Melkein sukua julkkikselle

  • 261 358
  • 1 344

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon ruokkinut kahta eri Suomen pääministeriä, mutta yhtä presidenttiä vaan. Yhden muun ministerin kanssa oltiin futismatsissa ja yks toinen ministeri taas opetti mut pelaamaan futista. Jutellut hetken tietty monen muunkin kanssa, mutta niin varmaan moni.

Viron pressan dj keikalla oon ollut ja niin mulla ja yhdellä jenkkien pressalla on ollut saman naisen kanssa vähän sutinaa.

Niitähän ei varmaan lasketa että on nähnyt Putinin ja Trumpin ja Bidenin ajavan ohi.

Musta siis Suomen seuraava presidentti!

Ja ai niin. Brittien suurlähettilään residenssissä kävin iltapäiväteellä.
 
Viimeksi muokattu:

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Voihan tätä juttua vielä jatkaakin: käsi joka pippeliäni säännöllisesti koskettaa on kätellyt Richard Bransonia. Olen siis myös älyttömän rikas jos ei google riitä.
Oletko itse päässyt kättelemään ketään julkkista?
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Minulla on tuhkakuppi, jonka on omistanut todennäköisesti Mikko Alatalo. Töhiksen lähetti Seija Pispalasta. On siis melko todennäköistä, että Juice on tumpannut tähän samalla, kun on Mikon kanssa tehnyt suurimmat biisinsä. Hyvin lähellä sukua.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No jos esineisiin mennään, niin minulla on Nikki Sixxin plektra. Olen siis vähän Nikki Sixx itsekin.

Toki tuo on tärkein yksittäinen esine, jonka omistan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jos esineisiin mennään, niin minulla on Nikki Sixxin plektra. Olen siis vähän Nikki Sixx itsekin.

Toki tuo on tärkein yksittäinen esine, jonka omistan.
Mulla taas on Avril Lavignen bändin kitaristin. Piti pari pikkutyttöä siirtää siitä sivuun että mä sain sen eikä mikään hiton fani. Sinne maahan kun se lensi.

Onkohan vielä jossain tallessa vai menikö muovinkeräykseen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Sain juuri Kymppitonnin tauolla viestin kuulokkeisiin, että hyvä kaverini on tehnyt julisteen LA Without a Map -elokuvaan!!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Olen ollut järkkärinä Cheekin keikalla. Cheekillä oli siihen aikaan lavalla enemmän porukkaa mitä yleisöä. Olen siis Kokoomus-räp-äijä itsekkin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen ollut järkkärinä Cheekin keikalla. Cheekillä oli siihen aikaan lavalla enemmän porukkaa mitä yleisöä. Olen siis Kokoomus-räp-äijä itsekkin.
Olen ollut järkkärinä Nykäsen Matin keikalla ja ennen sitä juteltiin pitkään pukuhuoneessa ennenkuin saatoin hänet lavalle. Olen siis laulaja-strippari-juoppo-mäkikotka melkein itsekin...
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen nähnyt Zarkus Poussan asioivan Kaisaniemen Fasulla, henkilökuntaa oli ohjeistettu olemaan antamatta Zarkukselle ''erikoistarjouksia''. Pari päivää tuosta Zarkus sai laivalla sairauskohtauksen ja lähti Elviksen rytmiryhmään
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Joku Tauskin taustakuorossa euroviisukarsinnoissa 1987 ollut muusikko puristi kättäni ja esitteli itsensä (etunimellä vain) äsken itiksessä (joo on rouvan vanha tuttu ja hän kertoi kotimatkalla tuosta musiikkiurasta jossa myös esim bomfunk mc's).
 

Glove

Jäsen
Olen melkein sukua kahdelle Mannerheim-ristin ritarille, Paavo Kolille ja jääkärikenraalimajuri Erkki Raappanalle. Molemmat kävivät samaa koulua kuin minä. Minä tosin vuosikymmeniä myöhemmin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen melkein sukua kahdelle Mannerheim-ristin ritarille, Paavo Kolille ja jääkärikenraalimajuri Erkki Raappanalle. Molemmat kävivät samaa koulua kuin minä. Minä tosin vuosikymmeniä myöhemmin.
Olen käynyt kyseisen Raappanan komentopaikalla Ilomantsissa. Olemme siis Gloven kanssa etäistä sukua.

Entisen taitoluistelija Susanna Pöykiön pappa oli isäni kummisetä. Ei biologista sukuyhteyttä heillä, silloin otettiin kummiksi kuka sattui lähellä asumaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Serkkuni oli kutsuvieraana Ruotsin kuninkaallisissa häissä vuonna 2015.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli puhetta vanhoista TV-sarjoista niin kävi ilmi, että olen melkein sukua TOP-5 ketjussakin juuri mainitulle Buffy vampyyrintappajalle. Sarah Michelle Gellar oli nimittäin aikoinaan yrittänyt iskeä rouvani silloista miestä jossain yökerhossa.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen etäisesti sukua EK:n toimitusjohtaja Jyri Häkämiehelle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Adjutantti, joka avusti äsken Eeva Ahtisaarta, on mun entinen valmennettava. Pääsi se maajoukkueeseenkin.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Mika Nuojua (näyttelijä) sekä Laulaja Teemu Roivainen ovat Naisystäväni serkkuja. Kaiken lisäksi siskollani on taustarooli Kikka elokuvassa. Siskoni myös tuntee henk.koht. paljon suomalaisia näyttelijöitä ja ohjaajia.

Eli kyllähän aika laaja julkimoiden kerma kuuluu sukuuni
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös