Kalsarikänniketju

  • 5 237 768
  • 66 669
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Syyslomalla mallas maistuu. Perjantaina Ilves kaatuu ja tappioputki katkeaa. Viikonloppuna helle alkaa ja lumet sulaa.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Here we go again. Taustalla Peer Gunt ja Backseat, jeah.....aivan sama miten lätkässä menee, kuka johtaa ja ketä, täällä Touko Pouko olkaa kiltisti piltisti...., klik. Over and out ja Roger.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo. Josko sitä pitkästä aikaa...
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perjantai-iltana taas olut maistuu. Huomenna 10.00 koululle tekemään suunnitteluharjoitusta. Muutaman voi juoda näin omaksi iloksi, kun ei muutakaan tekemistä ole. Ja huomenillalla baariin. Siitä taas sunnuntaina 11.00 koululle. Kehtaakin järjestää viikonloppuisin tollaisia harjoituksia.
 

titan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Viinaa,saunaa,tervaa!!

Näin alotin lavvantain tänään. Sporakin voitti tänään kotona. Eli aion tänään vetästä kunnon kalsarit välittämästä mistään muusta vittuakaan. No, tekosyitähän löytyy...Kaverina tänään dry vodka 0,5l kyytipoikana 6pack. Noooo näillä mennään..

PS: Jos et tiedä mihin sä meet...mee ALKOON!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänään ohjelmassa ollut:

Kämpän suht perusteellinen siivous. Pitkästä aikaa, roskat ja pölyt sai kyytiä.

Kaupassa käynti, mukana tarttuu liiviin olutta.

Tiskaaminen ja ruoanlaitto (tosi yksinkertainen helppo poikamiessetti).

Oluen juonti.

Jatkuu edelleen, musiikki soi ja kivaa on. Yksin on kivaa. Muut ihmiset poissa jaloista. Olen kingi, kiitos itselleni seurastani. Rakastan minua Ted Raikas! Onneksi olen olemassa itselleni. On myös mukava nukahtaa itsensä viereen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Mitä turhaan hyvää putkea katkaisemaan. Mallasjuoma maistuu ja HIFK kyykyttää kaikkia.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ted Raikas kirjoitti:
Tänään ohjelmassa ollut:

Kämpän suht perusteellinen siivous. Pitkästä aikaa, roskat ja pölyt sai kyytiä.

Kaupassa käynti, mukana tarttuu liiviin olutta.

Tiskaaminen ja ruoanlaitto (tosi yksinkertainen helppo poikamiessetti).

Oluen juonti.

Jatkuu edelleen, musiikki soi ja kivaa on. Yksin on kivaa. Muut ihmiset poissa jaloista. Olen kingi, kiitos itselleni seurastani. Rakastan minua Ted Raikas! Onneksi olen olemassa itselleni. On myös mukava nukahtaa itsensä viereen.
Kuulostaa siltä, että olet aika kännissä. Mutta ei se mitään. Niin olen minäkin. 3,5 dl viskiä ja 1,5 dl Jägermeisteria. Alkaa jo tuntua. Ehkä tunnin, parin päästä vähän lisää...

edit. Maanantaina ei ole koulua. Vasta tiistaina klo 12.15.
 
Viimeksi muokattu:

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Joo tähän se taas meni. Tyttöystävällä tenttiviikko niin eihän sitä muuta tekemistä ole kun kitata olutta ja pelata FM2006:sta. No onneksi herätys vasta 10.30. Dire Straits soi ja kylmä Karjala maistuu.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Edelleen hengissä hillutaan. Piti oikein shortsit (ihan jees kotivarustus) heittää pois että tähän ketjuun kehtaa vastata.

Edelleen alkomahooli maistuu (nyt olut ennen viski) maistuu ja Marky Ramone And the Intruders soi. Aina paremmalta kuulostaa joka soittokerralla.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
pitkästä aikaa kalsarikännit. kaljaa ja jeekermaisteria naamaan. Backyard babies soi tällä hetkellä ja naapurit tykkää. Tuli käytyä baarissakin alku illasta mutta ei oikein sytyttänyt, kaverit kaupungin diskoihin ja ite kotia kuuntelemaan laatumusaa, hienoa.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sistis kirjoitti:
Jep jep. Noh, sataa euroa en ole koskaan saanut baarissa menemään, vaikka olisin tullut totaalihumalassa baarista kotiin taksilla ja käynyt siinä ennen sitä vielä kebabilla. Keskimäärin tulee nykyään selvittyä baari-illasta yleensä parilla kympillä. Ehkä joskus menee kolmekin kymppiä, jos oikein kunnolla röpöstelee.

Miten helvetissä tämä on mahdollista? Aika pienellä budjetilla onnistut dokaamaan..
Jos mietitään niin:
2xTaxi n.25€
Pizza alkuillasta n.8€
Pohjajuomat n. 10€
Ylimääräinen röökiaski, mikä kuluu illalla 4€
Muutama stobe (3kpl) jossain rauhallisessa baarissa 12€
Sis. pääsymaksu yökerhoon 7€
narikka 2€
Ja itse juomia en jaksa lähteä eritteleen, mutta yht. n. 25-30€
Kebab kotimatkalla 7€

Eli tuosta tulee jo se perinteinen 100€ vaikka siinä ei vielä mitään erityistä edes ole..
Elämä on.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ziggy kirjoitti:
Miten helvetissä tämä on mahdollista? Aika pienellä budjetilla onnistut dokaamaan..
Jos mietitään niin:

Ziggy kirjoitti:
2xTaxi n.25€

Asun sen verran lähellä Tampereen keskustaa, että menen baariin kävellen. Ennen menin bussilla. Takaisin tulo tapahtui joko bussilla tai kimppataksilla. Ennen noihin meni riippuen kulkemisesta 5-8€

Ziggy kirjoitti:
Pizza alkuillasta n.8€

Kallista pitsaa kyllä vedät. No, itse en vedä yleensä pitsaa alkuillasta ennen baariin menoa. 0€

Ziggy kirjoitti:
Pohjajuomat n. 10€

Enkä juo noin paljoa pohjia. Jos vedän pohjia, niihin menee maks. 5€. Yleensä juon jotain tuliaisviinoja yms. jolloin kulut ovat vielä pienemmät. Keskimäärin pohjiin ehkä 3€

Ziggy kirjoitti:
Ylimääräinen röökiaski, mikä kuluu illalla 4€

En polta. 0€

Ziggy kirjoitti:
Muutama stobe (3kpl) jossain rauhallisessa baarissa 12€

Jaah, no jos esim. Koti-baarissa Tampereella tulee vedettyä pari kaljaa, niin hintaa tulee sellaiset 5.6€.

Ziggy kirjoitti:
Sis. pääsymaksu yökerhoon 7€
narikka 2€

Noin kalliisiin paikkoihin en mene. Tampereelta löytyy halvempiakin yökerhoja, joissa on ihan hyvä meininki. 4-5€

Ziggy kirjoitti:
Ja itse juomia en jaksa lähteä eritteleen, mutta yht. n. 25-30€

Onnittelut. Minulla menee ehkä 10€.

Ziggy kirjoitti:
Kebab kotimatkalla 7€

Jos käyn kebabilla, niin 5€.

Hintaa tulee 20 - 30 €.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole Sistis, mutta kommentoinpa:

Ziggy kirjoitti:
Miten helvetissä tämä on mahdollista? Aika pienellä budjetilla onnistut dokaamaan..
Jos mietitään niin:
2xTaxi n.25€
Pizza alkuillasta n.8€
Pohjajuomat n. 10€
Ylimääräinen röökiaski, mikä kuluu illalla 4€
Muutama stobe (3kpl) jossain rauhallisessa baarissa 12€
Sis. pääsymaksu yökerhoon 7€
narikka 2€
Ja itse juomia en jaksa lähteä eritteleen, mutta yht. n. 25-30€
Kebab kotimatkalla 7€

- En käytä taxia, tai jos käytän, niin kavereiden kanssa, jolloin kulut jakaantuu. Lisäksi pyrin menemään jalkaisin/junalla/linja-autolla kaikki ne matkat, mitkä on mahdollisia. Tai sitten yövytään kamun luona.

- No joskus on tullut pizza syötyä, mutta pyrin mieluiten tankkaamaan kotona.

- Pohjajuomia todellakin otan, ostaa vaan hinta/laatusuhteeltaan sopivaa viiniä ja tarjouksesta oluet. Ei se niin kamalasti maksa.

- Tupakkamiehiä en ole, joten rahaa siihen ei mene laisinkaan.

- Olueisiin voi baarissa mennä rahaa kyllä, vaihdellen paikasta ja hinnoistakin. Tämä onkin se isoin menoerä, johon onneksi voi rahaa laittaa, jos onnistuu minimoimaan kulut muualta.

- Yökerhoja välttelen, niissä ei ole mitään minulle. Käyn kerran pari vuodessa, ei iso menoerä siis.

- Kebab ei meikäläiselle maistu olleskaan, joten jätän sen välistä ja odotan, että pääsen himaan safkaamaan.


Eli ainakin minulta hyvinkin menee "vain" se 20-30 euroa illassa, jos puhtaasti baarissa käynnistä puhutaan. Pohjien ottamista en laske mukaan, vaikka ne tapahtumaan liittyykin. Toisaalta harrastan itse malttijuomista baareissa, tyyliin 1-4 tuoppia ja askel hieman hoippuen kotiin. Mukavaa oli silti. Köyhänä on pakko repiä ilo siitä, mistä saa, tyytyä vähään. Eikä se haittaakaan, pysyy elämäkin otteessa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tiukassa kalsarikännissä

Uleåborgir on tiukassa kalsarikännissä! Vedin mäyräkoiran kitusiin Karjalaa ja nyt mun on pakko alkaa kuunnella System of a Downia. Känni ja kuuntelu aiheuttaa kyllä rakkaassa muijjassa antipaattisia reaktioita, mutta aivan sama, haudassa saa levätä!
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Uleåborgir kirjoitti:
Uleåborgir on tiukassa kalsarikännissä! Vedin mäyräkoiran kitusiin Karjalaa ja nyt mun on pakko alkaa kuunnella System of a Downia. Känni ja kuuntelu aiheuttaa kyllä rakkaassa muijjassa antipaattisia reaktioita, mutta aivan sama, haudassa saa levätä!

Kalsarit+Känni löytyy täälläkin :), mutta häpeäksi tälle ketjulle täytyy myöntää että baariin olen menossa.. Ajattelinpa kuitenkin osallistua.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pienoiskalsarit on meneillään, pullo Chileläistä punkkua vielä puolillaan... jos sen tuosta vielä tuhoaisi ja sitten romuttaisi kalsari-idean käymällä happihyppelyllä kaupungilla iltakaljalla. U-571 neloselta tempaa mukaansa, vaikka elokuvat ei yleensä nappaakkaan niin kaikki lentokoneisiin ja laivoihin, jopa sukellusveneisiin liittyvä kiehtoo käsittämättömästi.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ouzala kirjoitti:
Ei tämmöistä paskaa viikkoa kestä ilman kännejä, oli viikko kuinka paska tahansa.
Ikinä en ole niin paskaa viikkoa kokenut, etteikö sitä olisi juomalla pystynyt unohtamaan, joten oikealla asialla olet.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taidan olla ainoa immeinen tässä maassa kotosalla tällä aikaa, jos ei lapsia ja vanhuksia lasketa. Kolmestaan oleskellaan; minä, Gin ja Tonic. Siis valveilla. Muija ja muksut nukkumassa, lopultakin isi ja kaverit (G&T) saavat vähän omaa aikaa...
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Saakeli. Piti oikein varustautua tämän ketjun floodaamiseen tänään, mutta menikin sitten ihan harakoille koko ilta. Siis tämän ketjun osalta, ei todellakaan kalsarikännien. Mutta terveisiä tutuille vaan!

YV:iden perusteella täällä alkaa kalsarit olemaan jo ihan naamoissa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Saakeli. Piti oikein varustautua tämän ketjun floodaamiseen tänään, mutta menikin sitten ihan harakoille koko ilta. Siis tämän ketjun osalta, ei todellakaan kalsarikännien. Mutta terveisiä tutuille vaan!

YV:iden perusteella täällä alkaa kalsarit olemaan jo ihan naamoissa.
Vitun Cosmo, tyhjennä boksisi että asia pääsee läpi? Oolis tulossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös