Korvikset....

  • 8 558
  • 77

Sopiiko korvis miehelle?....

  • Ei sovi, se on naisten juttu!....

    Ääniä: 118 38,9%
  • Mikä ettei, se on jokaisen oma asia!....

    Ääniä: 109 36,0%
  • Minä olen miäs, ja minulla on korvis/korviksia, joten totta kai sopii!....

    Ääniä: 29 9,6%
  • Minä olen miäs, ja minulla on korvis/korviksia, mutta silti korvikset eivät sovi mielestäni miehille

    Ääniä: 2 0,7%
  • Sopii, kunhan niitä korviksia ei ole liikaa!....

    Ääniä: 26 8,6%
  • Mikäpä minä olen tähän äänestämään!....

    Ääniä: 19 6,3%

  • Äänestäjiä
    303

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Korvissa ei ole mitään, mutta silmäkulmassa on tappimallinen koru ollut jonkin aikaa. Naisella lävistys kulmassa, alahuulessa tai kielessä on kyllä ehdoton plussa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Korviksia ei ole mutta en kiellä etteikö joku päivä sellainen saattaisi löytyä minunkin korvasta.

Korvikset kuin myös lävistykset sopivat niin miehille kuin naisille.

vlad.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En omista enkä myöskään koskaan tule niitä laittamaan. Jos joku mies haluaa itselleen korvikset laittaa niin laittakoon, ei haittaa minua, mutta itse en todellakaan ole moisia ikipäivänä hankkimassa.
 

Peoplez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos miehekkyys kärsii korvakorusta niin onpahan aika hataralla pohjalla koko touhu :)

Itselläni oli korvakoru 11-vuotiaasta 15-vuotiaaksi suunnilleen. Jossain vaiheessa se lähti irti ja sitten korva meni umpeen enkä oo jaksanu ottaa uutta. Pitäisi kyllä ottaa.

ps. pitkät hiukset löytyy myös
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tulihan noita nuorempana pidettya jopa kolmea yhta aikaa. Enaa ei ole kun yksi reika niista jaljella. Vastasin "jokaisen oma asia", niin kun se tasan tarkkaan onkin.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
En ole koskaan korvista käyttänyt, enkä käytäkkään. Mutta minulta löytyy kyllä läväri alahuulesta. Ja olen päättänyt että joku pvä kielikin vielä lävistyy.

Wewe
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
1980-luvun puolivälissä tuli parin-kolmen vuoden ajan käytettyä 1-2 korvista, mutta sitten ne jäivät hiljaleen pois. En viitsinyt ottaa aina yöksi pois ja laittaa aamulla takaisin enkä nukkunut hyvin korvis/korvikset korvassa.

Monille naisille sopii lyhyet hiukset, se vaan vaatii oikeanlaisen kallonmuodon. Aivan kuin kalju sopii vain parhaiten pyöreähkön pään omaaville miehille.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Jep,kyllä mun mielestä korvikset sopii myös miehille,miksei.Ite ku eniten vielä tykkäänkin ns.rock/heavyhemmoista.Tosin pitkä tukka taas ei mun mielestä sovi kaikille miehille.Ei mitään Juice-meininkiä. ;-)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Designer
Meidän perheessä vain toisella on korvakoruja, nimittäin minulla.
Vaan eipä ole enää. Ensimmäinen rengas poistui korvasta kihlajaisten yhteydessä, ja toinen lensi parvekkeelta puistikkoon häiden jälkeen. Eikä se parempi puoliskokaan niitä käytä.

Korvarenkaat tai -napit ovat miehillä nykyään niin yleinen juttu, etten ymmärrä, miten ne vielä jotakuta jaksavat häiritä. Tai no, ihmiset häiriintyvät nykyään mitä oudoimmista asioista. Ja tavallisimmista.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti Wewe
En ole koskaan korvista käyttänyt, enkä käytäkkään. Mutta minulta löytyy kyllä läväri alahuulesta. Ja olen päättänyt että joku pvä kielikin vielä lävistyy.

Wewe

Wautsi, lävärit ovat jees :).
Itselläni oli joskus alahuulessa,
nyt on siis enää nenässä ja kielessä.

Kieliläväri on kyllä jo toistamiseen kun ensimmäisen jouduin ottamaan pois taannoin.
Voin kertoa että ensimmäinen ei ollut kipeä kuin muutaman päivän ja syöminenkin onnistui heti muutaman tunnin kuluttua lävärin laittamisesta, mutta tämän toisen parantuminen sitten ottikin enemmän aikaa (4 viikkoa) ja vaati lääkekuurin parantumisen avustamiseen.
Tämä on kivasti piilossa, tuskin häiritsee ketään, eikä tästä kovin moni tiedä.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Redalert
Tosin pitkä tukka taas ei mun mielestä sovi kaikille miehille.Ei mitään Juice-meininkiä. ;-)

Juice Leskinen, maailman pitkätukkaisin kalju.

Itse aiheesta sen verran, että minun mielestäni jokainen voi lävistää päänsä vaikka sukkapuikolla jos siltä tuntuu.
 

Rocco

Jäsen
Teininä oli pitkä tukka ja korvakoru. Ei ole enää. Mulle on ihan sama pitääkö vaiko ei.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En kyllä itse ole ottanut, enkä ole ottamassakaan. Kuitenkin se on jokaisen oma asia haluaako korviksia vai ei.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jokainen, oli sitten mies tai nainen, päättäkööt itse pitääkö korua korvassaan tai ties missä. Mitäs kukaan muu siinä on tuota henkilöä arvostelemaan.

Sitä kyllä ihmettelen miksi joidenkin mielestä korvakorut ei kuulu miehille, kun kautta aikojen niitä on miehetkin pitäneet. Toki on ollut aikoja jolloin ei ja kenties ei ihan kaikissa kulttuureissa ollut ominaista. Ei se kuitenkaan mitenkään epätavallinen ilmiö ole ollut ihmiskunnan historiassa. Käyttihän muinaisen Egyptin faaraotkin silmämeikkiä ja huulipunaa.

Mitä itseeni tulee, niin korvakorua ei löydy eikä ole koskaan löytynyt. Se että tuleeko löytymään, on mahdoton tietää, mutta en usko. Ei vaan ole minun juttuni nuo korut.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole korviksia, eikä tule, mistään lävistyksistä tai tatuoinneista puhumattakaan. En kaipaa mitään tuollaisia modifikaatioita tähän kroppaan, hankaloittavatkin vain elämää. Tämä on tosin jokaisen oma asia, ja mikäs siinä, jos tykkää.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Nostetaan ylös.

mysteeri kirjoitti:
Wautsi, lävärit ovat jees :).
Itselläni oli joskus alahuulessa,
nyt on siis enää nenässä ja kielessä.

Kieliläväri on kyllä jo toistamiseen kun ensimmäisen jouduin ottamaan pois taannoin.
Voin kertoa että ensimmäinen ei ollut kipeä kuin muutaman päivän ja syöminenkin onnistui heti muutaman tunnin kuluttua lävärin laittamisesta, mutta tämän toisen parantuminen sitten ottikin enemmän aikaa (4 viikkoa) ja vaati lääkekuurin parantumisen avustamiseen.
Tämä on kivasti piilossa, tuskin häiritsee ketään, eikä tästä kovin moni tiedä.
Mulla ollut tämä kieli lävistettynä jo kohta vuoden pvät, kun se lävistettiin niin sattui, mutta kieleni ei turvonnut yhtään. Pidin pitkää tappia 9pvää ja kävin vaihtaa pienen tilalle, kun kieli ei turvonnutkaan niin oli ihan älytön määrä metallia suussa.

Onko teillä muilla tilanteet muuttuneet??

Wewe
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Korvikset on miehillä ihan jees ja silmäkulmaläväritkin sekä miehillä että naisilla. Sen sijaan nenärenkaat, kieli- ja alahuulilävärit eivät meikäläiseen uppoa ollenkaan nänni- ja genitaalijutskista puhumattakaan. Napalävärit ovat teinixien puuhaa ja ihan muutenkin out.

Mutta kukin tyylillään, annetaan kaikkien kukkien kukkia!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alamummo kirjoitti:
Sen sijaan nenärenkaat, kieli- ja alahuulilävärit eivät meikäläiseen uppoa ollenkaan nänni- ja genitaalijutskista puhumattakaan.
Itse olen saanut kielisuudelmia naisilta, joilla on koru kielessään ja täytyy myöntää, että se antaa aika positiiviset sävärit. Mikään ehto se ei tietenkään ole, mutta ihan jännä silti. Noin vaihteluna.

Nänni- ja etenkin genitaaliläväreitä en minäkään ymmärrä sitten yhtään. Todennäköisesti en erityisemmin kiihtyisi siitä (hyvässä mielessä), jos jollain tytöllä olisi koru pimpsassaan. Ehkä turhan extremeä minun makuuni. Enkä nänneissä olevista koruistakaan pahemmin saa kiksejä.

Mutta kukin tyylillään, annetaan kaikkien kukkien kukkia!
Luin, että "annetaan kaikille tytöille kukkia", mistähän moinen suuri lukihärö putkahti...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ted Raikas kirjoitti:
Luin, että "annetaan kaikille tytöille kukkia", mistähän moinen suuri lukihärö putkahti...

Joku mielesi freudilainen lipsahdus kenties?

EDIT: Enkä panis pahakseni niitä kukkiakaan :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
sampio kirjoitti:
Ei ole minulla, eikä ole tytöllänikään.
Joo, ei ole tullut korviksia hommattua muutaman vuoden aikana. Tosin vasemmassa nimettömässä on kultainen rengas ja oikeassa peukalossa hopeinen, hiukan paksumpi rengas.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nuorempana oli 2 rengasta. Liekö tuohon toiseen reikään edelleen menisi rengas? Tiedä häntä, mutta nyt muutamiin vuosiin ei ole tullut korua pidettyä.

Muita "läväreitä" ei ole, eikä ole tulossakaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
jokaisen oma asia

Itellä ollut parhaillaan kuusi korvista yhtä aikaa, nyt ei ole ollut yhtään noin pariin vuoteen (piti poistaa, kun tenava räpläs niitä). Pitkä tukkakin on ollut useaan eri otteeseen, nyt menossa kasvatusprosessi. Muut lävärit eikä tatskat oo mun juttu.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mies/nainen-asetteluun en viitsi edes vastata, mutta sellaiset lävärit ja korvikset, jotka huomaa yli metrin päästä, harvoin sopivat kenellekään - erityismaininnan saa tässä nenärengas, joka on maailman tyhmin keksintö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös