Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei toi musta veljelliseltä vinoilulta vaikuttanut, vaan lähinnä kyllästymiseltä ja vittuuntumiselta, enkä nyt tarkoita häntä, joka ei ole pelikiellossa.
Ei toi musta veljelliseltä vinoilulta vaikuttanut, vaan lähinnä kyllästymiseltä ja vittuuntumiselta, enkä nyt tarkoita häntä, joka ei ole pelikiellossa.
Kierrätyskeskuksen puolella on muitakin ihan asiallisia keskusteluketjuja, jotka mielestäni kuuluisivat selkeästi Vapaan keskustelun puolelle.Siirtäkääpä tämä Vapaan puolelle:
Asia on ihan todellinen ja ansaitsee olla Vapaalla, jos joku vaikka ei esimerkiksi niin jaksa Kierrätyskeskuksen spämmiä seurata.
Kiitos!Kierrätyskeskuksen puolella on muitakin ihan asiallisia keskusteluketjuja, jotka mielestäni kuuluisivat selkeästi Vapaan keskustelun puolelle.
- - -
Mikä on Moderaattorien kanta tällaiseen?
Luonnollisesti tästä edellisestä kysymyksestäni tuli monenlaista parranpärinää. Jonkun mielestä jopa vaadin noiden kolmen edellisessä viestissäni mainitsemieni ketjujen siirtoa Kierrätyskeskuksesta Vapaalle. Mun nähdäkseni kyseessä oli paremminkin puhdas kysymys. Mielestäni kyseiset ketjut sisälsivät ihan asiallista keskustelua yhdestä tietystä aiheesta. Tällöin ne mun näkemykseni mukaan kuuluvat Vapaan puolelle eivätkä Kierrätyskeskukseen. Moderaattoritkin olivat näemmä kanssani samaa mieltä.Kierrätyskeskuksen puolella on muitakin ihan asiallisia keskusteluketjuja, jotka mielestäni kuuluisivat selkeästi Vapaan keskustelun puolelle.
Oletettavasti Moderaattorien työtä helpottaa, jos siirrettävät ketjut linkitetään valmiiksi.Civiliization III (ja aie(kaise)mmat versiot) -ketju kuuluisi näin ollen Peliluolaan. En minäkään vaadi ja moderaattorit tietenkin päättävät siirrosta, mutta kiitos kuitenkin jo etukäteen.
No, Jatkoaika ei olisi Jatkoaika, jos joukossa ei olisi myös näsäviisaita ja hakamussuttelijoita. Välittömästi tuli kyselyitä, miksi en vaatinut myös tämän ja tämän ketjun siirtoa.
YV:llä tuli toinen kysely! Hakamussuttelevaa nimimerkkiä en julkisesti mainitse, mutta yhdistän kyllä rinkirunkkauskerhoon. Kyse oli myös Cicciolina-ketjusta.Kyselyitä? Kuka mun lisäkseni asiasta kyseli? Vai valehtelitko ja liioittelitko kuten Jatkoajassa on tapana, ja pistit yksikön täysin turhaan monikkoon?
No, valistaisitko mua ja kerrot ihan julkisesti, miksi yksittäiselle henkilölle omistettu ketju piti avata Kierrätyskeskuksen puolelle eikä Vapaan keskustelun puolelle - samalle puolelle, jossa on kymmenittäin ellei sadoittain yksittäisille henkilöille omistettuja ketjuja? Mikä erottaa Jari "Bull" Mentulan vaikkapa Tony "Viikinki" Halmeesta, että heidän ketjunsa pitäisi olla eri osioissa? Mä olen oikeasti niin saatanan tyhmä, että en ymmärrä eroja esim. näiden kahden herran välillä. Kerro jotain viisasta, että minäkin ehkä sivistyisin!Mua ei jostain syystä yhtään yllätä, miksi sulta menee tuo Mentulan ketjun avauspaikka noin pahasti ohi. Toivottavasti jatkat sitä asiallista ja informaatioarvoltaan taivaita hipovaa Mentula -keskustelua Vapaalla - - -
YV:llä tuli toinen kysely! Hakamussuttelevaa nimimerkkiä en julkisesti mainitse, mutta yhdistän kyllä rinkirunkkauskerhoon. Kyse oli myös Cicciolina-ketjusta.
No, valistaisitko mua ja kerrot ihan julkisesti, miksi yksittäiselle henkilölle omistettu ketju piti avata Kierrätyskeskuksen puolelle eikä Vapaan keskustelun puolelle - samalle puolelle, jossa on kymmenittäin ellei sadoittain yksittäisille henkilöille omistettuja ketjuja? Mikä erottaa Jari "Bull" Mentulan vaikkapa Tony "Viikinki" Halmeesta, että heidän ketjunsa pitäisi olla eri osioissa? Mä olen oikeasti niin saatanan tyhmä, että en ymmärrä eroja esim. näiden kahden herran välillä. Kerro jotain viisasta, että minäkin ehkä sivistyisin!
Mä en ollut kirjoittanut Mentula-ketjuun silloin kun se oli Kierrätyskeskuksessa, sillä mulla ei ollut mitään sanottavaa kyseisestä herrasta. En usko, että mulla tulisi jatkossakaan olemaan mitään asiaa hänestä. Jos näin kuitenkin kävisi, niin jatkossa hänen ketjunsa löytäminen olisi helppoa - se on samassa paikassa, josta löytyvät muidenkin yksittäisten henkilöiden ketjut.
Vastaavalla logiikalla kysyen miksi helvetissä täällä yleensäkään on eri osioita? Haku on olemassa! Siitä vain kaikki Otteluketjut, huhuketjut, politiikkaketjut ja kalsarikänniketjut samaan iloiseen sillisalaattiin. Haullahan ne ketjut sieltä löytyvät.Itseäni oikeastaa kiinnostaisi vain että mitä helvettiä sillä on väliä kummalla puolella ne ketjut ovat?
Haku on olemassa
Miksi noin "äreällä" päällä...? Tai sanotaanko että miksi noin suuri haloo siitä että yksi ketju on väärällä puolella... Virheitä sattuu jokaiselle.Vastaavalla logiikalla kysyen miksi helvetissä täällä yleensäkään on eri osioita? Haku on olemassa! Siitä vain kaikki Otteluketjut, huhuketjut, politiikkaketjut ja kalsarikänniketjut samaan iloiseen sillisalaattiin. Haullahan ne ketjut sieltä löytyvät.
Itse asiassa miksi muuten pitää olla eri ketjujakaan? Yksi megaketju riittäisi - hakuhan on olemassa!
"Äreällä"? - suuri haloo?Miksi noin "äreällä" päällä...? Tai sanotaanko että miksi noin suuri haloo siitä että yksi ketju on väärällä puolella... Virheitä sattuu jokaiselle.
Ovatko moderaattorit kesälomalla, kun en oo saanut minkäänlaista vastausta kysymykseen vai onko kysymys sellainen, että siihen ei haluta vastata?
Kesäisin voi ajoittain ollakin pientä vajaamiehisyyttä, mutta ei me kaikki olla samaan aikaan mummolassa. Tähän kysymykseen on vastattu jo niin monta kertaa ja osoitit itsekin tietäväsi vastauksen, että tulkitsimme sen retoriseksi kysymykseksi. Mutta jos ei kerran ollut sellainen, niin vastataan jälleen kerran:
Emme kommentoi yksittäisiä tapauksia julkisesti.
Tästä johtuen kysyinkin, että onko Jatkoaika.com:in toimittajat, moderaattorit, ylläpidon jäsenet sun muut talkoohenkiset henkilöt jotka hallitsee jotakin nimimerkkiä teidän, eli moderaattoreiden erityissuojelussa, vai olenko esim mä samassa asemassa kuin esim @Jaws kun arvioitte meihin kohdistettuja keljuiluja?
Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen rangaistavia. Tämä koskee myös Jatkoajan toimittajien ja moderaattorien nimimerkkejä ja henkilöllisyyksiä.
Selostajien unohtumattomat lausahdukset -kuulunee tuntomerkkien perusteella Kierrätyskeskukseen.Vapaan keskustelun ja kierrätyskeskuksen välinen raja on toisinaan aika lailla veteen piirretty. Lähtökohtaisesti pyrkimys on, että vapaan keskustelun puolella olisi sellaiset ketjut, joissa käydään varsinaista keskustelua. Kierrätyskeskukseen sitten kaikki kyselyt, listausketjut, kisailut jne.
@Moderaattorit miksi kirjoitusoikeuteni oli poissa yli viikon ilman, että minulle tai muillekaan ilmoitettiin mitään? Lähetitte varoitusviestin turhasta palstan täytteestä, mutta ette viitanneet mihinkään viestiin.
@hammer lynx avasi oman ketjun pakolaispolitiikalle ja turvapaikan hakijoille (erinomaisesti tehty!). Onko odotettavissa, että monikulttuurisuus-ketjusta siirretään noita asioita koskevat viestit uuteen ketjuun, ja monikulttuurisuus-ketjussa keskustellaan jatkossa monikulttuurisuudesta?
Jokin aika sitten sohelsin viestin lainauksen kanssa, ja lopputuloksena oli täysin tahaton mutta siitä huolimatta erittäin tökerö syytös täysin viatonta kanssakirjoittajaa kohtaan. Asia selvitettiin hyvässä hengessä, ja korjasin mokani ennenkuin viestin muokkausaikaraja meni umpeen. Miten tulee toimia vastaavissa tapauksissa, jos viestiä ei enää voi muokata?