästä seurasta elämää suuremman.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No terrrve!!! kirjoitti:
Tää seura on aina herättänyt suuria tunteita, joko puolesta tai vastaan. Wade on osa Jokereita, viimeinen mies kenet hylätään. Vaikeat ajat, joista on aina noustu ovat osaltaan vaikuttaneet siihen jokerihenkeen, joka omalta osaltaan tekee tästä seurasta elämää suuremman.
Itse kuulun siihen porukkaan joka on valmis vaihtamaan valmentajaa jos peli ei kulje.Mikään takin kääntäjä en silti ole koska vuodesta 1978 lähtien joukkue numero yksi on ollut Jokerit eli on tullut nähtyä tässä matkan varrella tappion katkeria hetkiä mutta myös nousuja ja mestaruuksia.Totuus on nyt vaan se että jos pelit eivät ala luistamaan niin jotainhan on tehtävä.Wade oli pelaaja aikana hyvä pakki ja on ansainnut paitansa areenan kattoon mutta valmentajaksi Wadesta ei ole vielä tällä tasolla. Itse olisin antanut Waden harjoitella vaikka vuoden parin A-junnujen valmentajana.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
JJO kirjoitti:
Tämä viesti ei kyllä erityisen tehokkaasti välitä kuvaa siitä, että seisoisit Waden takana loppuun asti. Tai se tietenkin riippuu siitä, mitä tarkoitat "lopulla".

Heh.

Ei kai kun tuo ketjun avausviesti on otettu irti tuolta kokonaisuudesta eli siitä alkuperäisestä viestiketjusta jossa sekin oli osana kokonaisuutta.

Ja minä kyllä seison loppuun asti Waden joukoissa, eli minä lupaan että en tule missään vaiheessa täällä huutelemaan Waden eroa tai korvaamista muulla valmentajalla. Wade on Jokeri, on ollut sitä jo pikkunaskalista asti ja Virmanen ja Hjallis tiesivät tämän kun tekivät Wadesta meidän ykkösen joten siksi uskon ja toivon (ja tämä näyttää ainakin tällä hetkellä pitävän myös kutinsa) että herrat myös seisovat oman päätöksensä takana eivätkä tee mitään hätiköityjä ratkaisuja. Tätä kautta ei hävitä vielä ennen ensimmäistä maaottelutaukoa.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Iso kysymys tässä case Wadessa on auktoriteetti ja ennen kaikkea sen ansaitseminen sekä käyttö.

Aiemmin illalla käymässäni puhelinkeskustelussa erään toisen Jatkoaikalaisen kanssa juuri puhuttiin siitä, riittääkö Wadella kuitenkaan suomalaisten jossain määrin tarvitsemaa diktatuuripohjaista asennetta, vai onko Wade liian suuri kontrasti Jortikkaan ja Summaseen? Eli Wade on liian "frendi" ja samalla tasolla pelaajien kanssa, ja sitä kautta negatiivisen palautteen antaminen muodostuu vaikeaksi - samoin vaatiminen. Kavereille ei voi sanoa pahasti.

Lätkä on intensiivinen peli, jossa tunteet ovat välillä pinnassa. Kovassa mäiskeessä täytyy jonkun pystyä lyömään nyrkki pöytään ja sanoa pari kovaa sanaa. Kysymys on - onko Wade tämä henkilö? Joku Waden valmennustyylistä paremmin tietävä voisi kommentoida.

Jotenkin Wadesta huokuu ihan vähän jätkäversio Westerlundista. Ei ole niin professori, mutta kuitenkin tiettyjä samoja piirteitä löytyy.

Ettei tule epäselväksi edellisen perusteella: Wade on tosiaan Jokeri ja aito sellainen. Toivon toki hänen onnistuvan ja menestyvän tehtävässään. Todella.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Santala ja Norton. Siinä kaksi syytä, etten seiso Waden joukoissa hinnalla millä hyvänsä loppuun asti. Tälläisellä jengillä ei ole varaa pelata epätasaisesti koko kautta. No, vaikka usko alkaa olla jo mennyttä, niin toivo elää silti. Kouluta niitä Wade! (ja pyydä Vepulta jeesiä, jos eivät muuten usko)
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1. Siitä lähtien kun Wadesta tuli päävalmentaja, toivoin, että hän onnistuisi tehtävässään. Wade on varmasti kaikkien arvostama Jokeri ja hänelle ei voi toivoa kuin onnistumista. Uskon, että näin ajattelevat kaikki jokerikannattajat, sekä muitakin joukkueita kannattavat, jotka aktiivisesti kiekkoa seuraavat.

Joukkueessa tapahtui paljon muutoksia viime hetkillä, mutta ne eivät enää kelpaa syyksi. Alkukausi on ollut Wadelle todella vaikea, vaikeampi kuin edes itse kuvitteli. Todella sääli, ettei Wade onnistunut kuten olisi pitänyt. Valmentajan vaihdos alkaa tässä vaiheessa olemaan niitä ratkaisuja, joita pitää pystyä tekemään, jos halutaan pärjätä. Itse en usko, että Wade saa kelkkaa käännettyä, vaikka paremmasta on ollut merkkejä. Toivottavasti niin kuitenkin käy, mutta pahalta näyttää.

2. Ne jokerikannattajat, jotka vaihtavat seuraa tällaisessa vaiheessa, saavat minun puolestani mennäkin. En pidä heitä aitoina kannattajina, vaan sellaisina, joita ei todellakaan kaivata. Tuskin niitä edes kovin montaa on.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Ruutuässä kirjoitti:
2. Ne jokerikannattajat, jotka vaihtavat seuraa tällaisessa vaiheessa, saavat minun puolestani mennäkin.

Eiköhän tällä 'loppuun asti seisomisella' punnita luottoa Wadeen eikä Jokereihin. Itse olen sen verran innoissani Nortonin & Santalan hankinnasta, että haluan nähdä jo nyt himarundilla taistekevaa, mutta kurinalaista lätkää. Tuleeko kaikista matseista voitto ei ole niin tärkeää kuin tyyli millä pelataan. Joskin tämä on lässytystä, sillä säännölliset voitot tulevat yllättäen pelaamalla hyvää lätkää - myös ilman liigan parasta tai toiseksi parasta veskaria.

En muuten usko, että Santala & Norton jatkavat ensi kaudella, hyvä jos kauden loppuun, joten mitään oppimisvuotta ei tällä rosterilla voi enää hyväksyä. Nortin hankkiminen oli tosin siitä ovela veto Masalta, että vaikka joukkueen peli olisi taapertamista, niin on ainakin yksi hyvä syy Areenalle saapua.

Huomenna kolme ehjää erää porilaisia vastaan ja tätä hirmu merkityksellistä jatkoaikaluottoa Wade saa taas takaisin.
 

Tuoppi

Jäsen
Saa nähdä miten huomenna käy ja toivottavasti saadaan voittoputki käyntiin. Kuitenkin on sellanen pelko perseessä että homma jatkuu samanlaisena soutamisena ja huopaamisena kuin nytkin. Toiveet heräämisestä nousee pintaan ja sitten otetaankin seuraavassa matsissa pataan nololla tavalla, sitten kun Wade on liipasimella niin taas voitetaan jne.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Muistan aikanaan kun Immonen tuli liigaan ja mies ei osannut ollenkaan ottaa taklauksia vastaan vaan meni kyyryyn kuin kilpikonna kun vastustaja tuli päin.
Hesarinkin teki kerran asiasta ison jutun yhden paikallispelin jälkeen.

Tänään voidaan todeta että pienestä kiltistä pakista ei koskaan ole kasvanut ison joukkueen vaatimaa valmentajaa.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Wade

vaan luiskaan ja sillä sipuli .Homma ei toimi. Vai onko Jokerien valmentajan posti samanlainen kuin ministereille jossa saa harjoitella ensin puolivuotta kun asioista ei ymmärrä mitään.

Näkemiin ei tule ikävä!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuoppi kirjoitti:
Toiveet heräämisestä nousee pintaan ja sitten otetaankin seuraavassa matsissa pataan nololla tavalla, sitten kun Wade on liipasimella niin taas voitetaan jne.
Aivan. Olin jo aika varma voitosta Jokerien johtaessa Bluesia 1. erän jälkeen 3-1 -tilanteeessa, vaikka kirjoitin tämän
Hauptmann kirjoitti:
peli ei ole vielä pelattu. Muistakaa SaiPa-Jokerit -pelin 3. erä...
Ja tilanne muuttuikin kolmannessa erässä radikaalisesti...

Toivottavasti kuitenkin tilanne muuttuu radikaalisesti keskiviikkona Kahvaraa vastaan. Ja Jokerien eduksi...
 
Viimeksi muokattu:

haamuhanska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT, Kajaanin Hokki, K-Vantaa, HC RuMa
Toivon että,

Tappara voittaa tyyliin 0-10 ja johtoporras tajuais tehdä jotain.Toisin sanoen Wade & kumppanit on näyttönsä antanut.Wade pelasi hienon uran Jokereissa ja on varmasti muutenkin asia kaveri,mutta ei mielestäni voi antaa loputtomiin näyttöpaikkoja.Tai mikäli Lukkarilan rooli on se mitä täälläkin on kerrottu,niin välittömästi kenkää!Jokereissa on tukku pelimiehiä jotka alisuorittaa illasta toiseen,uskon että,valmentajan vaihdos herättäisi joukkueen.En seiso Waden valmennuksen kannalla,mutta JOKERIT nyt ja aina!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
haamuhanska kirjoitti:
En seiso Waden valmennuksen kannalla,mutta JOKERIT nyt ja aina!

Ja toivot että Tappara murskaa meidät tyyliin 0-10? Tuollaista Jokereiden kannattamista minä todella arvostan. Lisää tällaista.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
haamuhanska kirjoitti:
Tappara voittaa tyyliin 0-10 ja johtoporras tajuais tehdä jotain.Toisin sanoen Wade & kumppanit on näyttönsä antanut.Wade pelasi hienon uran Jokereissa ja on varmasti muutenkin asia kaveri,mutta ei mielestäni voi antaa loputtomiin näyttöpaikkoja.Tai mikäli Lukkarilan rooli on se mitä täälläkin on kerrottu,niin välittömästi kenkää!Jokereissa on tukku pelimiehiä jotka alisuorittaa illasta toiseen,uskon että,valmentajan vaihdos herättäisi joukkueen.En seiso Waden valmennuksen kannalla,mutta JOKERIT nyt ja aina!

Niiden jotka ehdottavat muutosta, tulisi olla kertoa mikä on varasuunnitelma.
No, potkaisihan Pelicanskin valmentajansa pois ilman, että olisi ollut ketään
tilalle, mutta Jokereiden organisaatiossa se ei käy. Taikureita ei ole vapaana.
Ei ainakaan tunnettuja sellaisia. Tosin tulihan Sheddenkin Ifk:hon puskista,
mutta autokauppiaan scouttaus ei taida olla sillä tasolla, että Jokereilla
kävisi samanlainen tuuri kuin naapurilla.

On täysin selvää, että Wade ei tosiasiassa enää nauti Jokeri-johdon luottamusta. Mutta kun hyviä valmentajia ei vain ole markkinoilla.
Ei sinne vaihtoaitioon mitään Rocky Rautakallion pahvikuvaa kannata
raahata. "Vapaana" olevista hyvistä valmentajista ei tule mieleen kuin Jukka Koivu ja Hannes Kapanen. Voitte miettiä onko heitä jo kysytty...

Edit: Ai niin, onhan sitä tietenkin olemassa Teisa Räsänen ja Kulta-Curre... ;-)
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Edelleen; Jokerit olisi jo vaihtanut päävalmentajaa mikäli takuuvarmasti parempi vaihtoehto olisi saatavilla. Pohjois-Amerikkalaiset koutsit ovat AINA flopanneet SM-liigassa. Aravirta ei taida tähän hätään olla saatavissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös