Mille naurat juuri nyt?

  • 13 183 130
  • 50 326

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Suosikkijoukkue
HIFK
Kanta-asiakas järkyttyi Stockmannin Herkun uudistumisesta: "En olisi halunnut herätä tähän päivään"

Se on kova paikka minkkiturkkimummoille, kun S-ryhmän juntit valloittivat Stockan Herkun.
Jutun mukaan ennen eläkeikää kyseinen minkkiturkki (nimi muutettu) teki vaativaa työtä ja hänen miehensä työskenteli ulkomaankaupassa. Avioparilla kävi usein ihan ulkomaalaisia vieraita ja vaativan työnsä vuoksi minkkiturkki ei ehtinyt useinkaan laittaa ruokaa kotona.

Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, mikä todellisuudessa on ollut tämä vaativa työ.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Minusta schollismit ovat taiteenmuoto, joka ei ole kaikkia varten, mutta joka voi olla yllättävänkin antoisa kun sen ottaa sellaisena. Fägärien uhkailu jalkojenpesualtaassa viruttamisella (juuri omien raamien ~65 kiloiseksi paljastamisen jälkeen), anyone?
Noh, tätä turpaan vetämistä hän on tarjonnut ratkaisumalliksi postauksissaan jo kauan ennen poistamistaan palstalta ja kauan ennen kuin hänen irl-minä ns. paljastui jonkun kaivettua bloginsa esiin. Eli ei ole mikään uusi juttu. Nyt toki hassussa valossa, vaikkei kai hippasilla pärjääminen aina kokoakaan katso.

Jotenkin säälittää nämä nimimerkit, jotka rientävät pilkkaamaan schollia ja hänen viesteistään vääntämään (ei siis täällä). Joku järjen jättiläinen häntä vielä tyhmyydestä syyttäen. Oivoi...
Niin noh, pitäisi osata jättää omaan arvoonsa. Itse en vielä vuosisadan hämmentäjän, tai trollin viittaa hänelle asettelisi päälle, kun miettii, että minkälaisia ovat olleet ne viestit mistä hän on pitkät pelikieltonsa/ kick banninsa saanut. Niistä ainakin minä sain sellaisen käsityksen, että viestejä kirjoittaessa on oltu raivon partaalla. Kai agitaattorin pitää huolehtia siitä, että oma "cool" säilyy. :) Tai muuten tulee mieleen, että ehkä hän on muissakin asioissa hyvinkin tosissaan.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Törmäsin tähän pari kuukautta vanhaan viestiin ja alkoi kovasti hihityttämään taas:

Aika näyttää, mutta oma veikkaus on, että Puljujärvestä kehittyy maksimissaan KHL:ään ehkä Osalan tasoinen pelaaja (huonommalla luistelulla).
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naureskelin itsekseni kun viime päivinä on näkynyt paljon tuossa palstan etusivulla otsikko Sebastian Aho - Professori, ja katsoin että taas oli tullut uusi viesti. No se uusi viesti olikin tullut ketjuun Tomi Mäki - Kameleontti. Nauratti kohtuuttoman paljon.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Scholl on palstan legendaarisin hahmo. Siksi annan hänelle anteeksi (jos sillä jotain väliä on) ajoittaiset ylilyönnit ja provot. Jatkoaika ilman schollia olisi huomattavasti tylsempi paikka.

Speedot salkoon!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Scholl on palstan legendaarisin hahmo.
Se on jotenkin tämän ketjun kamaa että @scholl kirjoittelee jonnekin muovikassiketjuun aikovansa keskustella Stockan johtajan kanssa aiheesta aivan kuin olisi joku tärkeä asiakas ko. firmalle. Tosielämässä miehen voi bongata Ruoholahden Citymarketin itsepalvelukassalta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
ei kai tuossa mitään naurattavaa. Niinhän sitä sanotaan, että mitä pidempi matka, sitä himmeämpi lyhty.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Liitteet

  • OJ98.jpg
    OJ98.jpg
    190,2 KB · kertaa luettu: 749

Baldrick

Jäsen
Tässä vielä alkuperäinen. Parissa kymmenessä vuodessa on moni asia muuttunut. SIlloin Suomellakin oli Päällikkö.
 

Liitteet

  • olli-jokinen-1998.jpg
    olli-jokinen-1998.jpg
    91,7 KB · kertaa luettu: 723

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Se on jotenkin tämän ketjun kamaa että @scholl kirjoittelee jonnekin muovikassiketjuun aikovansa keskustella Stockan johtajan kanssa aiheesta aivan kuin olisi joku tärkeä asiakas ko. firmalle. Tosielämässä miehen voi bongata Ruoholahden Citymarketin itsepalvelukassalta.
No ei. Kymmenet palstalaiset ovat tavanneet schollin ja on varsin todennäköistä, että tämä on esim. käynyt samaa koulua Stockan johtajien kanssa. Scholl on juuri sitä, mitä sanoo olevansa. Eli virkistävä poikkeus tällä palstalla.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
No,voit kuvitella ihan mitä tahansa. itse olen omin silmin nähnyt schollin Ruoholahden Citymarketin itsepalvelukassalla.

Kävitkö nykimässä hihasta? Pyytämässä nimmaria? Vai tuijotit vaan suu auki minuuttikaupalla pysähtyneenä schollin rauhassa pakkaillessa ostoksiaan?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävitkö nykimässä hihasta? Pyytämässä nimmaria? Vai tuijotit vaan suu auki minuuttikaupalla pysähtyneenä schollin rauhassa pakkaillessa ostoksiaan?
Itse olin tietenkin palvelukassalla, ei tulisi mieleenkään mennä johonkin duunareiden itsepalvelukassalle.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@heavy On scholl toki sielläkin voinut asioida, mutta on kuitenkin taustaltaa juuri mitä sanoo. Ei mikään perus-plussakorttilainen, mitä käsittääkseni yritit vihjata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös