Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 037
  • 66 804

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mitkähän olis kertoimet pääseekö huomenna duuniin. Täällä pubissa pohdiskelen.
No jos nyt alat pikku hiljaa himmailemaan, niin ihan hyvin. Jos olet maanantai-aamuna menossa taksilla vielä klo 02 jonnekin keskustan baariin, niin sitten voi olla vähän hiljaisempaa sen töihin menon kanssa. Kai työpaikallanne on "varhaisen puuttumisen ohjelma"?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en tykkää monestakaan NHL:n uudistetusta logosta
  • Mighty Ducksin logo oli pirun hieno. Ducksin taas ehkä yksi tylsimmistä koko liigassa. Tosin vanha logokaan ei näyttänyt hyvältä oranssissa paidassa.
  • Jollain oudolla tavalla tykkäsin siitä phoeniksin logosta jossa oli se värikäs palikkakojootti. Nykyinen on tylsä eikä edes tyylikäs.
  • Dallasin uusi logo on tietenkin tylsä. En diggaa.
  • Ottawan kulmikkaampi logo oli tyylikkäämpi.
  • Kings... se Gretzkyn aikainen logo oli vaan hienompi kun nykyinen. Nykyinen taas hiukan tylsä.
  • Tykkäsin Floridaan "epälogomaisesta" logosta. Helvetin iso pantteri paidassa. Nykyinen taas jotenkin tylsä
  • Pittsburghillakin tykkäsin siitä kulmikkaammasta logosta...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä en tykkää monestakaan NHL:n uudistetusta logosta
  • Mighty Ducksin logo oli pirun hieno. Ducksin taas ehkä yksi tylsimmistä koko liigassa. Tosin vanha logokaan ei näyttänyt hyvältä oranssissa paidassa.
  • Jollain oudolla tavalla tykkäsin siitä phoeniksin logosta jossa oli se värikäs palikkakojootti. Nykyinen on tylsä eikä edes tyylikäs.
  • Dallasin uusi logo on tietenkin tylsä. En diggaa.
  • Ottawan kulmikkaampi logo oli tyylikkäämpi.
  • Kings... se Gretzkyn aikainen logo oli vaan hienompi kun nykyinen. Nykyinen taas hiukan tylsä.
  • Tykkäsin Floridaan "epälogomaisesta" logosta. Helvetin iso pantteri paidassa. Nykyinen taas jotenkin tylsä
  • Pittsburghillakin tykkäsin siitä kulmikkaammasta logosta...
No juu. Itse haluaisin Canucksille sen ysärilogon takaisin ja ne mustaruskeat värit muutenkin repertuaariin. Hartford Whalers logoineen ja väreineen olisi myös mahtavuutta NHL:ssä.

Syy: yksinkertaisesti nostalgisuus siihen aikaan, kun alkoi jotenkin edes sarjaa seuraamaan. Joku sanoisi nuoruusvuosiksi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Aika jännää tämä, että ihmiset eivät lue yhtään mitä on kirjoitettu vaikkapa viimeiset pari sivua, ja kertovat sitten samat jutut kuin olisivat juuri keksineet ne itse. Sitten apinat jauhavat vuorollaan aina toisensa perään samat asiat.
 

sinikettu

Jäsen
Aika jännää tämä, että ihmiset eivät lue yhtään mitä on kirjoitettu vaikkapa viimeiset pari sivua, ja kertovat sitten samat jutut kuin olisivat juuri keksineet ne itse. Sitten apinat jauhavat vuorollaan aina toisensa perään samat asiat.
Ja sinä toki olit ensimmäinen, joka on tämän huomannut.

Aika tyhjiä olisi keskustelupalstat, jos mitään vanhaa ei saisi kirjoittaa uudestaan millään muotoa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ja sinä toki olit ensimmäinen, joka on tämän huomannut.

Aika tyhjiä olisi keskustelupalstat, jos mitään vanhaa ei saisi kirjoittaa uudestaan millään muotoa.

Et lukenut näemmä tarkemmin. Kirjoitin että pari sivua taaksepäin, joskin parhaimmillaan samat jutut kirjoitetaan samalla sivullakin. Vain siksi, että itse saa todeta sen mitä muut ovat jo toitottaneet. Tuo on sellainen perushyvä turvaväli, koska kukaan ei jaksa lukea kymmeniä sivuja taaksepäin, ettei vahingossakaan kirjoittaisi samaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja sinä toki olit ensimmäinen, joka on tämän huomannut.

Aika tyhjiä olisi keskustelupalstat, jos mitään vanhaa ei saisi kirjoittaa uudestaan millään muotoa.

Ja muutenkin maailma käy niin ylikierroksilla, että kaikki on voinut muuttua viikossa. Koitapa mennä Puolassa kauppaan ensi sunnuntaina (mikä on ihan tavallinen päivä), vaikka eilen se onnistui. Nyt ei onnistu.

Kokeile hankkia viisumeita eri maihin, mikään mikä oli varmaa tietoa ihan äskettäin, niin ei vain enää ole. Jonkun tyttö on antanut kenkää tai työnantaja ilmoittanut äläpä tule enää huomenna.

Lista on loputon. Perinteisissäkin lajeissa, esimerkiksi kriketti, tulee kaikenlaisia sääntömuutoksia ja aina pitää koittaa olla kartalla mitähän nyt taas.

Melkoisia ensimmäisen maailman ongelmia miettiä mitähän joku kirjoitti jonnekin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kohta vois soittaa pomolle. Nyt kävi näin.
Olette hieno mies.
Ps. Pistä ennemmin tekstiviesti, niin ei tule turhaa virallista lätilätilää-asiointia.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Voisikohan asia olla niin, että Arvi Lind onkin oikeasti Lindeman, elikkäs siis Lintemanni, mutta onkin vaan vähän muokannut nimeään? Sitten sen poika on oikeasti Tenho, mutta ne vaihto senkin nimen, kun pöllivät jostain kiekkovarusteet, ja laittoivat jätkän pelaan hokia? Oikeasti se koitti vaan pölliä pukkarista kamat, mutta sitten pelihommat otti vähän tuulta alleen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Juu eipä siinä - itse olen viettänyt viimeisen vuosikymmenen miettien olenko gen X vai milleniaali. Ja sitten yhtäkkiä saankin tietää olevani "xenniaali". Hankala tässä on välillä pysyä mukana kehityksessä.
Ei aito xenniaali mieti tuollaisia, kun ei kiinnosta pätkän vertaa. Sitä vaan ui kuin kala, muistaa ihmisten puhelinnumerot päässään ja ihmettelee että mihin helvettiin tämä maailma on vielä menossa. Niin ja tietysti kiroaa ettei tinderiä ollut kun oli ite kakskymppinen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On ollut kiva seurailla lintuja syöttöpaikallamme. Tali- ja sinitiaiset on todella tavallisia näkyjä. Hömötiaisia näkyy välillä. Viime viikon lopulla paikalla alkoi vierailla punatulkku (pariskunta). Ei ole pariin vuoteen näkynyt sellaisia. Eilen pöllähti parvi töyhtötiaisia ja niitä on näkynyt tänäänkin. Keltasirkut käy välillä kauralyhteessä, muille se ei oikein maistu. Pohjantikka ja pari käpytikkaa on käynyt hakkaamassa talipötköä ja läskiä. Ja orava käy usein paikalla, kiipeilee laudalle ja talipötkölle ja vetää mitä sielu sietää.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Sovitaanko niin, että kepulaiset saavat perustaa maakuntahallinnon, joka käsittelee maakuntien asioita ja vain maakuntien asioita, ja tätä rahoitetaan vain maakuntien omilla rahoilla?
 

sinikettu

Jäsen
Koko foorumi on muutamaa kierrätyskeskuksen paskatopicia ja Vapaan keskustelun Salkkari -topicia lukuunottamatta ihan lukukelvotonta nykyään.
Oon muuten samaa mieltä. En tiiä, mikä on, mutta jossain näiden pakolaiskriisien ja mamutuskirjoittelujen aikana foorumin ilmiasu muuttui aika lailla. Muistelisin, että joskus 2012-2013, jollloin näitä aloin lukemaan ja vähän myöhemmin kirjottelemaan, foorumi oli paljon parempi ja kenties myös asiallisempi kuin nyt.

Sitä aiemmasta menosta ei oo tietoja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oon muuten samaa mieltä. En tiiä, mikä on, mutta jossain näiden pakolaiskriisien ja mamutuskirjoittelujen aikana foorumin ilmiasu muuttui aika lailla. Muistelisin, että joskus 2012-2013, jollloin näitä aloin lukemaan ja vähän myöhemmin kirjottelemaan, foorumi oli paljon parempi ja kenties myös asiallisempi kuin nyt.
Voi olla, ja onhan täällä ihmeellisen kireä ilmapiiri nykyään ja lisäksi vituttaa tahallinen väärin ymmärtäminen monessa asiassa. Yritä olla asiallinen kun tartutaan johonkin epäolennaiseen lillukanvarteen ja sen varjolla viedään keskustelu ihan väärille urille. Jopa puhdas trollaus on parempaa koska sen yleensä tajuaa melko heti, ja siihen ei ole pakko tarttua jos ei itse halua.

Ja käsi ylös toki, paskaa suollan minäkin ja varmasti olen jotakuta kohtaan aiheuttanut vastaavia fiiliksiä kuin mitä tässä itse nyt tuon esille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joskus oli hauskaa, sitten taas ei. Näillä mennään.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Minusta tuntuu, että kaikki foorumit kokee suhdannevaihteluita, varsinkin ne jotka tappelevat muista väylistä laajemmin vuosien varrella. Se että Jatkoaika on olemassa vieläkin ja aktiivisena, ei ole itsestäänselvyys, vaikka nuoremmat voivat niin luulla kun muutakin on tarjolla. Ei ole käyttäjän kannalta sinänsä väliä onko ollut mukana alusta asti tai vasta keskivaiheilta, mutta sitä tapahtuu että kaikkeen kyllästyy. Lähinnä keskustelua ohjaa erilaiset ilmiöt ja jonkinlaiset uudet näkökulmat, eikä vanhoja juttuja jakseta jauhaa vuositolkulla. Ei mitään uutta auringon alla siis, kunnes foorumit poistuvat internetistä tai siirtyvät facebookin kaltaisiin yhteisöihin.

@Roger Moore @sinikettu
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mitä tulee radiojingleihin niin THF-ohjelman sesonkiklassikko "Total Hockey Forever - loppuu ne vitun viivelähdöt" on saanut haastajan Korporaation tiimoilta:

"Sano Poltolle että vetää"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös