Kuinka helposti pääsit kirjoittamaan Jatkoaikaan?

  • 8 799
  • 55

Montako yritystä vaati?

  • Ensimmäinen kerta riitti

    Ääniä: 173 70,0%
  • Vaati kaksi yritystä

    Ääniä: 54 21,9%
  • Kolmas kerta toden sanoi

    Ääniä: 16 6,5%
  • Pääsin leikkiin mukaan vasta neljännellä tai useammalla yrittämällä

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    247

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mun osalta hakemus oli juurikin tyyliin "tunnukset mulle kiitos, koska haluan kirjoittaa" ja seuraavana päivänä sain kirjoitusoikeuden. Taisi olla herra Jatkoajalla hyvä päivä silloin Suomen itsenäisyyspäivänä 2005.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ensimmäisellä hakemuksella minut hyväksyttiin, tosin odottelua siinä oli joku viikko. En enää muista, miksi. Vuonna 2004 tämä kuitenkin tapahtui.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Ekalla yrityksellä pääsin, marraskuussa 2008. Eikös ennen ollut mahdollista nähdä nuo omat perustelut, millä oikeiksia haettiin? Nyt en ainakaan löytänyt mistään..
 

-RVL-

Jäsen
Kaikilla kolmella nimimerkillä ensimmäisellä yrityksellä. Tosin kahdella ensimmäisellä en voi enää kirjoittaa tänne.

=/
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä vaati kaksi yritystä. Ensimmäisellä kerralla tuli hieman aliarvioitua hakemuksen tarpeellisuutta, luulin että kaikki halukkaat hyväksytään kirjoittajiksi. Hakemus oli mallia "oon ylärhisi, Kuopiosta saisinko tunnukset". Toisella kerralla vaivauduin kirjoittamaan kunnollisen hakemuksen.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiinnostaisi tietää montako hakemusta nimimerkki maukka laittoi sisään ennenkuin joku LSD-höyryissä oleva moderaattori hänet tänne laski. Vai pääsikö peräti ekalla jo sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös