Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 075
  • 66 747

sinikettu

Jäsen
2700 viestiä täynnä. Mulla oli joskus viime syksyn jälkee melkee puolen vuoden tauko kirjoittelusta, kun opiskelua ja muuta elämää pukkasi päälle, eikä täällä jaksanut siinä sivussa hirveesti pyöriä. Tulin takaisin haukkumaan kärppäjohtoa ja Suikkasta, kun putosivat sääleissä pois. Sille tielle jäin kevään ja kesän. Nyt alkaa olemaan vähän sama homma opiskelujen kansss, kunhan ne ensi viikolla alkavat taas. Ehkä nyt, kun tasaluku tuli taas eteen, niin voisin pitää pienen tauon. Katsotaan, jos sitä tulis joululomalla sitten takas. Ehkä aiemmin, jos Kärpillä menee päin vittua syksy.

So long, my brothers and sisters.
Tulin takas parin viikon jälkeen. Liigakausi alkaa ja elämä ilman kirjoittelua netin palstoille on arvotonta elämää.

Taidan olla addikti.

Löysin muuten uuden tyttöystävän, joka on vienyt pääni tässä viime viikkoina ihan pyörälle. Parikymppinen opiskelijaneitokainen, joka muutti kaupunkiin tänä syksynä opiskelemaan. Tekisi mieli sanoa, että olen rakastunut, mutta se taitaa olla vain penikseni tuomaa harhaa. En ole monogamiaan juurikaan viime vuosina ollut kallellani, mutta tässä alkaa jo vähän sellaisia juttuja puskemaan päähäni.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tulin takas parin viikon jälkeen. Liigakausi alkaa ja elämä ilman kirjoittelua netin palstoille on arvotonta elämää.

Taidan olla addikti.

Löysin muuten uuden tyttöystävän, joka on vienyt pääni tässä viime viikkoina ihan pyörälle. Parikymppinen opiskelijaneitokainen, joka muutti kaupunkiin tänä syksynä opiskelemaan. Tekisi mieli sanoa, että olen rakastunut, mutta se taitaa olla vain penikseni tuomaa harhaa. En ole monogamiaan juurikaan viime vuosina ollut kallellani, mutta tässä alkaa jo vähän sellaisia juttuja puskemaan päähäni.
Zardoz Speaks - YouTube
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuunteleeko joku aikuinen ihminen silleen ihan tosissaan räppiä? Tai ainakaan Cheekkiä. Tosin onko se ammattimiesten mielestä edes räppiä. Ihan hirveetä.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Kuunteleeko joku aikuinen ihminen silleen ihan tosissaan räppiä? Tai ainakaan Cheekkiä. Tosin onko se ammattimiesten mielestä edes räppiä. Ihan hirveetä.

Nostan käden pystyyn ja sanon, että kyllä mä ainakin kuuntelen silloin tällöin. En kyllä todellakaan aina ja Cheekkiä en kuuntele. Eminem ja Hollywood Undead on sellaisia mitä tulee säännöllisesti kuunneltua.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No nii vittu!

Tässä nyt Vain Elämää:n loppuhöyryjä vielä katselen, niin näköjään Jari Sillanpää on täyttänyt 60 vuotta. Ainakin kasvoista päätellen. Vastahan se kaksi vuotta sitten täytti 50 vuotta. No mut hei tää on Salkk... eiku siis!

Mutta tosiaan on vissiin Jartsalle tainnut soppa maistua kun ainakin näyttää vähän tuollaiselta turvonneelta ja muutenkin vähän väsynyt olemus.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Tässä nyt Vain Elämää:n loppuhöyryjä vielä katselen

Onko taas alkanut joku Vain Elämää setti, juurihan se edellinen loppu? Aika rahastuksen makua, jos näin on...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko taas alkanut joku Vain Elämää setti, juurihan se edellinen loppu? Aika rahastuksen makua, jos näin on...
Joo joku All Stars, siellä on nyt Tseekki, Siltsu, Toni W Apulanta -orkesterista, Kaija Coo, Sanni, Kari Tapion poika Juha Tapio ja joku kuiskaileva entinen Gimmelin laulaja. Ihan siis rakkaudesta lajiin on tehty tämä tällainen ja varsinkin tällä kokoonpanolla että entisten vuosien tyyppejä otetaan tuonne, en näe mitään epäilyttävää tässä.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Joo joku All Stars, siellä on nyt Tseekki, Siltsu, Toni W Apulanta -orkesterista, Kaija Coo, Sanni, Kari Tapion poika Juha Tapio ja joku kuiskaileva entinen Gimmelin laulaja. Ihan siis rakkaudesta lajiin on tehty tämä tällainen ja varsinkin tällä kokoonpanolla että entisten vuosien tyyppejä otetaan tuonne, en näe mitään epäilyttävää tässä.

No miltä vaikutti, kannattaako vaivautua katsomaan?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No miltä vaikutti, kannattaako vaivautua katsomaan?
No mä näin vaan ihan lopun tuosta Keekin jaksosta, siellä ne nyyhkyttelee ja laittaa menemään. Nyt katson Ruutu-tunnareiden ansiosta tuota ensi viikon jaksoa missä Sillanpään biisejä vedetään, niin ei tämä kyllä nyt suoraan sanottuna vakuuta. Juha Tapio kyllä räppäsi ihan hauskasti jonkun Cheekin biisin.

Valitettavasti Jenni Vartiainen on kyllä ainakin ihan täysi turhake tuolla, toki oli jo tiedossa ettei sillä ole mitään sanottavaa siitä miten sen biisejä on tehty kun itselllään ei ole mitään osaa eikä arpaa niiden teon suhteen, mutta olen nähnyt sen kuiskailemassa jo pari biisiä silleen Jenni Vartiaisen kuiskailevalla tyylillä. Tykkään kyllä joistain Jenskan biiseistä mutta nyt kyllä ei oikein jaksa enää.

Juha Tapio vaikuttaa ihan asia äijältä, veti tota Tsiikkiä ihan eri tavalla miten voisi Juha Tapion vetävän yhtään mitään. Toni Wirtasen vetoja en nähnyt, mutta se on hyvällä tavalla niin outo jätkä että varmaan saa ihan hyvää tulosta aikaan. Nää muut kyllä aika HMV.

EDIT:

En edes vastannut kysymykseesi kannattaako vaiko ei... Ehkä teen itse jatkossa siten kuten melkein aina tämän kanssa, että kuuntelen ne mahdollisesti kiinnostavat biisit sitten Spotifysta. Satunnaisesti tulee toki katsottuakin. Ehdoton ehkä.
 
Viimeksi muokattu:

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Valitettavasti Jenni Vartiainen on kyllä ainakin ihan täysi turhake tuolla, toki oli jo tiedossa ettei sillä ole mitään sanottavaa siitä miten sen biisejä on tehty kun itselllään ei ole mitään osaa eikä arpaa niiden teon suhteen, mutta olen nähnyt sen kuiskailemassa jo pari biisiä silleen Jenni Vartiaisen kuiskailevalla tyylillä.

Tuo on kyllä yllätys miksi Jenni on tuolla! Onhan se nyt kuuma, mutta ei sillä ollut ulkoisien avujen vuoksi muuta annettavaa viimeksikään.

Voi kyllä olla, että itsekin jossain vaiheessa katson ainakin tuon Siltsun jakson. Ainoa tyyppi Tonin kanssa, joka säväyttää sillai... Ei kyllä sillä tavalla miten varmaan kuvittelit.
 

sinikettu

Jäsen
Jari Sillanpää esiintyy kuulemma ihan kahvipaketissakin. Samoin Tom of Finland -merkkistä kahvia olen nähnyt markettien hyllyissä. Onkohan heteromarkkinoituja kahveja ollenkaan markkinoilla? Jos on, niin olen missannut ne täysin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Joo joku All Stars, siellä on nyt Tseekki, Siltsu, Toni W Apulanta -orkesterista, Kaija Coo, Sanni, Kari Tapion poika Juha Tapio ja joku kuiskaileva entinen Gimmelin laulaja. Ihan siis rakkaudesta lajiin on tehty tämä tällainen ja varsinkin tällä kokoonpanolla että entisten vuosien tyyppejä otetaan tuonne, en näe mitään epäilyttävää tässä.

Tähän voisi lainata keskustelun TD:n ekalta kaudelta kun hihhuleita tapasivat. Sovellan sitä kaltaisellesi nerolle. "Runkkaa ihan rauhassa Holopaisen akuankkamenuille tai Nightwishin kansissa olleille sanoituksille".

Ehkä suvaitset jo VE-kaudella vitunmonesko että meno on mitä on.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tähän voisi lainata keskustelun TD:n ekalta kaudelta kun hihhuleita tapasivat. Sovellan sitä kaltaisellesi nerolle. "Runkkaa ihan rauhassa Holopaisen akuankkamenuille tai Nightwishin kansissa olleille sanoituksille".

Ehkä suvaitset jo VE-kaudella vitunmonesko että meno on mitä on.
Mikä on TD. Nyt ei auennut tämä vihjailusi kyllä.

Enkä mä ole ollut suvaitsematta mitään, vähän ihmeellistä vihjailua mun musamakua kohtaan mutta ehkä en suutu nyt.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Tähän voisi lainata keskustelun TD:n ekalta kaudelta kun hihhuleita tapasivat. Sovellan sitä kaltaisellesi nerolle. "Runkkaa ihan rauhassa Holopaisen akuankkamenuille tai Nightwishin kansissa olleille sanoituksille".

Ehkä suvaitset jo VE-kaudella vitunmonesko että meno on mitä on.

@Roger Moore en tajua minäkään mikä tää juttu on... Voitko @ZayWest avata vielä vähän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös