Maikkari esittää: MTV3 Chat

  • 61 677
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Kerho & muut ostojoukkueet.
Lähetä teksti viesti numeroon 17263, viestin hinta on 0,84 euroa / kpl.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kerho & muut ostojoukkueet.
VALVOJA: viestejä, jotka sisältävät kirosanoja, asiattomuuksia tai puhelinnumeroita, saatetaan muokata tai jättää julkaisematta ollenkaa.
 
Suosikkijoukkue
Kerho & muut ostojoukkueet.
Päivän kysymys on: Jos saisit suunnitella oman jäätelömaun, minkälainen se olisi? Muistakaa kirjoittaa viestin alkuun teksti KISA, jotta viestinne huomioidaan kisassa.
 
Suosikkijoukkue
Kerho & muut ostojoukkueet.
Kommentoi "MC puhuvapäällä" numerosta 173317, viestin hinta on 1,61 euroa / kpl.
 
KISA minun jätskissä olis vanilia jäätelöä ja päällä mansikkahilloa ja perunamuussia se olisi melkein yhtä namia kuin antti tuiskun musa.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Monentenaks IFK on sarjataulukossa ja kertokaa viimesimmät IFK-huhut. Ja onks totta mitä kuulin et Bednar menee espoon Bluesiin...???111 <~*dave#75*~>



ihq
 
Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Kälviän viis kuumint kissaa 1 pipa 2 sara 3 se uus blondi seiskalt 4 sara selvinpäi 5 niina siideris. Ketää hereil???
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viive on 5 tuntia - Tiitu - :) :) :) :) :)



Lauri sä ooooooot iiihana! Terkkuij kaikille södeille Laihialla. Kati 17vee, muistaks mut laivalt,oon se jol oli siniset farkut.textaa. Koska ville valo tulee vieraax........................mokoma o paras. jatkiksen top-5 muijat? HIM o paraaas.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Valvoja! ootko vapaa vai varattu? Vilkuta mun kissalle!
<=lehmä. Näytä tissit! Onks Lohjalta ketään?
Deittichat: kaimaani etsii kirahvia tositarkoituksella Deittinumero 69 69 69 69/ Top G-mies etsii heteromiestä tositarkoituksella...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Turha syyllistää yh-äitejä. Ite oon kohta 14 vee ja toista odotan. Ninnu Kempeleestä: anna sille tissiä. Txtseuraa?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
hei juontaja näytä tissit!!

mix mun viesti ei näy vaik ei sin mitän asiatomuksia ollu??!!

viive?????!!!????!?!? <3<3<3<3<3

millo antti tuisko o vieraana??? se o ihq!!

mä rakastan pikku gtä mä näin sen kerran yhel ostaril ja se katto mua

mun toyota kulkee joku 365 kmh ilman virityksii

sonkajärven top-5, -91 muijat: 1. Lissu, 2. Mari S, 3. Mari R, 4. tiinu 5. Katjah
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Onko tääl ketää raskaana, itse olen viidennellä kuulla. Neuvoja ja
vinkkejä pliiz! Kantsiiks lopettaa tupakointi? t:yh-äiti
Koirist olis kiva jutella kans.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ollaan jo niin montaa kertaa yritetty mut mä en vaan tuu raskaax!!! Onx mitää vinkkei??
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kannattaa duunailla lehtiroskiksen päällä jos haluaa tulla raskaaksi. Itselläni toimi. Mikä koira sul on? Muksu on allerginen, mut kai me silti voidaa ottaa kokkerspanieli. MissSixty -90.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös