Kalsarikänniketju

  • 5 206 449
  • 66 636

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
No nii, emäntä lähti ja läpit nukkuu. Elekää huoliko Yön keikalle se män eiku menox....tsup. Tämä oli vasta ensimmäinen ennen edellistä, niih.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt alan huomata tämän kalsarikännin erinomaisuuden. Puoli litraa latoviinaa naamarissa, ja lauantai-ilta jatkuu kotona joka tapauksessa. Tämä siunattu rauha + kohta alkava Uutisvuoto. Ei tarvii joka ilta katsoa typerää BigBrotheria, joka ei ainakaan minun maailmankuvaani istu sitten millään tavalla. Taidan korkata kohta vielä toisen Palmu-aiheisen pullon ja odottelen sitä huomista kankkusta. Sekin kaikeksi onneksi omassa rauhassa!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Sikspäkki huitaistu naamaan ja jälkkäriksi jo puolillaan oleva viinaputeli.
Kylläpä tekeekin hyvää nauttia alkoholia välillä ihan itsekseen.
Ei tule ainakaan riitaa/morkkista.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kalsareissa ei oo muuta vikaa, kuin että ne vaihtuu aika nopeasti farkuiksi... Eli koti-ilta kaupungiksi. Näin jälleen tänään. Olut on hyvää yksin ja musiikki on hyvää yksin, mutta lopulta pitää päästä ihmisten ilmoille!
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
iiron_troikka kirjoitti:
Itseasiassa mielestäni kalsarikännäys on aika riskaabelia puuhaa. Riippuu tietysti mitä päissään tekee, mutta mielestäni puheseuran puuttuminen humalassa, kännykän läsnäolo sekä Internetin käyttömahdollisuus ovat erinomainen kombinaatio johonkin loistoideaan.. (eli itsensä munaamiseen, pääasiassa). Tietysti riski pienenee jos pysyy tissuttelussa, mutta viinan ominaisuudet tuntien tämä on erittäin epätodennäköistä.

Lienenkö koskaan kalsonkikänniä harrastanut, joskus ehkä sinnepäin että tullut oltua liian päissään että olisi viitsinyt mennä baariin. Lasketaanko sitä kalsarikännäykseksi, ei kai? Jotenkin vaan sitä viinaa pitää juoda porukassa ja on täysin mahdotonta olla niin ettei ota kehenkään mitään kontaktia humalassa ollessaan (kuten jo tämä ketju todistaa, päissään on päästävä avautumaan).


Kyllä, näinhän se on. Itsensä munaaminen kalsarikännäillessä kuin baarissa ollessa on kuitenkin huomattavasti paljon parempi vaihtoehto. Näin ainakin omalla kohdallani. Viimeiset baarireissuni kun ovat poikkeuksetta päätyneet katastrofiin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tässä otsikossa

...otamme kalsarikännit.
Ja jo toista päivää putkeen. Näinhän se homma myös etenee...
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
iiron_troikka kirjoitti:
Itseasiassa mielestäni kalsarikännäys on aika riskaabelia puuhaa. Riippuu tietysti mitä päissään tekee, mutta mielestäni puheseuran puuttuminen humalassa, kännykän läsnäolo sekä Internetin käyttömahdollisuus ovat erinomainen kombinaatio johonkin loistoideaan.. (eli itsensä munaamiseen, pääasiassa). Tietysti riski pienenee jos pysyy tissuttelussa, mutta viinan ominaisuudet tuntien tämä on erittäin epätodennäköistä.
Messenger, Jatkoaika, Jypin keskustelusivut ja Kännykkä. Ovat aiheuttaneet allekirjoittaneelle "muutaman" moraalisen krapulan...

Tämä tarina ei ole tosi!
Pikkuveljeni (asuu Nakkilassa) teki minulle ikävän tempun. Mistä aiheutui:Mega, Giga ja jopa Tera luokan moraalinen krapula.

Messengerin kautta tuli alkuilta juteltua..
"Hei Kapo sullahan on toi Webbi kamera, pistäs se päälle."
No minähän pistin ja paskaa tuli puhuttua ihan videona/audiona...
Mutta se mikä oli vittumaista, oli se kun avasin mesen seuraavana aamuna ja pikkuveljeni ehdoitti:
"Lataas tää huumoripätkä mun koneelta"
Velipoika oli ladannut/nauhottanut minun edellisen yön avautumisia omalle kovalevylleen ja editoinut niistä: Best of Kapo..
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Kalsarikännit ok.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kapo 00 kirjoitti:
Velipoika oli ladannut/nauhottanut minun edellisen yön avautumisia omalle kovalevylleen ja editoinut niistä: Best of Kapo..
Millos matskut tulee jakoon? Jos moisesta ääneen älähtää, niin se automaattisesti meinaa tietysti sitä, että muille kans!
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Ted Raikas kirjoitti:
Millos matskut tulee jakoon? Jos moisesta ääneen älähtää, niin se automaattisesti meinaa tietysti sitä, että muille kans!
Uteliaisuudesta pitäisi asettaa 25 vuoden ehdoton tuomio aina. Ja vielä pakkotyölaitoksessa. Kerpele. Ja minä en ikinä juo mitään muuta kuin vettä. Se, jos siihen jotain sekoitettu, ei voi olla minun syyni. Aina olen tarkistanut, että juomassa on nestettä ja kaatamalla lasiini niin sen ilman virhemarginaalia voinut todentaa. Onkos kello jo tuon verran? No sitten mars töihin... Eikun köh. Nythän on mulla lomaa. Ehkä sitten voin jatkaa veden juomista vielä koko viikon. Palataan asiaan arvoisat kirjoitusystäväni.

Cougar.

PS. En ota vastuuta mahdollisista kirjoitusvirheistä. Ne ovat tuon puhtaan veden aiheuttamia. Ja mikäli tästä alle- tai sivuunkirjoittanutta syytetään, niin muistakaa aina, että syytön, kunnes toisin todistetaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Cougar kirjoitti:
Uteliaisuudesta pitäisi asettaa 25 vuoden ehdoton tuomio aina. Ja vielä pakkotyölaitoksessa. Kerpele.
No, siinä tapauksessa itse lusisin tällä hetkellä noin 5975 vuotta kakkua. Vähintään.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
En tiedä mikä silmäkaihi on tänään päällä, mutta lueskelin tätä ketjua suuren ihmetyksen vallassa kunnes tajusin että sehän on kalsari,- eikä kasarikänniketju. Huh huh, lepoaika kutsunee...
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Aijai, työviikko takana, sauna lämpiämässä, hyvää musiikkia stereoissa ja olutta jääkaapissa.

Ei ole kalsarikännien voittanutta: rahaa ei mene nimeksikään, mitään ei huku eikä voi nolata itseään. Tosin tuo itsensä nolaaminen voi nykyaikana onnistua tekstiviestien ja kännipuheluiden avulla.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jet Pilot kirjoitti:
Aijai, työviikko takana, sauna lämpiämässä, hyvää musiikkia stereoissa ja olutta jääkaapissa.

Ei ole kalsarikännien voittanutta: rahaa ei mene nimeksikään, mitään ei huku eikä voi nolata itseään. Tosin tuo itsensä nolaaminen voi nykyaikana onnistua tekstiviestien ja kännipuheluiden avulla.

Sanopa muuta. Pullo Leijona viinaa, Hennesy VSOP & six-pack Sandelssia. Sauna lämpiämässä, muksut äidillään, puhelin äänettömällä ja maha täys tex-mex sapuskaa. Voiko 4-kymppinen mies enää muuta toivoa? Nyt ei mulla ole baariin asiaa, vaan ajetaan paha kolme viikkoa jatkunut flunssa pois. Ulos en mene kuin tupakalle, jos edes viitsin polttaakaan.

Huh, tää on miehen parasta aikaa. Ei tarvitse mitään tehdä, jos ei halua.

-duud-
 

J.Petke

Jäsen
Liityin Jet Pilotin ja Duudin henkeen ja vinkkupulloa tuhoilen. Elitserieniä telkkarista, Jatkis, musiikkia, enää pikkusuolanen puuttuu ja pikkusuolasen kaikki voi käsittää miten haluaa. En ymmärrä ihmisten päälle, jotka eivät kalsarikänneistä perusta. Säästyy noin 50€ ja ei ole kiire mihinkään. Ja rapulaakaan ei tule kun ei tarvitse sitä savusumua hengittää vilkkuvaloravintolassa.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pelkät alushousut ja t-paita päällä ja vieressä avattu Black Bush pullo. Telkkarissa pyörii laatuleffa (FST:East of Eden) ja samalla voi vielä tietokoneellä räpältää futismanagerointia ja lukea välillä Jatkoaikaa. Mikäs tässä on ollessa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Käin tuossa hyvän ystäväni kämpillä ott5amassa pari ölssiä, nyt ajattelin jatkaa hetken noila omilla kaljoilla mitä on jäänyt nurkkiin pyäörimään..
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Keskiketterää juotu, ja taidampa juoda vielä kilon samaa litkua lisää, sekä mahdollisesti muutaman sormenleveyden viskiä. Kevyet kenttä kalsarikännit siis olisi tarkoitus vetää, ja vieläpä ihan ilman sen suurempaa syytä. Huvin vuoksi. Tai noh, ehkä hieman kusetan teitä ja itseäni, alitajunnassa saattaa syykin kummitella, mutta so not.

Säälittävää? Kenties, ei tosin minun mielestäni..?

Hauskaa? Ehdottomasti!

Poltanpa vielä muutaman röökinkin, ja kuuntelen Soilworksia. Ruåttalaisia, perkeleet, mutta soittaa osaavat. Muita kunnon kansalaisia liikkeellä?
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Borgie kirjoitti:
Säälittävää? Kenties, ei tosin minun mielestäni..?

Hauskaa? Ehdottomasti!

Poltanpa vielä muutaman röökinkin, ja kuuntelen Soilworksia. Ruåttalaisia, perkeleet, mutta soittaa osaavat. Muita kunnon kansalaisia liikkeellä?

Kalsarikännit on tosiaankin jotakin niin puhdistavaa ja aitoa hommaa. Siinä ei oikeastaan ole muuta säälittävää, kuin oma elimistö.

Hiljaisuus on mulle tämän illan teema. Juon muutaman oluen ( 12 ) ja vähän konjakkia ( 0,7 l ). Noh, Hennessyä varmaan jää muutama sormenleveys.

Hauskaa? Ei ehkä, mutta hyvinkin valaisevaa, kun saa omat ajatuksensa edes jonkinmoiseen järjestykseen. Joskus on pakko pysähtyä miettimään, mitä oikein elämältään haluaa. Ehkä mä joskus opin elämään, niinkuin elämääni haluan eteenpäin viedä.

-duud-

ps. voiko alasti vetää kalsarikännit?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
duud kirjoitti:
Kalsarikännit on tosiaankin jotakin niin puhdistavaa ja aitoa hommaa. Siinä ei oikeastaan ole muuta säälittävää, kuin oma elimistö. Hiljaisuus on mulle tämän illan teema. Juon muutaman oluen ( 12 ) ja vähän konjakkia ( 0,7 l ). Noh, Hennessyä varmaan jää muutama sormenleveys.
Tervehdys veli hyvä ! Näissä merkeissä jälleen tavataan ;) Mulla tosin tuo määrä on "hivenen" pienempi.

duud kirjoitti:
ps. voiko alasti vetää kalsarikännit?
Mun mielestä voi. Vaan eikös sinunkin mielestä myös kylpytakki päällä, mutta ilman kalsareita voi vetää kalsarikännit ?

Sitähän minäkin.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Tervehdys veli hyvä ! Näissä merkeissä jälleen tavataan ;) Mulla tosin tuo määrä on "hivenen" pienempi.

Mun mielestä voi. Vaan eikös sinunkin mielestä myös kylpytakki päällä, mutta ilman kalsareita voi vetää kalsarikännit ?

Käytkös sä useinkin täällä? ;)

Mulle tuli vähän ikävä puhelu. Pitää aamulla hypätä auton rattiin, joten hyvällä alulla ollut humalahakuinen juominen saa nyt loppunsa. Joskos sitä huomenna uskaltaisi jatkaa?

Mä olen ihan suoraviivaisesti ajatellut, että ilman päällyshousuja juotaessa ne on kalsarikänät. Jos ei ole edes sitä kylpytakkia, niin ne on perseet. ;)

-duud-
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
duud kirjoitti:
Käytkös sä useinkin täällä? ;)
Aika harvoin, otatko/annatko tulta ;)

duud kirjoitti:
Mä olen ihan suoraviivaisesti ajatellut, että ilman päällyshousuja juotaessa ne on kalsarikänät. Jos ei ole edes sitä kylpytakkia, niin ne on perseet. ;)
Näin sen täytyy olla. Paidoista ym. puhuu vaan hinaajat.

Vaan lohduttaudu sillä, että tänään ei humalaa = huomenna ei kanuunaa.
 

Skyde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Ketterä
Joo-o. Vedinpä tuossa neljänä päivänä peräkkäin puhtaat kalsarikännit. Kattelin vaan laatuleffoja vetämällä koffia ja taisi muutama budweiserikin mennä. Kalsarikännien veto on tuoreelle poikamiehelle helpottavaa..saa koota ajatuksiaan ja ottaa rennosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös