Maikkari esittää: MTV3 Chat

  • 61 868
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
missä on ketäketä-maa?
 

Saipa#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa,Fc Lahti,Boston Bruins, Crystal Palace,Lecce
paljo viive? Pääseex sinnä valvojakx, kun osaan laittaa piklunt oikeesee paikkaan niinq, ymmärräksä. tää hoMma on vaan vähän perseestä kun kaiki nobot lähettelee tänne viestejjjj.mut bytevei mä oon silti paras

tv: Selänne700
 

irGGu

Jäsen
peruspata hei.. totanoinniinku. etkö sä nyt ite tiä ettei mitää ketäketämaata oo. totanoinniin..

***
Ja joo, en oo testailemassa mitään. Kunhan puran tylsyyttäni. Anteeksi.
***
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HEI JUONTAJA! Koska teille tulee se punkkari"kirjailija" ja Sami Helenius vieraax??? Valvojalle terGGui! irGGu on ihQ! :)
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kukao semmone ku miljoonaPelle? Mun enol o sen levy mutten mä saanu soimaan sitä mun cdsoittimes.Ossax kukaan auttaa??Onkx se räp-musaa?

Tarkoitat varmaankin Pelle Miljoonaa, joka on tunnetun Miljoonasade -yhtyeen laulaja. T:Valvoja
 
HEI YH-ÄIT.SOITA MULLE NIIN JUTELLAAN. OLEN 39-VUOT. VAP. MIES. PORISTA. NUM. *** **** *****

Emme julkaise puhelinnumeroita tai muita yhteystietoja. -Essi
 

Klassikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssikerho
mä oon aika down.kun mun frendit sanoo et mun älynlahjat vähenee pontenssissa.onks muit nuorisorangaistuksen suorittanaite t miki-kimi.S
 

M10

Jäsen
Ketä valvoo, ketä puheenaihe



Sinna valvoo tänäänkin. Laittakaapas vaikka mielipiteitä siitä, pitäisikö Ifk:n tulevista valmentajista tiedottaa Helsinkiläisille mustalla tai valkoisella savulla joka tulisi DDR hallin savupiipusta.
 

Saipa#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa,Fc Lahti,Boston Bruins, Crystal Palace,Lecce
valvoja: Viestin hinta on nykyisin 1.62e kappale, koska puhuva Erkki lukee viestinne.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
mul ois yx tosi nolo kyssä...ku jätkä kysyy et "onx sul posliini?" ni mitä se meinaa ku en oo iha varma ku kaikki sanoo vähä kaiken näköst???ois kiva jos kertositte mitä se oikee tarkottaa? voisix vaix valvoja auttaa mua???????

Valvoja tykkää posliinista. Soitan sinulle lähetyksen jälkeen, niin sovitaan tapaaminen jossain. Kerron sinulle kaiken posliinista.

-Melamies (valvoja)-
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Gekko on homo!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mä oon 175 senttii ja 38 kiloo? Oox mä läski??Mä oon ihan masis -ninnu-

PUHUVAPÄÄ: toimitusjohtajatoimitusjohtajatoimitusjohtaja onsuurempikuinpienempikuin hahahahahahaha
 

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heippa kaikki anorektikko misut!Täällä kax koleeta xl-pojuu hitsaajan hatut päässä ja lumikengät jalassa.Lempiruoka:pasta. Ps. Foto ois kiva.
 

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3--jan latvala on veri ihq - <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Onx muita valtteri ja latvala fanittajii???????
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
LOGO RISKMAN


esaesaesavesaesavesaesavvvvesaesavesaesaesaesa


AHA :D

NI SAATANA! :D


j? mh?
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Nimimerkit Arnold ja Mike Bossy nyt lisää viinaa kurkkuunne kaatakaa!

-Valviksen määräys-
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
valvoja näytä tisit

mullo nenä kipeenä kun siällon sisällä finni
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Haloo haloo, onko Hellä Alapää?


Joo sattuu sattuu, otatko pois

-Valvoja-
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Tuleexz antti t uisku vieraakxz millo? -Angel 01-
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ylen SelOstaja JuSSi SaaRinen on HiVeNen ihq, jA muutenKin loistaVa seLostaja <*KieKKoHoRo-92*>

Mertsi on komeampi - Valvoja
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Huomio raimo, huomio raimo äiti ei odota neuvonnassa vaan, meikältä on puhelin hukassa eli jossain niin jos se raimo laittais puhelin numeron niin vois soittaa.

Emme julkaise puhelin numeroita joten tsekka pm -valvoja-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös