Maikkari esittää: MTV3 Chat

  • 61 910
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Silloin kun Ruudun Jakkea lyödään, ollaan oikeella asialla. Löytyyx poikaystävääxs mulle joka on ihhq , mut vitun huora? T: Hanna luvialt.
 
Tymä ku lande-lukko-kahva-korpi-joukkue kahvas meijän fyysisien brändijoukkueen kaks kertaa tappioon, ihan epistä!!!!!111!11!11!!

Mut on meil kuiteski brändimäisii epäkahva-äijiä, jotka on tosi tosi fyysisii! Niinq ruudun jarkko, joka on tosi brändimäinen äijä eikä ikinä hölmöile, kouki, eikä filmaa, vaan pelaa äijämäistä ja ylifyysistä brändikiekkoa, ja on tosi tärkee pelaaja HIFKILLE!!!!11!!!!!!

HIFK ei oo mitään ilman RUDIA!!11!!!

T: RudiGirl -89
 

Cucamonga

Jäsen
Hei eiks se Ossy Osborne tai jotenkin noin se kirjoitettiin ookkiin Mötley Crüen vocalisti?! latasin dc++:lla niiden jokaise levy kosk oon aito fani muute onx sombudy tsiikannut tätä livink osbornessia se on just helmi shou yhes jaksossakin ossy sano fuck joka tarkoittaa perse eikö tarkoitakkiin

t: takatukkaovenvälissä

Miksi menin suoraan töihin peruskoulun jälkeen?

T: Valvoja
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
onx tääl kiimasii kimmoja????? t: Kimmo-fan



viive kello kymmeneltä?


Hei, olen 37-vuotias poikamies pohjoisesta. Harrastuksiini kuuluu porojen kannatus ja silittäminen. Olisitko sinä pohjoisen vereni kesyttäjä? Tule ja koita onneasi. Puh nro. xxx-xxxxxxx

Helvettiin ne numerot ny! -Valvoja-
 

Klassikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssikerho
Hei poromies pohjoisesta!!!! Mä kans tykkään silittää poroja ja keinosiementää niitä!!!! Onx sul omaa poroa vai silittelexä vieraita poroja t. Kärppäfanipoika -88!!!!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vetäkää tumppuun...

Poikkeuksellisesti sallimme tämän alatyylisen viestin. -Valvoja.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
HHHHHHPPPPPPPPKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!11!!!1! HOOOOPEEEEEEEKOOOOOOOvoittitepsin! JESSJESSS!!! Holden on ihq! Norde on aivan namu, samoin Vode on tosi söde! t: I <3 #8
 

Saipa#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa,Fc Lahti,Boston Bruins, Crystal Palace,Lecce
Tjtjtjtjtjtjtjtjtjtjtjtjtjtjtjtjtjjtjtjjjjjjjjttttjtjtj tj tj tjt tjtjt tjt tjt

Näytä Pertti tissit! Pianm alkaa taas hokinait ja se on kivaa ku mikajajut i on niin iHKUJA

Terv: Ankel*97
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Juti on porsas!
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaikki Imatralt on huorii Lappeenranta rulezzzz!!!11!
Lpr top 5 äijjät on Make, Lörde, Sami Hoo, Vladimir, Istvan ja sit se yx corolla-jätkä sammonlahest. Tunteex kukaa, seukkaaxe?
PS Amiz parturikampaajat ruletaa.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
eräätkin tosifanit

Mä on hifkin puolela mutku ne tippu niin mä oon tepsin puolella mutku ne tippu niin nytmä oonki..

Onpas tyhmä viesti tuo tuossa yläpuolella -Valvis-
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
kaljaaaaaaaaaaaaaaaa - PoriBoy81 -


Ota lisää, sieni - Valvoja
 

Kyle

Jäsen
Bhääää Ykx h0m0 poika MeiDän luokaLta sano Et Se AlkAA koHta VaKLaan mua!!! MäÄ KeRron huomeNNA mun OpeLLE!!
T. SkedeBoy-93

PS. Onkx ValVoja saanu KoSKaan PILLUU?!?


- No nuo on minun henkilökohtaisia asioita. T. Valvoja -Jörgen
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jaahas, mennään kattomaan -Lasse
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haistakaa paska kaikki. Tämä oli saatanan tuomaripeliä.

T: Toporonski ja itkut päälle... nih. Ensi kaudella tavataan, varokaa The Sucker Punchia, se on tappava.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Lasse, Lasse, Lasse! Tuol pihalla joku poika selittää et kohta alkaa punatulkkujen verilöyly!! Jaahas, mennääs kattoo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös