Ilmoitukset

Nimimerkki nahkis huilaa viikon sääntöjen 9§:n perusteella.

Nimimerkin stoneofage kirjoitusoikeudet on poistettu sääntöjen 1§:n perusteella.

Myös nimimerkki Captain K on asetettu pysyvään pelikieltoon, koska hän rikkoi aiempien pelikieltojen jälkeenkin toistuvasti sääntöjen 9§:ä.

Liigan siirtohuhut kaudelle 2017–2018

Viestiketju osiossa 'Liiga' , aloittajana Lapa11, 10.12.2016 klo 22.56.

1. Squit Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK ja KaMa
    Lainaus:
    No eipä niitä silti kannata lehdistölle kertoa, mitä siitä hyötyy? Mikä on idea haukkua toimittajalle "olipa paskaa ohjauspeliä, meidän peli on parempaa" settiä? Samoihin aikoihin, kun Kerhon peliä haukkui alkoi myös Vesalaisen sortaminen. Nyt on ollut vahvoja huhuja Vesalaisen tulemisesta Kerhoon niin olikohan siirto jo tuolloin selvä? Nytkö näitä juttuja kuulee, niin tuntuu vain katkeran ylimielisen svedupetterin porulta. Totta se on että Frölunda pelaa mahtavaa lätkää ja Liigan pelityyli (varsinkin tuomarilinja) vituttaa, mutta en usko että Kerhon peli ainakaan hirveätä pitäisi olla. Itse en seuraa edes SHL:ää hirveästi, mutta silti tiesin Rönnbergin ennen tuotakin ja mies on tunnettu töksäytyksistään.

Kritiikkiä pitää antaa ja perustella ja se on hyvä asia, mutta nyt tuntuu että siellä on otettu itkupotkut Kerhon ja Vesalaisen kytköksestä ja se on kostettu lupaukselle ja vielä julkisesti Kerhoa vähättelevillä kommenteilla.

2. Zodiac Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Thunder Bay Bombers
  3. Walkin Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Pittsburgh Penguins, #3, #58, #71, #81, #87
    Lainaus:
    Ei siitä mitään hyödy, mutta ei tuommoiseen mielipiteeseen kannata kiinni jäädä, toinen tykkää ja toinen ei siinä se. Ehkä toimittaja kysyi mieheltä, että mitä piti pelistä ja tuo oli sitten miehen mielipide siihen.

Lainaus:
    Ehkä seassa on ollut katkeruutta jne. mutta en mä näkisi tuota kritiikkinä ainoastaan Kerhoa kohtaan vaan ihan koko Liigaa kohtaan ja itse olen hyvin paljon Rönnbergin kanssa samaa mieltä koko Liigassa esiintyvästä jääkiekosta.

4. Epätietoinen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät ja Sievin Sisu!
    Lainaus:
    Oikeassa olet ja pelikin on aina suhteessa vastustajaan.

5. Ralph Jäsen

Eric Nystrom olisi mielenkiintoinen nimi Liigaan, mutta ehkä Erik Nyström saa jotain aikaan. Kovasti on nyt ruotsalaisia tulossa Liigaan sisään.

6. Squit Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK ja KaMa
    Lainaus:
    Totta, että Liiga ansaitsee kritiikin. Itsekin olen toivonnut enemmän ruotsin suuntaan, mutta säännöt ja linjat pitää muuttua täydellisesti jos se meinataan muuttaa. Varsinkin nyt, kun Kerho pelaa erittäin kiekollista peliä, niin se mailahäirintä ja estäminen pistää liikaa silmään.

Mutta kuitenkin kommentoin juuri tuota tapausta, että tuntuu kuin tarkoituksella oltaisiin sabotoitu lupauksen uraa, niin ei kaikki ole niin gloriaa kuten väitetään euroopan timanttitehtaalla.

Lainaus:
    Jep. Toisaalta hiukan alleviivaa Liigan ja SHL:n tasoa, kun sieltä tulee hakemaan isompaa roolia, mutta ei se mitään, ihan hyvähän se on jos pelaajat on hyviä. Ihan hyvin on noi ruotsalaiset pelannut kuitenkin.

7. Derby Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, NJ Devils
    JYP julkaisee perjantaina ennen pronssiottelua pelaajasopimuksen ensi kaudelle. Olisikohan Immosen paluun varmistus?

8. Tepi#45 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, #43, Bruins
    Lainaus:
    Kun se tapahtuu ilmeisesti kaukalossa, niin voisi hyvin ollakkin. Luulisi ainakin olevan vähän merkittävämpi sopimus kyseessä.

9. Kuokkalan Kone Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, Akatemia,Bruins
    Lainaus:
    Mutta vain ensikaudeksi sopimus, olisko Lahden Miika tai Mäenpää?

10. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Lahdella on jo sopimus JYP:iin, joten ei olisi mikään "pelaajasopimusuutinen".

11. Kuokkalan Kone Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, Akatemia,Bruins
    Lainaus:
    No niin onkin, siinä oli kaksivuotinen ulkomaanpykälä, mutta ei ainakaan Kiinassa jatka enää ensi kaudella, mainosarvoltaan paras on Immosen Jakke.

12. Purkan Jauhaja Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Onko Jyväskylässä tietoa Vaakanaisen ensi kauden seurasta? Kovasti huhuillaan Hämeenlinnaan.

13. Pori67s Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ässät ja muut
    Lainaus:
    Vaakanaista ollaan huhuttu myös Frölundaan

14. Jakub Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Ehkä Vaakanainen on ottanut puhelun Vesalaiselle ja Frölundalle on sanottu nej tack.

15. syöttökone#19 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät
    Lainaus:
    Vai Vesalaistako tarkoitat?

16. Purkan Jauhaja Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Lainaus:
    Vaakanaista tarkoitin.

Vesalaistakin on tiettävästi huhuttu/toivottu HPK'hon, mutta tästä ei minulla ole mitään uskottavaa lähdettä.

Näissä nuorissa kavereissa on myös tietysti se vaara että P-amerikka kutsuu jo ensi kaudella.

17. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Tai ovat vain junnumaajoukkueen pukukopissa sopineet, että molemmat menee Kerhoon.

18. Raúl Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Mikäs on syynä siihen, ettei Vaakanainen ole jatkamassa Jyväskylässä? Haluaa itse pois?

19. Uuhis #97 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Molomoton TPS, LA Kings, Windsor Spitfires
    Lainaus:
    Erittäin vahvasti pikkulinnut visersi Jasse Ikosen rantautuvan Jyppikylään.

20. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Ennen JYP-HIFK-peliä JYP tiedottaa vastustajan pelaajan siirtyvän JYP:iin? Epäilen.

21. Lucky Thirteen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, Detroit Red Wings
    Lainaus:
    Vaikea kyllä nähdä että vastustajajoukkueen pelaajan sopimusta ensi kaudesta julkaistaisiin ennen keskinäistä ottelua. Toki muuten tervetuloa minun puolestani.

22. Huml71 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät
  23. Kulttimörkö Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP ja maajoukkueet
    Vaikka Ikonen olisikin mahdollisesti palaamassa niin tosiaan tuskin sitä perjantaina ilmoitettaisiin. Luulen että se on joko Immonen tai Mäenpää joka perjantaina ilmoitetaan. Itse sanoisin että ensin Mäenpää ja isompi vonkale myöhemmin.

24. Uuhis #97 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Molomoton TPS, LA Kings, Windsor Spitfires
  25. Huml71 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät
    Lainaus:
    Mielenkiintoista. Jäädään odottelemaan.