Korvikset....

  • 8 554
  • 77

Sopiiko korvis miehelle?....

  • Ei sovi, se on naisten juttu!....

    Ääniä: 118 38,9%
  • Mikä ettei, se on jokaisen oma asia!....

    Ääniä: 109 36,0%
  • Minä olen miäs, ja minulla on korvis/korviksia, joten totta kai sopii!....

    Ääniä: 29 9,6%
  • Minä olen miäs, ja minulla on korvis/korviksia, mutta silti korvikset eivät sovi mielestäni miehille

    Ääniä: 2 0,7%
  • Sopii, kunhan niitä korviksia ei ole liikaa!....

    Ääniä: 26 8,6%
  • Mikäpä minä olen tähän äänestämään!....

    Ääniä: 19 6,3%

  • Äänestäjiä
    303

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti JHag


...ja lyhyt tukka naisella, mallia Suvianne Siimes, Annie Lennox. Aargh!!



Joo, pitää paikkaansa. Pitää sitä karvaa olla päässä. Vähintään sen verran, että naiseksi tunnistaa jo kaukaa. Ja aina mitä enemmän, sen parempi, sanon ma.

Pistetään tuohon naislistaan vielä esimerkiksi tämä kirjailija Johanna Sinisalo, mikä lie..
 

D2

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joillekin saattaa sopia ja mitäpä väliä sillä on, pitääköt ne ketkä haluaa. Itse en.
Korviksen ja pitkät hiukset teilaavilta voisi kysyä, että sopiiko se Karjala-lippis ja pilottitakki yleensä kenellekään ihmiselle? :D
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Äänestin vaihtoehtoa: Ei sovi, se on naisten juttu!....

No oikeastaan on ihan sama, mutta kun näen korviksen miehen korvassa niin se näyttää naurettavalta. Ei voi mitään.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Meidän perheessä vain toisella on korvakoruja, nimittäin minulla. Se kauniimpi ja fiksumpi ei niitä käytä. En ole huomannut, että olisi ollut minkäänlaista haittaa työelämässä, ja henkilökohtaisesti en pidä sitä tappiona, jos joku saa korvarenkaistani homofobiakohtauksen. :cool:
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
D2 heitti aika pahan kysymyksen. En ole vielä nähnyt ketään, jolle ne sopisivat. Olen nähnyt yhden henkilön jolle pilottitakki sopi. Tosin värikin taisi olla joku muu kuin vihreä tai musta, olisiko ollut violetti, joka ei kuitenkaan ollut räikeä. Mutta vihreä/musta pilotti ja karjala-lippis tuskin voivat olla tyylikäs yhdistelmä kenenkään päällä, varsinkaan jos asuun kuuluvat vielä mustat farkut ja lenkkarit. Sanokaa ihmeessä, jos joskus satutte näkemään joka näyttää tyylikkäältä tuollaisessa asussa.

Hyvin harvoillehan ne korviksetkin sopivat ja pitkät hiukset vielä harvemmille.
 

Chips 71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool f.c.
HIFK
Viestin lähetti Arnold




Joo, pitää paikkaansa. Pitää sitä karvaa olla päässä. Vähintään sen verran, että naiseksi tunnistaa jo kaukaa. Ja aina mitä enemmän, sen parempi, sanon ma.

Voi Vi**u :( tottakai korvikset sopii miehille itselläni on yksi kummassakin korvassa :cool: Ja mitä lyhyt hiuksisiin naisiin tulee hyvännäköisiä löytyy :) esim. Annie Lennox,Dolores O´Riordan!!!!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei ole minulla, eikä ole tytöllänikään.
Minua ei haittaa, jos jollain miehellä on korvis. Sen (niiden) on oltava kuitenkin tyyliin sopivia, koska korviksellakin voi pilata muuten hyvän kokonaisuuden. Sama pätee muihinkin koruihin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin, tyylittömistä asuista puhuen...ei ole salihousujen voittanutta. Vaikka siis itsekin salilla vakituisesti käyn, niin enpä ole koskaan sortunut moisiin.

Pahin yhdistelmä: lenkkarit, tennissukat, salihousut, pilottipusakka tai farkkutakki/liivi ja lippis. Kaikki keskenään erivärisiä. Tällaisella hemmolla on usein myös korvassa noin pölykapselin kokoinen rengas.

Korvikset salilla käyvillä kundeilla ovat muuten todella yleisiä, samoin tatuoinnit. Siis ihan siisteilläkin kundeilla....alakulttuuria?

Annie Lennox hyvän näköinen...no, makuja on monia ja ehkä hyvä niin. Ainoa lyhyttukkainen hyvännäköinen nainen, jonka lonkalta muistan on/oli se Villi Pohjola -sarjassa lentäjää näytellyt misu, Janine Turner muistaakseni. Muuten on ollut hyvin hiljaista lyhyttukkaisten kauniiden naisten rintamalla. Siis minun mielestäni.

Vaihdoin muuten uudenvuoden kunniaksi oman kultanappini kivelliseen siistiin nappiin, jonka sain rouvalta joululahjaksi.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti JHag
Pahin yhdistelmä: lenkkarit, tennissukat, salihousut, pilottipusakka tai farkkutakki/liivi ja lippis. Kaikki keskenään erivärisiä. Tällaisella hemmolla on usein myös korvassa noin pölykapselin kokoinen rengas.
Aika osuva kuvaus. Tuosta voi tosin olla variaatioita: verkkarit salihousujen tilalle, lenkkareiden tilalle purjehduskengät ja pusakan tilalle vyötäröpituinen ruskea nahkatakki, jossa luonnollisesti leveä vyötäröresori. Kädet syvällä verkkareiden taskussa (nostaa tyylikkäästi takin helmaa) ja suupielessä itsekääritty sätkä.

Onneksi itse olen tavattoman tyylikäs :cool:
 

Huuhaa

Jäsen
Sanotaan tähän nyt vielä sen verran, että nenäkorvis ja/tai nenärengas, tai mikä tahansa nenäkoru, puhumattakaan, jos kielessä on joku koru, eivät sovi mielestäni edes naisille.

Ja miehissä on tietysti oma lukunsa sellaiset, jotka kokevat ns. neljänkympin, tai viidenkympin villityksen, ja päättävät siinä iässä laittaa ittellensä nimenomaan korvaKORUN. Se on mielestäni todella noloa. :o
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
verkkarit salihousujen tilalle, lenkkareiden tilalle purjehduskengät ja pusakan tilalle vyötäröpituinen ruskea nahkatakki, jossa luonnollisesti leveä vyötäröresori. Kädet syvällä verkkareiden taskussa (nostaa tyylikkäästi takin helmaa) ja suupielessä itsekääritty sätkä.
Housuvaihtoehtoja: nappiverkkarit mallia mustamäki, Toyotan rassailusta väriä vaihtaneet Levi's 501 farkut, tai se kaikkein kauhein eli liian lyhyet suorat housut.
No. Nyt meinaa tulla paha mieli, kun tällä tavalla ihmisiä lajittelen. Häpeä poika! Ah pukeutuos niin kuin halajat, sa kansalainen köyhän Suomen maan! ...mutta silti on ihan hauska, että itsellään on edes jonkinlainen tyylitaju...
 

Huuhaa

Jäsen
Sellanen muistui ja tuli tässä miäleen, että JYP:in molarithan ovat olleet varsin tunnettuja korvismiähiä, sillä Jyväskylässä pelanneista molareista ainakin A-P Siekkisellä, Marko Leinosella, ja Marko Hätisellä on, tai on ainakin ollut korvis. Tero Leinosesta en ole ihan varma. Sen sijaan toisella Terolla, Tero Lehterällähän oli aikoinaan korvis, mutta ei taida olla enää.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Tottakai sopii! itselläni 2 rengasta vasemmassa korvassa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä olen nyt "kolmenkympin kriisissä" :D suunnitellut ihan vittumaisuuttani laittavani lävistyskorut korviin, mutta nimenomaan pitäisi olla molemmissa, muuten pää näyttää jotenkin... epätasapainoiselta.

Ei sillä, etteikö kyllä ilmankin näyttäisi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siitä vaan, kuka nyt haluaa ehdoin tahdoin laittaa killuttimet korviinsa/nenäänsä/silmäkulmaansa.

Minä en laita - saatte viedä heti saunan taakse, jos sellaisia minulle ilmestyy.
 

scholl

Jäsen
Tähän on helppo vastaus:

- korvikset naisella molemmissa korvissa = normaalia
- korvis naisella vain toisessa korvassa = omituista
- korviksia miehillä = homojen pahennusta aiheuttavaa vittuilua valtaväestöä kohtaan
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti scholl
Tähän on helppo vastaus:

- korvikset naisella molemmissa korvissa = normaalia
- korvis naisella vain toisessa korvassa = omituista
- korviksia miehillä = homojen pahennusta aiheuttavaa vittuilua valtaväestöä kohtaan
On se, normaalius nimittäin, aika tiukoissa raameissa vielä 2000-luvulla. :D

Aika herkästi on "kuti puntissa" kokoomus-, keskusta- ja kristillisväellä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
Mun mielestä ainaki korvis on aika Rock! Itsekin haaveillut pitkään ottavani ja voi olla, että haaveeksi jääkin piikkikammon takia. Toisaalta taas sen takia voisi hieman kärsiäkin, sillä niin pitkään siitä olen haaveillut. Ei kai pieni piikki niin suurta haittaa tee, ettei korvakorun ja ulkonäön takia hieman kärsisi? Saa nähdä...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti BigRedBob
On se, normaalius nimittäin, aika tiukoissa raameissa vielä 2000-luvulla.
:D
Aika herkästi on "kuti puntissa" kokoomus-, keskusta- ja kristillisväellä.

On se. Kokoomuslaisuuden lisäksi varmasti muista ketjuista löydät mihin muuhun ryhmään minäkin kuulun.

On se niin kivaa, tuo yleistäminen. Kaikki te ootte demareita.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti Virginialainen
haaveeksi jääkin piikkikammon takia.

Laitata kultasepänliikkeessä ampumalla niin ei tarvitse miettiä piikkiä.

Itse piikkikammoisena voin sanoa että lävistykset nenässä ja kielessä piikityksineen eivät tehneet pahaa vaikka kipeitä olivatkin laiton jälkeen.

Ja laitettakoon tähän vielä että useimmilla naisilla on korvikset, minulla vain reikiä korvissa, mutta ei koskaan koruja niissä, eikä oikeastaan ole ollutkaan.
10-vuotislahjaksi sain reiät ja siitä asti ovat olleet, mutta en ole liiemmin korviksista itselläni innostunut enää.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti mysteeri
Mitämitämitä, pitkät hiuksethan on miehellä aivan ihanat.
No, enpä osaa sanoa. Tuo mun vanha heittohan on itseasiassa sellainen inside-juttu, jonka minulle sanoi eräs pitkätukkainen parrakas herrasmies. :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti vetti
On se. Kokoomuslaisuuden lisäksi varmasti muista ketjuista löydät mihin muuhun ryhmään minäkin kuulun.

On se niin kivaa, tuo yleistäminen. Kaikki te ootte demareita.
Juu, toki tiedän sen ryhmän, ei siinä mitään. Mä en arvioi tuollaisten ryhmien perusteella mitään, mutta noiden aiemmin mainitsemieni poliittisten ryhmien tölviminen on hauskaa, ne kun vetävät herneen nenään herkästi noista normaalia/ei normaalia-asioista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös