Mille naurat juuri nyt?

  • 13 191 718
  • 50 347
Katselin herran Kuveno Slush-esityksen Youtubesta, eikä kyllä vieläkään auennut, miten tämän aparaatin on tarkoitus toimia. Kenties olen vain liian tyhmä?

Tulee kyllä vahva mielikuva kohtalaisen hyvästä esiintyjästä, joka yrittää myydä sijoittajille lavein lausein tyhjää kuplaa siinä ilmeisimmin onnistumatta.
Oli kyllä hämmentäviä esityksiä molemmat. Minulle jäi sellainen käsitys, että kyse olisi apparaatista, joka hoitaa kaiken "paperityön" yrittäjän puolesta, eli järjestelee sähköposteja kansioihin. Mullistavaa. Hallintohan onkin pelkästään sähköpostien siirtelyä.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Oli kyllä hämmentäviä esityksiä molemmat. Minulle jäi sellainen käsitys, että kyse olisi apparaatista, joka hoitaa kaiken "paperityön" yrittäjän puolesta, eli järjestelee sähköposteja kansioihin. Mullistavaa. Hallintohan onkin pelkästään sähköpostien siirtelyä.
Onhan tuossa vahvaa konsulttiosaamista. Siis neuvotaan muita asiassa, josta ei itse ymmärrä mitään. Eikä perhana huvitakaan ymmärtää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nauran Pärnänen, Ari Vallin keskustelulle twitterissä, missä Vallin perustelee näkemystään, että eihän selkäänkään saa taklata. Paitsi että selkään taklaamista ei ole kielletty säännöissä. Hyvin sä Ari vedät!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nauran Pärnänen, Ari Vallin keskustelulle twitterissä, missä Vallin perustelee näkemystään, että eihän selkäänkään saa taklata. Paitsi että selkään taklaamista ei ole kielletty säännöissä. Hyvin sä Ari vedät!
Häh, en tajunnu? Onhan se kielletty.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nauran Pärnänen, Ari Vallin keskustelulle twitterissä, missä Vallin perustelee näkemystään, että eihän selkäänkään saa taklata. Paitsi että selkään taklaamista ei ole kielletty säännöissä. Hyvin sä Ari vedät!

Miksi sitten Ässien Tommi Taimi sai tänään selästä taklaamisesta 2 + 10 minuutin jäähyn??
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Häh, en tajunnu? Onhan se kielletty.
Ei ole. Sehän tässä onkin niin hauskaa, kun ihmiset kuvittelee, että selkään ei saa taklata.

MÄÄRITELMÄ: Pelaaja taklaa haavoittuvassa asemassa olevaa pelaajaa, joka ei ole tietoinen uhkaavasta iskusta tai joka ei pysty suojaamaan tai puolustamaan itseään tällaiselta iskulta. Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta.

Huomaatteko, missään ei lue että selkään ei saa taklata, siellä lukee että selkään ei saa taklata JOS se pelaaja ei tiedä että sitä taklataan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ole. Sehän tässä onkin niin hauskaa, kun ihmiset kuvittelee, että selkään ei saa taklata.

MÄÄRITELMÄ: Pelaaja taklaa haavoittuvassa asemassa olevaa pelaajaa, joka ei ole tietoinen uhkaavasta iskusta tai joka ei pysty suojaamaan tai puolustamaan itseään tällaiselta iskulta. Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta.

Huomaatteko, missään ei lue että selkään ei saa taklata, siellä lukee että selkään ei saa taklata JOS se pelaaja ei tiedä että sitä taklataan.
Ja lainaamasi kohdan jälkeen jatkuu:
i.Pelaajalle, joka millään tavoin taklaa vastustajaansa selästä päin laitaa, päin
maalikehikkoa tai avojäällä, tuomitaan vähintään pieni rangaistus ja käytösrangaistus.

Mutta luulen että tiedän mitä tarkoitat, kiitos siitä ja tämä riittää minulle.
Ei tosin naurata.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei ole. Sehän tässä onkin niin hauskaa, kun ihmiset kuvittelee, että selkään ei saa taklata.

MÄÄRITELMÄ: Pelaaja taklaa haavoittuvassa asemassa olevaa pelaajaa, joka ei ole tietoinen uhkaavasta iskusta tai joka ei pysty suojaamaan tai puolustamaan itseään tällaiselta iskulta. Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta.

Huomaatteko, missään ei lue että selkään ei saa taklata, siellä lukee että selkään ei saa taklata JOS se pelaaja ei tiedä että sitä taklataan.
En ole kyllä huomannut.

SÄÄNTÖ 123 – SELÄSTÄ TAKLAUS
MÄÄRITELMÄ: Pelaaja taklaa haavoittuvassa asemassa olevaa pelaajaa, joka ei ole tietoinen uhkaavasta iskusta tai joka ei pysty suojaamaan tai puolustamaan itseään tällaiselta iskulta. Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta.
i. Pelaajalle, joka millään tavoin taklaa vastustajaansa selästä päin laitaa, päin maalikehikkoa tai avojäällä, tuomitaan vähintään pieni rangaistus ja käytösrangaistus.
ii. Pelaajalle, joka piittaamattomasti vaarantaa vastustajaa selästä taklauksen seurauksena, tuomitaan joko iso rangaistus ja pelirangaistus.
iii. Pelaajalle, joka vahingoittaa vastustajaa selästä taklauksen seurauksena, tuomitaan ottelurangaistus.
iv. Jos taklattava pelaaja kääntää selkänsä vastustajaa kohden ja altistaa itsensä haavoittuvaan asemaan välittömästi ennen taklausta luoden selästä taklaus –tilanteen, ei tilanteesta rangaista selästä taklauksena (tosin tilanteesta voidaan silti tuomita jokin muu rangaistus).
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ja lainaamasi kohdan jälkeen jatkuu:
i.Pelaajalle, joka millään tavoin taklaa vastustajaansa selästä päin laitaa, päin
maalikehikkoa tai avojäällä, tuomitaan vähintään pieni rangaistus ja käytösrangaistus.

Mutta luulen että tiedän mitä tarkoitat, kiitos siitä ja tämä riittää minulle.
Ei tosin naurata.
Niin katsos kun se sääntökohta lähtee siitä oletuksesta liikkelle, että tuo määritelmän sisältö täyttyy. Mua sun nauramiset tai nauramattomuutesi ei kiinnosta. Minua nauratti se, että Vallin käytti asiaa perusteluna, vaikka se perustelu itse kumosi itsensä. Pärnänen oli kyllä asiassa ihan kujalla, mutta tuo oli huvittava nyanssi.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Niin katsos kun se sääntökohta lähtee siitä oletuksesta liikkelle, että tuo määritelmän sisältö täyttyy.
Siis määritelmä että Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En ole kyllä huomannut.

SÄÄNTÖ 123 – SELÄSTÄ TAKLAUS
MÄÄRITELMÄ: Pelaaja taklaa haavoittuvassa asemassa olevaa pelaajaa, joka ei ole tietoinen uhkaavasta iskusta tai joka ei pysty suojaamaan tai puolustamaan itseään tällaiselta iskulta. Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta.
i. Pelaajalle, joka millään tavoin taklaa vastustajaansa selästä päin laitaa, päin maalikehikkoa tai avojäällä, tuomitaan vähintään pieni rangaistus ja käytösrangaistus.
ii. Pelaajalle, joka piittaamattomasti vaarantaa vastustajaa selästä taklauksen seurauksena, tuomitaan joko iso rangaistus ja pelirangaistus.
iii. Pelaajalle, joka vahingoittaa vastustajaa selästä taklauksen seurauksena, tuomitaan ottelurangaistus.
iv. Jos taklattava pelaaja kääntää selkänsä vastustajaa kohden ja altistaa itsensä haavoittuvaan asemaan välittömästi ennen taklausta luoden selästä taklaus –tilanteen, ei tilanteesta rangaista selästä taklauksena (tosin tilanteesta voidaan silti tuomita jokin muu rangaistus).
Et viitsisi leikkiä Kirjoittelijaa, kun et selvästi osaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis määritelmä että Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta?
Siinä kappaleessa kai oli muutakin sisältöä, kuin se että kohdistuu selkäpuolelta? Luetun ymmärtäminen, no nyt nauratti vähän.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Heh. Minä(kin) olen jo vuosia sitten kirjoittanut tänne, että jääkiekon sääntökirja ja siellä olevat säännöt ovat kokonaisuus. Kirjaa ei voi lukea kuin piru raamattua eikä sieltä voi tai pidä poimia vain yksittäistä kohtaa säännöstä. Muutoin voi mennä tulkinta pieleen.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Singaporen vanhusten hoidon ongelmille:

Singaporessa elohopea putosi +22 asteeseen – Media: "Vanhukset eivät voi käydä ulkona" | Ulkomaat | Kaleva.fi

"Straits Timesin haastattelussa vanhustyötä tekevä Kawin Seow kertoo, kuinka hänen järjestönsä seuraa tarkasti niitä senioreita, joiden terveyttä kylmyys rasittaa, ja jotka eivät voi sen vuoksi lähteä kotoaan asioimaan.

- Nämä haavoittuvat seniorit saattavat tarvita ylimääräistä apua. Henkilökuntamme on vieraillut koteihinsa jääneitä eläkeläisiä pitämään itsensä lämpimänä.

Seowin mukaan avustajat ovat esimerkiksi auttaneet vanhuksia peseytymään pesusienen avulla, sillä varotoimiin kuuluu suihkujen välttäminen."
 

JKyykka

Jäsen
Kuulun Facebookissa johonkin bloggaajat-ryhmään, johon tyypit jakaa omia blogitekstejään. Nyt vastaan tuli jonkun 18-vuotiaan tytön teksti, jossa hän kertoo että hänen intissä oleva poikaystävänsä oli jäänyt kiinni Tinderissä olemista. Lainaus tekstistä:

"Miehelläni oli ollut kilpailu ystävänsä kanssa, eli mistään oikeasta ''nettideittailusta'' ei ollut kyse. Mieheni tultua kotiin, hän oli jo kerennyt poistamaan käyttäjänsä, eikä ollut aikeissakaan jatkaa Tinderin käytön parissa."

Ja sitten tarinaa siitä, kuinka paljon he luottavat toisiinsa jne.

Hihi.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuulun Facebookissa johonkin bloggaajat-ryhmään, johon tyypit jakaa omia blogitekstejään. Nyt vastaan tuli jonkun 18-vuotiaan tytön teksti, jossa hän kertoo että hänen intissä oleva poikaystävänsä oli jäänyt kiinni Tinderissä olemista. Lainaus tekstistä:

"Miehelläni oli ollut kilpailu ystävänsä kanssa, eli mistään oikeasta ''nettideittailusta'' ei ollut kyse. Mieheni tultua kotiin, hän oli jo kerennyt poistamaan käyttäjänsä, eikä ollut aikeissakaan jatkaa Tinderin käytön parissa."

Ja sitten tarinaa siitä, kuinka paljon he luottavat toisiinsa jne.

Hihi.
Mikä tässä nauratti ja miksi kuulut Facebookissa johonkin bloggaajat-ryhmään? Tarvitsen nämä tiedot, että voin päättää naurattaako tämä asia minua vai ei.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jarkko Tammisen imitaatio-show Maikkarilla. On kyllä huikea äijä, joka matkii liukuhihnalta kymmenittäin julkkiksia. Plussana vielä lahjakkaat lauluimitaatiot ja esikuvia jäljittelevä puvustus sekä maskeeraus.

Kovan luokan viihdetaitelija tämä herra nimeltä Tamminen. Kuulostaa jopa vielä aidommalta kuin itse kaimansa Don Tami!
 

LeonJ#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Tappara, Sabres, PuLa-Aho, #65
Jarkko Tammisen imitaatio-show Maikkarilla. On kyllä huikea äijä, joka matkii liukuhihnalta kymmenittäin julkkiksia. Plussana vielä lahjakkaat lauluimitaatiot ja esikuvia jäljittelevä puvustus sekä maskeeraus.

Kovan luokan viihdetaitelija tämä herra nimeltä Tamminen. Kuulostaa jopa vielä aidommalta kuin itse kaimansa Don Tami!

Tämä sama.

Olen myös edelleen huvittunut esimerkiksi tästä huhusta: "Luopuuko Toronto Auston Matthewsista?" (Linkki vie nhlsuomi.com:in sivun uutiseen kyseisestä huhusta.)
Ei tunnu olevan vieläpä kieli poskella kirjoitettu, mikä tästä hauskan tekeekin.
 

JKyykka

Jäsen
Mikä tässä nauratti ja miksi kuulut Facebookissa johonkin bloggaajat-ryhmään? Tarvitsen nämä tiedot, että voin päättää naurattaako tämä asia minua vai ei.
Jos et ymmärtänyt tuosta, että mikä tässä nauratti, niin tuskinpa se selittämällä sen enempää aukeaisi. Ja kuulun tuohon ryhmään, koska kirjoitan itsekin blogia.

Olipa outo viesti.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos et ymmärtänyt tuosta, että mikä tässä nauratti, niin tuskinpa se selittämällä sen enempää aukeaisi. Ja kuulun tuohon ryhmään, koska kirjoitan itsekin blogia.

Olipa outo viesti.
Varmaan oletit, että tarinan mies kusetti ja pidit sitä hauskana, kun sinisilmäinen 18v tytöntyllerö tuon uskoi? Tuo on täysin mahdollista, mutta niin on sekin, että tarinan mies puhui totta. Kumpikaan vaihtoehto ei ole erityisen hauska (paitsi jos vahingonilo on paras ilo), joten kysyin, että mikä tuossa nauratti, jos siinä olikin vaikka joku piilotettu vitsi, jota en vain tajunnut.

Ei kai siinä nyt mitään erityisen outoa ole? Kunhan tylsyyksissäni kyselin, mitään vastauspakkoa ei ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös