Kalsarikänniketju

  • 5 200 994
  • 66 623

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mitä hompit. Onko teillä täällä naisia?
Kasvaako pojjiilla ees munakarvat? Lähettäänkö kättä vääntämmään prkl! Ja katottaan samalla että kellä se keppi lenttää pisimälle!
Jos helpon voiton haluaa niin mikäs siinä. Vaan mitäs jos haluaa nimenomaan kepillisen lentävän pisimmälle?

Aikamoista kesäkisa-materiaalia alkaa olemaan jutut taas. Vaan väliäkö hällä halla.

Niinjoo. Piti linkata musiikkiakin:
Slusnik Luna - Sun (Original Mix) 2001 - YouTube

...ja jos pyykkiä pitää pestä tähän aikaan niin noh:
Xavier - Void Loop - YouTube
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jopas tää ketju on räjähtänyt. Jännä että perjantaisin kukaan ei kirjoita ja lauantaisin kaikki on kännissä. Eipä sillä, olen mäkin nyt.
 

Draken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rangers
Jopas tää ketju on räjähtänyt. Jännä että perjantaisin kukaan ei kirjoita ja lauantaisin kaikki on kännissä. Eipä sillä, olen mäkin nyt.
Vitun amatöörit. No ei sentään, mitäpä tässä muutakaan.

Semmonen ajatus tuli tuossa mieleen koska pakollisista syistä toisessa jalassa on aika paljon rautaa tällä hetkellä, ni onko enemmän vai vähemmän kännissä kuin toinen jalka, vai olenko tasajalkaisesti päihtynyt?
 

A Siente

Jäsen
Kuuntelen nyt lähinnä ysäriä. mut vittu mä oon nähny oman kuoleman unessani. Yleensä olisin iha sekasin tässä vaiheessa mutta en ole koskaan ollut näin rauhallinen.
 

sinikettu

Jäsen
Kuuntelen nyt lähinnä ysäriä. mut vittu mä oon nähny oman kuoleman unessani. Yleensä olisin iha sekasin tässä vaiheessa mutta en ole koskaan ollut näin rauhallinen.
Ota vähä dimetyylitryptamiinia, pääse tiloihin, näe valo ja tule toiselta puolen uutena henkilönä ulos

Ei tartte enää kuunnella ysäriä, nähdä tai tehdä kuolemaa unissa tai olla sekasin näissä vaiheissa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pitäskö tässä huolestua kun kaikkea masennus- ja itsemurhamusaa tullut kuunneltua viime aikoina. On kyllä sellaset fiiliksetkin välillä. Noh, onneksi on olutta.
 

Draken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rangers
Oon maalta kans, mutta lähdin sieltä vittuun aika äkkiä peruskoulusta valmistuttuani. Olen melkeen ratkennut älpeihin, mutta pidin pintani. Suosittelen samaa.
Ei se väärin ole. Itse olen ylpeästi juntti, metsien mies, ja korpien kuningas. Täh, mites muuten sitä musiikkia kuunteloo ku älppäriltä kerta lopettivat sen Hittimittarinkii? Mikko Alatalo on the Män.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös