Korvikset....

  • 8 556
  • 77

Sopiiko korvis miehelle?....

  • Ei sovi, se on naisten juttu!....

    Ääniä: 118 38,9%
  • Mikä ettei, se on jokaisen oma asia!....

    Ääniä: 109 36,0%
  • Minä olen miäs, ja minulla on korvis/korviksia, joten totta kai sopii!....

    Ääniä: 29 9,6%
  • Minä olen miäs, ja minulla on korvis/korviksia, mutta silti korvikset eivät sovi mielestäni miehille

    Ääniä: 2 0,7%
  • Sopii, kunhan niitä korviksia ei ole liikaa!....

    Ääniä: 26 8,6%
  • Mikäpä minä olen tähän äänestämään!....

    Ääniä: 19 6,3%

  • Äänestäjiä
    303

Huuhaa

Jäsen
Ajattelin jo aiemmin tänään, että voisi kysyä tällaista, ja, kun vielä nimimerkki "mixu" otti tämän vähän niin kuin puheeksi tuossa pipoa käsittelevässä viestiketjussa, niin kysytäämpäs nyt sitten tätä....

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että korvikset ovat ainoastaan naisia varten.... Ja minulla ei ole yhtäkään korvista.... :)
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm

Minä olen mies ja on 3 korvista eikä yhtään miehisyyttä vähennä.
Toisillehan runojen kirjoittaminen on tyttöjen hommaa yms
No jos on noin ahdas mielinen ja pelkää miehisyytensä puolesta niin antaa mennä vaan. Eipä ole tarvinnut miehisyyttä todistella, joten se aiheesta.

Jääkiekkoa pelaan, salilla käyn, Karate, ja KUng-fu taittuu...


Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, jopa väärään;)
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jokaisen oma asia...

Minun puolestani työntäkööt vaikka sorkkaraudan nenäänsä ja parsinneulat korviinsa. Saapahan ainakin puheenaihetta aikaiseksi...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Hmm

Viestin lähetti Tatzka
Eipä ole tarvinnut miehisyyttä todistella, joten se aiheesta.

Jääkiekkoa pelaan, salilla käyn, Karate, ja KUng-fu taittuu...


:D eipä...:D
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Hmm

Viestin lähetti t4


:D eipä...:D

Niinpä...se on sitä s.....?
Ja laitetaan vielä tämä :D noin....ehkä nyt on parempi ?

;)
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Hmm

Viestin lähetti Tatzka
Eipä ole tarvinnut miehisyyttä todistella, joten se aiheesta.
Jääkiekkoa pelaan, salilla käyn, Karate, ja KUng-fu taittuu...

Mitä tuo sitten on? :)

Itselläni ei ole lävistyksiä eikä tule olemaankaan. Jos olisin nainen, asia voisi olla toisin. Mun mielestä korut eivät ainakaan _korosta_ miehisyyttä.

Kuten todettua, kukin taplaa tyylillään. Mää kirjoittelen runoja.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinpä kukin tallaa tavallaan. Hauskaa kinkun sulattelua vaan kaikille. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta;) Hyvää jatkoa kaikille.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minä olen korvisveteraani, 1 kpl vasemmassa korvassa, jo pian 15 vuotta. En ole huomannut ketään häiritsevän. Kun pelasin lätkää, otin tietenkin aina korviksen pois.

Olen 182/87, musta vyö ju-jutsussa ja salilla käyn edelleen 5 kertaa vko. Jos jotain häiritsee mun korvis, niin tulkoon sanomaan ihan itse.

Kele.

Ja mullekin on ihan sama, mistä kukin kicksinsä tai yleisen viihtyvyytensä saa. Kunhan ei tyrkytä sitä keinoa minullekin. En minäkään tyrkytä oppejani muille. Jos jollekin on kova juttu käyttää kierrätysvaatteita ja kirppiskamaa yleensäkin, niin fine. Itse inhoan ko. outlookia yhtä paljon kuin joku muu ehkä korvista miehellä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
10 vuotta..

...eikä ole rengas vasemmassa korvassa suuremmin häirinnyt ketään. Kovin kritiikki tuli "miehekkäältä" patulta jolla oli suussa märäntyneet hampaat ja lemusi kuin rankkitynnyri.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Minä olen JHagin kanssa veteraaneja tässä asiassa myöskin. Kaksi rivoa rengasta on ollut vasemmassa korvassa iät ja ajat. Kenties liittyvät siihen, että olen jollakin lailla aina pyrkinyt muutenkin tekemään juuri kuten itse lystään ja karsastan kaikkia sterotypioita. Esim. miten pitäisi olla ja miltä näyttää.
Tatuoinnit, lävistykset ja kaikki muukin sykähdyttävät jutut ovat ok - kuvastavat mielestäni omaa itseäni ja pidän niistä - toki kohtuus kaikessa. Olemus pitää kuitenkin olla Rock.
Tulkoot joku haukkumaan puppeliksi jos siltä tuntuu - mä vedän daijuun ;)

Itse en myöskään JHagin tavoin ymmärrä näitä UFF -laatikosta vaatteensa hakevia kettutyttöjä/poikia, kuten en myöskään 6-numeroa liian isot housut - jotka vieläpä rokkuvat perseen alapuolella - kulkevia 'hoppareita'. Rivoa mun silmään, mutta ajat muuttuvat Eskoseni.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aivan sama.

Itselleni ei ole koskaan tullut edes mieleen laitatuttaa rengasta tms. korvaan killumaan, eikä kaveripiirissänikään juuri kukaan korvista/korviksia käytä kauniimman sukupuolen edustajia lukuunottamatta. Mutta eipä minua toisaalta haittaa vaikka joku muu haluaa korvaansa "ehostaa", enkä moisia millään tavoin miehisyyttä heikentävinä esineinä pidä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä se perkele on niin, notta joutaisi ne piitlesitkin ampumaan kun sillä lailla pitkissä rasvaleteissään kulkee kummat teryleenit päällänsä. Ja jalat poikki niiltä ämmiltä jotka housuihin änkeytyy. Perkele.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
15-vuotiaana...

...se oli mielestäni tosi hieno homma kun laittoi reiän korvaan. Joskus 20-vuotiaana luovuin sitten korviksesta, kun työelämään astuin. Jotenkin tuntui vain siltä, että ei oikein sopinut meikäläisen imagoon enään. Tänä päivänä 27-vuotiaana en voisi kuvitellakaan käyttäväni enää korvista. Mitäköhän ne asiakkaatkin ajattelisi, jos menisin puku päällä tapaamisiin upea korvakoru korvassa. Ei siis minulle enää, mutta en tuomitse niitä jotka haluavat niitä käyttää.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tiki...Minä olen usein asiakastapaamisissa puku päällä ja nappi korvassa. Ovatkohan asiakkaani perverssejä? Useimpien asiakkaideni titteli on toimitusjohtaja, markkinointijohtaja tai markkinointipäällikkö. Vai onko mainos/media/musiikkiala sitten muuten vaan olevinaan niin vapaamielistä...?

No, ymmärrän hyvin, että esimerkiksi pankkipiireissä korvis ei ole kovin rock. Mutta tänä päivänä korvis miehellä on jo niin yleinen juttu, että en oikein ymmärrä että siitä ylipäätään on keskustelunaiheeksi..

Katsaus ihmiskunnan historiaan muuten osoittaa, että miehillä on ollut korviksia, tatuointeja ja pitkiä hiuksia selkeästi pitempään kuin lyhyttä tukkaa ilman koruja. Ne ovat 1900-luvun peruja.
Jopa kenraali A. Ehrnrooth totesi, että hänen puolestaan armeijassa voisi hyvinkin olla korujen ja pitkien hiuksien kanssa, sillä sellaisiahan sotilaat ovat kautta aikojen olleet..

Mutta ihan vaan tiedoksi, että en itse korviksestani huolimatta ole pitkätukkainen rehjake...ei minulla ole mitään vastaan siisti-lookiakaan ja itsekin olen lyhyttukkainen.

Piitlesit pilasi nuorison! Mitä seuraavaksi? Hameita pojille? Kele!!!
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Mitä seuraavaksi? Hameita pojille? Kele!!!

Skotlannissahan näin jo on... Voi olla, että Joulupukki toi skotlantilaisille pojille kilttejä, jos he ovat olleet kilttejä.... :D

Hehe, kylläpä tuli taas huonoa juttua minulta.... :o
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vitut minä korviksista mitään tiedä, mutta mikään ei ole niin rumaa, kuin pitkä tukka miehellä! :D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti BigRedBob
Vitut minä korviksista mitään tiedä, mutta mikään ei ole niin rumaa, kuin pitkä tukka miehellä! :D

...ja lyhyt tukka naisella, mallia Suvianne Siimes, Annie Lennox. Aargh!!
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
joo, renkaita on muutama. ja nimenomaan lävistyskorvarenkaita, eikä mitään näpertelyä. lävistys on se oikea tapa ottaa korvarenkaat.

otan varmaan muutaman lisää tuossa myöhemmin, tosin olen ajatellut, että mitä järkeä siinäkin mahtaa olla, kun on tuo tukka sen verran pitkä, ettei niitä renkaita edes näy sieltä alta....
 

JanJ

Jäsen
Jaahas, tällä hetkellä näyttäisi olevan 27 Futisfoorumilaista palstoilla elikkäs 27 korvis miehelle-ääntä...

No vakavasti ottaen: MItä se mulle kuuluu mitä jonkun korvassa roikkuu.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Tiki...Minä olen usein asiakastapaamisissa puku päällä ja nappi korvassa. Ovatkohan asiakkaani perverssejä? Useimpien asiakkaideni titteli on toimitusjohtaja, markkinointijohtaja tai markkinointipäällikkö. Vai onko mainos/media/musiikkiala sitten muuten vaan olevinaan niin vapaamielistä...?

No, ymmärrän hyvin, että esimerkiksi pankkipiireissä korvis ei ole kovin rock. Mutta tänä päivänä korvis miehellä on jo niin yleinen juttu, että en oikein ymmärrä että siitä ylipäätään on keskustelunaiheeksi..

Minä liikun samanlaisissa piireissä kuin sinä. Toimialani vain on kansainväliset kuljetukset Eurooppa - Kauko-Itä. Minä en voisi pitää korvarengasta, vaikka haluaisinkin. Ja jos voisin, niin todennäköisesti pitäisin. Kyllä sitä konservatismia löytyy, valitettavasti. Kun ei voi edes mieliasussa, perholiiveissä heilua työasioissa. Tai tietenkin voi, mutta....
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Niin, en tiedä haluanko olla miehekäs mies, mutta korviksia minulla ei ole ja tuskin niitä tuleekaan. En ymmärrä miksi niitä on kenelläkään, eivät ne minusta tee sen enempää miehiä kuin naisiakaan millään tavalla paremman näköisiksi, mutta eipä noilla yleensä ole kyllä päinvastaistakaan vaikutusta.

Sen sijaan pitkä tukka todella näyttää miehillä huonolta, lyhyet hiukset eivät missään tapauksessa sovi naisille ja perseen alapuolella roikkuvat housut näyttävät oksettavilta. Lisäksi tyylittömältä näyttää vaaleaksi värjätty ja geelillä sotkettu tukka, joka ilmeisesti on jonkinlaista muotia nykyään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Naisten asia mun mielestä tollasseet korvikset. Että näin... Toki jos jotkut äijät haluaa pitää niin pitäkööt. Ihan sama.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös