Kalsarikänniketju

  • 5 201 441
  • 66 625

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Laita esimerkkiä, niin katsotaan.

Jos tarkotat tällä Antti Tuiskun musaa, niin toivo voi olla jo menetetty.

Heh, heh. Kiitti että piristät. Tuiskua oon kuullut (luulisin) yhen tai kaksi biisiä. Enkä tiedä nimiä.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Soitin yöllä puhelimen läpi. Enimmäkseen exille. Tuli aika jyrkkää palautetta. Mutta minkäs mahtaa, naiset on naisia. Enpäs tajunnut että ei kannata naisille soittaa kossupullon jälkeen. Nyt mulla on huono maine :(.

Monella on perhe yms. joten aika hölmö olin. Voi olla taas #metoo materiaalia puhelut, mutta vituttaahan se kun akka lähtee kävelemään!

Irwin Goodman - Naiset, naiset - YouTube
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oonkohan mä alkuviikosta kolauttanut pääni johonkin kun vähän tuntuu siltä. Sunnuntai-maanantai taisi olla kun tiistaina heräsin jonkun rollaattori-mummon luota ja silloin muistin sen uudestaan. Tänään vasta hoksasin tarkemmin kun selvisin enemmän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@abianos muuten saiko eilisen matsin jälkeen sen sipsipussin? Ja sori mulla oli vähän heikko happi. Naurattaa. Yhden erän kunnossa. Ja takki sen verran tyhjänä että kaikki energia menee ajattelun sijasta pakollisiin toimiin.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Halpaa viskiä ja jellona-viinaa, mitä muuta suomalainen tarvitsee??
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tässä pienessä maistissa on tullu mietittyä, että mitä yhteistä on mun peniksellä ja ruosteisella rautanaulalla?

Kun jompikumpi pääsee kosketukseen rasian kanssa niin nopeasti tulee olo,että jotain sähköistävää on tapahtunut

Pahoittelut huonosta vitsistä, jatkan lonkeron maistelua öhööhö.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Yläkerrassa luukutetaan jotain electroa ja chillaus musaa ja mä olen täällä kalsaroimassa. Johan kello onkin tarpeeksi. Tasoittelua ja josko jaksaisi leikkiä SPSS:llä myöhemmin illalla. Tai menen nukkumaan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kova viikko edessä. Tallinnan reissulta tuliaisten korkkausta ja SaiPan pleijaripelejä... Menee poikki sitten kahdessa tai kolmessa, putki tai pelit!
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Nostinpahan vuan ketjun kärkeen. Oottasin millon piäsis Ässiä vastaan mutta ei taija ennen finnaalija?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kai tänne saa kirjottaa kun on dokaillu viimeiset 7 tuntia yksikseen himassa? Noh postaan kuitenkin. Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös