Kalsarikänniketju

  • 5 221 269
  • 66 665

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli viime viikko niin paska työviikko, etten kotiin päästyä perjantaina jaksanut edes kaataa lasiin vaan vedin viskit suoraan pullosta. Sitten kuuntelin n. puolet Popedan tuotannosta. Oli ihan mukavaa. Nyt jaksaa taas paremmin.
 

laKu_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ai siis täällä on tällanen alan ketjukin, hienoa.
Sitä tuntee olonsa aika... no, epänormaaliksi, kun
vetää soffalla yksin bisseä maanantai-iltana. Mutta
sen takia kai sitä tarttee juodakkin!

Huomenna töissä sitäpaitsi taas myynti luistaa
ihan eri tavalla, kun jos olis selvinpäin.

Nyt olen todistanut taas kerran itselleni että tää ei oo
mitenkään paha harrastus, jatkakaa.

Tätä vartenhan olis muuten ollu se tunnustuksienluola.net,
ctrl+c...
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vaimo ja lapset nukkumassa. Karhu-olut maistuu ja netti pelittää. Vuorotyöläisen etuja on, että voi ottaa keskellä viikkkoa pienet kännit. Torstaina olisi viikon ensimmäinen työpäivä ja heti aamuvuoro. Tuleva viikonloppukin menee työn merkeissä, joten postimies nauttii olutta nyt.
 

hsk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United,Schalke 04,Kassel Huskies,TPS
Kalsarit

yllätti miut jalat nilkoissa ! NHL-LOTTO alkanut...
WASHINGTON häviöllä 1-3,pahus...Haen oluen,
kalsarioluen.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Vittu nyt alkoi menemään semmoiseksi pusutteluksi tuo alkkisketju, että nostanpa tämän ajankohtaisen aiheen rinnanmitalla ohi. Kyllä se tästä taas lähtee, kunhan ei liian tarkkaan lasketa, eiks jeh?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Aika tylsiähän te loppujen lopuksi olette aina olleetkin.
No ajattelin nyt kuitenkin parantaa juttujenne tasoa tommosella jollain kolmivuotiaalla aamupalamehun makuisella, neutraalilla senorio de los llanos -keitoksella. Aika huono. Ei parantunut edes loppua kohden.
Saku Originaalin en ole koskaan nähnyt pettävän, joten seuraava sitä kiitos itselleni. Kyttäillään tässä nyt sitten.
 

Jallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nyt piti ottaa tähänkin ketjuun osaa.. Tukevat on otettu kalsarit jalassa ja rahat hävitty expektin pokeriin.. terve vaan kaikille ja hei vaan heiluville!!
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No hei!

Nyt on sellainen olotila, että on tosi hyvä et ei ole asetta kädessä. Yhden kanssa varmaankin tulisi toimeen, mutta neljä yhtä vastaan on jo paskaa.

vituttaa tuollainen nuoriso. noh, asia tulee jossakin vaiheessa hoidettua vielä. en ole huolissani.

die, die, die... that's your future. i promise.

-duud-

ps. jouduin nuorisojengin päällekarkaamaksi tänään. vituttaa tosi lujasti. en oikein tiedä miten toimisin. tekee mieli tappaa ne pellet. yksin en pärjännyt.

-duud-
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
duud, erittäin ikävä juttu, mutta... miten tuo liittyy kalsarikänneihin? Herää kysymys, että mitä ylipäätään teit asuntosi ulkopuolella, jos kyse oli kalsareista?

Minä kysyn vaan.

En mitenkään kyseenalaista kohtaamasi uhkaa sinänsä.
 

Isbister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manitoba Moose, Kookoo
hieno meininki

Nyt tuntuu hyvältä juoda näitä karpalolonkeroita, joita tuli rahdattua viime
viikonloppuna kahden päivän kaatokännissä Tallinnasta. Aina ei ole menneet
valinnat kohdalleen noilla reissuilla... Tosin ei olisi keskiviikkonakaan vielä
uskonut, parin liskojen yön jälkeen näin hyvälle maistuvan!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Munhan piti olla selvinpäin. No, lounaalla pari kaljaa, matsissa tuoppi, kotona taas pari kaljaa (vai kolme?), nyt aukesi "vahingossa" konjakkipullo. Hups.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
No eipä eilistä oikein voi kalsarikänneiksi sanoa, mutta olipa mukava kotona istua vaan ja juoda viiniä ja Baileysiä. Aamulla pirteä olo, kun ei tarvinnut savuisessa kapakassa istua ja rahaa meni huomattavasti vähemmän..
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Roaaar!!! Ljöyekesöy!

Tai jotain siihen suuntaan :(
Kyllähän minä sen tiedän että tässä minun kämpässä on paperiseinät mutta...
että niin...
Naapuri (ikävä ihminen!?) toi minulle äsken vodkapullon.
Koska olin yöllä/aamupäivällä ollut huonossa hapessa.

"Soitinko mää musiikkia?"

"No et"

"No miksi sää sitten tänne tulit?"

"Se kuulosti vähän siltä että sulla olis tarvetta tälle."

"Että mitä?"

"Eikös sulla tullut sappinesteet pihalle?"

"Ja oikein kunnolla!"

"Öh, tuota"

Miettii...

"Niin tais käydä, mutta älä helvetissä tommoista paskaa jauha että siihen heräsit!"

(Naapuri nauraa!)

No ihan kiva että en soittanut yöllä yhtään musiikkia. Mutta se että naapuri heräs allekirjoittaneen tyhjennysharjoituksiin on pienen moraalisen krapulan arvoinen.

Edit: Olikohan tämä tarina tosi?
 

Pultti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Voi Jumankauta!

Nythän se mulle vasta valkeni , miks se myyjäneiti paikallisessa tavaratalossa mulle niin hauskasti hymyili.Latasin hihnalle laatikollisen karhua ja kahdet miesten lyhyet mallit...

meinas varmaan että poika aikoo oikeen revitellä,uudet kalssarit ja kaikkee.
 

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itekseni otan. Eilen tulin reissusta ja tänää pitää jatkaa dokaamista. Huomenna vapaapäivä, joten mikäs sen parempaa. Ainoa on, että yhtään kaljaa en oo ottanu koko päivänä, joka sinänsä on jo ihme.
 

M10

Jäsen
Ensimmäinen karhu kahdestatoista aukesi juuri. Taustalla soi suomalainen Jazz ja ruoka on tulella. Voiko parempaa enää olla?

Saako täältä kavereita?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
HIFK voiton kunniaksi KOFF maistuu. Lapset ja vaimo on nukkumassa, että pakkohan se on tilaisuus käyttää hyväksi. Perjantaina iltavuoro ja sen jälkeen alkaa syysloma.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Morjes.

Mä oon vanhempiani viihdyttämäs. Ne meni saunoon ja oli pakko tulla tänne. Vedettiin jotain viron tuliaisia. Mä otan kanssa pian kunnon löylysetin ja laitan lp-levyt pyörimään 33 kierrosta minuutissa. Tuolla on joku Jason Donavan, miltähän se kuulostaa?

Löysin kaapista toistakymmentä vuotta vanhan abi-paidan. Täähän toimii edelleen. En o lihonut liikoja vielä.

Saatana että oli kasitiellä tänään hullua porukkaa. Kattokaa nyt ihmiset vähän kun ohittelette! Ja ne traktorit vois painua vittuun tukkimasta liikennettä.
 

M10

Jäsen
Teemu, JD ajaa sinut itsetuhoon.

Tulin juuri Kallion paikallisesta, ja loppuilta on kalsarikänniä. Ei muutakun Alice in Chainsin unplugged soimaan, kynttilät palamaan ja tunnelmointia muutaman bissen parissa.

Vasta postissa tullut Tuomo Ruudun pelipaita on päällä, nousuhumala on totista totta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös