Liigan kannattajatoiminta 2013–2014

  • 463 906
  • 1 544

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
P.S. Mun mielestä tuo POHJOISEN huutaminen maammelaulun yhteydessä on kaikkein junttimaisinta mitä mä tiedän. Tämä asia vie voiton noista läpsyttimistä tai paidatta reenaamisesta salilla.

Öööö...? Junttimaista? Iät ja ajat on Oulussa tätä tehty. Mikä juttu tää taas on, ettei saa olla ylpeä nimenomaan POHJOISESTA?

Äh, tais olla vaan huono provo, johon tartuin, sorry..
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Öööö...? Junttimaista? Iät ja ajat on Oulussa tätä tehty. Mikä juttu tää taas on, ettei saa olla ylpeä nimenomaan POHJOISESTA?
Vaan kun ettehän te saatana ole POHJOISESTA.

Vaikka saattehan te siitä tietenkin ylpeitä olla, olen minäkin ylpeä esim. pohjoisen puhtaasta luonnosta. En minä silti munat tulessa korosta tuota POHJOISTA silloin harvoin, kun tuota saksalaista juomalaula tulee laulettua.

Mitä läpsyttimiin tulee, niin paholaisen keksintöhän ne. Se on vähän niin kuin löisi laastarin tikkejä vaativan haavan päälle.

Jos hallissa ei ole tunnelmaa, niin sitten sitä pitää lähteä kehittämään. Ja nuo läpsyttimet eivät sitä kehitä, päinvastoin, hidastavat sitä kehitystä. Pidemmän päälle kukaan ei jaksa huutaa/laulaa tuota monotonista lärpytystä vastaan. Monotonista, aivan, sillä esim eilen Oulussa katsojat vihtoivat menemään oli kiekko sitten Kärppien päädyssä, Tapparan päädyssä, tai keskialueen aloituksessa.

Eilen kävi oikein sääliksi, kun kävi mielessä että kuinka hieno tunnelma Raksilassa voisi olla. Kärpät on juuri voittamassa/voittanut finaalisarjan ensimmäisen tiukan ottelun kotiyleisön edessä, ja kansa on hurmiossa. Ja miten Raksila vastaa? LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS

Jos se pelkkä maksimaalinen äänentuotto on tärkeää, niin lähdetään sitten Jyväskylän tielle ja laitetaan kannatusta tulemaan hallin äänentoiston kautta. Sitten ei tarvitse kenenkään rasittaa käsiään mutta hallissa on silti aivan valtava meteli = tunnelma. Tämä argumentti on toki usein heitettykin ilmoille, mutta heitetään se nyt uudestaan. Validi se on joka tapauksessa.

Ikuisuuskysymys, mutta mikä ihme siinä mahtaa olla ettei ihminen jaksa hakata niitä fliittimiään yhteen, mutta heti kun käteen annetaan sellainen pikavippifirman logolla ryyditetty pahviläpyskä niin jumalauta että vihdotaan kuin Sauna-Timo ku venäläisen kanssa sauno.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Öööö...? Junttimaista? Iät ja ajat on Oulussa tätä tehty. Mikä juttu tää taas on, ettei saa olla ylpeä nimenomaan POHJOISESTA?
Saatte olla ylpeitä pohjoisesta, ei se mua haittaa. Mutta junttimaista toi on ollut ennenkin ja on edelleen, siitä ei päästä yli.
Äh, tais olla vaan huono provo, johon tartuin, sorry..
Ei tää mikään provo ole. Jos lukisit noita mun muitakin viestejä, niin huomaisit, että mielestäni myös "Raannan" huutaminen oli porilaisilta äärimmäisen junttia myös.

Yhdyn kaikkeen mitä kirjoitit.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Antaa tuulipukujen vihtoa! Parempi se on näin kuin vain istua tönöttää. Vihdat ovat oikein hyvä keino aktivoida porukkaa. Eilenhän se onnistui oikein hyvin koska kaikki vihtoivat. Kaikki, paitsi fanikatsomo, jossa keskityttiin huutamaan.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Ja miten Raksila vastaa? LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS

Sinällään olen täysin samaa mieltä näistä läpsyttimistä, mutta pitänee kuitenkin korostaa, ettei siellä koko Raksila näiden vihtojen kanssa heilu. G-katsomossa liehuu edelleen se "läpsyttely kielletty" -lippu ja siellä keskitytään ihan toisin tavoin omien tukemiseen. Sääliksi käykin tuota porukkaa, jonka mahtava työ Raksilan kannattajakulttuurin eteen vedetään vessasta alas joka kerta, kun läpsyttimiä perusperteille jaetaan.

Pohjoinen näyttää edelleen hiertävän jengiä. Alunperin tuo tuli kuvioihin sen takia, kun etelän suunnalta tullut porottelu ja lappalaisherja käännettiin päälaelleen. "Yllättäen" tämäkin aiheuttaa edelleen itkua köyhien ja kateellisten riveissä. En minäkään sille huutelulle henkilökohtaisesti syty, mutta enemmän mua naurattaa muun Suomen reagointi tuohon. Itkun määrä on vakio, teki mitä tahansa.

Hämeenlinnan Cheekia siteeraava tunnelmannostattaja (joku Putro tai Pedro kai se oli) aiheutti meikäläisessä todennäköisesti ihan samanlaista myötähäpeää kuin pohjoisen huutaminen muissa. Ritarihallin yleisöön se upposi ja oli omiaan nostamaan heidän fiilistään, joten mikä minä olen sitä tuomitsemaankaan?
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viikonloppuna kävin katsastamassa pari ottelua Bundesligassa ja täytyy sanoa, että niistä meiningeistä taas kohtuu oksettava paluu finaalien lärpytinhelvettiin. Onneksi sentään pronssiottelussa oli aivan eri malliin tekemisen meininkiä kannattajapuolellakin, mutta tämä finaalisarja on onnetonta.

Sääliksi käy Poromafiaa, sillä tilanne on kohtuu mahdoton näiden saunojien kanssa. Onneksi runkosarjassa on tilanne taas parempi, mutta onhan se onnetonta kun finaaleissa pitäisi päästä takomaan kun rauta on kuumaa, mutta tyydytään ennemminkin lyömään kapuloita rattaisiin sen minkä ehtii.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vievät kyllä kaikista kannustuslauluista voiton äänessä. Turha siellä on enää mitään lauleskella sun muuta, kun läpytiläpyti on niin hemmetin hienoa.
Kiva, että itse menet lätkähalliin nauttimaan läpsyttelystä.

Mee sää kuoroon nauttimaan laulamisesta, mä jatkan läpsyttelyä vielä muutaman pelin ajan.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaan kun ettehän te saatana ole POHJOISESTA.

Vaikka saattehan te siitä tietenkin ylpeitä olla, olen minäkin ylpeä esim. pohjoisen puhtaasta luonnosta. En minä silti munat tulessa korosta tuota POHJOISTA silloin harvoin, kun tuota saksalaista juomalaula tulee laulettua.

Näitä on aina yhtä mukava lukea, koska näistä itketään vain silloin kun menestytään. Kärppien menestyksen tunnistaa palstalta parhaiten seuraavista sanoista. Lesta, filmaaminen, ylimieliset kärppäfanit, POHJOINEN, paidattomat etäkärpät ja nykyään läpsyttimet.

Ennenhän tähän kuului myös tuo lappalaiset ja porot, mutta kun maammelaulusta tehtiin uusi sovitus ja poromafia aloitti toiminnan niin nyt itketään, että ettehän te ole mistään pohjoisesta.

Ei tämä niin vakavaa ole jos toiset kannustavat vähän eri tavalla. Liigassa on kaikki hyvin jos ihmiset kitisee jostain läpsyttimistä tai millä nimellä niitä nyt kutsutaankaan.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Mee sää kuoroon nauttimaan laulamisesta, mä jatkan läpsyttelyä vielä muutaman pelin ajan.

Kyllähän mä muinoin oon kuorossa laulanut. Käytii BumtsiBum!:ssa muinoin kuoron kanssa. Ihan hauskaa puuhaahan toi oli ja katsomossa edellee mukava lauleskella hyväl fiiliksel. Sillä sitä tunnelmaa luodaan, ei noilla läpsyttimillä, joista sinä ilmeisesti niin pidät. Tuskinpa olen ainoa, jonka mielestä noi läpsyttimet ei halliin kuulu mutta onneksi teitä nauttijoita löytyy runsaasti. "Kovaäänisempi kakofonia = parempi tunnelma" vai miten se menikään?
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Mee sää kuoroon nauttimaan laulamisesta, mä jatkan läpsyttelyä vielä muutaman pelin ajan.

Voisit läpsyttelyn sijasta käyttää ihan omia käsiäsi (ei ollut mikään hyökkäys sinua kohtaan). Mää ymmärrän, että lapset/naiset/vanhemmat ihmiset läpsyttelee, mutta kyllä taputus pitäisi mennä edelle Pertti Peruslätkäjätkillä.

Eilenkin tosiaan tv:n välityksellä ei kannatus kuulunut juuri lainkaan, vaan läpsytys söi täysin muun kannatuksen. Muutenkin se sattuu korviin :(
 

Voltti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
G-katsomossa liehuu edelleen se "läpsyttely kielletty" -lippu ja siellä keskitytään ihan toisin tavoin omien tukemiseen. Sääliksi käykin tuota porukkaa, jonka mahtava työ Raksilan kannattajakulttuurin eteen vedetään vessasta alas joka kerta, kun läpsyttimiä perusperteille jaetaan.

Tässä kun on tätä säännöllisin väliajoin esiin nousevaa oikeinkannattamiskeskustelua seurannut, niin edellä lainattu kuvaus tuntuisi olevan se perusongelma.

Oikeinkannattajat tuntuvat ajattelevat itseään kannatuskulttuurin ritarillisina esitaistelijoina jotka yrittävät tuoda hiljaiset juntit pois keskiajalta. Sitten kun juntti saakin läpsyttimen niin yhtäkkiä oikein kannattajia ei metelin alta kuulu lainkaan ja heistä tulikin yhtäkkiä taviksia. Eihän se käy.

Tulos on sinällään oikein, mutta se oli väärin hankittu.

Suomalaisille on kulttuurillisesti aika tyypillistä olla vähän pidättyväinen ja hillitty. Eurooppalaistyylinen kannatuskulttuuri ei välttämättä kovin helposti istu tänne POHJOISEEN, joten...

Miksi helvetissä ette anna karjalalippisten hakata niitä läpsyttimiään kun kerta selvästi tykkäävät siitä touhusta. On se sentään omanlaistansa kannatuskulttuuria sekin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sinällään olen täysin samaa mieltä näistä läpsyttimistä, mutta pitänee kuitenkin korostaa, ettei siellä koko Raksila näiden vihtojen kanssa heilu. G-katsomossa liehuu edelleen se "läpsyttely kielletty" -lippu ja siellä keskitytään ihan toisin tavoin omien tukemiseen. Sääliksi käykin tuota porukkaa, jonka mahtava työ Raksilan kannattajakulttuurin eteen vedetään vessasta alas joka kerta, kun läpsyttimiä perusperteille jaetaan.
Juu, tiesin tämän kyllä. Piti heidät mainitakin. Ja viimeisestä lauseestasi täysin samaa mieltä.

Näitä on aina yhtä mukava lukea, koska näistä itketään vain silloin kun menestytään. Kärppien menestyksen tunnistaa palstalta parhaiten seuraavista sanoista. Lesta, filmaaminen, ylimieliset kärppäfanit, POHJOINEN, paidattomat etäkärpät ja nykyään läpsyttimet.
Ei mua tämä nyt sentään itketä. Lähinnä huvittaa ja aiheuttaa pientä myötähäpeää, eli ei mitään vakavaa. Mutta on kai se nyt ihan selvää, että näistä "itketään" nimenomaan silloin kun Kärpät menestyy. Eihän sitä Maamme-laulua muuten edes Oulussa laulettaisi. Tai en ainakaan usko että siinä marraskuun Kärpät-Lukko -matsissa siellä joikhataan ennen peliä.

Kärppien menestystä vastaan mulla ei ole mitään vastaan, joten siksi en tätä tapaa kritisoi/ihmettele/siitä itke. Kunhan nyt ei ihan joka vuosi mestaruutta voita. Ja tämäkin lähinnä vain siksi, että olisi kiva jos Lukkokin joskus.

e. Ei tainnut mennä taaskaan tuntiakaan, kun joku kerkesi jo iskemään termin "oikeinkannattajat" pöytään.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Come again? Lesta? Mitä täällä tapahtuu?

Juurihan totesin, että tuosta pystyy löytämään yhtymäkohdan. Mikä tässä(kin) nyt Sinulla on ongelma?

Rautalangasta - Kärppien kevätslogan muistuttaa hyvin paljon Kerhon taannoista kevätslogania. Piste. Itselläni ei ole mitään tekemistä tuon sloganin kanssa, joten en nyt ymmärrä mikä rooli minulla tässä asiassa on. Voitko hiukan avata tuota one-lineriasi?

Onglemani ovat Oulun Kärppiä kannattavat forumistit, jotka pääsivät ikävästi ihoni alle taannoisissa väännöissä Kärpät-HPK puolivälieräketjussa sekä otteluketjuissa. Tulkitsin aiemman kirjoituksesi vanhasta muistista jonkinasteiseksi vittuiluksi tai provoksi. Hyvä, että asiasta kuitenkin päästiin yksimielisyyteen. Eli meidän värinen kevät oli ennen teidän väristä, ni. Lesta oli asiattomuus, pahoitteluni.

Mitä tulee vallitsevaan läpsytinkeskusteluun, niin ovathan nuo ihan hemmetin ärsyttäviä, lähes verrattavissa Vuvuzeloihin. Ja vielä enemmän noissa tosiaan ärsyttää tuo käyttö, eli läpi ottelun monotonisesti hulluna vihtominen. Jos tuularit tajuaisivat edes vihtoa kannattajakatsomon tahtiin, niin olisivat huomattavasti vähemmän saatanallisia. Mutta kun ei, niin ei. LÄPS LÄPS! Hämeenlinnassakin pieni porukka tekee valtavasti työtä modernin kannattamisen edistämiseksi, mutta kevään kiimaisimmissa peleissä hyvä työ (laulut, chantit) hukutettiin seurajohdon toimesta noiden saatanan lärpyttimien alle. Pahintahan on edellä mainitun monotonisen hakkaamisen lisäksi se, että Ritarihallin yleisö ei onnistunut noita edes tahdissa hakkaamaan ja tulos on jotakuinkin LÄPläpsLÄPSläpläpLÄläps. Hyi olkoon.

Kaiholla kyllä muistelen kreikkalaista kannatuskulttuuria paikallisissa sekä Mestareiden liigan peleissä jalkapallon puolella. Vaikkei koko yleisö osallistunut itse lauluihin, oli tuo yleinen kannustaminen yhdistettynä kannattajakatsomon toimintaan jotain suomalaiselle täysin käsittämätöntä. Tietysti tähän voisi jauhaa vielä kulttuurieroista sun muusta, mutta näistä on nyt keskusteltu ihan riittävästi edelläkin. Ehkä meillä Suomessakin vielä joskus.

Yhteenvetona, läpsyttimet pois halleista.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehkä meillä Suomessakin vielä joskus.

Kyllä se täälläkin vielä lähtee. Eniten tässä vain huolettaa, että kuinka paljon sitä etumatkaa joudutaan antamaan vielä muille. Luojan kiitos paljon hyviä ryhmiä alkaa halleilta jo löytymään ja nämä lärpytinhelvetit nimenomaan osoittavat sen, että mistä se kunnollinen kannattajakulttuuri vielä puuttuu ja sitten tätä paskaa yritetään puolustella säälittävillä argumenteilla. Ja yleensä näillä puolustelijoilla harvoin on livekokemusta siitä, miten hommat pelaavat parhaimmillaan muualla Euroopassa.

Samalla tavalla kuin esim. mitä länsinaapurissa osoittaa väliaikamusiikkien soitattaminen lutuurin puutetta. Nyt onneksi tätä aletaan Liigassakin näkemään, mikäli Vaasassa on edelleen munaa pitää väliaikamusiikit säpissa. Osaako joku punavalkoinen tästä asiasta valaista enemmän? Ainakin mitä itse olen tällä kaudella Sportin pelejä nähnyt, niin käsittääkseni väliaikamusiikit ovat edelleen loistaneet hienosti poissaolollaan kun kannattajapäädystä raikaa tasaiseen tahtiin.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Läpsytinkeskustelu. Pidän niitä jumalattoman ärsyttävinä ja suoraan sanottuna vituttaa mennä Raksilaan, kun niitä siellä hakataan. Lahdessa niihin tuli tutustuttua taannoisessa puolivälieräsarjassa ja olihan se raivostuttavaa. Vaikka kuinka huutaa ja yrittää kannustaa, niin eihän se ääni läpsyttimien yli kuulu. Jyrkkä ei täältä. Vaan eipä taida Junnoa kiinnostaa tämä näkemys asiaan.

Muilta osin ihan peruskauraahan täällä jauhetaan. Pohjoinen lähtee edelleen komiasti ja sillä jos millä mennään ihon alle. Paidat lähtee kun voitetaan ja mehän voitetaan. Ja silläkin mennään ihon alle. Tokihan oikeinkannattajat ei voi sietää kyseisiä ilmiöitä ja mikäs sen parempaa. Oulussa on menty tällä kaudella hurjasti eteenpäin poromafian toimesta. Lauantaina siihen yhdistetään ensimmäisetä kertaa kunnolla EtäKärppienkin voima. Johan lähtee.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Muilta osin ihan peruskauraahan täällä jauhetaan. Pohjoinen lähtee edelleen komiasti ja sillä jos millä mennään ihon alle. Paidat lähtee kun voitetaan ja mehän voitetaan. Ja silläkin mennään ihon alle. Tokihan oikeinkannattajat ei voi sietää kyseisiä ilmiöitä ja mikäs sen parempaa. Oulussa on menty tällä kaudella hurjasti eteenpäin poromafian toimesta. Lauantaina siihen yhdistetään ensimmäisetä kertaa kunnolla EtäKärppienkin voima. Johan lähtee.

Tämän on saanut telkkaristakin huomata ja hyvä niin. Sääli vain on, että tuon hallintäyteisen vihdonnan keskeltä ei poromafian mahdollisista lauluista ja huudoista kuule mitään. Ei ainakaan kuullut eilen. Mutta onnea yrityksellenne lauantaina.

Joku täällä aiemmin sanoi että mitä väliä sillä on, miten ääntä halliin tuotetaan. Jos noin, niin miksi sitten rajoittaa musiikin soittaminen vain pelikatkoille? Soitetaan samantien koko pelin ajan ja mahdollisimman kovalla volyymilla että hallissa olisi varmasti ääntä riittävästi.
 
Viimeksi muokattu:

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muilta osin ihan peruskauraahan täällä jauhetaan. Pohjoinen lähtee edelleen komiasti ja sillä jos millä mennään ihon alle. Paidat lähtee kun voitetaan ja mehän voitetaan. Ja silläkin mennään ihon alle. Tokihan oikeinkannattajat ei voi sietää kyseisiä ilmiöitä ja mikäs sen parempaa. Oulussa on menty tällä kaudella hurjasti eteenpäin poromafian toimesta. Lauantaina siihen yhdistetään ensimmäisetä kertaa kunnolla EtäKärppienkin voima. Johan lähtee.

Itselleni on aivan samantekevää tämä Pohjoinen-korostus seurajoukkuepuolella. Ihan hyvä tapa psyykkaukseen jo ennen matsin alkua. Mutta sitä en ymmärrä, että kun sama meno jatkuu maajoukkuepuolellakin. Ainakin ne Suomen pelit, mitä olen ollut livenä katsomassa, niin tätä korosteltu sielläkin. Se ei mulle enää aukene.

Paitoja lähtee päältä muuallakin kuin Oulussa, että senkin osalta aika samantekevää. Kuhan nyt vain päädystä lähtee kunnolla meteliä ja nää helvetin vippaskonstit mäkeen, niin hyvä tulee.

Toivotaan todella, että lähtisi nyt paremmin, jos etelästäkin on tulossa apuja.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Muilta osin ihan peruskauraahan täällä jauhetaan. Pohjoinen lähtee edelleen komiasti ja sillä jos millä mennään ihon alle. Paidat lähtee kun voitetaan ja mehän voitetaan. Ja silläkin mennään ihon alle. Tokihan oikeinkannattajat ei voi sietää kyseisiä ilmiöitä ja mikäs sen parempaa. Oulussa on menty tällä kaudella hurjasti eteenpäin poromafian toimesta. Lauantaina siihen yhdistetään ensimmäisetä kertaa kunnolla EtäKärppienkin voima. Johan lähtee.

Turhaa pullistelua. Mä heitin 'paidan pois otto'-läpän aiemmin ihan kieli poskella, ja korostin sitä vielä itselleni epätyypilliseen tapaan hymiöllä. TJEU!

Mulla on kuuleppas ihan sama, mitä mahatifoja vedätte. Ei koske minua millään tavalla, ei suoraan eikä mutkien kautta. Eilinen Ylen venäjäkeskustelu meni eräiltä osin syvälle ihon alle, teidän koreografiat eivät sinne yllä.

Hyvähän se on, että uskallatte toteuttaa performanssia, joka erottaa teidän muista faniporukoista. Siitä teidät tunnetaan. Samoin kuin "pohjoinen" -huudosta. Näistä teidän seuran kuitenkin tulisi painaa paitoja, eikä en gång, alltid -jutuista. Vai mitä mieltä olet?
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Turhaa pullistelua.

Hyvähän se on, että uskallatte toteuttaa performanssia, joka erottaa teidän muista faniporukoista. Siitä teidät tunnetaan. Samoin kuin "pohjoinen" -huudosta. Näistä teidän seuran kuitenkin tulisi painaa paitoja, eikä en gång, alltid -jutuista. Vai mitä mieltä olet?

Aina pitää vähän pullistella. Jos ei muuta, niin mahaa.

Paidattomuus on EtäKärppien juttu Oulun pään fanit aika harvoin siihen intoutuu. Meillä on omia aiheeseen liittyviä painatustuotteitakin. Seura sais mun puolesta innostua aiheesta tekemään jotain myyntiinkin, ei se huono idea ole.

En minäkään tuota en gång, alltid -juttua oikein ymmärrä. Omaakin olisi, mistä tehdä, niin miksi vääntää muiden jutuista? Tuo kun on niin IFK:n kuin olla ja voi. Sitä pitäisi kunnioittaa, näin minä asian näen. Huulta asiasta voi heittää, mutta paitoja ei tarvis painaa.
 

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä on katkeraa itkemistä muiden joukkueiden faneilta Kärppien fanituotteista ja oikeastaan joka asiasta. Noh, ei siinä, mukavahan se vain on että kadehditaan ;) Seuraavaksi Kärpät voisi teettää sellaisia paitoja missä olisi kuva, jossa on keskisormi pystyssä ja teksti "Vitun köyhät!"
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kyllä on katkeraa itkemistä muiden joukkueiden faneilta Kärppien fanituotteista ja oikeastaan joka asiasta. Noh, ei siinä, mukavahan se vain on että kadehditaan ;)

Enemmänkin vaikuttaa siltä, että Kärpät kadehtii muiden juttuja, kun niitä pitää noinkin härskisti kopioida.

Seuraavaksi Kärpät voisi teettää sellaisia paitoja missä olisi kuva, jossa on keskisormi pystyssä ja teksti "Vitun köyhät!"

Sopisi varmaan hyvin Kärppien sapluunaan, muttei tuota vaihtoehtoa ole tainnut vielä kukaan muu käyttää. Lienee siis turha vielä tässä vaiheessa tuollaista odotella. ;)
 

Apheu

Jäsen
Noista läpsyttimistä, niin eivät minua ole koskaan juurikaan haitanneet, mutta finaalia kun seurasi tv.stä, alkoi kyllä ärsyttämään. Mielestäni yleensä niitä on hakattu kannatushuutojen tahtiin, kotijoukkueen pyörittäessä hyökkäyspeliä tai kotijoukkueen lähtiessä hyökkäämään, mikä on mielestäni ihan okei.

Mutta nyt, matsia kun katseli, niin tuntui, että noita hakattiin aivan koko matsin ajan vailla mitään ideaa. Mitään huutoja ei noiden yli ainakaan selvästi kuulunut ja tuntui, ettei läpsyttämiseen tullut mitään taukoja - esimerkiksi kiekko oli Tapparan hallussa tämän oman maalin takana (jolloin yleensä on buuattu), niin tällä kertaa lähti käyntiin armoton läpsytys.

Parempi tuo kai on kuin ei mitään, mutta ensimmäistä kertaa itselleni tuli semmoinen olo, että voisitteko nyt hetken olla paiskuttamatta. Päätäkin alkoi särkemään pelin aikana, tiedä sitten mistä johtui. :D
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Enemmänkin vaikuttaa siltä, että Kärpät kadehtii muiden juttuja, kun niitä pitää noinkin härskisti kopioida.

Sallittua saada tällainen vaikutelma, mutta esimerkiksi tuo "Kerran Kärppä, aina Kärppä" on ollut Radio Megalla käytössä ohjelmaniminä jo toistakymmentä vuotta sitten, kun Kärppäohjelmistoa touhuttiin. Ei siis mikään härski kopio IFK:lta kuitenkaan, vaikka sieltä toki kysyttiin mielipidettä tuohon paitaan, erityisesti ruotsinkielisen hassuttelun vuoksi.

Suomen logon mukailuhan taas sopii oikein hyvin Ouluun, Kärpillä kun on esimerkillisen omavarainen rosterikin täynnä suomalaista osaamista. En ihmettele, että muukalaislegioonien kannattajat tästä närkästyy.

Vitun köyhät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös