Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 863
  • 66 849

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mikä on TD. Nyt ei auennut tämä vihjailusi kyllä.

Enkä mä ole ollut suvaitsematta mitään, vähän ihmeellistä vihjailua mun musamakua kohtaan mutta ehkä en suutu nyt.

Äläkä suutu. Vihjasin True Detective sarjaan missä toinen kaikkitietävä hahmo sai nenilleen kun oma totuus oli "ainoa oikea".

Räppiä saat vihata, mutta jakso oli ihan yes. Toni ja Juha kuittailivat räppimenosta ja Jare otti sen vastaan. Cheekin nykykurat saivat mielestäni kauttaaltaan hyvät käsittelyt. Jarekaan ei umpimulkku ollut isäntänä.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Kaikilla ihmisillä on huonot puolensa...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Äläkä suutu. Vihjasin True Detective sarjaan missä toinen kaikkitietävä hahmo sai nenilleen kun oma totuus oli "ainoa oikea".
Ok, en oo katsonut TD:tä. Eikä mulla tosiaan ole mitään syytä olla suvaitsematta ketään tai vihata räppiä, en mä vaan itse siitä tykkää.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Lehterälle kenkää!
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
kolmosessa näyttäs yhä olevan tai julisteessa ainakin on.

Mitä vähemmän Willisillä tukkaa Die Hardeissa, sitä paskempia ne ovat.
Ykkösessä eniten tukkaa = toimintaleffojen klassikko
Kakkosessakin tukkaa = kelpo jatko-osa, Suomi mainittu!
Kolmosessa vähän sivutukkaa = kehnohko jatko-osa, mutta Tony Halmeen syvällinen dialogi pelastaa
Nelosessa tukan sänkeä vähäsen = surkea jatko-osa
Vitosessa ei oikein tukkaa lainkaan = sysipaska hirvitys jatko-osaksi.

Kuulemma kutostakin olisi tuloillaan. Toivottavasti ei koskaan tulisi. Siinä Brucen pään täytyisi varmaan jo kiiltää kuin biljardipallon.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Minkä takia kellään pitäisi olla (enää) hiuksia päässä, kun Bruce Willisilläkään ei (enää) ole? Koska Kim Jong-Unilla on?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Peli alkamassa ja ryssästriimit ei toimi. Paniikki iskee, mutta juuri sellaisella hetkellä pitää miettiä järkevästi kuinka toimia. Mitä teet, kuinka toimit tälläisessä tilanteessa, keskity.

No niinpä, tietysti luurissa on radioappsi mitä joutui käyttämään viime kerralla, kun IC-junassa ei nykyajanhömpötykset aina toimi.

Kyllä ennen oli paremmin ja radiossa on myös se ihan erilainen oma tunnelmansa. Voi jonneja, kun ette muista tai tuskin koskaan kuulleetkaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eläessä on se kauneus, että aina voi epäonnistua yhä bulimmin. Kuolleena ei tähän pysty.
Joo. Sen olen tehnyt uudesta ja uudestaan. Viimeisellä se tehtiin mun puolesta ja se tehtiin huolella. Ehkä mä haluan sittenkin kuolla, mutta ei pysty. Velvollisuuksia parin teinin takia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eläessä on se kauneus, että aina voi epäonnistua yhä bulimmin. Kuolleena ei tähän pysty.

Työpaikan taukohuoneessa oli mustunut banaani. Tiedän, että ne tyhjät kuoret ei vaikuta siihen sisältöön eikä se ollut väärin viljelty. En silti uskaltanut nauttia sitä. Tai ei se uskaltamisesta ollut kiinni vaan siitä, että kaikkien pitää aina olla kauniita, jos niihin haluaa koskea. Ihminen on julma ja valikoiva peto.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
KooKoo on sarjataulukon ykkönen. Tuokkolalle patsas!!1!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kaupoissa on nykyään paljon sellaisia koreja, joissa on pyörät alla, jotta niitä koreja voisi vetää perässään. Tai ainakin mä ajattelin, että niitä olisi helpompi vetää perässään, mutta todella moni näyttää työntävän niitä koreja edellään ja ihmettelevän, kun ei ne oikein taitu sinne minne haluaisi. Eihän tuolla sinänsä mulle mitään väliä ole, mutta onhan autonkin peräkärryä helpompi vetää kuin työntää.
 

sinikettu

Jäsen
Tai ei se uskaltamisesta ollut kiinni vaan siitä, että kaikkien pitää aina olla kauniita, jos niihin haluaa koskea.
Eikä pidä. Äitimuorisikin on sinut tähän maailmaan putkauttanut. Ei kannata ottaa tosissaan, hei.

Samaten, jos vaikka lidlissä näkyy 50-vuotias kaljamahainen ukkeli, niin voin lyödä aina tuhannesta taalasta vetoa, että hänellä on ruma vaimo ja mahdollisesti rumia lapsia. Tai ehkä heistä kasvaa aikuisena vähän arjalaisempaa materiaalia, kun pääsevät viinan, tupakan, makkaran ja homeen katkuisesta talonrähjästä omillensa. Mä oon nähnyt ainakin kaksi naista ylä- ja ala-asteen ajoilta, jotka peruskoulussa olivat rumiluksia, mutta myöhemmin puhkesivat kukkaan, Kolmas on vähän niin ja näin. Se meni nuorena ja rumana naimisiin ja aviomies on todellakin sen veroinen. Se sitten kaunistui jossain vaiheessa, eikä ole vielä tietääkseni ottanut avioeroa. Taitaa olla myös jollain tavalla hyvin seksuaalisesti ahdasmielistä ja uskonnollista sakkia, joten en tiedä, uskaltaako sellaista edes tehdä. Rauha kuitenkin hänen sielullensa, kun tuollaista kohtalon ivaa joutuu ja on joutunut kokemaan.
 

sinikettu

Jäsen
Kaupoissaa on nykyään paljon sellaisia koreja, joissa on pyörät alla, jotta niitä koreja voisi vetää perässään. Tai ainakin mä ajattelin, että niitä olisi helpompi vetää perässään, mutta todella moni näyttää työntävän niitä koreja edellään ja ihmettelevän, kun ei ne oikein taitu sinne minne haluaisi. Eihän tuolla sinänsä mulle mitään väliä ole, mutta onhan autonkin peräkärryä helpompi vetää kuin työntää.
Minä en oikein ymmärrä miesoletettuna tällaisten funktioita. Varmaan nuo käteviä ovat niille, joilla ei ole muskelia kantaa kahvasta koreja, jos sinne sattuu jotain vesimelonia ja pepsimax-päkkejä ja muuta raskasta sullomaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Samaten, jos vaikka lidlissä näkyy 50-vuotias kaljamahainen ukkeli, niin voin lyödä aina tuhannesta taalasta vetoa, että hänellä on ruma vaimo ja mahdollisesti rumia lapsia.
Oot mulle tonnin velkaa, sillä mulla ei ole rumaa vaimoa eikä rumia lapsia. Ex on ihan ok-näköinen vieläkin ja poika tekee jopa mallintöitä.

Just hain Lidlistä kaljaa tulevia 50-vuotissynttäreitäni varten ja olen kaljamahainen ukkeli ja kaljukin vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös