Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 299 950
  • 66 709

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Poliisit-sarjassa ainakin hevoset oli mukana kun yritettiin pitää HIFK ja HJK-fanit erossa toisistaan (kun vastapuolen kaveria olisi niin kiva hakata). En kyllä tiedä oliko hevosista apua koska jakso oli sekava, ratsastusta sinne tänne ja huutelua ihmisille jotka teki jotain väärin. Mutta kai niistä hevosista on joku hyöty Helsingissä kun niitä siellä pidetään. Imagohyöty ehkä...
Jos hevoset opetettaisiin kusemaan ja paskantamaan niitten rettelijöitsijöiden päälle, voisi olla rauhoittava vaikutus. Yhdistetty palo- ja paskaruisku.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai että kerran käyty Helsingissä, heh. Usein ne hepat siellä oli kun matseista tuli. Ja muissakin tapahtumissa näkee. Lantakasoja saa väistellä. Koirankakat kyllä pitää kerätä.

Pitkä historia ja kiva että pidetään perinnettä yllä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koiran pieni ja nätti kakka. Koiranpaska. Hevosenpaska. Hevosenkakka heh.

Pissa ja kakka. Jotkut lässyttelee vauvoille, mutta miltä teidän korvaan kuulostaa jos aikuisille käytetään sellaisia sanoja. Tytöt pissaa, mutta entä vanhemmat naiset. Paska haisee, mutta entä kakka. Pisssssa voi suhista ja kusi lorista. Kusta voi myös lorottaa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koiran pieni ja nätti kakka. Koiranpaska. Hevosenpaska. Hevosenkakka heh.

Pissa ja kakka. Jotkut lässyttelee vauvoille, mutta miltä teidän korvaan kuulostaa jos aikuisille käytetään sellaisia sanoja. Tytöt pissaa, mutta entä vanhemmat naiset. Paska haisee, mutta entä kakka. Pisssssa voi suhista ja kusi lorista. Kusta voi myös lorottaa.

Girl throws dog shit to a posh girl - YouTube

Tämä legendaarinen Youtube-pätkä tarjoaa eräänlaisen ratkaisun koirankakkaa puistoihin jättäville idiooteille.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Girl throws dog shit to a posh girl - YouTube

Tämä legendaarinen Youtube-pätkä tarjoaa eräänlaisen ratkaisun koirankakkaa puistoihin jättäville idiooteille.

Ensimmäinen ajatus tästä videosta oli, että oisin pannut kumpaakin. Toisesta ei tosin näkynyt kuin korkkarit ja otsaa, mutta ei pahalta vaikuttanut ja ainakin asenne kohdillaan. Oijoijoi, kumpikin oisivat saanet herkkua a'la Hera
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ensimmäinen ajatus tästä videosta oli, että oisin pannut kumpaakin. Toisesta ei tosin näkynyt kuin korkkarit ja otsaa, mutta ei pahalta vaikuttanut ja ainakin asenne kohdillaan. Oijoijoi, kumpikin oisivat saanet herkkua a'la Hera

Mä niin tiedän mitä tarkoitat, mielenkiinto hakeutuu sivuun varsinaisesta asiasta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt se sitten tapahtui, mitä olen pelännytkin. Kaaduin rappusissa alaspäin tullessa. Rappusissa oli jokin märkä kohta, oli hiukan liukasta ja minä sitten vedin turvalleni sen takia.

Onneksi pidin kuitenkin kaiteesta kiinni ja ei käynnyt pahemmin. Selvisin säikähdyksellä.

Siellä alkoivat näemmä paralympialaiset. Voisihan noistakin kiinnostua mutta kun suurin osa suorista lähetyksistä tulee Yle Areenasta ja minulla on sen vuoksi huonot katselumahdollisuudet.

Noloa varmasti myöntää mutta minulla ei ole nettiä kotona ja sen takia minulla on melko heikot mahdollisuudet katsella Yle Areenaa. Ainakin pitempikestoisesti ja siihen aikaan milloin kisalähetyksiä tulee.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Noloa varmasti myöntää mutta minulla ei ole nettiä kotona ja sen takia minulla on melko heikot mahdollisuudet katsella Yle Areenaa. Ainakin pitempikestoisesti ja siihen aikaan milloin kisalähetyksiä tulee.

Niin joo, joihinkin luureihinkaan ei saa nettiä. Katson aika usein Areenaa luurista. Esimerkiksi kotona keittiössä ruokaa laittaessa on hyvä katsoa uutisia tai jotain A-studiota mitä nyt ei ihan pakko ole saada Chromecastilla seinälle joka kerta.

Noista pissakakkaleikeistä en yllättyisi, jos @ernestipotsi olisi niitä miehiä. Joistain viesteistä voisi vähän sellaista epäillä, jos nyt ei suoraan käsitystä saada.
 

sinikettu

Jäsen
Onpas täällä vulgääriä ja ala-arvoista meininkiä tänään. Ei sovi minulle.

Lähden käymään salilla ja sen jälkeen ostamaan pizzaa, kuralonkeroa ja muuta lidlistä.

Huomenna viettämään ulkoilupäivää naisystävän kanssa. En tiiä, minne mennään, ainakin varmaa luistelemassa käydään ja paistamassa makkaraa jossain. Jos illlalla ei pääse panee, niin harkitsen kyllä vaihtoon laittamista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onpas täällä vulgääriä ja ala-arvoista meininkiä tänään. Ei sovi minulle.

Jos illlalla ei pääse panee, niin harkitsen kyllä vaihtoon laittamista.

Mitä jos Hän lupaa antaa mutta vain jos saa kusta sun piälleis? Dilemmoja, dilemmoja.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin pari päivää sitten Karhupuiston kohdalla spåran, jossa luki kilvessä "EI LINJALLA". Valehteli, se oli nimittäin Viidennellä Linjalla. Ba-dum-tsi.

Lidliin on näemmä tullut 5,5 prosenttista Veikkoa myyntiin. Sixpack 8,94.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ultra Bran keikalla paljon keski-ikäistä porukkaa paksusankaisilla silmälaseilla.
Näkyykö sieltä Fjällrävenin reppujen takaa ollenkaan yhtyettä?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuli käytyä hakemassa tänään jälleen vuodeksi leima tuolle autolle. Ja nimenomaan hakemassa, tuollaiselle vuoden 1998 Toyota Corollalle auton katsastaminen on lähinnä ilmoitusasia.

Mietin sitten tuon homman jälkeen että paljonkohan katsastuksen ns. syvimmästä olemuksesta on kiinni siitä miten olet samalla aaltopituudella itse katsastajan kanssa? Muistan kun tuli parikymppisenä pojankloppina oltua aika noviisi näissä ja pari kertaa napsahti vanhaan autoon hylsy kun sellainen rekkalesbon oloinen katsastaja kaivoi väkisin jotain sieltä autosta jotta voisi hylätä. Nykyään sitten kun on itse mukana siinä kun katsastusukko testailee jarruja ja iskareita, ja tarkistelee että onko siellä pientä välystä jossain niin ihan eri meininki. Yleensä vielä tuollaiset parikymmentä vuotta vanhat Corollat on sellaisia että jokaisella katsastusukolla joko A. on sellainen Corolla tai B. on ollut sellainen Corolla. Siinä kun sitten vähän kertoo kalajuttuja ja kertoilee miten tällaiset pikku välykset ei näissä autoissa haittaa mitään ja jos jarruvoimissa pientä eroa on näin talvikelillä niin ei mitään vaikutusta mihinkään, kuten ei olekaan. On ne metkaa porukkaa.

Oli siellä pakoputkessa pieni reikä, ei tullut siis hylsyä. Huomautuksen pisti, kuukauden sisällä pitäisi paikata, kaippa se pitää hoitaa pois. Reikä oli kyllä sen verran pieni että ei päästä edes mitään pärinää kuten yleensä näissä, vähän meinasi päästöarvoja mitatessa tuottaa hankaluuksia mutta "sen verran vähän että en minä niistä mitään huomautusta laita". Se rekkalesbo olisi kymmenen vuotta sitten antanut takuuvarmasti hylsyn ja käskenyt tulla uusiin mittauksiin. Myöskään palaneesta rekisterikilven valosta ei tullut mitään mainintaa vaikka usein niistäkin on mainittu, sanoin katsastusmiehelle että "joo eilen katsoin kaikki polttimot läpi ja kunnossa oli, varmaan tässä tänä aamuna kärähtänyt", todellisuudessa varmaan kuukausi sitten jo huomasin että ei pala. Rekkarikilven valot on kyllä kenkkuja siinä mielessä kun eipä niitä oikein itse pysty havainnoimaan. Noh, kaippa senkin joutaa tässä vaihtaa joskus.

Mulla on tuo yksi vakiopaikka missä käytän auton katsastuksessa aina, nettisivuilla on hinta 69 euroa päästömittauksineen mutta tänään oli vissiin joku hyvän asiakkaan hinta kun maksoi 49 euroa. Siinä oli vielä se viime vuoden katsastusukko pyörimässä kanssa ja tuli sitten sinne halliin kuikuilemaan kun lappua lyötiin käteen että "noniin ja Corollasta ei vissiin taaskaan mitään löytyny?", no ei löytyny. Itse asiassa sama ukko oli jo kaksi vuotta sitten mestoilla kun erään kokeneemman veljen kanssa katsastusta suoritettiin, tuli jo silloin pööpöilemään siihen ja sanoi että tälläset Corollat on kivoja kun ei ole ikinä mitään vikoja. Ja ei jaksa muutenkaan pikkuvikoja edes pistää paperille.

Mukavaa puuhaa. Jos Kuopion seudulla tarviitte supliikkimiestä mukaan katsastuskonttorille niin voin tulla vänkäriksi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mukavaa puuhaa. Jos Kuopion seudulla tarviitte supliikkimiestä mukaan katsastuskonttorille niin voin tulla vänkäriksi.

Hieno tarina, kiitos siitä. Ihmiset ei ilmeisesti olekaan menettänyt viimeistä otetta inhimillisyydestä.

"Mulla on muuten apparin paikalla eräs Roger Moore, että nyt sitä leimaa aika saatanan äkkiä"
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hieno tarina, kiitos siitä. Ihmiset ei ilmeisesti olekaan menettänyt viimeistä otetta inhimillisyydestä.

"Mulla on muuten apparin paikalla eräs Roger Moore, että nyt sitä leimaa aika saatanan äkkiä"
Kyllä tuo saattaisi toimiakin. Tiedä vaikka katsastusmies lukee jatkoaikaa!
 

sinikettu

Jäsen
Mistäs sitä tietää vaikka @sinikettu tykkäisi sellaisesta. Tuossahan hän ei millään tavalla sulkenut tälläisiä vaihtoehtoja pois.
Serkut siellä susirajalla ulisevat. Kyllä mää tiärän mitä te siellä ladon takana hommailette aina pimeän tultua. Tuttu siili on ollut monta kertaa piilossa puskien takana ja kertonut, mitä siellä näkyy ja kuuluu, eikä se tosiaan ole kaunista katseltavaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikö olisi miellyttävää, jos Venäjä siirrettäisiin Maa-planeetalta vaikka Plutoon? Saa viedä edemmäksikin. Jumalauta kun siitä porukasta ei iloa juuri ole.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eikö olisi miellyttävää, jos Venäjä siirrettäisiin Maa-planeetalta vaikka Plutoon? Saa viedä edemmäksikin. Jumalauta kun siitä porukasta ei iloa juuri ole.

Toivoisin edes Uuno Kailas -mallia, jossa raja railona aukeaisi koko itärajan pituudelta. Mielellään mahdollisimman iso, leveä ja syvä railo. Ei se mahdollista hyökkäystä idästä estäisi, mutta olisipa edes hajurakoa. Samalla Fennoskandiasta tulisi iso saari.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö olisi miellyttävää, jos Venäjä siirrettäisiin Maa-planeetalta vaikka Plutoon? Saa viedä edemmäksikin. Jumalauta kun siitä porukasta ei iloa juuri ole.

Hyvä ja kannatettava idea, mutta pientä hiomista. Slaavilaiset naiset ovat kauniita, naisellisia naisia. Joten siirretään Venäjä uroksineen, susineen ja karhuineen Plutoon, mutta nuo notkeat pitkäsääriset naiset jätetään ilman rihmankiertämää maahan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten hankala noita NHL-streameja on muuten löytää? Tuntuu että tänne jengi kirjoittelee joka kierroksen aikana "oisko jollain striimiä laittaa yv:nä", vaikka äkkiseltään uskoisi että tuo Google osaisi kertoa jonkun streamin peliin ja se löytyisi nopeammin kuin se että venailee täällä linkkiä peliin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä sitä paistellaaan lettuja. Kesti pari lettua oppia uuden pannun metkut, mutta jo jonkin aikaa on mennyt hyvin. Väheksymättä muita uskaltaisin väittää yhtä ketjua mukaillen olevani top-5 letunpaistaja tällä palstalla. Ja jos annetaan pullon hengelle valta, niin vittu mä oon paras.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Serkut siellä susirajalla ulisevat. Kyllä mää tiärän mitä te siellä ladon takana hommailette aina pimeän tultua. Tuttu siili on ollut monta kertaa piilossa puskien takana ja kertonut, mitä siellä näkyy ja kuuluu, eikä se tosiaan ole kaunista katseltavaa.
Perskele minä kun niitä pikkulintuja pelännyt, niin se onkin se saatanan siili joka laverrellut kaiken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös