Kuinka helposti pääsit kirjoittamaan Jatkoaikaan?

  • 8 778
  • 55

Montako yritystä vaati?

  • Ensimmäinen kerta riitti

    Ääniä: 173 70,0%
  • Vaati kaksi yritystä

    Ääniä: 54 21,9%
  • Kolmas kerta toden sanoi

    Ääniä: 16 6,5%
  • Pääsin leikkiin mukaan vasta neljännellä tai useammalla yrittämällä

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    247

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mesosin aikani (vuosia) yhden paikallislehden kiekkopalstalla taistellen tuulimyllyjä vastaan, kunnes eräs palstaveli suorastaan kehoitti minua hakemaan jatkiksen kirjoitusoikeuksia - ekalla natsasi, mutta rajoilla on käyty välillä pysymisen kanssa.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Rekisteröitymispäivä: 22.03.2012, eli ihan noviisina täällä huudellaan senioreiden seassa. Vasta kolmannella sisään kun tuli aliarvioitua tuota vaadittua tasoa. Modet pistivät sähköpostia hakemuksieni puutteista ja muidenkin hakemusten
yleisimmistä virheistä. Korjasin vikakohdat ja parantelin muutenkin ihan yleisesti hakemukseni tasoa. Kuukauden sisään olin kolme hakemusta pistänyt, kai niihin jo kyllästyttiin ja päästettiin säälistä.

Palstaa oli tullut jo luettua enemmän ja vähemmän aktiivisesti pari vuotta ennen kirjoitusoikeuksien saamista.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kolme kertaa jatkoajan ylläpito lähestyi ennenkuin suostuin siirtymään Kiekkopesästä tänne 2001. Eka tarjous oli ihan naurettava, tokaan lupasivat jo maksaa koneen ja internet-yhteyden, mutta vasta korotettu kolmas tarjous hyväksyttiin agentin kanssa.

Itseasiassa silloin 2001 ei ollut käytännössä mitään seulaa ja sen kyllä huomaa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ennen tunnukset sai todella helposti, näkeehän sen tuosta jäsenmäärästä. Jäseniä on valtavasti ja monet eivät ole vuosiin loggautuneet palstalle saatikka kirjoittaneet mitään. Nykyisin rimaa taas pidetään suhteettoman korkealla jotta "taataan keskustelupalstan kova taso". Tämä tosin sopii hyvin Jatkiksen natsilinjaan,eli sinänsä tuo ei ole yllätys.

Itse olen sitä mieltä että jos tätä jäsenmäärää halutaan rajoittaa niin hyvät kirjoittajat kannattaisi ottaa mukaan kevyemmillä perusteilla ja tiputettaisiin ennemmin muutama tuhat epäaktiivista palstakävijää pois.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pari kertaa jouduin näpyttelemään hakemuksen. Väliä taisi olla vuoden verran. Hakemukset olivat suurinpiirtein samanlaiset.

Jatkoaikaa olen lukenut vuodesta 2003, muistaakseni.
 

Whist

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KooKoo
Viime syksynä hain tunnuksia ensimmäisen kerran tuloksetta. Kevättalvella hain tunnuksia uudestaan ja täällä sitä nyt sitten ollaan. Palstaa olen lukenut jo vuodesta 2004.
 

Iggy12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Sharks, Flyers, KalPa, Jarome Iginla
Vahingossa. Ensimmäisellä kerralla jaksoin odottaa pitkään kirjoitusoikeuksia ja olin todella vittuuntunut, kun niitä ei tullut. Siihen jäi myös jatkoajan lukeminen vähäksi aikaa. Sitten jotain kuukausia myöhemmin ihan vain huvikseni tein uuden yrityksen ja ajattelin ettei se mene läpi, mutta sitten eräänä kauniina päivänä kokeilin, että ovatko antaneet kirjoitusoikeudet ja sitten huomasin, että mielipiteeni pääsevät vihdoin esille.
 

ion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vahingossa. Ensimmäisellä kerralla jaksoin odottaa pitkään kirjoitusoikeuksia ja olin todella vittuuntunut, kun niitä ei tullut. Siihen jäi myös jatkoajan lukeminen vähäksi aikaa. Sitten jotain kuukausia myöhemmin ihan vain huvikseni tein uuden yrityksen ja ajattelin ettei se mene läpi, mutta sitten eräänä kauniina päivänä kokeilin, että ovatko antaneet kirjoitusoikeudet ja sitten huomasin, että mielipiteeni pääsevät vihdoin esille.

Minä odottelin kirjoitusoikeuksia aikani, mutta kun ei kuulunut niin unohdin asian. Nyt yhdeksän vuotta myöhemmin päätin aktivoitua uudelleen ja hakea tunnuksia. Yllätyksekseni sähköpostiosoitteeni ei kelvannut, koska sillä oli jo palstalle rekisteröidytty. Kai täytyy siis vastata että ensimmäisellä yrittämällä sisään, vaikka tunnuksia hieman jouduin odottelemaankin :). Sattuneesta syystä en yhtään muista millä olen perustellut hakemukseni!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jatkoaika pyysi minua kirjoittajaksi...hövelinä sitten menin suostumaan ja loppu onkin sitten pelkkä luisumista alamäkeen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ensimmäisen hakemuksen myötä keväällä 2002 minut hyväksyttiin palstalle kirjoittajaksi. En enää muista oliko hakemukseni edes kovinkaan kummoinen, kaipa sitä jotain tuli kirjoitettua kiekosta ja sen seuraamisesta kun jonkin ajan kuluttua hakemuksen laittamisesta taisin saada ilmoituksen hyväksymisestä laatukirjoittajien joukkoon. Epäilemättä nyt kyseiselle hakemukselle naurettaisi ja todettaisi vain, että menehän poika kasvamaan korkoa joksikin aikaa.

vlad.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Vasta toisella kerralla. Toinen hakemukseni oli muuten samanlainen kuin ensimmäinen, mutta mainitsin kirjoittaneeni ison artikkelin Jääkiekkolehteen ja bingo. Tuota artikkelia ei oltu julkaistu kun ensimmäisen kerran Jatkikseen hain reilu vuosi sitten.
 
Se kävi todella helposti. Muistaakseni kuukauden odotin hakemuksen hyväksymistä. Kerroin että osaan kirjoittaa hyvin jääkiekosta. Nykyisin kirjoitan vain Vapaaseen keskusteluun, koska pelistä nimeltä jääkiekko en osaa analyysia heittää teille. Olen aktivoitunut kalsarikänniketjun osalta. Varmaan parempi niin. En edes muista että koska olen viimeksi lätkästä kirjoittanut. Puoli vuotta sitten? Ehkä vielä joku päivä...
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eka kerta riitti. Arvelin itse hakemusta tehdessä, että tuli varmaan vähän liian lyhyt tehtyä vaan riittihän tuo. Hyvin lyhyesti kerroin elämänkerran pääkohdat, harrastukset ja kirjoitushistorian muualle nettiin sekä paikallislehteen. Viikko tai pari taisi mennä päätöstä odotellessa.

Luettuani palstaa usean vuoden ajan luulin, että tulisi enemmänkin kirjoitettua kun mitä nyt sitten on kerinnytkään. Kai se aktiivisuus lisääntyy kunhan SM-liiga pyörähtää käyntiin.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Toisella. Eka kerta oli joskus -06 tai jotain sinnepäin. En kyllä edes jaksanut pahastua vaikka hylky tulikin aikanaan. Pelkkä lukeminenkin oli kyllin koukuttavaa, saati että alkoi lisäksi tarinoimaan kun vihreää valoa näytettiin.
 

RDivis

Jäsen
Ensimmäisellä kerralla tunnukset sain. Ei muistaakseni ollut mikään järin pitkä hakemus, mutta onnistuin kai olemaan ytimekäs. Onko tuon oman hakemuksen voinut joskus tarkistaa jostakin oman profiilin syövereistä? Tällainen muistikuva oli, että pystyy enää en ko. kohtaa löydä.
 

Ralph

Jäsen
Jatkoaika pyysi minua kirjoittajaksi..

Jatkoaika täällä hei, tuletko meille kirjoittamaan? Vai miten tuo kosiminen meni? Mr. Jatkoaika polvistui eteesi kannettavan kanssa ja avasi Jatkoajan sivut; tuletko kanssani kirjoittamaan.

Mulla taisi olla kolmas yritys kun pääsin. Kahdella ensimmäisellä kirjoitin pienet hakemukset, kolmannella kunnollisen. En lukenut palstaa ennen yrityksiä, vaan odotin vain että pääsin sisään ennen kuin aloitin edes lukemisen.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ensimmäisellä. Laitoin pari ranskalaista viivaa ja lupasin olla kirjoittamatta tänne ranskalaisin viivoin.
 

Naavaparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers
Kolmannella sisään. Kirjoitin kirjoittavani täydellistä äidinkieltä ja muutenkin olevani ihana ihminen, kait. Kerroin myös lukeneeni palstaa monta vuotta ja että kirjoitan myös omia juttujani, nämä totta. Oikeastaan suurin syyni haluta tunnukset oli se että puhelimen Tapatalkilla on helpompi seurata mihin ketjuihin on suosikkijoukkueeni osiossa kirjoitettu sitten viime kurkkaamisen.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisella kertaa pääsin leikkiin mukaan. Ensimmäisellä yrittämällä en jaksanut panostaa hakemukseen, mutta toisella oivalsin. Kirjoittelin vähän taustasta ja mielipiteistäni kiekon suhteen.

Hyväksyminen tuli ja siihenhän se sosiaalinen elämä loppuikin.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Ensimmäisellä, muistaakseni. Olin humalassa kun tein hakemusta, joten en muista mitä kirjoitin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mietin tuolla Mitä haluat tietää Jatkoajasta-ketjussa samaa.

Mitä vaati päästä kirjoittamaan tänne vuonna 2001.

Mulla on sellainen mielikuva että heitin aluksi yhden rivin tölväisyn että tunnukset mulle kiitos. Mutta sitten tuli palaute tyyliin "Mitä sinulla on annettavaa palstalle?".
Olin yllättynyt että pitää alkaa lirkuttelemaan, ehkä siellä oli Neiti Jatkoaika toisessa päässä ja pääsin sitten seuraavalla viestillä sisälle, uuh-mama...


_
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös