Mikä auto?

  • 28 037
  • 205

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
majuho kirjoitti:
Opel Astra 1,6 Enjoy Wagon vm. 2006

Pitääpähän ihan kysäistä, että oletko ollut tyytyväinen kyseiseen pirssiin?

Tässä vain katselen eri autovaihtoehtoja ja tuo Astra Wagon on yksi niistä vaihtoehdoista.
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Nyt ajossa:
Opel Calibra 2.0i A -91

Toinenkin auto on, muttei ole nyt toiminnassa.
 

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
Tuossa kuukausi sitten hommasin 04 mallisen Jeep Libertyn ( Cherokee Sport ).
Ihan tyytyväinen olen pääosin ollut. 3.7 litrasessa on kyllä potkua kivasti mutta bensaa palaa vähän turhan paljon.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Kun ömerikässä asustelee vuoden ja osia, niin toki pitää jotain pientä tuoda muassaan. Muutaman kuukauden on nyt alla ollut Jaguar XJ8 Vanden Plas, vm 2000. Toistaiseksi ei vituta.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Uteliaisuuttani kysäisen. Paljonko auton rahtaaminen maksoi?
Vielä en siis ole sitä laivannut mihinkään, vaan örvellän täällä vapaana ja urheana. Kun kyselin hintoja tyypeiltä, joilla on kokemusta autojen laivaamisesta yli Atlantin, kertoivat he, että halvimmillaan siitä voisi selvitä jopa alle tuhannen dollarin. Se siis edellyttäisi, että itse hommaisi kontin, hoitaisi auton konttiin, huolehtisi satamien paperisodasta jne. Noin puolellatoista tonnilla voi asialle pistää asiaan erikoistuneen firman, joka hoitaa homman alusta loppuun. Kaiken kaikkiaan siis suolarahoja auton hintaan nähden.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Saksasta tuli BMW e36 325 vm91. Rakastan sitä!
 

Friesen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mazda 3 -05 38000km. Uutena ostin ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pari kuukautta olen ajellut nyt ranskalaisella kahden japanilaisen jälkeen. Nissan Sunny alkoi tuntua ahdistavalta niin tilojensa kuin puuttuvan keskuslukituksen puolesta, joten päädyin nuorentamaan kulkupeliä vähän.

Nyt alla Peugeot 306 1,6 SR sedan -96. Ajettu 180tkm. Ranskalaisille tyypillisistä sähkövioista en ole (vielä?) kärsinyt, mutta moottorista jouduin yhden öljyvuodon korjauttamaan. Muutoin varsin hiljaisella ja mukavalla kulkupelillä sujuvatkin työmatkat (n. 45 km suuntaansa) kesätyöpaikkaan vaivattomasti.

Harmi ettei tämän hintaluokan kulkineissa ei ole ilmastointia..
 
Viimeksi muokattu:

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mazda 3 -05 38000km. Uutena ostin ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

Itselläni myös Kolmonen, HB GT -04. Kaikenlaista on ollut mitä japseissa ei pitäisi: ovilistoja kiinnitelty uusiksi, Airbag -varoitusvalo syttyi itsekseen ja sen takia käytiin korjaamolla, moottoritiellä matka katkesi talvipakkasilla kun joku kiristinrulla hajosi ja moottorilämmöt pamahtiva tappiin. Meluisakin vähän on ja janoisa joskin hyvin varusteltu ja mukava ajettava. Kävin - ilman vakavia ostoaikeita - ajamassa uuden Kolmosen MPS-version pari päivää sitten; 260 hevosta ja etuveto. Melkoista menoa, kortti olisi löyhässä jos tällaisella ajelisi pitempäänkin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Puolitoista tonnia? Ei ole kyllä kovin paljon. Laivataanko se sillä hinnalla Suomeen asti vai pitääkö se sitten hakea jostakin muualta?
En ole vielä kaikkia yksityiskohtia selvittänyt, asia tulee ajankohtaiseksi myöhemmin syksyllä. Lupaan palata asiaan tässä ketjussa, kun minulla on esittää tarkempaa tietoa.
 

Jindebyne

Jäsen
Pidennetään nyt olematonta sukupuolielintäni farkkujen lahkeessa ja sanotaan, että Audi S5:lla mennään tästä lähin aamuisin töihin. Vaihdoin ko. autoon noin kuukausi sitten Audi TT coupesta isompien tilojen ja kauniimman ulkonäön takia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pidennetään nyt olematonta sukupuolielintäni farkkujen lahkeessa ja sanotaan, että Audi S5:lla mennään tästä lähin aamuisin töihin. Vaihdoin ko. autoon noin kuukausi sitten Audi TT coupesta isompien tilojen ja kauniimman ulkonäön takia.

Vau. Kateellisuus on hiukan negatiivinen sana noin yleisesti ottaen, mutta tässä yhteydessä sitä voisin harkita. Peukku ja hyväksyvää nyökyttelyä täältä kuitenkin, kaunis auto.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Mun menopelit on tällä hetkellä ajossa oleva iätön kaunotar Mitsu Lancer 1.5 vm -89. Toimii ku ajatus ja silmäkin siinä lepää...

Se "parempi" on -97 farmari Mondeo, joka on kylläkin telakalla kun vetäsin sen nokan lyttyyn lyhtypylvääseen. Upea kaara muuten kunhan saa sen kondikseen vaan kuukauden-parin päästä.

Mainittakoon vielä että Pösöä ei meidän perheeseen hankita enää ikinä. Ranskikset voisi mun puolesta muutenkin poistaa maailmankartalta vaikka johonkin leireihin...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Pidennetään nyt olematonta sukupuolielintäni farkkujen lahkeessa ja sanotaan, että Audi S5:lla mennään tästä lähin aamuisin töihin. Vaihdoin ko. autoon noin kuukausi sitten Audi TT coupesta isompien tilojen ja kauniimman ulkonäön takia.

Tyypillistä suomalaista vaatimattomuutta. Kun on auto kohdillaan, niin sitten valehdellaan, että ei muka ole munaa. Kyllähän noilla S5:n kaakeilla neliveto aika mukavasti liikahtaa. Kelpaisi minullekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös